Betwijfel of dat zelfs prima is, als je 1x besluit om te gaan wandelen zak je zo in elkaarquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je heel de dag op je zolder zit kan dat ook prima.
Mocht iemand het interesseren, ik draaide een uur geleden twee dikke sigaren. Wat een opluchting joh.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook zo benieuwd of Stijn een acht, een bergje of een sigaar draait?
Waarschuw die badder eens. Die mongool is weer bezigquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mocht iemand het interesseren, ik draaide een uur geleden twee dikke sigaren. Wat een opluchting joh.
Qua voedsel? Weinig tot niks. Wat cup noodlesquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat at je op een doorsnee dag in je alcoholische periode?
Ik 8 of 10 per dag.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik eet twee boterhammen per week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga douchen.Aandachtszoeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had het over een klots water tegen je ballen.Die zullen bij jou wel redelijk vol en opgezwollen zitten ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met een klein pikkie zal je dat probleem niet zo snel ervaren idd.
Dat laatste is op deze manier ook niet waarquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
dafuq
Why
Brood is helemaal niet goed voor je
ga je nietquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:12 schreef Jojoortje het volgende:
Moet vandaag weer hardlopen. Eigenlijk niet zo veel zin.
Ik moet het nog meten, doe dat bijna nooitquote:
Verschilt best wel, maar laatste tijd begin ik in de ochtend, rijstpoeder, banaantje en whey shake, middag gewone warme maaltijd, na gym shake met oa havermout en 100% pindakaas en daarna avond eten en als laatste kwarkje voor het slapen..quote:
Is een suikerverslavingquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
dafuq
Why
Ja moet wel. Serieus gisteren een loopschema van de trainer gekregen. Met interval enzo.quote:
jij bent trouwens dus nog slechter dan wat er nu in oranje speelt?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja moet wel. Serieus gisteren een loopschema van de trainer gekregen. Met interval enzo.
Op een gegeven moment telt het excuus van de zwangerschap niet meer voor die vette pens.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:12 schreef Jojoortje het volgende:
Moet vandaag weer hardlopen. Eigenlijk niet zo veel zin.
Jawel man.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik vind brood vooral een waardeloos ontbijt. Kun je toch niet op leven
hoeveel kmquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja moet wel. Serieus gisteren een loopschema van de trainer gekregen. Met interval enzo.
ik eet altijd 6 boterhammen in de ochtendquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik vind brood vooral een waardeloos ontbijt. Kun je toch niet op leven
Toch niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment telt het excuus van de zwangerschap niet meer voor die vette pens.
Volgens wie?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
dafuq
Why
Fruit eet ik ook wel veel. Shakes vind ik niks. Maar ik sport dan ook niet zoals jijquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet het nog meten, doe dat bijna nooit
[..]
Verschilt best wel, maar laatste tijd begin ik in de ochtend, rijstpoeder, banaantje en whey shake, middag gewone warme maaltijd, na gym shake met oa havermout en 100% pindakaas en daarna avond eten en als laatste kwarkje voor het slapen..
Zo doe ik het de afgelopen maand, binnenkort doe ik weer wat anders..
ik eet meestal geen brood bij het ontbijt, wel in het weekend met een gekookt eitjequote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik eet altijd 6 boterhammen in de ochtend
En dan klagen over een paar volkoren boterhammenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik at vanochtend twee stukken pizza als ontbijt LOl
Zelfs als je niet sport zijn shakes prima hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fruit eet ik ook wel veel. Shakes vind ik niks. Maar ik sport dan ook niet zoals jij
Hoe ziet jouw ontbijt er dan uit?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik eet meestal geen brood bij het ontbijt, wel in het weekend met een gekookt eitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |