Niet als Nice nog ff scoort neequote:
Nu wel wou je zeggen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet als Nice nog ff scoort nee
Ik pas bij 4-1quote:
Ook niet, maar er is nog een half uur te spelen hequote:
Dat kloptquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook niet, maar er is nog een half uur te spelen he
Koppie dr bij houduhquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat want 2-2 is gewoon kloten. Zoals sierd net ook al zei
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:02 schreef Doublepain het volgende:
Hij heeft nu al meer vCL goals gemaakt dan Messi en CR7 bij elkaar
Wat een klootzak.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:03 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ben toen weggepest door Johannes vermeer.
Ik geloof niet dat hij er zelf al heel veel trek in heeft, maar goed dat zegt nooit gek veelquote:
Alsof ie nee tegen Barca zegtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij er zelf al heel veel trek in heeft, maar goed dat zegt nooit gek veel
Doet ie netjesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies een jaar geleden deed hij dat, toevallig
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:08 schreef Joezi het volgende:
gasgeluiden maken in je eigen stadion, manmanman wat een volk
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:08 schreef Joezi het volgende:
Walgelijke antisemitische spreekkoren van de ajaxfanatici
ze hebben ook een capo die vertelt wat ze moeten doenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:08 schreef Joezi het volgende:
gasgeluiden maken in je eigen stadion, manmanman wat een volk
Sonderkommando's in het bestuur.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ze hebben ook een capo die vertelt wat ze moeten doen
Grote neus en gek op gas en Duitsers?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Wat zijn superjoden eigenlijk? Iemand die meer geld steelt, groter neus...??
Vraag maar aan Marioquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Nielsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vraag maar aan Mario
[ afbeelding ]
quote:
Wat een waardeloze regel ookquote:
lolquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vraag maar aan Mario
[ afbeelding ]
Ik heb het sowieso nooit begrepen met dat Joden gewauwelquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Hey onlo.quote:
Als hij daar niet twijfelt had hij hem, dit was matig jaquote:
Nice moet gewoon meer komen en doet dat ookquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:13 schreef Saekerhett het volgende:
Dit gaat niet goed... Ajax begint weer een beetje te choken.
Beter dan Nelom.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:13 schreef Typisch het volgende:
Sanchez is wel een aardig goede verdediger he?
Terwijl die in de nationale ploeg geen ene goede wedstrijd heeft gespeeldquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:13 schreef Typisch het volgende:
Sanchez is wel een aardig goede verdediger he?
Eerst nog even met zijn neus op de lijnen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komt toptransfer Neres binnen de lijnen?
Maijer?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
Marcel heeft wel een smerige snor zeg
Je moeder ookquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
Marcel heeft wel een smerige snor zeg
De moeder grappen van jou zijn ook niet meer op mijn vingers te tellen hequote:
De Spijkermanziektequote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PowerLoungenGod vindt dit leuk.
Ruudquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PowerLoungenGod vindt dit leuk.
Ben je trots op me?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De moeder grappen van jou zijn ook niet meer op mijn vingers te tellen he
Toch heerlijk luisteren naar zo'n totaal idioot.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:17 schreef Doublepain het volgende:
Snap niet dat je kan haten op El Sierd
Inderdaad, dan ben je wel diep gezonken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:17 schreef Doublepain het volgende:
Deux Deux ;-)quote:
Huntelaar loopt gewoon warm zodat hij direct kan komen als de 2-2 valt, denk ikquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:18 schreef Windhapper het volgende:
Huntelaar nu inbrengen.
#KeizerOut
Inderdaad. Beter gelul om niks dan die waardeloze feitjes van de andere commentatoren die niemand boeit.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:17 schreef Doublepain het volgende:
Bwoaahhh. 15 minuten eerder.quote:
Zie nergens valse scores?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:19 schreef Shreyas het volgende:
Kunnen mensen even ophouden met zogenaamd valse scores hier te posten. Alvast dank.
Want je tv loopt achter?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:19 schreef Shreyas het volgende:
Kunnen mensen even ophouden met zogenaamd valse scores hier te posten. Alvast dank.
Moet je maar in het stadion zitten, echte.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:19 schreef Shreyas het volgende:
Dubbel tochquote:
Deense God.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Hoe Dolberg dat balletje weer neerlegt
Waarom typ jij zulke rare woordenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:20 schreef skysherrif het volgende:
waarom halat hij youens er niet uit dan lol
Snap geen reet van deze post.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:20 schreef skysherrif het volgende:
waarom halat hij youens er niet uit dan lol
Naar het stadion gaan..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet je maar in het stadion zitten, echte.
Prima spelertje ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Hoe Dolberg dat balletje weer neerlegt
Klopt, onze eigen jeugd.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Frenkie de Jong, exponent eigen jeugd....
Je bent mod op FOK!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:22 schreef richolio het volgende:
18 godverdomme ik ben ouder en wat heb ik bereikt met mijn leven
Wat is dezequote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Voorspelbaar.
Nederlanders kunnen niks.
Madquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:23 schreef Isane het volgende:
[..]
Misschien is het handig dat jij helemaal niks zegt
Dafne Chokersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 22:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is dezeZeker weer een Turk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |