Nee man.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]Dat is echt al paar jaar uit
Ik vind het fijn om op dood moment een beetje te lezenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Twitter hartstikke handig. Nog steeds het makkelijkste medium om aan nieuws te komen
ik zag laatst allemaal Arabische teksten die trending waren. Begreep er geen hol van.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Soms als ik wat wil zoeken gebruik ik het.
Gewoon Facebook ouwe reusquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zag laatst allemaal Arabische teksten die trending waren. Begreep er geen hol van.
Heftig.quote:
Ik ben geblokt voor PSV nieuws, dus kan weinig met twitterquote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik vind Twitter vooral handig omdat ik makkelijk Nederlands en Pools nieuws kan volgen
quote:Net op het moment dat je denkt gezond bezig te zijn door na je sessie in de gym een flesje Spa rood te drinken in plaats van een blikje cola, komt de New York Post met onderzoek dat dit helemaal niet zo gezond is!
Volgens experts zijn Spa rood en andere merken koolzuurhoudend bronwater juist dikmakers. Ondanks dat de drankjes geen calorieën bevatten, zou het koolzuur je ‘honger hormoon’ triggeren. Het hongerhormoonpeil zou zelfs tot zes keer hoger zijn bij mensen die Spa rood drinken bij het ontbijt, ten opzichte van mensen die gewoon water drinken.
En dat niet alleen. Volgens tandarts Adam Thorne tast het koolzuur in het water het glazuur van je tanden aan, waardoor deze gaan rotten, geel worden en afbreken..
Hoi Fiki,quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben geblokt voor PSV nieuws, dus kan weinig met twitter
Eerlijkheid, leuk dat je me Fiki noemt trouwens. Dven en ik vinden dat leukquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi Fiki,
hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
http://axed.nl/water-met-(...)n-volgens-onderzoek/quote:
Water.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |