abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 augustus 2017 @ 14:17:03 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172853227
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzzie, Eggs en Droopie :*
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:16:40 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172854425
Als het goed is komt date vanavond langs. Wss film kijken ofzo.
pi_172854523
quote:
6s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Als het goed is komt date vanavond langs. Wss film kijken ofzo.
Veel plezier alvast :D
pi_172855073
Nou, date van vanavond gaat niet meer door. Ik ben wel heerlijk succesvol op dit gebied de laatste tijd, merk ik. :')
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:53:22 #5
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_172855136
na een 3de date haken de dames altijd af. Meestal zijn dan ook wat intiemere gesprekken gaande,
En ik geef dan mijn turn on aan en dan is het klaar
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:54:17 #6
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_172855158
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:53 schreef Softfeel het volgende:
na een 3de date haken de dames altijd af. Meestal zijn dan ook wat intiemere gesprekken gaande,
wat is je turn on?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:55:15 #7
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_172855174
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:54 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

wat is je turn on?
Dame in latex kleding. natuurlijk gewoon thuis niet buiten voor de slaapkamer zullen we maar zeggen
pi_172855258
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:55 schreef Softfeel het volgende:

[..]

Dame in latex kleding. natuurlijk gewoon thuis niet buiten voor de slaapkamer zullen we maar zeggen
Wat is daar een turn off aan.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:01:19 #9
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_172855292
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat is daar een turn off aan.
Blijkbaar vinden de dames dat raar of vreselijk.
Zelfs 1 die zei "bah ik ben geen hoer"
Terwijl ik het probeerde uit te leggen dat het onder lingerie valt
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:01:54 #10
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172855306
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:50 schreef Friek_ het volgende:
Nou, date van vanavond gaat niet meer door. Ik ben wel heerlijk succesvol op dit gebied de laatste tijd, merk ik. :')
Iedereen heeft wel wat, hier voornamelijk dat ik het gevoel geef te snel te willen denk ik. Maargoed ik ben gewoon open over mijn gevoel en hoe ik iets vind dus dat wordt dan vaak nogal snel verkeerd opgevat. Achja.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:53 schreef Softfeel het volgende:
Is het niet een te groot verschil met waar je het de eerste twee dates over gehad hebt? Misschien is hun beeld van je dan te anders dat die klik opeens weg is.

Ik mijd ook geen specifieke onderwerpen en ben al vrij snel open over wat ik wil. Wat misschien niet de meeste matches of dates geeft maar ik zoek dan ook niet iemand voor tijdelijk. :)
pi_172855335
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel wat, hier voornamelijk dat ik het gevoel geef te snel te willen denk ik. Maargoed ik ben gewoon open over mijn gevoel en hoe ik iets vind dus dat wordt dan vaak nogal snel verkeerd opgevat. Achja.
Nou, dat speelde bij mij niet echt. Alhoewel ik op het einde zeer open was over mijn gevoel.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:24:17 #12
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172855887
quote:
10s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:03 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nou, dat speelde bij mij niet echt. Alhoewel ik op het einde zeer open was over mijn gevoel.
Wat dan wel?
pi_172856009
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat dan wel?
quote:
2s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:53 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, had vanavond afgesproken voor een date. De vorige keer had ze een paar dagen van tevoren afgezegd omdat ze nog te veel met haar ex in haar hoofd zat. Goed, kan gebeuren, verder het initiatief aan haar overgelaten tot contact zoeken. Bier drinken werd uitgesteld.

Weekje geleden appte ze toch ineens met het voorstel om alsnog af te spreken. Prima, doen we. Vandaag appte ik haar ter dubbelcheck of de date vandaag doorging, aangezien er een aantal dagen geen contact was. Komt er dus een drama-verhaal over haar ex en hoe ze vorige week dacht vrede ermee te hebben, maar dat er nu toch sterke, wederzijdse gevoelens blijken te zijn. En dat ze twijfelde of het vanavond wel door kon gaan, want het leverde haar toch wel schuldgevoelens op (ook al waren die misschien niet nodig). Wel konden we afspreken 'als vrienden'.

Toen maar een bericht teruggestuurd met de strekking dat ze kon opflikkeren.
Crosspost uit ander topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2017 16:30:23 ]
pi_172856166
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:01 schreef Softfeel het volgende:

[..]

Vind het ook niet raar. Zou dragen voor mijn man :9~
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:34:36 #15
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172856184
quote:
2s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:28 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Crosspost uit ander topic.
Ah, de typische vrouwen reactie. Dat is inderdaad wel het beste, zeggen dat ze op kan flikkeren, dan snappen ze het vaak opeens wel :')

Sowieso verbaas ik mij altijd weer over wat voor shit er verzonnen kan worden als het op daten aan komt. Hier wordt dat ik open ben op de een of andere manier altijd zo gedraait om hun eigen onzekerheiden te verbergen.
pi_172856474
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:34 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah, de typische vrouwen reactie. Dat is inderdaad wel het beste, zeggen dat ze op kan flikkeren, dan snappen ze het vaak opeens wel :')
En ondertussen gewoon een actief profiel hebben op een datingsite. Zet die dan even uit met dergelijke drama in je leven, zou ik zeggen. Maar dat zal vast te praktisch gedacht zijn verder.
pi_172856852
quote:
Toen maar een bericht teruggestuurd met de strekking dat ze kon opflikkeren.
Vriendelijk. :')
  woensdag 2 augustus 2017 @ 17:05:14 #18
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172856960
quote:
2s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:44 schreef Friek_ het volgende:

[..]

En ondertussen gewoon een actief profiel hebben op een datingsite. Zet die dan even uit met dergelijke drama in je leven, zou ik zeggen. Maar dat zal vast te praktisch gedacht zijn verder.
Misschien is ze daar niet mee bezig op het moment, kan ook. Maar als ze inderdaad actief is dan is het wel raar ja. Dan had ze daarover ook eerlijk kunnen wezen.

Maarja, vrouwen he, die zijn niet echt logisch :7
  woensdag 2 augustus 2017 @ 17:10:26 #19
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_172857074
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:00 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Bij dat soort mensen moet je gewoon duidelijk zijn.
Bedankt Hans.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 17:29:10 #20
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_172857416
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:10 schreef bascross het volgende:

[..]

Laatst ook gedaan bij een oude kennis, niet zo ervaren met vrouwen, met wie het vuur weer wat oplaaide, heel persoonlijk gesprek gehad, hij zou een hele dag bij me komen, hij beloofde me van alles, we gingen opnieuw kijken of het zou gaan werken etc. Krijg ik een maand later pas weer een appje van sorry, sorry, mijn telefoon was stuk, inmiddels ben ik aan het daten met iemand anders, je begrijpt toch wel dat ik eerst met haar kijk hoe of wat

Schoot me volledig in het verkeerde keelgat na dat gesprek. Heb gezegd dat ik voor in de wachtkamer gezet worden absoluut geen begrip heb en dat hij in de stront kan zakken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_172857465
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:29 schreef Andromache het volgende:

[..]

Laatst ook gedaan bij een oude kennis, niet zo ervaren met vrouwen, met wie het vuur weer wat oplaaide, heel persoonlijk gesprek gehad, hij zou een hele dag bij me komen, hij beloofde me van alles, we gingen opnieuw kijken of het zou gaan werken etc. Krijg ik een maand later pas weer een appje van sorry, sorry, mijn telefoon was stuk, inmiddels ben ik aan het daten met iemand anders, je begrijpt toch wel dat ik eerst met haar kijk hoe of wat

Schoot me volledig in het verkeerde keelgat na dat gesprek. Heb gezegd dat ik voor in de wachtkamer gezet worden absoluut geen begrip heb en dat hij in de stront kan zakken.
Mooie vent, inderdaad. Heel snel weg met dat soort types.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2017 17:32:16 ]
pi_172857510
quote:

[..]

Snap ik wel, ik vind het eigenlijk ook best hoerig. Net als de meeste lingerie trouwens.
pi_172858325
Vrouwen en tinder. wordt er niet vrolijk van. Of misschien ligt het aan mezelf.
Dacht een leuke match te hebben, volgens mij opende ik wel goed want kreeg leuke reactie terug. Ze reageerde niet heel veel 1-2x per dag, maar toch telkens iets vragen, maar nu ik iets vroeg is het toch weer tijdje stil, jammer, kende haar van gezicht en leek me leuke meid. Even afwachten nog maar vind altijd zo klote om na een vraag en daarop geen antwoord te krijgen alsnog iets te sturen.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 18:16:32 #24
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172858506
quote:

[..]

Wat een figuur :') _O-
Was het een boer dat hij zo deed?

quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Snap ik wel, ik vind het eigenlijk ook best hoerig. Net als de meeste lingerie trouwens.
Je moet zulke dingen toch kunnen bespreken, helemaal als je misschien meer wil of al 2x op date bent geweest. Iedereen heeft fantasieen. :)
  woensdag 2 augustus 2017 @ 18:24:07 #25
138876 Andromache
pi_172858688
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat een figuur :') _O-
Was het een boer dat hij zo deed?

Nee, een leraar die door gezamenlijke vrienden als een moeilijke man wordt omschreven. Het is eigenlijk een onzekere nerd die ook wel weet dat ie moeilijk met vrouwen is en probeert zich kennelijk een playboyimago aan te meten dat helemaal de plank misslaat. Die stunt ook die ik 4 jaar geleden met hem meemaakte...
pi_172859191
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:10 schreef bascross het volgende:

[..]

Zeker. Maar zou zelf wel de eer een beetje bij mezelf houden. Eerlijk en duidelijk hoeft niet per se vijandig. Maar ieder zijn stijl I guess :P
pi_172859261
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:24 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee, een leraar die door gezamenlijke vrienden als een moeilijke man wordt omschreven. Het is eigenlijk een onzekere nerd die ook wel weet dat ie moeilijk met vrouwen is en probeert zich kennelijk een playboyimago aan te meten dat helemaal de plank misslaat. Die stunt ook die ik 4 jaar geleden met hem meemaakte...
Klinkt als een figuur dat een beetje getreiterd wordt door z'n collega's in de personeelskamer.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 19:18:17 #28
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172859811
quote:

[..]

Telefoon was stuk :') _O-
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_172867762
Leuk, deze reeks bestaat nog.
pi_172868080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 17:00 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Wat denk je zelf, ze probeerde nieuwe schoenen te halen en ondertussen bleek dat de oude nog een ronde mee konden.

Als je gaat piepen over je ex én dan ook nog aankomen dat ze wederzijdse "gevoelens" hebben, rot op! (bedoel het niet persoonlijk hè :@).
pi_172868143
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:47 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Zeker. Maar zou zelf wel de eer een beetje bij mezelf houden. Eerlijk en duidelijk hoeft niet per se vijandig. Maar ieder zijn stijl I guess :P
Snap je punt, maar er zijn echt grenzen met de manier waarop je met iemand omgaat. Sommige mensen, om het even algemeen te houden, die maken een wegwerp artikel van je en gaan respectloos met je om.

En als je er dan iets van zegt dan heb ik het gedaan, ja doei! :W

OT: Smoesjes die verzonnen worden mbt daten, bah! Nee ik ben druk. *ziet mevrouw met een ander een drankje doen :{w

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2017 23:46:45 ]
  donderdag 3 augustus 2017 @ 00:32:15 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172868916
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Veel plezier alvast :D
Dankje!
Was weer geslaagd :)
pi_172869236
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 00:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dankje!
Was weer geslaagd :)
Wanneer komt de kleine? ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 02:59:57 #34
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_172869493
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 23:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat denk je zelf, ze probeerde nieuwe schoenen te halen en ondertussen bleek dat de oude nog een ronde mee konden.

Als je gaat piepen over je ex én dan ook nog aankomen dat ze wederzijdse "gevoelens" hebben, rot op! (bedoel het niet persoonlijk hè :@).
iemand mag best weten dat ze daarmee de (jouw, ook mijn trouwens) grens over gaat.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 07:12:00 #35
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172870023
quote:
5s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 01:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wanneer komt de kleine? ;)
:')
Hij weet dat als hij echt een kinderwens heeft dat hij dan niet bij mij moet zijn ;)
pi_172870040
quote:

[..]

U MAD?
pi_172870140
na 3 dates aangeven dat je van latex houd :')
pi_172870153
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Vind het ook niet raar. Zou dragen voor mijn man :9~
Jij en je man kennen elkaar wat langer dan hij en zijn derde date, neem ik aan. Het lijkt mij niet zo tactvol om bijzondere voorkeuren zo snel voor te leggen aan iemand die je nog niet zo goed kent.

Het lijkt me vanzelfsprekend dat zij dat als opdringerig ervaart als zij die voorkeuren niet deelt en eerste instantie op zoek is naar een liefdevolle relatie i.p.v. seksuele avonturen.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 08:12:30 #39
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_172870265
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 07:44 schreef Thunder0x het volgende:
Ik vind het idd ook een beetje snel.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_172870362
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 18:16 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet zulke dingen toch kunnen bespreken, helemaal als je misschien meer wil of al 2x op date bent geweest. Iedereen heeft fantasieen.
Sommige/veel vrouwen bespreken dat liever niet zo snel. Je moet daarom ook wel kunnen aanvoelen wanneer je zoiets op tafel legt. Kun je dat niet (zoals de meeste mannen) wacht er dan wat langer mee.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_172870406
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 07:44 schreef Thunder0x het volgende:
Ja ach, daar zijn niet echt vastgestelde termijnen voor zou ik zeggen. Met de een heb je het bij wijze van spreken de tweede date er al over en de ander komt er pas na een half jaar (of meer) achter. Ligt er helemaal aan hoe iets zich ontwikkelt.

Overigens heb ik zelf nul opmerkelijke fantasieën/fetisjes, dus zoiets overkomt mij niet zo snel.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 08:38:04 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172870491
Je kunt dan het beste daten met een vrouw die zelf ook wel van de fantasietjes is en die zeker niet te preuts is. Dan vind ze het ook wel prima een keer een latex pakje te dragen.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 08:38:34 #43
438527 MissButterflyy
pi_172870500
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 08:27 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ja ach, daar zijn niet echt vastgestelde termijnen voor zou ik zeggen. Met de een heb je het bij wijze van spreken de tweede date er al over en de ander komt er pas na een half jaar (of meer) achter. Ligt er helemaal aan hoe iets zich ontwikkelt.

Overigens heb ik zelf nul opmerkelijke fantasieën/fetisjes, dus zoiets overkomt mij niet zo snel.
Het is idd gewoon niet zo tactisch het snel te zeggen. En het is helemaal niet raar. Maar als je het zo snel zegt komt het over als of het erg belangrijk voor je is, dan kan het een beetje Freaky overkomen.

Bij tweede of derde date zeggen zou bij mij overkomen alsof de seks de eerste keer al moet beginnnen in latex.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 08:39:47 #44
438527 MissButterflyy
pi_172870516
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 08:38 schreef Hexagon het volgende:
Je kunt dan het beste daten met een vrouw die zelf ook wel van de fantasietjes is en die zeker niet te preuts is. Dan vind ze het ook wel prima een keer een latex pakje te dragen.
Natuurlijk. Maar zo al beginnen of het met de seks langzaam allemaal uitbreiden en experimenteren qua fantasietjes?
  donderdag 3 augustus 2017 @ 08:40:50 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172870525
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 08:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar zo al beginnen of het met de seks langzaam allemaal uitbreiden en experimenteren qua fantasietjes?
Lijkt me nogal per persoon te verschillen, en hangt van de vibe in de gesprekken tijdens de dates af etc etc
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 3 augustus 2017 @ 08:41:44 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172870534
Ligt er toch maar net aan hoe de gesprekkeng aan. Als je al veel over seks praat kan het prima tussendoor, zo niet, dan ook niet doen zou ik zeggen.
Zeker niet totdat je een keer het bed hebt gedeelt lijkt me of er vlak voor (Afhankelijk van hoe en wat)

Mocht het echt zo zijn dat je geen partner wil die daar helemaal niets van moet hebben, tja, dan kan je het wel snel vragen/vertellen, want dan weet je in ieder geval of je er moeite in moet steken.
Maar is af en toe ook al goed, dan zou ik ermee wachten.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 08:43:10 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172870547
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 08:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Is moeilijk te zeggen. Er moet in ieder geval al wel veel wederzijds vertrouwen zijn.
pi_172870710
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 08:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Het is idd gewoon niet zo tactisch het snel te zeggen. En het is helemaal niet raar. Maar als je het zo snel zegt komt het over als of het erg belangrijk voor je is, dan kan het een beetje Freaky overkomen.

Bij tweede of derde date zeggen zou bij mij overkomen alsof de seks de eerste keer al moet beginnnen in latex.
Over het algemeen lijkt me wachten daarmee ook het beste, hoor. Tenzij je zo'n radicale voorkeur hebt dat dat maar beter gelijk duidelijk kan zijn (BDSM, niet-monogaam, etc.).
  donderdag 3 augustus 2017 @ 09:33:07 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172871106
Over het algemeen kun je ook wel een beetje op uiterlijke en karaktertrekken afgaan. Als het een keurig, degelijk en fantasieloos type is dan kun je er ook van uitgaan dat ze qua seks niet al te spannend is. Is het een wat meer creatief en frivool type, dan zal ze ook met standaard seks geen genoegen nemen.
pi_172871176
Ik kan mij best voorstellen dat het latex verhaal een vuurdoop is. Lijkt het haar ook iet is dat mooi meegenomen, is ze pertinent erop tegen weet je dat het hem dat niet gaat worden. Maar goed de vrouwen in mijn leeftijdscategorie hebben meestal wel wat geëxperimenteerd. Niet dat iemand dan per se weet wat ze wel en niet willen. Maar ik kan mij ook voorstellen dat er een vonkje van interesse in moet zitten, iedere keer opnieuw beginnen is ook zoiets.
Blessed is the mind too small for doubt.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 09:42:55 #51
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_172871269
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 09:33 schreef Hexagon het volgende:
Over het algemeen kun je ook wel een beetje op uiterlijke en karaktertrekken afgaan. Als het een keurig, degelijk en fantasieloos type is dan kun je er ook van uitgaan dat ze qua seks niet al te spannend is. Is het een wat meer creatief en frivool type, dan zal ze ook met standaard seks geen genoegen nemen.
haha
  donderdag 3 augustus 2017 @ 09:44:45 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172871312
quote:
pi_172871443
quote:
Tuurlijk :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 09:52:46 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172871461
quote:
Haha man dat zijn de gekste vaak. Die vinden het nog geil als je ze met hun hoofd op het nachtkastje ramt bij wijs van spreken.

Stille wateren hebben diepe gronde <-- geloof me dit is echt zo.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:01:10 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172871639
Volgens mij komt die combinatie vooral in fantasieverhaaltjes voor. Alsof al die keurige degelijke saaie meisjes in bed ineens een andere persoon worden en eigenlijk de rest acteren. :')

Een fantasierijk iemand die in het dagelijks leven een vrijzinnige levenshouding heeft zal dat ook wat sneller in bed hebben. Gewoon een logisch gevolg van hoe het karakter is.
pi_172871640
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 09:00 schreef Friek_ het volgende:

[..]
Tenzij je zo'n radicale voorkeur hebt dat dat maar beter gelijk duidelijk kan zijn (BDSM, niet-monogaam, etc.).
*Zwaait*

Ik kan inderdaad bevestigen dat dat je datingpool nu niet bepaald groter maakt. Genoeg vrouwen die er direct op afknappen als je aangeeft dat je iets in de kinky of niet-monogame richting zoekt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:02:38 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172871676
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:01 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij komt die combinatie vooral in fantasieverhaaltjes voor. Alsof al die keurige degelijke saaie meisjes in bed ineens een andere persoon worden en eigenlijk de rest acteren. :')

Een fantasierijk iemand die in het dagelijks leven een vrijzinnige levenshouding heeft zal dat ook wat sneller in bed hebben. Gewoon een logisch gevolg van hoe het karakter is.
Uhm, nee hoor.

Hoeft uiteraard niet, maar kan prima zo zijn
pi_172871683
quote:

Helemaal mee eens!
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow"&gt;But I want more...&lt;/a&gt;
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:08:50 #59
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172871838
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 08:22 schreef habitue het volgende:

[..]

Sommige/veel vrouwen bespreken dat liever niet zo snel. Je moet daarom ook wel kunnen aanvoelen wanneer je zoiets op tafel legt. Kun je dat niet (zoals de meeste mannen) wacht er dan wat langer mee.
Ja en dan, en ik snao bijde kanten maar dan is er straks al meer commitment en dan staat zoiets er tussen in op een gegeven moment. Lijkt mij ook niet ideaal.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 08:38 schreef Hexagon het volgende:
Dit sowieso.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:18:15 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172872099
quote:

Het zal je echt verbazen. Het komt echt veel vaker voor dan je denkt. Net zoals je de meest porno vrouw waar van je denkt dat ze je uit elkaar trekt juist enorm tegen valt.

Ik wil zeker niet zeggen dat elk saai meisje een sexbeest is, maar het komt vaker voor dan jij nu denkt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_172872157
Ik denk dat je eigenlijk even veel 'wolven in schaapskleren' tegenkomt als de vrouwen die openlijk ervoor uitkomen dat ze gewoon een enorme pervert zijn.

Vroeger is dat misschien minder geweest maar het taboe op vrouwen die van seks houden is er inmiddels wel een beetje af.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_172872208
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:01 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

*Zwaait*

Ik kan inderdaad bevestigen dat dat je datingpool nu niet bepaald groter maakt. Genoeg vrouwen die er direct op afknappen als je aangeeft dat je iets in de kinky of niet-monogame richting zoekt.
Ja, kan me voorstellen dat dat lastig is. Zeker omdat àls je dan iemand vindt met dezelfde voorkeuren, het ook nog maar moet klikken. Zo'n BDSM-verhouding kan natuurlijk alleen werken als er een sterke chemie is tussen beide partners. En dan moet daar bovenop ook nog eens de vertrouwensband zo sterk zijn dat je (na verloop van tijd) een eventuele open relatie aankan.

Nee, dan ben ik toch blij dat ik een doodnormale kerel ben met niet al te opmerkelijke voorkeuren. :P
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:28:46 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172872367
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het zal je echt verbazen. Het komt echt veel vaker voor dan je denkt. Net zoals je de meest porno vrouw waar van je denkt dat ze je uit elkaar trekt juist enorm tegen valt.

Ik wil zeker niet zeggen dat elk saai meisje een sexbeest is, maar het komt vaker voor dan jij nu denkt.
Ze zullen vast bestaan maar ik denk dat het zoeken naar spelden in een hooiberg is. Sowieso ben je nogal een rare als je kennelijk je hele leven buiten de seks blijkbaar een act is. Bovendien zullen er weinigen zijn die zo berekenend een ander persoon kunnen spelen zonder uit hun rol te vallen.

Uiteindelijk is je seksbehoefte gewoon afhankelijk van je karakter.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:32:34 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172872452
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ze zullen vast bestaan maar ik denk dat het zoeken naar spelden in een hooiberg is. Sowieso ben je nogal een rare als je kennelijk je hele leven buiten de seks blijkbaar een act is. Bovendien zullen er weinigen zijn die zo berekenend een ander persoon kunnen spelen zonder uit hun rol te vallen.

Acteren? Berekenend?
Wat een rare conclusies joh. Net of het een opgezet bewust iets is en het een negatieve lading heeft...

Net als dat je op werk een andere rol kunt hebben dan privé kun je ook een andere rol/houding hebben in intieme relaties.
Zowel bij mannen als vrouwen.
Dat jij dat niet hebt kan natuurlijk, maar de conclusies naar anderen toe slaan nergens op.
pi_172872465
quote:

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik ben zelf ook niet bijzonder uitgaand als het om heel erg sociale dingen zoals stappen aankomt. Toch kan ik weinig met een vanilla sekspartner, en voor mij is exclusiviteit in een relatie totaal niet belangrijk (eerlijkheid wel). Ik ben liever samen met iemand die alles wil doen wat God verboden heeft.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:34:17 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172872486
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:19 schreef Stoney3K het volgende:
Ik denk dat je eigenlijk even veel 'wolven in schaapskleren' tegenkomt als de vrouwen die openlijk ervoor uitkomen dat ze gewoon een enorme pervert zijn.

Vroeger is dat misschien minder geweest maar het taboe op vrouwen die van seks houden is er inmiddels wel een beetje af.
Het gaat er niet om dat een vrouw ongegeneerd in het openbaar al haar seksfantasieen poneert. Maar of ze in de meer dagelijkse zaken laat zien dat ze wat meer van het experiment is. Dingen als muzieksmaak, kledingstijl, favoriete boeken, vrijetijdsbesteding etc. Als dat al fantasieloos en standaard is dan zal dat in bed wel niet veel anders zijn.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:34:47 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172872497
Nou, dat is dus geen regel ofzo :D
pi_172872502
Over BDSM gesproken: de film Secretary kijken op een derde/vierde date is altijd een mooi idee. Korte omschrijving:
quote:
A young woman, recently released from a mental hospital, gets a job as a secretary to a demanding lawyer, where their employer-employee relationship turns into a sexual, sadomasochistic one.
Gegarandeerd een goede avond daarna.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2017 10:35:34 ]
pi_172872570
quote:
10s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:35 schreef Friek_ het volgende:
Over BDSM gesproken: de film Secretary kijken op een derde/vierde date is altijd een mooi idee.
Dan snap je sommige concepten binnen de BDSM niet. Ook de reden waarom de BDSM-gemeenschap het hele Fifty Shades of Grey-geneuzel behoorlijk hard uitkotst: Dat heeft weinig meer met BDSM te maken.

Misschien is deze film anders, maar de samenvatting van "baas/secretaresse machtsverhouding verandert in een kinky relatie" doet me denken van niet.
pi_172872711
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 23:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja, ik snap wel waar het vandaan komt hoor... Maar ik zou in zo'n geval dus gewoon stoppen met reageren, je laat je anders zo kennen (en in mijn geval past het gewoon totaal niet bij wat ik van mezelf wil). Negeren is een relatief "vriendelijke" manier om een grens aan te geven. Die weinig energie kost en voor de ander meer dan duidelijk is. Maar wat ik zeg, ieder zijn ding. 😉
pi_172872714
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:38 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dan snap je sommige concepten binnen de BDSM niet. Ook de reden waarom de BDSM-gemeenschap het hele Fifty Shades of Grey-geneuzel behoorlijk hard uitkotst: Dat heeft weinig meer met BDSM te maken.

Misschien is deze film anders, maar de samenvatting van "baas/secretaresse machtsverhouding verandert in een kinky relatie" doet me denken van niet.
Ik geef toe: ik ben weinig bekend met die wereld. Enige dat ik weet is dat term verwijst naar een verzameling rollenspellen met elementen van dominantie/onderdanigheid en sadomasochisme. Dat zal vast en zeker stukken verder gaan dan eenvoudige machtsverhoudingen. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2017 10:46:31 ]
  donderdag 3 augustus 2017 @ 10:54:33 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172872848
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:34 schreef Molo het volgende:
Nou, dat is dus geen regel ofzo :D
Laten we stellen dat het voor onze latex liefhebber een goede toetssteen is om een hoop mislukte dates te voorkomen.
pi_172872860
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:45 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik geef toe: ik ben weinig bekend met die wereld. Enige dat ik weet is dat term verwijst naar een verzameling rollenspellen met elementen van dominantie/onderdanigheid en sadomasochisme. Dat zal vast en zeker stukken verder gaan dan eenvoudige machtsverhoudingen. :+
Eén van de belangrijkste dingen daarin is aangeven en afspreken van grenzen, en dat iedereen zich aan die afspraken houdt. En dat is iets wat Hollywood vaak links laat liggen, want het is iets wat in feite heel saai is om in beeld te brengen.

Het onschuldige meisje wat nog "twijfelt" over haar onschuld en de rijke, dominante man met veel macht die haar "overtuigt" van haar dirty little secret is op het witte doek veel spannender. Maar zo werkt het in de praktijk absoluut niet.

Maar dit dwaalt een beetje af.
pi_172873828
Hebben mensen wel eens meegemaakt dat een date ineens begint over dat je in een relatie zit na enkele dates? Out of the blue, zonder dat jij daar iets in te zeggen hebt gehad? Dit is me nu twee keer gebeurt bij mensen en een vriendin van me moest het nu ook al "uitmaken" met haar date. :') Gelukkig konden we er wel om lachen (achteraf). Vindt het wel vreemd dat sommige mensen dat eenzijdig bepalen. Daar praat je dan toch eerst met elkaar over, als je die verwachting koestert?

De datingwereld verwondert soms.😃
  donderdag 3 augustus 2017 @ 11:42:05 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172873960
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 10:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Laten we stellen dat het voor onze latex liefhebber een goede toetssteen is om een hoop mislukte dates te voorkomen.
Onzin

Het hangt echt onwijs van situatie, gesprek, mensen etc af dat

En je denkt echt teveel in je eigen straatje en maakt dat een regel die voor iedereen geldt. Zo werkt de wereld niet
pi_172874303
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 11:37 schreef blondetrien het volgende:
Hebben mensen wel eens meegemaakt dat een date ineens begint over dat je in een relatie zit na enkele dates? Out of the blue, zonder dat jij daar iets in te zeggen hebt gehad? Dit is me nu twee keer gebeurt bij mensen en een vriendin van me moest het nu ook al "uitmaken" met haar date. :') Gelukkig konden we er wel om lachen (achteraf). Vindt het wel vreemd dat sommige mensen dat eenzijdig bepalen. Daar praat je dan toch eerst met elkaar over, als je die verwachting koestert?

Wait! Wut? Zeg je nu dat we geen verkering hebben?!

Goodbye cruel world...
pi_172874323
quote:
Hebben mensen wel eens meegemaakt dat een date ineens begint over dat je in een relatie zit na enkele dates?
Ja, schuldig. Was voor mij de eerste keer dat het ooit op seks uit zou draaien, en ik had op dat moment nog behoorlijke gewetensbezwaren tegen casual sex. Dat ging voor mij niet tenzij ik een relatie had, dat was meer het gevolg van een stukje opvoeding dan wat anders. Het was meer het stickertje 'relatie' wat voor mij moreel de seks zou rechtvaardigen.

Natuurlijk niet aan iedereen verkondigd dat ik met haar een relatie zou hebben, maar toen ik daar met haar over begon was het ook gelijk afgelopen.
pi_172874580
quote:

[..]

alleen zie je dat echt niet aan iemands uiterlijk

Ik vind juist die combi bij mezelf wel een leuke. Mensen schrikken zich rot als ik wat vuigs zeg. En dan weten ze niet eens wat ik dat weekend heb gedaan
Niks is leuker om de lieve schoondochter te spelen als je net nogal perverse dingen hebt gedaan
pi_172874736
quote:

Nog nooit meegemaakt, eerlijk gezegd. Wel heb ik eens meegemaakt dat een vrouw na twee of drie dates al vroeg of ik een relatie met haar wilde. Dat was ook apart. Maar dat eenzijdige labelen als 'relatie' herken ik niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2017 12:11:53 ]
  donderdag 3 augustus 2017 @ 12:14:02 #80
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172874799
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:05 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik vind juist die combi bij mezelf wel een leuke. Mensen schrikken zich rot als ik wat vuigs zeg. En dan weten ze niet eens wat ik dat weekend heb gedaan
Niks is leuker om de lieve schoondochter te spelen als je net nogal perverse dingen hebt gedaan
Mensen snappen het ook niet en dat maakt het juist zo leuk :P

quote:

Ja dat is nieuw, heb je de voorwaarden op tinder niet gelezen? Elke match waarop een date volgt en dat van beide kanten succes is of geen input op gegeven is wordt meteen naar een relatie geupgrade.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 12:28:16 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172875105
quote:

[..]

Maar 'speel' jij dat ook als je date?
  donderdag 3 augustus 2017 @ 12:56:45 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172875760
quote:

[..]

Haha wtf is dit dan weer :D
Berekenend, ander persoon, rol?

Laten we hier maae over ophouden. Want dit gaat echt niet werken.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 12:59:33 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172875832
quote:

[..]

Ik heb het niet puur over uiterlijk, Maar de manier waarop iemand over komt. De uitstraling maar ook diverse karaktertrekken.

Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat er veel mensen zijn die in hun totale bestaan een grijze muis zijn, maar die wanneer ze seks hebben ineens in een totaal andere persoon veranderen.
pi_172876011
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:59 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat er veel mensen zijn die in hun totale bestaan een grijze muis zijn, maar die wanneer ze seks hebben ineens in een totaal andere persoon veranderen.
Je bent niet bekend met het gezegde dat stille wateren diepe gronden hebben?
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:08:14 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172876030
quote:
3s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Je bent niet bekend met het gezegde dat stille wateren diepe gronden hebben?
Stille wateren zijn imo wel iets anders dan grijze muizen
pi_172876092
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik heb het niet puur over uiterlijk, Maar de manier waarop iemand over komt. De uitstraling maar ook diverse karaktertrekken.

tja als ik kijk naar de mensen waarvan ik weet dat ze het een en ander uitspoken gaat dat zeker wel op
Ik denk dat je heel veel leuke opties voorbij loopt als je uit blijft gaan van deze hypothese
pi_172876162
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Maar 'speel' jij dat ook als je date?
ik speel niks. Ik ben ook echt een net meisje dat van klassieke literatuur houdt en graag taarten bakt en de gastvrouw is op etentjes in een classy jurk, geen latex
Vast saai lijkt

En ik ga een date echt niet meteen aan zijn neus hangen waar ik van hou in bed. Iemand die denkt dat er niet meer in zit omdat ik graag op de bank met een kopje thee een engelse detective kijk tja die loopt wat mis en dat is dan echt zijn/haar eigen beperking

Elk mens heeft laagjes. Dat sommige laagjes pas later aan het licht komen heeft niks met acteren te maken

(Ik vind een taartrecept ook meer iets om te bespreken met mensen die je bijna niet kent dan seksuele voorkeuren)
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:16:33 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172876203
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:14 schreef Allures het volgende:

[..]

ik speel niks. Ik ben ook echt een net meisje dat van klassieke literatuur houdt en graag taarten bakt en de gastvrouw is op etentjes in een classy jurk, geen latex
Vast saai lijkt

En ik ga een date echt niet meteen aan zijn neus hangen waar ik van hou in bed. Iemand die denkt dat er niet meer in zit omdat ik graag op de bank met een kopje thee een engelse detective kijk tja die loopt wat mis en dat is dan echt zijn/haar eigen beperking

Elk mens heeft laagjes. Dat sommige laagjes pas later aan het licht komen heeft niks met acteren te maken

(Ik vind een taartrecept ook meer iets om te bespreken met mensen die je bijna niet kent dan seksuele voorkeuren)
Ja ok, dat kan ik volgen. En me in vinden.

In je vorige post leek het voor mij net of je Hexagons gekke theorie aan het bevestigen was. Vandaar mijn vraag.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:17:15 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172876220
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Stille wateren zijn imo wel iets anders dan grijze muizen
Dus jij speelt zowel buiten als in bed graag met treinen? Of hoe gaat dat voor jou dan op?
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:18:42 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172876251
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:14 schreef Allures het volgende:

[..]

Vast saai lijkt

Dit dekt de lading volledig ja! En zo zijn er heel erg veel meer vrouwen dan hij nu denkt.
pi_172876258
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ok, dat kan ik volgen. En me in vinden.

In je vorige post leek het voor mij net of je Hexagons gekke theorie aan het bevestigen was. Vandaar mijn vraag.
ik denk dat het beide is
ik speel ook wel eens wat. Vind ik leuk. Ik ga er verder niet over uitwijden want daar hou ik dus niet van :P maar die combi van onschuld en juist niet vind ik leuk.
Dat je met je vriend ergens bent en dat die dan dingen mee krijgt die de rest niet ziet of zo

Maar daar ga je niks van mee krijgen als ik niet vind dat jij die laagjes ook te zien krijgt
En iemand die niet verder kijkt dan een eerste indruk gaat dat nooit zien van mij
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:20:05 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172876282
Ben wel benieuwd wat er dan al onder heftig valt.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:28:09 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172876461
Betreft date is het qua sex net als de rest gewoon aanvoelen wanneer je wat kan bespreken. Je kan eventueel een balletje opgooien en als ze toehapt daar op door gaan.

Maar om nou uit het niets te zeggen dat je bv een dildo in je reet geil vind is niet echt de manier :D
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:28:34 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172876471
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:11 schreef Allures het volgende:

[..]

tja als ik kijk naar de mensen waarvan ik weet dat ze het een en ander uitspoken gaat dat zeker wel op
Ik denk dat je heel veel leuke opties voorbij loopt als je uit blijft gaan van deze hypothese
Ach momenteel niet aan het daten want nieuw liefje. Maar het gaat me ook om waar je het gemakkelijkste vind wat je zoekt.

Maar om eens ene voorbeeld te noemen. Ik denk dat onze latex liefhebber bijvoorbeeld meer kans heeft op een gelijkgestemde te vinden bij een concert van Rammstein dan bij een concert van Marco Borsato bijvoorbeeld.

Nou ken ik jou niet IRL, maar ik vraag me sterk af of ik jou zo als grijze muis zou bestempelen
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:30:55 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172876520
Nou als je dat koppel Henk en Ingrid in het dagelijks leven zou zien, zou ik nou niet echt bedenken dat zij zo van de kamasutra aspecten zouden zijn. Maarja dat zijn vooroordelen.

Leuk dat je het niet inziet dat het zou kunnen of niet verwacht, maar het gebeurd meer dan je denkt :)
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:31:05 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172876522
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach momenteel niet aan het daten want nieuw liefje. Maar het gaat me ook om waar je het gemakkelijkste vind wat je zoekt.

Maar om eens ene voorbeeld te noemen. Ik denk dat onze latex liefhebber bijvoorbeeld meer kans heeft op een gelijkgestemde te vinden bij een concert van Rammstein dan bij een concert van Marco Borsato bijvoorbeeld.

Nou ken ik jou niet IRL, maar ik vraag me sterk af of ik jou zo als grijze muis zou bestempelen
:D je zit er zo ver naast :D

Als ik jou was zou ik eens bespreken met je nieuw liefje wat ze nog wil proberen en doen op sex gebied. Miss sta je nog versteld en gaat er een wereld voor je op.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:31:14 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172876525
quote:

[..]

Aannames en dikke onzin
pi_172876540
quote:

[..]

als je zo gericht wil zoeken moet je op fetlife of okcupid zijn. Niet gaan lopen gokken bij concerten want dan kom je, beide kanten op, bedrogen uit denk ik
pi_172876597
FetLife is verspilde moeite. Daar zit het inmiddels al veel te vol met gefrustreerde rukkers die graag dickpics sturen naar elke vrouw die ook maar een beetje leuke foto heeft gepost.

Als je echt puur in de kink-scene wil gaan zoeken kun je beter naar de kleinere feestjes gaan, of 'munches' waar niet gespeeld wordt.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:34:29 #100
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172876604
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D je zit er zo ver naast :D

Als ik jou was zou ik eens bespreken met je nieuw liefje wat ze nog wil proberen en doen op sex gebied. Miss sta je nog versteld en gaat er een wereld voor je op.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:31 schreef Allures het volgende:

[..]

als je zo gericht wil zoeken moet je op fetlife of okcupid zijn. Niet gaan lopen gokken bij concerten want dan kom je, beide kanten op, bedrogen uit denk ik
Hee het gaat over die jongen met zijn latex fantasie, niet over mij :D
  donderdag 3 augustus 2017 @ 13:34:55 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172876614
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:34 schreef Hexagon het volgende:
Hee het gaat over die jongen met zijn latex fantasie, niet over mij :D
Maar jij herhaalt steeds dat je het niet snapt :)
  donderdag 3 augustus 2017 @ 14:02:30 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172877116
Nouja, het zal allemaal wel dan. Ik heb toch liever iemand die ook buiten de seks vrijdenkend is.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 14:33:47 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172877684
Daar gaat het helemaal niet over

En je komt zelf nogal narrow minded over man
  donderdag 3 augustus 2017 @ 14:49:40 #104
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172878028
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 14:33 schreef Molo het volgende:
Daar gaat het helemaal niet over

En je komt zelf nogal narrow minded over man
Het gaat om de vraag of er een correlatie is tussen hoe spannend iemands karakter in het algemeen is is en hoe spannend die persoon in bed is. Ik denk dat die er is, jullie blijkbaar niet. Maar dat gaat toch niemand kunnen bewijzen.
pi_172878075
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 14:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het gaat om de vraag of er een correlatie is tussen hoe spannend iemands karakter in het algemeen is is en hoe spannend die persoon in bed is. Ik denk dat die er is, jullie blijkbaar niet. Maar dat gaat toch niemand kunnen bewijzen.
dat maar dat jij helemaal niet kunt weten hoe spannend iemand karakter is als je bij een concert staat, of zelfs na een paar dates
  donderdag 3 augustus 2017 @ 14:52:19 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172878110
En spannend en vrijdenkend vind ik ook totaal andere concepten hoor
  donderdag 3 augustus 2017 @ 14:59:08 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172878300
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 14:51 schreef Allures het volgende:

[..]

dat maar dat jij helemaal niet kunt weten hoe spannend iemand karakter is als je bij een concert staat, of zelfs na een paar dates
Wanneer openbaart het zich dan volgens jou?
pi_172878363
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 14:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wanneer openbaart het zich dan volgens jou?
als de ander dat wil en dat is voor iedereen verschillende
Mensen die jij nu als 'spannend' omschrijft zijn gewoon mensen die daarmee de deur in huis vallen

En wanneer dat is, is voor iedereen verschillend. Maar degene die pas na 10 dates durft te zeggen dat ie graag plasseks heeft is niet minder spannend dan degene de op date 1 al roept dat ze graag geblinddoekt wordt
  donderdag 3 augustus 2017 @ 15:09:56 #109
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172878587
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:01 schreef Allures het volgende:

[..]

als de ander dat wil en dat is voor iedereen verschillende
Mensen die jij nu als 'spannend' omschrijft zijn gewoon mensen die daarmee de deur in huis vallen

En wanneer dat is, is voor iedereen verschillend. Maar degene die pas na 10 dates durft te zeggen dat ie graag plasseks heeft is niet minder spannend dan degene de op date 1 al roept dat ze graag geblinddoekt wordt
Dat is niet mijn punt. Mijn idee is dat de kans dat iemand open staat voor dat soort groter is bij iemand die op andere fronten in zijn/haar karakter ook al niet van de veilige middelmaat is. Als iemand qua leven/smaak buiten bed al saai is denk ik dat er een zeer grote kans is dat dat in bed ook het geval is. Maar dat is een aanname die idd niet valt te bewijzen.

Maar uiteindelijk maakt dat voor mijn persoonlijke liefdesleven ook geen bal uit omdat ik ook niet warm zou lopen voor iemand die overall een grijze muis is behalve in bed.
pi_172878907
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is niet mijn punt. Mijn idee is dat de kans dat iemand open staat voor dat soort groter is bij iemand die op andere fronten in zijn/haar karakter ook al niet van de veilige middelmaat is. Als iemand qua leven/smaak buiten bed al saai is denk ik dat er een zeer grote kans is dat dat in bed ook het geval is. Maar dat is een aanname die idd niet valt te bewijzen.

Maar uiteindelijk maakt dat voor mijn persoonlijke liefdesleven ook geen bal uit omdat ik ook niet warm zou lopen voor iemand die overall een grijze muis is behalve in bed.
ik denk dat af als je wat vaker onder de 'spannende' mensen zou komen dat je die aanname niet zou doen
Wat jou dan misschien weer wat minder spannend maakt dan je zelf denkt :P
  donderdag 3 augustus 2017 @ 15:22:55 #111
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172878965
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 13:34 schreef Stoney3K het volgende:
FetLife is verspilde moeite. Daar zit het inmiddels al veel te vol met gefrustreerde rukkers die graag dickpics sturen naar elke vrouw die ook maar een beetje leuke foto heeft gepost.

Als je echt puur in de kink-scene wil gaan zoeken kun je beter naar de kleinere feestjes gaan, of 'munches' waar niet gespeeld wordt.
Dat is echt onzin wat je zegt, ja er is een groot gedeelte dat dat doet, echter is er ook een gedeelte wat wel oprecht is en met plezier zijn hobby (want dat is het gewoon) deelt.
pi_172878996
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is echt onzin wat je zegt, ja er is een groot gedeelte dat dat doet, echter is er ook een gedeelte wat wel oprecht is en met plezier zijn hobby (want dat is het gewoon) deelt.
Dat klopt, alleen wordt het dan gewoon als een social network gebruikt en niet als een datingsite. Net zo goed als Facebook geen datingsite is, maar je er prima gewoon met mensen af kan spreken om dingen te doen die je leuk vindt.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 15:33:38 #113
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172879193
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:19 schreef Allures het volgende:

[..]

ik denk dat af als je wat vaker onder de 'spannende' mensen zou komen dat je die aanname niet zou doen
Wat jou dan misschien weer wat minder spannend maakt dan je zelf denkt :P
Wat boeit het? Ik val gewoon niet op vrouwen die saaie veilige middelmaat zijn. Daar gaat spannende seks voor mij geen bevredigende relatie opleveren. Dus daar gaat voor mij toch niets aan verloren.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 15:35:58 #114
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172879246
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:24 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat klopt, alleen wordt het dan gewoon als een social network gebruikt en niet als een datingsite. Net zo goed als Facebook geen datingsite is, maar je er prima gewoon met mensen af kan spreken om dingen te doen die je leuk vindt.
FL is ook geen dating site, iedereen die er voor die reden op zit komt gewoon bedrogen uit. Zeker, afspreken en gelijkgestemden leren kennen dat kan prima daar.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat boeit het? Ik val gewoon niet op vrouwen die saaie veilige middelmaat zijn. Daar gaat spannende seks voor mij geen bevredigende relatie opleveren. Dus daar gaat voor mij toch niets aan verloren.
Dat iemand zowel pizza als chinees lust en jij alleen chinees betekend toch niet dat zoiets een breekpunt is bij daten. Zolang je er maar open voor staat.
pi_172879269
quote:

[..]

Naja ik probeer het nog 1x dan geef ik het op
Of ze van ramstein houdt of van Marco borsato is daarin geen voorspellende factor, net zo min of ze een latex of nette jurk draagt, tatoeages of piercings heeft of niet
Je zult iemand moeten leren kennen voor je dat kunt zeggen over iemand
  donderdag 3 augustus 2017 @ 15:51:47 #116
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172879625
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:35 schreef S95Sedan het volgende:

Dat iemand zowel pizza als chinees lust en jij alleen chinees betekend toch niet dat zoiets een breekpunt is bij daten. Zolang je er maar open voor staat.
Die snap ik even niet?
  donderdag 3 augustus 2017 @ 16:07:37 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172880056
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:36 schreef Allures het volgende:

[..]

Naja ik probeer het nog 1x dan geef ik het op
Of ze van ramstein houdt of van Marco borsato is daarin geen voorspellende factor, net zo min of ze een latex of nette jurk draagt, tatoeages of piercings heeft of niet
Je zult iemand moeten leren kennen voor je dat kunt zeggen over iemand
Tja, ik denk dus dat daar wel degelijk een verband tussen bestaat. Een beetje gebaseerd ook op mijn eigen ervaringen met verschillende soorten vrouwen. Naar mijn idee zijn seksvoorkeuren doorgaans een voortvloeisel uit het karakter/wereldbeeld van iemand.

Maar daar gaan we niet uitkomen omdat er geen gegevens zijn om dit te staven. En omdat we het over definities hebben waar iedereen zijn eigen draai aan kan geven.

Ik wens de jongen met zijn latex liefhebberij in ieder geval succes met het vinden van een vrouw die daar voor open staat.
pi_172880306
quote:

[..]

Ik snap het.

Jij wil een vrouw met een tribal die aangeeft waar ze 'm in wil hebben.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:17:36 #119
438527 MissButterflyy
pi_172897560
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 16:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, ik denk dus dat daar wel degelijk een verband tussen bestaat. Een beetje gebaseerd ook op mijn eigen ervaringen met verschillende soorten vrouwen. Naar mijn idee zijn seksvoorkeuren doorgaans een voortvloeisel uit het karakter/wereldbeeld van iemand.

Maar daar gaan we niet uitkomen omdat er geen gegevens zijn om dit te staven. En omdat we het over definities hebben waar iedereen zijn eigen draai aan kan geven.

Ik wens de jongen met zijn latex liefhebberij in ieder geval succes met het vinden van een vrouw die daar voor open staat.
Mensen met een open mind, die nieuwsgierig zijn en graag nieuwe dingen ontdekken en beleven en niet zo snel oordelend in het leven staan zullen idd vaak meer experimenteren in bed.
Mijn ervaring is alleen dat je dit niet zo snel aan het uiterlijk kan zien.
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:45:06 #120
447051 crew  Peejtur
pi_172898030
Waar ging dit topic ook alweer over :?
pi_172898031
Wie is hier de versier expert? i need some help :s)
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 09:59:12 #122
438527 MissButterflyy
pi_172898330
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:45 schreef Dirkos1987 het volgende:
Geen expert, maar dit topic is een goede plek advies te vragen :)
pi_172898821
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 09:45 schreef Dirkos1987 het volgende:
ik ben beetje zeg het maar
-.-.-
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:33:23 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172899056
Vanavond uit eten met een groep, waar date ook bij is. Evt blijft hij slapen, maar dat is beetje afhankelijk van hoe de avond loopt.
Enige nadeel, niemand weet dat we elkaar leuk vinden en dat gaan we ook nog even zo houden. Dus even zien hoe dat loopt als er drank in het spel is :')
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:35:44 #125
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172899103
Ik heb drie leuke matches op tinder. En alle drie willen ze daten. Nog nooit in zo'n luxepositie gezeten :o.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172899594
Doen jullie ooit gewoon 24h keer niet reageren met tinder of WhatsApp? hoe leuk je haar of hem ook vindt?
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:58:57 #127
438527 MissButterflyy
pi_172899633
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:56 schreef Dirkos1987 het volgende:
Doen jullie ooit gewoon 24h keer niet reageren met tinder of WhatsApp? hoe leuk je haar of hem ook vindt?
Dan moet ik het al heel druk hebben.
Als ik iemand leuk vind reageer ik snel.
pi_172899727
quote:
Nee, want ik speel geen spelletjes met "wachten" enzo. Ik reageer wanneer ik in de gelegenheid ben.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:04:09 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172899728
quote:
Waarom zou je 24uur niet reageren als je die geen juist leuk vind? Laat ik het anders zeggen, waarom kansloze spelletjes met iemand spelen?
pi_172899841
Ik ben niet echt expert, voorheen reageerde ik altijd vrij snel en uiteindelijk werd het ook nooit iets. Ben mezelf gewoon beetje aan het analyseren wat misschien reden kunnen zijn waarom het uiteindelijk nooit niks wordt.
Ik snap dat dit nooit een reden kan zijn waarom vrouwen afhaken, maar wil gewoon kijken wat ik fout doe en wat ik beter kan doen. Misschien dat dit daar een klein onderdeel van kan zijn
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:19:45 #131
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172899995
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:11 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik ben niet echt expert, voorheen reageerde ik altijd vrij snel en uiteindelijk werd het ook nooit iets. Ben mezelf gewoon beetje aan het analyseren wat misschien reden kunnen zijn waarom het uiteindelijk nooit niks wordt.
Ik snap dat dit nooit een reden kan zijn waarom vrouwen afhaken, maar wil gewoon kijken wat ik fout doe en wat ik beter kan doen. Misschien dat dit daar een klein onderdeel van kan zijn
Nee is het niet. Maar je reageerd altijd vrij snel, daar is niks mis mee. Maar wat doe je als zij niet snel of helemaal niet reageerd?
pi_172900170
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee is het niet. Maar je reageerd altijd vrij snel, daar is niks mis mee. Maar wat doe je als zij niet snel of helemaal niet reageerd?
Niks, wachten. hooguit na een week iets. maar vaak weet ik dan al dat het weinig kans heeft :)
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:33:27 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172900270
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb het toevallig uitgerekend gisteren omdat ik benieuwd was hoeveel vrouwen wat uit zichzelf zeggen.

Van alle matches die ik erop heb staan zijn er 2/3 vrouwen uit zichzelf het gesprek begonnen en de rest heb ik aangesproken omdat het blijkbaar gewoon vertikt wordt. (Kwam op 94.xx% uit wat niks zegt :7 )
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:51:49 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172900655
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:29 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Niks, wachten. hooguit na een week iets. maar vaak weet ik dan al dat het weinig kans heeft :)
Dat laatste klopt inderdaad. Na een paar dagen geen reactie is hopeloos. Maar goed je dringt je niet op zoals hallo, waarom reageer je niet of 5x hey zonder tegen bericht sturen. Dat zit dus wel goed :)

Tja dan kom je op een moeilijk punt. Want kennelijk ben je niet interesant genoeg om de aandacht te houden of zijn je gesprekken / berichten een dood doener. Over je zelf zeggen of je dat wel of niet goed doet is lastig tot bijna niet te doen. Wat jij goed vind kan de ander hoogst irritant / kanaloos enz vinden.

Zie bv de discussie over grijze muis en wild in bed zijn.

Stel je gesprekken zijn gewoon goed, dan kan er nog een gebrek aan flirten zijn of inisatief wat ontbreekt van jou kant. Ook hier weer, je kan dat van je zelf goed vinden.... maar een ander kan zeggen dat je zo inhoudloos bent dat ze er spontaan van opdroogt.

Probeer eens wat brutaler te zijn in een gesprek, meer inisatief, beetje teasen, een dubbele opmerking gebruiken en daar op verder gaan. Je huidige sprekken / houding leveren niks op dus je hebt niks te verliezen ;)

quote:
11s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:33 schreef S95Sedan het volgende:

Van alle matches die ik erop heb staan zijn er 2/3 vrouwen uit zichzelf het gesprek begonnen en de rest heb ik aangesproken omdat het blijkbaar gewoon vertikt wordt. (Kwam op 94.xx% uit wat niks zegt :7 )
En wat is nu je punt?
pi_172900830
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Probeer eens wat brutaler te zijn in een gesprek, meer inisatief, beetje teasen, een dubbele opmerking gebruiken en daar op verder gaan. Je huidige sprekken / houding leveren niks op dus je hebt niks te verliezen ;)

Duidelijk, maar misschien vind ik dat juist het moeilijke, hoe kom ik brutaler over, hoe kan ik op juiste manier teasen enz enz, blijkbaar toch ergens iets gemist waardoor dingen voor mij moeilijker lijken dan voor andere ;)

Nu met een match aan het praten, ze stuurde gister avond nog een berichtje waarop ze antwoord gaf op mijn vraag, 2 uur later stuurde ze alsnog een berichtje met een vraag erin. Dit zag ik vanochtend pas, dat zijn voor mij dan weer tekenen dat ze er toch mee bezig is en toch ook het gesprek gaande wil houden.

Alleen nu moet ik dus wat teasen zoals je zegt, dat vind ik misschien wel het moeilijkste, wil niet te gretig over komen maar ook niet te saai en standaard zoals veel jongens waarschijnlijk zijn tegen vrouwen.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:09:52 #136
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172901030
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En wat is nu je punt?
Dat het uiteindelijk voor het resultaat toch niks uitmaakt wat voor gesprek je ook voert.
Vond het wel een grappig statistiek verder :s)

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:58 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Duidelijk, maar misschien vind ik dat juist het moeilijke, hoe kom ik brutaler over, hoe kan ik op juiste manier teasen enz enz, blijkbaar toch ergens iets gemist waardoor dingen voor mij moeilijker lijken dan voor andere ;)

Nu met een match aan het praten, ze stuurde gister avond nog een berichtje waarop ze antwoord gaf op mijn vraag, 2 uur later stuurde ze alsnog een berichtje met een vraag erin. Dit zag ik vanochtend pas, dat zijn voor mij dan weer tekenen dat ze er toch mee bezig is en toch ook het gesprek gaande wil houden.

Alleen nu moet ik dus wat teasen zoals je zegt, dat vind ik misschien wel het moeilijkste, wil niet te gretig over komen maar ook niet te saai en standaard zoals veel jongens waarschijnlijk zijn tegen vrouwen.
Dat lijkt gewoon zo, omdat je er meer/gericht mee bezig ben ga je juist 'anders' tegen ze praten. Praat gewoon tegen ze alsof je tegen vrienden of familie aan het praten bent.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:18:18 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_172901159
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:58 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Tja dat is inderdaad lastig.

quote:
Ik weet natuurlijk niet hoe dat gesprek verder verloopt. Maar pas op dat het geen sollicitatie gesprek drijft te worden met teveel vragen.

quote:
Dat is ook heel lastig want de grens is heel smale net als te gemaakt overkomen of echt als je zelf. Je kan voorstellen om samen te gaan lunchen het weekend, jullie moeten toch alle 2 eten dus waarom niet samen. Als ze het over hobbys gehad heeft, probeer iets in de buurt te vinden wat zij leuk vind en neem haar mee of nodig haar daar voor uit. Als iemand over haar hobby passie praat gaat een gesprek al heel snel en makkelijk.

Maar een opmerking over iets wat je aan haar mooi of leuk vind. Het boeit niet eens zoveel wat het is, intresse tonen in iemand of een complimentje vind iedereen leuk. Het kan al zo iets simpels zijn als mooie oorbellen heb je in, leuke schoenen of weet ik veel wat. Ga naar een dierentuin / expositie / museum of weet ik veel wat. Maar toon ook echt inisatief en laat ook maar zien dat je nagedacht heb over wat zij leuk vind.

Het alle belangrijkste is om niet te gaan denken, wat als, en wat zal zij doen als enz enz enz. Je moet daar helemaal niet mee bezig zijn want dat verkrampt alleen maar.
pi_172921369
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Tja dat is inderdaad lastig.

[..]

Ik weet natuurlijk niet hoe dat gesprek verder verloopt. Maar pas op dat het geen sollicitatie gesprek drijft te worden met teveel vragen.

[..]

Dat is ook heel lastig want de grens is heel smale net als te gemaakt overkomen of echt als je zelf. Je kan voorstellen om samen te gaan lunchen het weekend, jullie moeten toch alle 2 eten dus waarom niet samen. Als ze het over hobbys gehad heeft, probeer iets in de buurt te vinden wat zij leuk vind en neem haar mee of nodig haar daar voor uit. Als iemand over haar hobby passie praat gaat een gesprek al heel snel en makkelijk.

Maar een opmerking over iets wat je aan haar mooi of leuk vind. Het boeit niet eens zoveel wat het is, intresse tonen in iemand of een complimentje vind iedereen leuk. Het kan al zo iets simpels zijn als mooie oorbellen heb je in, leuke schoenen of weet ik veel wat. Ga naar een dierentuin / expositie / museum of weet ik veel wat. Maar toon ook echt inisatief en laat ook maar zien dat je nagedacht heb over wat zij leuk vind.

Het alle belangrijkste is om niet te gaan denken, wat als, en wat zal zij doen als enz enz enz. Je moet daar helemaal niet mee bezig zijn want dat verkrampt alleen maar.
Gaat nu toch wel tijd worden dat ik het nummer ga vragen/ mijne geven. Soms duurt het me toch iets te lang voor ik iets terug krijg. Hopelijk brengt dat het gesprek wat meer op gang en gaat het wat sneller ;)
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:46:29 #139
138876 Andromache
pi_172924726
5e date was heel geslaagd, lekker voor hem gekookt, naar de film, nog wat drinken ergens.... En hij is net weg. O+

De diepere connectie is er nog niet, maar gaat vanzelf komen, het was allemaal zooooo fijn tussen gisteravond en nu.... Gezellig, lekker, kan enorm met hem lachen, met deze VVD'erd hahaha _O- (ik ben vrij links)
pi_172928807
Date was gezellig even wat gaan drinken in de stad, wat gegeten, gedanst (als je het zo mag noemen) en met sluitingstijd terug naar huis gegaan. Echt hartstikke leuk allemaal. We vinden elkaar allebei leuk, maar dat was al lang duidelijk.

Maar wat mij betreft was het wel de laatste keer. Ik zoek niet iemand die een relatie wil maar denkt dat ze het niet aankan. Ik zoek niet eens per se een relatie, gewoon gezelligheid en wat lol.
pi_172929933
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:29 schreef Moro het volgende:
Date was gezellig even wat gaan drinken in de stad, wat gegeten, gedanst (als je het zo mag noemen) en met sluitingstijd terug naar huis gegaan. Echt hartstikke leuk allemaal. We vinden elkaar allebei leuk, maar dat was al lang duidelijk.

Maar wat mij betreft was het wel de laatste keer. Ik zoek niet iemand die een relatie wil maar denkt dat ze het niet aankan. Ik zoek niet eens per se een relatie, gewoon gezelligheid en wat lol.
Snap niet goed dat je gaat daten met iemand die je leuk vind, diegene vind jou leuk en vervolgens kap je het af.
pi_172932217
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:31 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Snap niet goed dat je gaat daten met iemand die je leuk vind, diegene vind jou leuk en vervolgens kap je het af.
Ja die uitleg begint vanaf hier R&P / Het Datingtopic #51 who the fuck let the dog out?
Soms kan het nog zo leuk zijn, maar word het hem uiteindelijk niet.
pi_172932799
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:20 schreef Moro het volgende:

[..]

Ja die uitleg begint vanaf hier R&P / Het Datingtopic #51 who the fuck let the dog out?
Soms kan het nog zo leuk zijn, maar word het hem uiteindelijk niet.
Duidelijk!

Ik blijf het echt lastig vinden om niet saai te worden qua appen, nu bv het berichtje over dat we vlak bij elkaar wonen maar nog nooit elkaar gezien maar misschien elkaar wel ooit stiekem gezien hebben.

Wil beetje meer plagen erin brengen maar weet nooit goed hoe en welk moment haha
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:44:28 #144
138876 Andromache
pi_172932827
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:43 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Duidelijk!

Ik blijf het echt lastig vinden om niet saai te worden qua appen, nu bv het berichtje over dat we vlak bij elkaar wonen maar nog nooit elkaar gezien maar misschien elkaar wel ooit stiekem gezien hebben.

Wil beetje meer plagen erin brengen maar weet nooit goed hoe en welk moment haha
'zullen we daar verandering in aanbrengen en wat gaan drinken'?
pi_172932989
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:44 schreef Andromache het volgende:

[..]

'zullen we daar verandering in aanbrengen en wat gaan drinken'?
Offff...
"Maar ik ben morgen om zo laat daar en daar en wie weet zien we elkaar dan toch 'stiekem'.. Knipoog.."
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow"&gt;But I want more...&lt;/a&gt;
pi_172933980
En wat zouden jullie doen als je elkaars 06 nog niet hebt: stuur even je datums door dat je tijd hebt naar 06...
of
Geef even je 06 dan kunnen we wat datums afspreken
pi_172934356
Stel gewoon een datum voor...neem het initiatief.
pi_172934455
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:46 schreef Andromache het volgende:
5e date was heel geslaagd, lekker voor hem gekookt, naar de film, nog wat drinken ergens.... En hij is net weg. O+

De diepere connectie is er nog niet, maar gaat vanzelf komen, het was allemaal zooooo fijn tussen gisteravond en nu.... Gezellig, lekker, kan enorm met hem lachen, met deze VVD'erd hahaha _O- (ik ben vrij links)
Voor welke dag staat de diepe connectie gepland?
pi_172934886
quote:
Tinder kan gebeuren, zeker tijdens drukke periodes. Maar dan zeg ik meestal wel dat ik het druk heb en neem ik ook wel initiatief als het minder druk is. (en dan komt het gesprek wel weer op gang) Ik heb die tinder meldingen uit gedaan maar bij een vlot gesprek dan controleer ik wel vaker dan 24 uur.

Whatsapp nooit.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_172934914
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 21:45 schreef Moro het volgende:
Stel gewoon een datum voor...neem het initiatief.
Gedaan, antwoord klinkt niet positief. even kijken hoe dit gaat lopen haha
pi_172934984
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 22:03 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Gedaan, antwoord klinkt niet positief. even kijken hoe dit gaat lopen haha
Heeft ze 'nee' gezegd?
pi_172935061
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 22:06 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Heeft ze 'nee' gezegd?
Had te snel hier iets neer gezet, heb alleen geen zin om het hele gesprek hier neer te zetten dus beetje lastig om alles uit te leggen. Maar mijn idee vond ze waarschijnlijk iets te veel van goede, ze komt nu zelf met een ander aanbod. Waar ik prima mee kan leven :)
pi_172935502
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 22:09 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Had te snel hier iets neer gezet, heb alleen geen zin om het hele gesprek hier neer te zetten dus beetje lastig om alles uit te leggen. Maar mijn idee vond ze waarschijnlijk iets te veel van goede, ze komt nu zelf met een ander aanbod. Waar ik prima mee kan leven :)
Ik ben ook altijd huiverig met te snelle ontmoetingen. Ik begrijp niet zo waarom twee vreemden elkaar willen ontmoeten. Ik heb liever eerst een paar maandjes chatcontact om te zien hoe goed we klikken. Soms wordt er zo aangedrongen dat ik gewoon afknap.
pi_172935586
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 22:25 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Ik ben ook altijd huiverig met te snelle ontmoetingen. Ik begrijp niet zo waarom twee vreemden elkaar willen ontmoeten. Ik heb liever eerst een paar maandjes chatcontact om te zien hoe goed we klikken. Soms wordt er zo aangedrongen dat ik gewoon afknap.
Maar dan moet je niet op tinder toch?
pi_172935664
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 22:28 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Maar dan moet je niet op tinder toch?
Ben ik ook niet. Ik ben niet op zoek, maar soms raak ik in gesprek met iemand op internet (FOK! bijv ;))
pi_172935688
Wil je me ontmoeten? ;)
pi_172935707
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 22:32 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wil je me ontmoeten? ;)
Haha, dat was snel! Je kunt dus toch plagen :P
pi_172936713
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 22:33 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Haha, dat was snel! Je kunt dus toch plagen :P
Haha ;)
Toch weer te veel aan nadenken hoe ik het beste kan reageren op berichtjes. Ook wil ik b.v. haar telefoon nummer vragen op een leuke manier en niet "Wat is je 06"
  zondag 6 augustus 2017 @ 00:03:27 #159
138876 Andromache
pi_172937984
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 21:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Voor welke dag staat de diepe connectie gepland?
Dinsdag 26-8 om 14:07 stipt! Nee even serieus, ik snap je reactie, maar ik kan slecht omgaan met de onzekerheid van deze fase. Net weer gebeld en heel gezellig gekletst. Het zit echt wel goed, ik ben voor hem niet zomaar een bijprojectje.
pi_172938828
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 23:08 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Haha ;)
Toch weer te veel aan nadenken hoe ik het beste kan reageren op berichtjes. Ook wil ik b.v. haar telefoon nummer vragen op een leuke manier en niet "Wat is je 06"
Op een schaal van 06-00000000 tot 06-99999999 hoe leuk vind je mij?
  zondag 6 augustus 2017 @ 09:00:24 #161
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_172940789
quote:

[..]

man man man een paar maanden chatten... Na twee a drie weken wilde ik altijd afspreken hoor. Geen zin om maandenlang een gesprek gaande te houden als het irl nog niet klikt.

Maar inmiddels in love met mijn O+ alle datingsites verwijderd
pi_172943548
quote:

[..]

Maanden chatten?! Echt niet. Been there, done that, didn't get the girl.. ;).

Soms al een ontmoeting na 1 dag, soms ook een week of 2 later. Ik heb niets aan oeverloos "dom" gechat. Ik wil iemand zien, ervaren in het écht :).
pi_172944925
Maandenlang chatten voordat je elkaar echt eens ziet, lijkt me ook maar niks. Vroeger weleens gedaan en soms liep dat goed af, maar vaak zat ook niet (klikte niet goed in het echt). Zodoende ben ik het ook wel afgeleerd om nog zo lang berichten heen en weer te blijven sturen.
pi_172945278
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:03 schreef Andromache het volgende:

[..]

Dinsdag 26-8 om 14:07 stipt! Nee even serieus, ik snap je reactie, maar ik kan slecht omgaan met de onzekerheid van deze fase. Net weer gebeld en heel gezellig gekletst. Het zit echt wel goed, ik ben voor hem niet zomaar een bijprojectje.
Zo, dat klinkt prima :)
pi_172947552
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 12:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 13:24 schreef Friek_ het volgende:
Maandenlang chatten voordat je elkaar echt eens ziet, lijkt me ook maar niks. Vroeger weleens gedaan en soms liep dat goed af, maar vaak zat ook niet (klikte niet goed in het echt). Zodoende ben ik het ook wel afgeleerd om nog zo lang berichten heen en weer te blijven sturen.
Maar zelfs als het in persoon en op romantisch vlak niets wordt, is het toch leuk en geen verloren tijd of moeite om te chatten? Chatten doe je op dit forum namelijk ook, alleen minder persoonlijk.
pi_172947972
Is het iets om als je date aan regelen bent maar nog geen nummer hebt om dit te sturen:

Kun je woensdag avond? Je kunt me overigens ook bereiken op 06..
pi_172948313
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:35 schreef Dirkos1987 het volgende:
Is het iets om als je date aan regelen bent maar nog geen nummer hebt om dit te sturen:

Nummers uitwisselen is per definitie 'iets' als je van plan bent om af te spreken, lijkt me.
Conscience do cost.
pi_172948332
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:16 schreef Drieklank het volgende:

[..]

[..]

Maar zelfs als het in persoon en op romantisch vlak niets wordt, is het toch leuk en geen verloren tijd of moeite om te chatten? Chatten doe je op dit forum namelijk ook, alleen minder persoonlijk.
Niet per se, inderdaad. Als het leuk is, dan is het leuk. Punt is alleen wel dat ik zolang chat of berichten stuur omdat ik denk dat het ook in het echt kan slagen. Als dat dan niet het geval blijkt te zijn, is dat altijd jammer.
  zondag 6 augustus 2017 @ 16:49:54 #169
138876 Andromache
pi_172948364
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:35 schreef Dirkos1987 het volgende:

Sine qua non inderdaad.
pi_172948369
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Nummers uitwisselen is per definitie 'iets' als je van plan bent om af te spreken, lijkt me.
True, maar twijfel om mijn nummer te geven of haar te vragen ;)
pi_172948435
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:50 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Nou, als je de intentie hebt om haar een keer te zien zou ik daar niet over twijfelen, dus :P
Conscience do cost.
  Moderator zondag 6 augustus 2017 @ 16:53:37 #172
447051 crew  Peejtur
pi_172948477
Doe/denk niet zo moeilijk man... :{
  zondag 6 augustus 2017 @ 17:01:33 #173
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172948719
quote:

[..]

Kom je dan wel een tot een date dan?
  zondag 6 augustus 2017 @ 17:07:31 #174
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_172948956
quote:

[..]

Mits je voor altijd een LAT-relatie via Whatsapp ambieert is dat best een goed idee inderdaad. Maar als je er irl iets van wilt maken met zn tweeën dan zegt een klik via chat op zn best niet altijd wat, op zn slechtst zelfs helemaal niets. Je kunt er torenhoge verwachtingen door creëren als je het maandenlang volhoudt en goed klikt.

'Je begrijpt niet zo waarom twee vreemden elkaar willen ontmoeten'.

Tsja dat is nu eenmaal hoe daten werkt he. Hoeft niet per se te betekenen dat je binnen een paar uur of zelfs een paar dagen moet afspreken, maar maandenlang is weer het andere uiterste.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_172949437
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:00 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

man man man een paar maanden chatten... Na twee a drie weken wilde ik altijd afspreken hoor. Geen zin om maandenlang een gesprek gaande te houden als het irl nog niet klikt.

Maar inmiddels in love met mijn O+ alle datingsites verwijderd
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 12:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Soms al een ontmoeting na 1 dag, soms ook een week of 2 later. Ik heb niets aan oeverloos "dom" gechat. Ik wil iemand zien, ervaren in het écht :).
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 13:24 schreef Friek_ het volgende:
Redfever, gefeliciteerd! Maar dus in love en alles naar wens?

Als jullie de dame benaderen via een datingsite snap ik wel dat jullie haar zo snel mogelijk willen ontmoeten. Want daar is het enige doel daten. Maar ik ben niet op een datingsite en de mannen die mij benaderen doen het op fora of iets anders digitaal. Dan kunnen ze niet van mij verwachten dat ik na twee weken al een ontmoeting wil.
pi_172949540
quote:
11s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:01 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Kom je dan wel een tot een date dan?
Vaak niet. Ik merk al na twee-drie weken al als iemand niet mijn 'type' is en dan ben ik blij dat ik hem niet na een week al was gaan ontmoeten. Soms duurt het een paar maanden voordat ik het weet en wanneer we toch ontmoetten en niets is geworden, zijn we toch vrienden gebleven omdat het eigenlijk ergens wel klikt. Alleen niet op romantisch gebied.
pi_172949741
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:07 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Mits je voor altijd een LAT-relatie via Whatsapp ambieert is dat best een goed idee inderdaad. Maar als je er irl iets van wilt maken met zn tweeën dan zegt een klik via chat op zn best niet altijd wat, op zn slechtst zelfs helemaal niets. Je kunt er torenhoge verwachtingen door creëren als je het maandenlang volhoudt en goed klikt.

'Je begrijpt niet zo waarom twee vreemden elkaar willen ontmoeten'.

Tsja dat is nu eenmaal hoe daten werkt he. Hoeft niet per se te betekenen dat je binnen een paar uur of zelfs een paar dagen moet afspreken, maar maandenlang is weer het andere uiterste.
Het verschil is dat jullie uit zijn op een date en ik niet. En iemand die mij dus op een andere weg digitaal benadert kan niet van mij verwachten dat ik met hem wil daten. Als dat zijn intentie is zal hij mij moeten overtuigen. En niet door zijn best te doen zich als een goede partner voor te doen, maar gewoon normaal met mij te chatten. Dat duurt soms maanden en het is voor gekomen dat iemand mij zo nieuwsgierig en geil heeft gemaakt dat ik hem na twee maanden wel heb willen ontmoeten :D
pi_172949810
quote:

[..]

Geef het gewoon en dan zeg je erbij: "Hoeft niet per se, maar voor het geval ...." . Dat had iemand een keer zo gedaan bij mij en dat vond ik wel netjes.
  zondag 6 augustus 2017 @ 17:38:57 #179
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_172950079
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:29 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Het verschil is dat jullie uit zijn op een date en ik niet. En iemand die mij dus op een andere weg digitaal benadert kan niet van mij verwachten dat ik met hem wil daten. Als dat zijn intentie is zal hij mij moeten overtuigen. En niet door zijn best te doen zich als een goede partner voor te doen, maar gewoon normaal met mij te chatten. Dat duurt soms maanden en het is voor gekomen dat iemand mij zo nieuwsgierig en geil heeft gemaakt dat ik hem na twee maanden wel heb willen ontmoeten :D
Ja oke maar dan is het start-/uitgangspunt al anders. We zitten hier toch in het datetopic? ;) het gaat hier niet doorgaans om 'toevallig opgedane online contacten waarmee je niet per se wil daten'.

Doe eens wat scenario's hoe dat bij jou gaat? Het gros zal het hier gewoon over contacten hebben die ze hebben opgedaan bij datingsites/apps.

En als je weet dat mensen hier als doel een date hebbben, dan is het toch ook niet moeilijk om te begrijpen waarom dus twee vreemde mensen elkaar willen ontmoeten? ;)

Edit: sorry sommige antwoorden zie ik nu pas in je andere post op de vorige pagina, over het hoofd gezien. Maar dan ben je dus een beetje een vreemde eend in de bijt binnen dit topic ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_172950533
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:20 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Redfever, gefeliciteerd! Maar dus in love en alles naar wens?

Als jullie de dame benaderen via een datingsite snap ik wel dat jullie haar zo snel mogelijk willen ontmoeten. Want daar is het enige doel daten. Maar ik ben niet op een datingsite en de mannen die mij benaderen doen het op fora of iets anders digitaal. Dan kunnen ze niet van mij verwachten dat ik na twee weken al een ontmoeting wil.
Ja, dat is natuurlijk iets compleet anders. Ik heb via FOK! ook meerdere dames leren kennen en dan kwam het soms pas na een half jaar (of zelfs langer) een keer ervan dat we elkaar zagen. Dat maakt dan ook niet uit, want dan sta je er beiden met nul verwachtingen in.

Wat eigenlijk ook veel relaxter is, bedenk ik me nu. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2017 18:00:40 ]
pi_172950693
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:38 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ja oke maar dan is het start-/uitgangspunt al anders. We zitten hier toch in het datetopic? ;) het gaat hier niet doorgaans om 'toevallig opgedane online contacten waarmee je niet per se wil daten'.

Doe eens wat scenario's hoe dat bij jou gaat? Het gros zal het hier gewoon over contacten hebben die ze hebben opgedaan bij datingsites/apps.

En als je weet dat mensen hier als doel een date hebbben, dan is het toch ook niet moeilijk om te begrijpen waarom dus twee vreemde mensen elkaar willen ontmoeten? ;)
Ik snap ergens wel dat twee vreemden die elkaar van een datingsite kennen elkaar zo snel mogelijk willen zien en omdat ik nooit dat gevoel heb gehad snap ik het ergens ook weer niet.

Scenario's?
Facebook: Hartje de meeste foto's van mij en kwam toen in messenger wat aan het kletsen. Ik volgde zijn updates daarna ook. Zo heb ik een idee wat voor een persoon hij is. Na ongeveer drie maanden kletsen en teasen beviel hij me wel. Ontmoeting geregeld en het was okay. Alleen niet tot een relatie gekomen en dat lag geheel aan mij.
Op fora: Bijna nooit tot een ontmoeting. Blijkt al na een paar weken dat de meesten verwachtingen hebben waar ik niet aan kan of wil voldoen. Sommigen wil ik best een kans geven, maar als ze me onder druk zetten of haasten dan knap ik meteen af. Sommigen zijn getouwd of gewoon niet vrij, proberen dat soms voor mij verborgen te houden. Maar hey, ik ben niet gek :D
Maar met een persoon ben ik nu al twee jaar leuk aan het chatten. Alleen woont hij in Amerika en we willen wel een ontmoeting wanneer ik daar terug ben.

Ik heb dus geen echte date ervaringen te vertellen :)
Ik zei dat eerder tegen Dirkos omdat zijn match het te snel leek te vinden en waarom ik dat wel begreep.
pi_172950734
quote:
2s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:59 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ja, dat is natuurlijk iets compleet anders. Ik heb via FOK! ook meerdere dames leren kennen en dan kwam het soms pas na een half jaar (of zelfs langer) een keer ervan dat we elkaar zagen. Dat maakt dan ook niet uit, want dan sta je er beiden met nul verwachtingen in.

Dat is het ook, behalve wanneer de ander opeens van gedachten is veranderd en opeens wel verwachtingen heeft. Haha!
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:10:37 #183
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172950837
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:24 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Vaak niet. Ik merk al na twee-drie weken al als iemand niet mijn 'type' is en dan ben ik blij dat ik hem niet na een week al was gaan ontmoeten. Soms duurt het een paar maanden voordat ik het weet en wanneer we toch ontmoetten en niets is geworden, zijn we toch vrienden gebleven omdat het eigenlijk ergens wel klikt. Alleen niet op romantisch gebied.
Hmmz. Mijn gedachte is dat romantiek ook een kwestie van timing is en dat je door altijd lang de kat uit de boom te kijken je ook het vlammetje kan mislopen.

Edit: ah het is contact zonder expliciete date insteek. Dat verandert het wel iets.
pi_172950938
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:10 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hmmz. Mijn gedachte is dat romantiek ook een kwestie van timing is en dat je door altijd lang de kat uit de boom te kijken je ook het vlammetje kan mislopen.
Ik zie het niet als de kat uit de boom kijken, maar elkaar leren kennen. Ik ben ook heel voorzichtig omdat ik nogal kwetsbaar ben... Of in een positie ben waar ik reputatie schade kan oplopen.
pi_172950963
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:14 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Ik zie het niet als de kat uit de boom kijken, maar elkaar leren kennen. Ik ben ook heel voorzichtig omdat ik nogal kwetsbaar ben... Of in een positie ben waar ik reputatie schade kan oplopen.
heftig
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:16:50 #186
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_172950993
quote:

[..]

Zullen we verder praten op whatsapp?

100% succesratio via Tinder, na meestal een kort gesprek daar. Wat overigens niets zegt over het succes daarna, maar het nummer kreeg ik op deze manier altijd.
Bedankt Hans.
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:17:42 #187
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172951014
quote:

[..]

Reputatieschade volg ik even niet.

Dat je liever niet gekwetst of teleurgesteld wordt kan ik inkomen. Mja, Who dares wins :P En irl leer ik een ander toch beter kennen.
pi_172951103
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:17 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Reputatieschade volg ik even niet.

Dat je liever niet gekwetst of teleurgesteld wordt kan ik inkomen. Mja, Who dares wins :P En irl leer ik een ander toch beter kennen.
Ik ontmoet mijn (toekomstige) vriend(jes) ook liever irl. Vandaar dat ik niet op een datingsite zit en op fora geen date intenties heb :P
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:24:29 #189
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172951214
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:21 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Ik ontmoet mijn (toekomstige) vriend(jes) ook liever irl. Vandaar dat ik niet op een datingsite zit en op fora geen date intenties heb :P
Sites en apps werken voor mij ook niet echt.

Maar hoe zit het met reputatieschade?
pi_172951294
quote:

[..]

Je bent stiekem minister?
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:28:34 #191
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172951323
Interresante discussie, even volgen :s)

quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:06 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

knip
Wellicht geef je zelf de verkeerde signalen? Of wellicht denk je de verkeerde dingen al bij voorbaat. Dit voorkom je juist door korter met mensen te praten via de app. ;)

[ Bericht 72% gewijzigd door S95Sedan op 06-08-2017 18:34:03 ]
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:32:13 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172951417
Update. Avondje uit eten was gezellig, daarna is hij blijven slapen en in de middag vertrokken.
Het is lekker relaxed bij elkaar en ik maak me voor t eerst niet druk over hoe ik eruit zie of hoe ik doe. Hij vindt me blijkbaar leuk zoals ik echt ben. Fijn gevoel :)
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:35:07 #193
138876 Andromache
pi_172951491
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:32 schreef Cue_ het volgende:
Update. Avondje uit eten was gezellig, daarna is hij blijven slapen en in de middag vertrokken.
Het is lekker relaxed bij elkaar en ik maak me voor t eerst niet druk over hoe ik eruit zie of hoe ik doe. Hij vindt me blijkbaar leuk zoals ik echt ben. Fijn gevoel :)
Leuk Cue_, hoop dat dat op je gemak voelen lang mag voortduren!
pi_172951546
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:24 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Raar genoeg geldt dat ook voor mij. Als ik kijk naar de ontstaansgeschiedenis van al mijn relaties, is er slechts één voortgekomen uit een datingsite. De rest is via andere wegen ontstaan (omgeving, via via, forums). Datingsites en apps zijn eigenlijk veel te geforceerd allemaal.
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:40:59 #195
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172951670
quote:
2s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:59 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan of je afspreekt een date te hebben of niet, via Fok! is dat exact hetzelfde naar mijn mening :)
Tijd doet er niet echt toe.
pi_172951992
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Droopie op 06-08-2017 18:48:25 ]
Hell To The Liars
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:53:27 #197
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_172952222
Ik straks eindelijk weer eens een leuk contact via paiq. Maar na tijd chatten gaf ze al vrij snel aan dat ik niet haar type ben. Wel eerlijk
Net efkes anges
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:55:31 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172952341
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:35 schreef Andromache het volgende:

[..]

Leuk Cue_, hoop dat dat op je gemak voelen lang mag voortduren!
Tnx! Hoop t ook.

Las dat t bij jou ook goed ging.
  zondag 6 augustus 2017 @ 18:58:05 #199
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172952459
quote:
2s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:37 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Raar genoeg geldt dat ook voor mij. Als ik kijk naar de ontstaansgeschiedenis van al mijn relaties, is er slechts één voortgekomen uit een datingsite. De rest is via andere wegen ontstaan (omgeving, via via, forums). Datingsites en apps zijn eigenlijk veel te geforceerd allemaal.
High five dan maar.
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:23:49 #200
47102 Elvi
miemkwien
pi_172953405
Ik geef nu Happn een kans. Nog geen matches overigens :') Net als bij Tinder- had ik ook geen matches _O-
Bij Paiq en OkCupid alleen vreemde mannen met nog vreemdere verzoeken :')

Dus datingsites zijn ook niet mijn ding. Mn vorige relatie was trouwens via Fok :P
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:25:40 #201
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172953452
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:24 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Ik snap het wel ergens. Zelf ben ik ook wel huiverig om zomaar mensen te ontmoeten, omdat je nooit echt weet wie erachter zit.

[ Bericht 3% gewijzigd door Buurtzwaan op 06-08-2017 20:00:03 ]
pi_172953499
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:23 schreef Elvi het volgende:
Ik geef nu Happn een kans. Nog geen matches overigens :') Net als bij Tinder- had ik ook geen matches _O-

Dus datingsites zijn ook niet mijn ding. Mn vorige relatie was trouwens via Fok :P
Stille hint :P
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:28:52 #203
47102 Elvi
miemkwien
pi_172953535
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:27 schreef Leonos het volgende:

[..]

Stille hint :P
O-)
pi_172953572
FOK! Daten :+
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:30:25 #205
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172953574
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:23 schreef Elvi het volgende:

Nieuwsgierig.
pi_172954178
Via Paiq een meisje leren kennen die mij had toegevoegd via de fotomatching (omgekeerde wereld daar), die ook nog een terugpraat en duidelijk is. Waar is het addertje :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_172955564
quote:

[..]

Je bent een vreemde eend, is niet erg. Snap best dat je oppervlakkig langdurig, vriendschappelijk chat contact wil en dat mag.

Dat reputatieschade verhaal vind ik altijd de grootste bullshit, dan kun je net zo goed niet meer buiten komen of een zak over je hoofd heen trekken.

Stille wateren hebben diepe gronden. Of je hebt ergens iets meegemaakt waardoor je nu niemand meer vertrouwd en andere mensen daar de dupe van zijn.
pi_172961041
Iemand nog een tip voor een betaalde datingsite waar je als man (29, voorkeur voor vrouwen tussen 23-29) nog een beetje kans maakt wat profile views te krijgen? :)
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_172962411
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 18:24 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Mij vaker wel. Maar mijn slechthorendheid stoort bij reallife ontmoetingen voor de eerste keer. Met apps/sites gaat alles via tekst en heb ik dus geen last van gehoor beperkingen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 7 augustus 2017 @ 08:25:13 #210
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172963575
Ik heb een paar leuke matches, allemaal willen ze afspreken. Ik ook. Maar op een of andere manier krijg ik cold feet of zo :{.

Geen idee waar dat aan ligt.
  maandag 7 augustus 2017 @ 08:30:24 #211
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172963614
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een paar leuke matches, allemaal willen ze afspreken. Ik ook. Maar op een of andere manier krijg ik cold feet of zo :{.

Geen idee waar dat aan ligt.
Tijdje niet meer gedate? Even weer er in komen voor je echt goede zin krijgt enzo..
  maandag 7 augustus 2017 @ 08:33:14 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172963649
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:30 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Tijdje niet meer gedate? Even weer er in komen voor je echt goede zin krijgt enzo..
Nee niet eens. Ik heb gewoon zo'n tweestrijd. Het ene moment enorm zin om te daten, het andere moment denk ik fuck dat, weer die moeite, tijd, levert toch niks op :P.

Schop onder m'n reet heb ik nodig denk ik.
  maandag 7 augustus 2017 @ 08:39:03 #213
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_172963694
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee niet eens. Ik heb gewoon zo'n tweestrijd. Het ene moment enorm zin om te daten, het andere moment denk ik fuck dat, weer die moeite, tijd, levert toch niks op :P.

* TaMieke Schopt Samzz onder dr kont :9

Ik heb vanavond een date....nog weinig zin in :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 7 augustus 2017 @ 08:50:23 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172963791
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:39 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb vanavond een date....nog weinig zin in :@
En waarom heb je er weinig zin in?
  maandag 7 augustus 2017 @ 08:52:53 #215
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_172963821
We hebben niet echt gespreksonderwerpen. Hij is aardig maar niet echt een klik samen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 08:54:16 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172963830
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:52 schreef TaMieke het volgende:
We hebben niet echt gespreksonderwerpen. Hij is aardig maar niet echt een klik samen.
Waarom ga je dan op date?
  maandag 7 augustus 2017 @ 08:55:28 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_172963844
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:52 schreef TaMieke het volgende:
_O- _O- _O-

Je zal die vent zijn, godverdomme zeg :D
  maandag 7 augustus 2017 @ 08:59:36 #218
138876 Andromache
pi_172963899
quote:

[..]

Herkenbaar. Bedenk dat je het achteraf leuk vindt dat je een nieuwe ervaring met een ander persoon hebt opgedaan.
  maandag 7 augustus 2017 @ 09:03:58 #219
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_172963953
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom ga je dan op date?
Geen idee. Geef hem een kans.
  maandag 7 augustus 2017 @ 09:05:06 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172963961
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 08:59 schreef Andromache het volgende:

[..]

Herkenbaar. Bedenk dat je het achteraf leuk vindt dat je een nieuwe ervaring met een ander persoon hebt opgedaan.
Ik vraag me dus af of ik dat wel leuk vind _O-.

Mijn hersens, echt :').
  maandag 7 augustus 2017 @ 09:08:40 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172964000
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:05 schreef Samzz het volgende:

Ik vraag me dus af of ik dat wel leuk vind _O-.

Mijn hersens, echt :').
Ik snap het wel een beetje. Soms heb je gewoon die zin erin, maar als puntje bij paaltje komt is er toch twijfel of minder zin dan daarvoor.

Afhankelijk van hoe leuk de jongens je lijken, zou je kunnen afzeggen of juist niet.
  maandag 7 augustus 2017 @ 09:14:14 #222
138876 Andromache
pi_172964073
Mijn leuke date rookt, heeft geen intentie om te stoppen, beweegt totaal niet, en ik maak me daar voor de toekomst toch wel zorgen over. Het is geen breekpunt, mijn stiefmoeder heeft mijn vader ook aan het bewegen en van de sigaretten af gekregen (ok de honderden euro's goedkopere ORV was geloof ik de echte drijfveer hahaha). Maar ik zou het toch wel heel fijn vinden als hij meer in mijn richting gaat bewegen, want past het actieve en tamelijk gezonde van mij wel bij hem?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 augustus 2017 @ 09:20:05 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172964150
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:14 schreef Andromache het volgende:
Mijn leuke date rookt, heeft geen intentie om te stoppen, beweegt totaal niet, en ik maak me daar voor de toekomst toch wel zorgen over. Het is geen breekpunt, mijn stiefmoeder heeft mijn vader ook aan het bewegen en van de sigaretten af gekregen (ok de honderden euro's goedkopere ORV was geloof ik de echte drijfveer hahaha). Maar ik zou het toch wel heel fijn vinden als hij meer in mijn richting gaat bewegen, want past het actieve en tamelijk gezonde van mij wel bij hem?

SPOILER
1 ding is zeker, jij gaat hem niet veranderen. Hoogstens dat hij ooit eens uit zichzelf dat nog gaat doen. Maar voor jezelf dien je te accepteren dat hij dat dus niet doet.

Mbt roken/kinderen. Qua zaad hoeft het geen effect te hebben, dat kan je laten testen evt.
Mbt in welke omstandigheden. Is hij enorm zwaar of heeft hij gewoon gezond gewicht. Rookt hij binnen of doet hij dat netjes buiten? Rookt hij veel of valt het wel mee.

Mijn date rookt ook. Ook niet mijn ding, maar ach, ik kan er wel mee leven. Is hij bij mij doet hij het niet veel en gewoon buiten. Want stoppen zal hij ook zeker niet doen.
pi_172964266
quote:

SPOILER
Niet hopen dat je hem kunt veranderen, of dat hij gaat veranderen. Dus je zal het moeten leren accepteren. Lukt dat niet, dan past hij toch niet goed genoeg bij je.

Ik snap het wel. Mijn vriend rookte dagelijks maar heeft dat tijdens het daten verborgen weten te houden :{ Ben ik pas achter gekomen toen we een relatie hadden, en tja, toen was ik al verliefd. Al heeft hij wel geminderd omdat ik niet rook. Ben nu wel de irritante vriendin die het haat als hij rookt, dat is ook geen fijne positie. Elke keer enorme irritatie als hij er een opsteekt. Maar goed, ik heb het maar te accepteren. Veranderen heb ik geprobeerd en dat lukt niet, tenzij hij het zelf wil.
pi_172964283
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet hopen dat je hem kunt veranderen, of dat hij gaat veranderen. Dus je zal het moeten leren accepteren. Lukt dat niet, dan past hij toch niet goed genoeg bij je.

Ik snap het wel. Mijn vriend rookte dagelijks maar heeft dat tijdens het daten verborgen weten te houden :{ Ben ik pas achter gekomen toen we een relatie hadden, en tja, toen was ik al verliefd. Al heeft hij wel geminderd omdat ik niet rook. Ben nu wel de irritante vriendin die het haat als hij rookt, dat is ook geen fijne positie. Elke keer enorme irritatie als hij er een opsteekt. Maar goed, ik heb het maar te accepteren. Veranderen heb ik geprobeerd en dat lukt niet, tenzij hij het zelf wil.
Toch best knap dat hij het verborgen heeft weten te houden :D dat is toch ook ergens wel weer lief naar jou toe :+ - ligt er aan hoe je het interpreteert ofc. -
pi_172964508
Roken :')

Mijn crush rookt ook :'(
pi_172964638
O+ 2 weekse date gaat heerlijk O+

Terwijl ik heel niet zo goed ben met langdurig op iemands lip zitten O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172964692
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Toch best knap dat hij het verborgen heeft weten te houden :D dat is toch ook ergens wel weer lief naar jou toe :+ - ligt er aan hoe je het interpreteert ofc. -
Mja gewoon niet roken in mijn bijzijn en vlak nadat ik weg ben er direct een opsteken. Zoiets :P
  maandag 7 augustus 2017 @ 09:56:25 #229
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172964714
Voor mij is roken wel echt een dealbreaker.

Mijn tindermatches geven allemaal aan niet te roken, dus daar ga ik maar van uit :D.
pi_172964839
Ik ben zelf een gelegenheidsroker (ik rook alleen soms als ik alcohol drink), maar samen een beetje paffen op het terras of op het balkon tijdens een zomeravond vind ik altijd toch heerlijk. Al zou ik het makkelijk voor een potentiële vrouw compleet achterwege kunnen laten, dat incidentele gerook. Maar het is ook wel wat anders dan dagelijks een half tot heel pakje sigaretten er doorheen jagen.

Proberen je partner te veranderen is sowieso altijd een heel erg slecht idee, maar op een of andere manier denken sommige vrouwen dat ze je wel kunnen 'heropvoeden' of iets in die geest. Totdat je datzelfde principe toepast op hun 'bad habits' of slechtere eigenschappen - dan is natuurlijk het huis te klein. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 10:04:10 ]
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:04:08 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172964860
Je kan aangeven wat je mening ergens over is, en die ander kan dan bepalen of hij er wel of niet wat mee doet. Simple as that.

En zint het resultaat je niet, dan is het niet de juiste voor je.
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:10:07 #232
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172964960
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:04 schreef Cue_ het volgende:
Je kan aangeven wat je mening ergens over is, en die ander kan dan bepalen of hij er wel of niet wat mee doet. Simple as that.

En zint het resultaat je niet, dan is het niet de juiste voor je.
Ja is ook gewoon zo.

Heb voor volgende week een eerste date gepland staan. We gaan wat drinken in de stad. Kan weinig mis mee gaan denk ik zo :P.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:35:57 #233
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172966864
quote:

[..]

Herkenbaar, tijd steken in iemand die achteraf dan blijkt er toch niks mee te doen waardoor je in feite je tijd aan het verdoen bent. Dilemmas :P

quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk wel een naaistreek vind ik.

Nou maakt het mij niet echt heel veel uit want er zijn belangrijkere dingen dan dat. (of iemand moet echt een pakje per dag/week paffen) maar als diegene het zou verbergen dan zou ik daar echt wel meer moeite mee hebben. In feite lieg je dan gewoon.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:50:21 #234
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172967198
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:02 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben zelf een gelegenheidsroker (ik rook alleen soms als ik alcohol drink), maar samen een beetje paffen op het terras of op het balkon tijdens een zomeravond vind ik altijd toch heerlijk. Al zou ik het makkelijk voor een potentiële vrouw compleet achterwege kunnen laten, dat incidentele gerook. Maar het is ook wel wat anders dan dagelijks een half tot heel pakje sigaretten er doorheen jagen.
Incidenteel roken vind ik ook niet zo'n probleem. Als je vriend(in) dan niet rookt kun je daar beter rekening mee houden, iets simpels als een pepermuntje gaat dan al heel ver. Maar als je een kettingroker bent die al met de peuk in zijn mond staat op het moment dat de deuren van de trein nog open moeten gaan, dan is het voor mij exit.

Ik vind het toch ergens wel prettig als iemand niet stinkt en niet naar asbak smaakt. En als je dan bij mij over de vloer komt, rook je maar mooi buiten.
pi_172967357
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:50 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Maar als je een kettingroker bent die al met de peuk in zijn mond staat op het moment dat de deuren van de trein nog open moeten gaan, dan is het voor mij exit.
Oh, daar heb ik zelfs niet zoveel problemen mee. De mensen die ik ken die dat doen hebben vaak sterke karakters en dat vind ik juist wel tof.
quote:
En als je dan bij mij over de vloer komt, rook je maar mooi buiten.
Daar ben ik het wel helemaal mee eens. Een huis dat naar rook stinkt, vind ik ook maar drie keer niks.

Probleem is een beetje dat roken iets geworden is voor tokkies heb ik vaak het idee. Ik vind het juist altijd wel wat hebben als ik die foto's van vroeger bekijk, waarop iedereen een beetje stond te paffen in de kroeg, in de trein, tijdens vergaderingen of zelfs voor de klas.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 12:00:18 ]
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:03:16 #236
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172967476
quote:
3s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:59 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Oh, daar heb ik zelfs niet zoveel problemen mee. De mensen die ik ken die dat doen hebben vaak sterke karakters en dat vind ik juist wel tof.
Dat sterke karakter maakt mij uiteindelijk niks uit als ik met iemand aan het zoenen ben en ze stinkt/smaakt alleen maar naar rook. Dan is voor mij echt gelijk de aantrekkingskracht weg.
pi_172967636
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:03 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat sterke karakter maakt mij uiteindelijk niks uit als ik met iemand aan het zoenen ben en ze stinkt/smaakt alleen maar naar rook. Dan is voor mij echt gelijk de aantrekkingskracht weg.
Ja goed, ik kan daar allemaal prima tegen. Maar ik kan ook heel goed begrijpen dat het voor mensen een fikse afknapper is.
pi_172968477
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mja gewoon niet roken in mijn bijzijn en vlak nadat ik weg ben er direct een opsteken. Zoiets :P
Ik ben jaren terug gestopt met roken. O-)

Je weet me te vinden :z
pi_172968762
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:48 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik ben jaren terug gestopt met roken. O-)

Je weet me te vinden :z
Hou gewoon eens op
pi_172968888
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Herkenbaar, tijd steken in iemand die achteraf dan blijkt er toch niks mee te doen waardoor je in feite je tijd aan het verdoen bent. Dilemmas :P

[..]

Dat is eigenlijk wel een naaistreek vind ik.

Nou maakt het mij niet echt heel veel uit want er zijn belangrijkere dingen dan dat. (of iemand moet echt een pakje per dag/week paffen) maar als diegene het zou verbergen dan zou ik daar echt wel meer moeite mee hebben. In feite lieg je dan gewoon.
Ik weet niet in hoeverre het bewust was, hij rookte gewoon niet in mijn bijzijn.
pi_172969208
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hou gewoon eens op
Mijn liefde voor jou zal nooit sterven.
pi_172969646
Heb afgelopen weken met paar mannen gedate. Van alles wat. Knap gewoon snel af op een man. Een iemand is blijven hangen en hij is de enige die ik sinds paar dagen date ( en dat ga ik zo houden). Echter, mijn nichten zijn het er niet mee eens. Hij heeft ruim 8 jaar gezeten. Vertelt me niet echt duidelijk waarom ( hij is uit België) en is er vaag over. Dat wat hij zegt zijn losse flarden. Verder, hele leuke jongen en voel me op mijn gemak bij hem. Zien elkaar gewoon dagelijks nu.
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:45:59 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172969774
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zien elkaar gewoon dagelijks nu.
"gewoon dagelijks " het is pas maandag, je hebt hem blijkbaar in het weekend ontmoet, en daarnaast heb je nog andere maanden gedate :+
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:54:40 #244
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_172969981
quote:
Heb afgelopen weken met paar mannen gedate. Van alles wat. Knap gewoon snel af op een man. Een iemand is blijven hangen en hij is de enige die ik sinds paar dagen date ( en dat ga ik zo houden). Echter, mijn nichten zijn het er niet mee eens. Hij heeft ruim 8 jaar gezeten. Vertelt me niet echt duidelijk waarom ( hij is uit België) en is er vaag over. Dat wat hij zegt zijn losse flarden. Verder, hele leuke jongen en voel me op mijn gemak bij hem. Zien elkaar gewoon dagelijks nu.
Ach, van drugsbaron naar hem is een kleine stap.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_172970137
Cue, drie keee. En vandaag weer. Oftewel, we gaan elkaar komende weken dagelijks ook gewoon zien.

Sonic,heb vermoeden dat hij drugsbaron is maar dit niet wil zeggen. Hij vertelt me hier en daar losse dingen, dat hij vroeger wel in de circuit zat en nu zogenaamd niet meer. Tegelijkertijd zegt hij dat hij niet in Europa wil wonen omdat dit onmogelijk is voor hem. Als zijn moeder zijn auto rijdt dan staan er aan de einde van de weg hele groep politie haar op te wachten omdat ze denken dat hij het is. Probeer wel wat los te krijgen en dat gaat wel, ook over zijn gevangenisstraf en waarom...
pi_172970170
Dat circuit. Rot toetsenbord.
pi_172970188
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:54 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ach, van drugsbaron naar hem is een kleine stap.
_O-
pi_172970214
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
Cue, drie keee. En vandaag weer. Oftewel, we gaan elkaar komende weken dagelijks ook gewoon zien.

Sonic,heb vermoeden dat hij drugsbaron is maar dit niet wil zeggen. Hij vertelt me hier en daar losse dingen, dat hij vroeger wel in de circuit zat en nu zogenaamd niet meer. Tegelijkertijd zegt hij dat hij niet in Europa wil wonen omdat dit onmogelijk is voor hem. Als zijn moeder zijn auto rijdt dan staan er aan de einde van de weg hele groep politie haar op te wachten omdat ze denken dat hij het is. Probeer wel wat los te krijgen en dat gaat wel, ook over zijn gevangenisstraf en waarom...
Waarom gaan er bij jou geen alarmbellen af?
pi_172970302
Strawberyy, zeggen mijn nichten ook. Ik vermoed ook serieus dat hij gezeten heeft voor liquidatie of moord of iets in die trant. Als je hem ziet denk je dat is me toch een drugsbaron ( zijn gezicht en overkomen straalt het uit) maar hij is naar mij toe zo lief en schattig. Gewoon netjes,respectvol, steeds vragen of ik wat wil... blozen de hele tijd. Zou je niet denken. En het klikt ook gewoon. We kunnen ureeennnn praten. Meer hij. Merk dat zijn hele twintigerjaren in de gevangenis een grote invloed heeft op hem.
pi_172970353
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Strawberyy, zeggen mijn nichten ook. Ik vermoed ook serieus dat hij gezeten heeft voor liquidatie of moord of iets in die trant. Als je hem ziet denk je dat is me toch een drugsbaron ( zijn gezicht en overkomen straalt het uit) maar hij is naar mij toe zo lief en schattig. Gewoon netjes,respectvol, steeds vragen of ik wat wil... blozen de hele tijd. Zou je niet denken. En het klikt ook gewoon. We kunnen ureeennnn praten. Meer hij. Merk dat zijn hele twintigerjaren in de gevangenis een grote invloed heeft op hem.
trol
pi_172970438
Het grappige is dat jij stabiliteit zoekt (maar stiekem iets anders wil), maar stabiliteit is saai wanneer je je hebt laten prikkelen door avontuur en spanning. Zulke prikkels doen je leven; de mannen die geschikt zijn, vind je saai, die prikkelen je niet hard genoeg.

Wie dat wel doen? De foute mannen, waarbij je heel erg goed weet dat ze niet zijn wat je zoekt, maar vrouwen zijn gevoelswezens; je gevoel kiest voor de foute mannen, en verwerpt de 'saaie' mannen.

We weten allemaal hoe dit gaat eindigen. Je laat je leiden door je gevoel, dat loopt fout, je herhaalt de fouten en wellicht eindig je dan toch bij iemand die maar past in wat je omgeving gewenst acht.

Hoe je ervan af komt? Je niet inlaten met dat soort volk, zodat je afkickt op dat gevoel, en je 'saaie' mannen wel kan waarderen. Tot dan, blijf je je bezighouden met gespuis.

Andere oplossing is gewoon beseffen hoe en wat je bent, zodat je kiest voor hetgeen jijzelf echt wil, zonder je te laten leiden door externe factoren zoals omgeving en religie.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 14:17:50 ]
pi_172970474
Leonos, nee hoor. Gewoon echt!
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:19:42 #253
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172970535
quote:
3s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dat circuit. Rot toetsenbord.
Je weet dat je kan editen he, plus niet voor elke scheet hoeft hier een post gemaakt te worden.

quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:15 schreef zarGon het volgende:
Het grappige is dat jij stabiliteit zoekt (maar stiekem iets anders wil), maar stabiliteit is saai wanneer je je hebt laten prikkelen door avontuur en spanning. Zulke prikkels doen je leven; de mannen die geschikt zijn, vind je saai, die prikkelen je niet hard genoeg.

Wie dat wel doen? De foute mannen, waarbij je heel erg goed weet dat ze niet zijn wat je zoekt, maar vrouwen zijn gevoelswezens; je gevoel kiest voor de foute mannen, en verwerpt de 'saaie' mannen.

We weten allemaal hoe dit gaat eindigen. Je laat je leiden door je gevoel, dat loopt fout, je herhaalt de fouten en wellicht eindig je dan toch bij iemand die maar past in wat je omgeving gewenst acht.

Hoe je ervan af komt? Je niet inlaten met dat soort volk, zodat je afkickt op dat gevoel, en je 'saaie' mannen wel kan waarderen. Tot dan, blijf je je bezighouden met gespuis.

Andere oplossing is gewoon beseffen hoe en wat je bent, zodat je kiest voor hetgeen jijzelf echt wil, zonder je te laten leiden door externe factoren zoals omgeving en religie.
Eigenlijk dus zon beetje wat veel vrouwen doen :P
pi_172970548
ZarGon, wie zegt dat hij me geen stabiliteit kan bieden? Dit soort mannen hebben juist doorgaans behoefte aan liefde vanwege hetgeen ze allemaal meegemaakt hebben. Ik geloof oprecht dat hij me best een leven kan bieden, getrouwd leventje. Maar goed, begrijp je punt. Heb ook aantal normale mannen ontmoet en die vond ik niks. Een gaf aan te willen trouwen met me en toen hij dat zei was ik mijn interesse verloren en vond ik hem niks meer aan. Het is ook nooit goed.

Deze is overgebleven. Vind hem gewoon oprecht leuk. Hebben goede gesprekken en hij zegt nu in de autohandel te zitten.
pi_172970576
quote:
4s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:11 schreef Leonos het volgende:

[..]

trol
De aantrekkingskracht van foute mannen; dat is toch wel gewoon bekend...

Probleem is dat zij niet eerlijk naar zichzelf toe is. Wat zij zegt te zoeken (geschikte man om mee te trouwen) en wat zij echt wil (sterke genen) liggen verwijderd van elkander.
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 14:21:47 #256
447051 crew  Peejtur
pi_172970585
Waarom blijft iedereen op deze troll reageren?
pi_172970613
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
ZarGon, wie zegt dat hij me geen stabiliteit kan bieden?
Omdat foute man. Meer woorden heeft dit niet nodig.

quote:
Dit soort mannen hebben juist doorgaans behoefte aan liefde vanwege hetgeen ze allemaal meegemaakt hebben.
En dat ga jij hem bieden natuurlijk. Even het beestje temmen.

Succes. :s).
pi_172970657
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

De aantrekkingskracht van foute mannen; dat is toch wel gewoon bekend...
Vooral bij een bepaald deel van de bevolking.
pi_172970662
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:21 schreef Peejtur het volgende:
Waarom blijft iedereen op deze troll reageren?
Het is geen troll; eerder iemand dat geniet van de aandacht en valt op foute mannen.

Het gaat zelfs zo ver dat ze zichzelf wil bewijzen en goedkeuring wil van ons; gezien al de moeite die ze neemt om tijdens haar vakantie ons op de hoogte te houden met verhalen en foto's.

Ze zit in de knoop met zichzelf, maar daaraan werken is veel moeilijker dan gewoon... genieten van de stoute mannen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:26:02 #260
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172970677
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre het bewust was, hij rookte gewoon niet in mijn bijzijn.
Niet perse bewust/onbewust. Meer dat het niet echt eerlijk is naar jou toe omdat jij het wel een breekpunt vind zegmaar.(En het irritatie opwekt dan weer nu)
pi_172970725
En kom op, een beschadigde man willen verzorgen en helen, daar kicken bepaalde vrouwen wel op. Willens en wetens de drama opzoeken, waarom niet als het leuke verhalen oplevert?

Allemaal niets nieuws; je kunt met een beetje deduceren weten hoe haar leven allemaal gaat verlopen.

En ja, ik weet dat je hier keihard tegen gaat protesteren Maghrebijnse; maar het is voor een buitenstaander zo enorm duidelijk welke richting je opgaat.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 14:30:03 ]
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:29:27 #262
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172970754
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:28 schreef zarGon het volgende:
En kom op, een beschadigde man willen verzorgen en helen, daar kicken bepaalde vrouwen wel op. Willens en wetens de drama opzoeken, waarom niet als het leuke verhalen oplevert?
In alle verhalen die Maggie hiet heeft neergezet heb ik nog geen een leuke gezien eerlijk gezegd, alleen maar drama en ellende. Waarom zou je zulke dingen juist op gaan zoeken, maar het zal wel aan mij liggen.
pi_172970950
quote:

[..]

Was ook nooit ter sprake gekomen?

(Bij Turken is het best normaal om rook-, drugs-/alcohol- en gokgewoonten te bespreken.)
  Redactie Frontpage maandag 7 augustus 2017 @ 14:39:44 #264
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_172971008
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Waarom wil je met een crimineel daten? Iemand zit niet acht jaar vanwege een winkeldiefstal, dan gaat het vaak al snel over een zwaar geweldsdelict. Pas maar op dat hij jou niet het huis door slaat of vermoord zodra je echt van hem houdt. Als mijn zusjes met zo'n gast thuis kwamen dan zou ik zo'n gek nooit accepteren.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:02:34 #265
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172971587
quote:

[..]

Aan de ene kant heel netjes dus, aan de andere kant vond hij het blijkbaar wel nodig om er over te liegen dat ie überhaupt rookte. Zou het voor jou een enorme dealbreaker geweest zijn als hij er van te voren eerlijk over was, maar ook aangaf om er rekening mee te houden?

Dat het erover liegen echt een dealbreaker is vind ik zeker ook.
pi_172972195
Zargon, misschien inderdaad de aantrekkingskracht. Niet alleen fysiek. Mag je raar vinden maar hij is goede gesprekspartner.
pi_172972207
quote:
dezelfde? iedereen zei toen al dat het geen goede keuze is.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_172972254
JeMoeder, dat weet ik dus niet. Hij is er echt vaag over. Vraag hem steeds naar zijn straf en waarom. Hij zegt dat het te maken heeft met geweld en agressie. Hij zegt dat hij zijn lever heeft verbeterd. Dat kan toch?
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:39:40 #269
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172972315
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Hij zegt dat het te maken heeft met geweld en agressie. Hij zegt dat hij zijn lever heeft verbeterd. Dat kan toch?
Losse handjes gaan niet ineens vast zitten.
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:40:16 #270
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172972327
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:39 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Losse handjes gaan niet ineens vast zitten.
Laat haar daar maar zelf achter komen, goeie les voor naïeve trutten :7
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172972344
Stoney, hij is veranderd. En agressie niet jegens vrouwen toe. Hij heeft overigens ook therapie hiervoor gehad in gevangenis omdat hij dus extreem gevalletje was.
pi_172972355
quote:
JeMoeder, dat weet ik dus niet. Hij is er echt vaag over. Vraag hem steeds naar zijn straf en waarom. Hij zegt dat het te maken heeft met geweld en agressie. Hij zegt dat hij zijn lever heeft verbeterd. Dat kan toch?
Hij is gestopt met alcohol houdende dranken te consumeren?
pi_172972393
quote:
Dat kan toch?
Wees eens eerlijk: ga jij je mening over hem veranderen na het lezen van de reacties hier?

Ik denk het niet. Je gaat hier niet horen wat je wil horen. Dat zorgt alleen maar frustratie aan jouw kant (je voelt je onbegrepen); verder zien wij alleen maar meer bevestiging van jouw naïviteit.
pi_172972409
quote:

SPOILER
Je kunt je kinderen toch gewoon Nico en Tineke noemen?
pi_172972414
Moro, hij drinkt niet.
pi_172972416
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zargon, misschien inderdaad de aantrekkingskracht. Niet alleen fysiek. Mag je raar vinden maar hij is goede gesprekspartner.
Noem eens een paar dingen op wat hem zo aantrekkelijk voor je maken?
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:45:04 #277
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_172972418
zargon abi; zoveel waarheid lan _O_
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:45:34 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172972431
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Stoney, hij is veranderd. En agressie niet jegens vrouwen toe. Hij heeft overigens ook therapie hiervoor gehad in gevangenis omdat hij dus extreem gevalletje was.
Hij kan veranderd zijn, ja.
Maar of hij dat is, dat kan jij niet weten. Daarvoor ken je hem nog niet goed genoeg. En je weet al niet eens hoe hij was.

Maar zoals Zargon zegt, je zal het zelf moeten ervaren. Jij houdt van foute types, veranderd of niet. De rest vind je saai.
pi_172972443
Zargon, klopt. Mijn nichten maken me bang door te zeggen let maar op, op een dag schiet hij je neer als hij je even met andere man ziet praten of wat dan ook. Zo type is het wel.
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:46:37 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172972464
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zargon, klopt. Mijn nichten maken me bang door te zeggen let maar op, op een dag schiet hij je neer als hij je even met andere man ziet praten of wat dan ook. Zo type is het wel.
Nou, rennen dus.
pi_172972471
Zargon, zijn leveningservaring, hij is heeeel verlegen, leuk gezicht, voel me aangetrokken tot hem.. en we hebben fijne gesprekken. Rest moet nog blijken. Met de tijd...
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:47:38 #282
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172972485
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, rennen dus.
Nee, zij kan hem wel veranderen...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172972491
Cue, ja dat is het lastige. Hoe kan ik daar nou achter? Misschien door met hem te blijven daten en goed te observeren ondertussen?
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:48:36 #284
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172972511
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee, zij kan hem wel veranderen...
Haha.
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:49:22 #285
47102 Elvi
miemkwien
pi_172972538
Kan ze niet een eigen topic hierover openen? Ze trekt weer de aandacht naar zich toe.
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:49:52 #286
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172972551
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Haha.
Natuurlijk zorgt prinses Maghrebijnse er wel even voor dat dit straatratje verder op het goede pad blijft.

Als dat niet lukt hoop ik dat je nog ergens een lamp in een stoffige kelder hebt liggen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:50:47 #287
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172972573
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:49 schreef Elvi het volgende:
Kan ze niet een eigen topic hierover openen? Ze trekt weer de aandacht naar zich toe.
Nee. Geprobeerd. Het faalde. Gaat vanzelf weer weg.
pi_172972581
quote:
Je hebt gelijk.

Uiteindelijk wordt het toch redeneren in een cirkel, erover praten is amper nuttig te noemen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 15:51:36 ]
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:52:53 #289
138876 Andromache
pi_172972634
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

Voortvluchtig crimineel dus voor nog een straf of op verlof er tussenuit geknepen. Meisje, meisje, WTF? Ik kan hier met de pet niet bij.
pi_172972648
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:45 schreef MsMessy het volgende:
zargon abi; zoveel waarheid lan _O_
Weiss?

Zo ja, kusje.
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:53:56 #291
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172972668
Een van mijn matches praat wel heel graag over seks. Ik begin t nogal irritant te vinden :'). Probeer t gesprek steeds naar andere onderwerpen te draaien, maar hij krijgt t steeds voor elkaar er een seksueel getinte vraag uit te gooien.

Heb m nu gezegd dat ik wel klaar ben met dat geblaat over seks en dat ie maar weer contact opneemt als ie ook een ander gespreksonderwerp heeft. Volgens mij is de boodschap redelijk aangekomen, het is er nog niet weer over gegaan.
pi_172972677
quote:
Jij ook hier, open je eigen topic maar.
pi_172972755
Andro, nee heeft straf uitgezeten maar wordt gewoon nog alrijd in de gaten houden. Daarom vindt hij het niks meer in België.
pi_172972847
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
Andro, nee heeft straf uitgezeten maar wordt gewoon nog alrijd in de gaten houden. Daarom vindt hij het niks meer in België.
In de gaten?

Als in de lopen van de pistolen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 07-08-2017 16:07:40 ]
  maandag 7 augustus 2017 @ 16:02:05 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172972861
OT dan maar:
Merk dat ik gezellig in de "ik wil m'n date best wel elke dag zien" vibe kom. Of nouja, opzich doe ik dat al, maar gewoon savonds zeg maar.

Proberen dat mooi in toom te houden maar.
pi_172972966
Cue, dat is toch goed?
pi_172973184
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:53 schreef Samzz het volgende:
Een van mijn matches praat wel heel graag over seks. Ik begin t nogal irritant te vinden :'). Probeer t gesprek steeds naar andere onderwerpen te draaien, maar hij krijgt t steeds voor elkaar er een seksueel getinte vraag uit te gooien.

Heb m nu gezegd dat ik wel klaar ben met dat geblaat over seks en dat ie maar weer contact opneemt als ie ook een ander gespreksonderwerp heeft. Volgens mij is de boodschap redelijk aangekomen, het is er nog niet weer over gegaan.
Hij wil je iig uit elkaar trekken. Dat is beter dan niks.
  maandag 7 augustus 2017 @ 16:16:29 #298
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_172973215
quote:
17s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weiss?

Zo ja, kusje.
Zijn we niet allemaal een beetje Weiss? O+
  maandag 7 augustus 2017 @ 16:21:00 #299
47102 Elvi
miemkwien
pi_172973312
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Jij ook hier, open je eigen topic maar.
Een topic over mn lack of dates ;( deezeertje 2.0 ;(
  maandag 7 augustus 2017 @ 17:25:00 #300
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172974664
quote:
Zargon geeft haar die aandacht, die komt ook alleen posten als zijn post, scroll maar terug. Echt zo opvallende elke keer, lijkt alsof hij in haar Marokkaanse slipje wil..

Inb4 samz die Zargon gaat WK'en..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')