wat doen ze dan onder je spierballen¿quote:
sow hey, verging je zo erg van de pijn ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kreeg nog zwaardere pijnstillers![]()
Zo zwaar dat toen ik thuis kwam ik direct in slaap viel, ben net weer wakker
wel een leuke buzz
en pijn is weg
4ebe moet je DM-en en niet in de SC proberen.quote:
wil ook niet liegen en zeggen dat je een toplul hebt, dus dan wordt het al een erg lastig verhaalquote:
nee, deze operatie was juist de lichtstequote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sow hey, verging je zo erg van de pijn ja.
nu wel het zwaarste gedeelte achter de rug?
kan je nu niet gewoon beter zelfmoord plegen? lijkt me een stuk snellerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, deze operatie was juist de lichtste
en mijn rechterarm was het minst rot, maar doet nu het meeste pijnmijn linkerarm was altijd een drama maar dat gaat prima eigenlijk
de volgende operatie wordt echt hel op aarde, maar ok, dat dacht ik van de eerste ook
het is een heel festival
ja ik ga jullie dat plezier echt niet aandoen hoor, kom op...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je nu niet gewoon beter zelfmoord plegen? lijkt me een stuk sneller
... ehquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:44 schreef wise het volgende:
[..]
wat doen ze dan onder je spierballen¿
je helpt ons anders behoorlijk door je zo te laten pijnigen, weten wij dat het allemaal nóg erger kanquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik ga jullie dat plezier echt niet aandoen hoor, kom op...
je zal me nooit betrappen op altruïsme
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
je zal me nooit betrappen op altruïsme
makkerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:53 schreef McGrath het volgende:
Ik vlieg over een paar uur weer naar Nederland
Inderdaad jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat een mooi compliment kreeg je daar
Ja, ben ik ook altijd.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies... lijkt me angstig voor je. Je moet behoorlijk op je hoede zijn dan.
Herken het wel hoor, mijn broer heeft ook een kruising gehad en die deed dat precies zo. Of even aan de riem rukken en ze zijn het alweer vergeten
Waar ben je?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:55 schreef McGrath het volgende:
Ik zou die ordinaire wijven hier wel missen
heb je hier ook genoegquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:55 schreef McGrath het volgende:
Ik zou die ordinaire wijven hier wel missen
Had ie maar Sonic moeten zijn. Is wel een beetje zijn eigen fout ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook altijd.Behalve in het donker bij egels blijkbaar.
quote:
Wie?quote:
Voor mij wel, zijn er ook plaatjes van?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
te moeilijk woord voor je?
heb wel plaatjes voor jequote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor mij wel, zijn er ook plaatjes van?
gewoon oplijsten die namen hypocrietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zet me niet voor het blok pls
Wie a zegt moet ook b zeggenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zet me niet voor het blok pls
Kom maar opquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb wel plaatjes voor je
Echt vieze viezequote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
iel, fokster heeft relatie met 93 jarige man
SEX / Nieuwe vriend schaamt zich voor zijn sperma
beetje in mijn mond gekotstquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:07 schreef Pensylvania het volgende:
KLB / Chinezen die 's nachts eenden uit de sloot halen
godverdomme Zosk!
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie a zegt moet ook b zeggen
[..]
Kom maar op
Ja zekerquote:
Heb ik niet ... enige kipfilets die ik heb, gaan in de panquote:
geeele spermaaaaquote:
Echt hequote:
platgeslagen en dan met paprikapoeder¿quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik niet ... enige kipfilets die ik heb, gaan in de pan
Notenboompjequote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Geïmplodeerdquote:
hoezo? dingen die me echt boeien onthoud ik gewoon :$quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zeker
Goed geheugen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |