ff lurkenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan moet je haar pic eens zienmigaddo midamn
Oke is goedquote:
O ja, ik koop nooit boekenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:32 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ja al vind ik een echt boek lezen fijner maar dat is persoonlijk denk ik
Koop normaal voor ¤50 gemiddeld aan boeken per maand dus voor mij is dit veel goedkoper
ga je dan smerige dingen roepen in het plat Haags?quote:
ik ook. Voornamelijk e-kookboeken van 0,01 cent om op de drempel van 20 euro te komen bij Bol.com zodat de verzendkosten vervallen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, ik koop nooit boekenBehalve e-kookboeken
Eh als je dat wil.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ga je dan smerige dingen roepen in het plat Haags?
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kweenie maar hij bedoelt daarmee zijn vieze ongewassen kaaslul
WATquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat snapt zij ook wel ze is niet dom ofzo.. anders was ze wel aanbidder van Wenger geweestquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat kunnen wij in Tilburg beter:quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh als je dat wil.
Broodje ei met ui (vind ik persoonlijk heel smerig)
echt he.. alsof jij niet wist dat het om piemelbrie gingquote:
Kreeg nog zwaardere pijnstillersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe ging je wondonderzoek haha
ik probeer je te helpenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat snapt zij ook wel ze is niet dom ofzo.. anders was ze wel aanbidder van Wenger geweest
Houdoe!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat kunnen wij in Tilburg beter:
Slaaj, mee juin, mee aaj, mee errupul.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broodje ei met ui (vind ik persoonlijk heel smerig)
Ik heb hier ook nog wel een banaan liggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he.. alsof jij niet wist dat het om piemelbrie ging
Vind filet smerigquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:43 schreef wise het volgende:
[..],
das alleen lekker met filet americain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |