Echt he.quote:
zou jou wel serieus willen nemen, maar lukt niet altijdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou vooral alles serieus nemen.![]()
omdat je andere quotes aanpast smerige uitgebluste nepsoldaatquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dan in ieder geval nog ergens indruk mee gemaakt bij jou.
Is het aan te raden>?quote:
Die scheldwoorden van pens aldoorquote:smerige uitgebluste nepsoldaat
wie is wd? is dat een afkorting?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die scheldwoorden van pens aldoordoet me denken aan wd.
Ja, precies... lijkt me angstig voor je. Je moet behoorlijk op je hoede zijn dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja als die in de buurt komt dan pakt ze zo'n beest ook wel echt denk ik. Ze willen er altijd wel heel graag naartoe (andere honden en katten etc) dus dan trekken ze wel aan de lijn. Maar ze gaan niet blaffen oid, dat is nog vervelender.Dat teefje gaat soms wel echt piepen als ze er naartoe wil maar ja, kutbeest. Zodra we er voorbij zijn is het wel gelijk klaar altijd, thank god.
Ja, wolvendagen... ook een user hier. Die varieerde ook vaak gewoon meerdere willekeurige woorden samen om dat als krachtterm te gebruiken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wie is wd? is dat een afkorting?
Wie is wd?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die scheldwoorden van pens aldoordoet me denken aan wd.
Ik ben niet de enige die dat doet. Ik fix alleen een zin die niet helemaal kopt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
omdat je andere quotes aanpast smerige uitgebluste nepsoldaat
ik een kaasstengel. delen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig heb ik nog een kaasbol
klinkt als een goede usernamequote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wolvendagen... ook een user hier. Die varieerde ook vaak gewoon meerdere willekeurige woorden samen om dat als krachtterm te gebruiken.
SOWquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat je er niet tussen past
Dan moet je haar pic eens zienquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
klinkt als een goede username
Ja al vind ik een echt boek lezen fijner maar dat is persoonlijk denk ikquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het aan te raden>?
Vind het wel duur, bieb abo is 35 euro per jaar
ff lurkenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan moet je haar pic eens zienmigaddo midamn
Oke is goedquote:
O ja, ik koop nooit boekenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:32 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ja al vind ik een echt boek lezen fijner maar dat is persoonlijk denk ik
Koop normaal voor ¤50 gemiddeld aan boeken per maand dus voor mij is dit veel goedkoper
ga je dan smerige dingen roepen in het plat Haags?quote:
ik ook. Voornamelijk e-kookboeken van 0,01 cent om op de drempel van 20 euro te komen bij Bol.com zodat de verzendkosten vervallen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, ik koop nooit boekenBehalve e-kookboeken
Eh als je dat wil.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ga je dan smerige dingen roepen in het plat Haags?
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kweenie maar hij bedoelt daarmee zijn vieze ongewassen kaaslul
WATquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat snapt zij ook wel ze is niet dom ofzo.. anders was ze wel aanbidder van Wenger geweestquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat kunnen wij in Tilburg beter:quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh als je dat wil.
Broodje ei met ui (vind ik persoonlijk heel smerig)
echt he.. alsof jij niet wist dat het om piemelbrie gingquote:
Kreeg nog zwaardere pijnstillersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe ging je wondonderzoek haha
ik probeer je te helpenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat snapt zij ook wel ze is niet dom ofzo.. anders was ze wel aanbidder van Wenger geweest
Houdoe!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat kunnen wij in Tilburg beter:
Slaaj, mee juin, mee aaj, mee errupul.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broodje ei met ui (vind ik persoonlijk heel smerig)
Ik heb hier ook nog wel een banaan liggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:41 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt he.. alsof jij niet wist dat het om piemelbrie ging
Vind filet smerigquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:43 schreef wise het volgende:
[..],
das alleen lekker met filet americain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |