wat doen ze dan onder je spierballen¿quote:
sow hey, verging je zo erg van de pijn ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kreeg nog zwaardere pijnstillers![]()
Zo zwaar dat toen ik thuis kwam ik direct in slaap viel, ben net weer wakker
wel een leuke buzz
en pijn is weg
4ebe moet je DM-en en niet in de SC proberen.quote:
wil ook niet liegen en zeggen dat je een toplul hebt, dus dan wordt het al een erg lastig verhaalquote:
nee, deze operatie was juist de lichtstequote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sow hey, verging je zo erg van de pijn ja.
nu wel het zwaarste gedeelte achter de rug?
kan je nu niet gewoon beter zelfmoord plegen? lijkt me een stuk snellerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, deze operatie was juist de lichtste
en mijn rechterarm was het minst rot, maar doet nu het meeste pijnmijn linkerarm was altijd een drama maar dat gaat prima eigenlijk
de volgende operatie wordt echt hel op aarde, maar ok, dat dacht ik van de eerste ook
het is een heel festival
ja ik ga jullie dat plezier echt niet aandoen hoor, kom op...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je nu niet gewoon beter zelfmoord plegen? lijkt me een stuk sneller
... ehquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:44 schreef wise het volgende:
[..]
wat doen ze dan onder je spierballen¿
je helpt ons anders behoorlijk door je zo te laten pijnigen, weten wij dat het allemaal nóg erger kanquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik ga jullie dat plezier echt niet aandoen hoor, kom op...
je zal me nooit betrappen op altruïsme
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
je zal me nooit betrappen op altruïsme
makkerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:53 schreef McGrath het volgende:
Ik vlieg over een paar uur weer naar Nederland
Inderdaad jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat een mooi compliment kreeg je daar
Ja, ben ik ook altijd.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies... lijkt me angstig voor je. Je moet behoorlijk op je hoede zijn dan.
Herken het wel hoor, mijn broer heeft ook een kruising gehad en die deed dat precies zo. Of even aan de riem rukken en ze zijn het alweer vergeten
Waar ben je?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:55 schreef McGrath het volgende:
Ik zou die ordinaire wijven hier wel missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |