Goed gedaan manquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:38 schreef Cinemaniak het volgende:
Ik zat laatst in zo'n Chinees restaurant. Komt er zo'n serveerstertje langs en vraagt: Wilt u menu? - is prima mop.. Uiteraard heb ik haar daar voorover laten bukken op mijn tafeltje en dat horizontale spleetje van dr uitgewoond. #alpha
Verdween jij ook maar in een gerechtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:30 schreef Mutiilation het volgende:
Je dacht toch niet dat pekingeend uit Peking kwam? Nooit opgevallen dat je zelden nog eenden ziet zwemmen? Beetje verdacht, niet?
En er "verdwijnen" jaarlijks duizenden katten. 1 en 1 is 2 zeg ik dan. Ik heb ook meerdere katten gehad die plotseling verdwenen waren.
Vind het ook opvallend dat je nooit bij de Chinees in de keuken mag kijken. Heb van het weekend kiploempia gekocht bij de Chinees hier om de hoek. Ze doen het luikje open, schuiven het eten er door en voor je met je ogen kan knipperen hebben ze het luikje weer dicht gedaan.
Klacht: eenden die verdwijnen.
Zei de Hema rooktworstquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verdween jij ook maar in een gerecht
Lacisme!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
En het zijn natuurlijk weer de bruine eenden die de klos zijn.![]()
SYLVANA! ze doen het weer!
Je hoeft niet in elk topic Fries te baggeren natuurlijk. We weten het nu wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:24 schreef dixiegril het volgende:
yk wil njet da e ut myn knoal hoale
Misschien dat eenden de vijver in de tuin van jouw inrichting mijden, maar in de echte wereld zie je ze in overvloed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:30 schreef Mutiilation het volgende:
Nooit opgevallen dat je zelden nog eenden ziet zwemmen? Beetje verdacht, niet?
Eigenlijk ben je een ontzettende lul als je dit doet, maar ik moest lachen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
Doen ze overdag ook, gewoon met de bladblazer jagen ze op die beesten
[ afbeelding ]
Kin net allinnich bliuwe dyn mûle?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:24 schreef dixiegril het volgende:
yk wil njet da e ut myn knoal hoale
Ditquote:Op woensdag 2 augustus 2017 14:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je een ontzettende lul als je dit doet, maar ik moest lachen.
Waar komt die mythe eigenlijk vandaan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 17:28 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Goed gedaan man![]()
Mijn dronken buurman gelooft trouwens serieus dat Chinezen horizontale kutjes hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |