De 3 moet een e zijn?! Wie VERZINT dat soort dingen?!quote:Op maandag 31 juli 2017 19:01 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik heb na mijn terugkomst nog een kennismakingsgesprek met een andere instantie genaamd R3nt A Butler. (3 moet een e zijn)
Dat heb ik toch niet Steve, zulke verderfelijke kledij!quote:Op maandag 31 juli 2017 19:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Jockstrap hoor, zo'n draadje in je reet zit alleen maar in de weg.
Amazed!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De 3 moet een e zijn?! Wie VERZINT dat soort dingen?!![]()
![]()
Zijn de Appie to Go's ook AH to Gay's vandaag?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Amsterdamse tram is helemaal in regenboog vandaag en GVB is vandaag GayVB hehe
Nee, Gay to Go.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:10 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Zijn de Appie to Go's ook AH to Gay's vandaag?
Doe mij een gay to go!quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:38 schreef Kaas- het volgende:
Effe tussendoor genieten in de zon van m'n nieuwe balkon op het zuiden hoor, ff pauze.
Als er zaterdag maar bier is!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:38 schreef Kaas- het volgende:
Effe tussendoor genieten in de zon van m'n nieuwe balkon op het zuiden hoor, ff pauze.
Ik wachtte hier al sinds de trailer er al op. Heb lowkey gehuild toen het hart brak.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:46 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik wachtte hier al sinds de trailer er al op. Heb lowkey gehuild toen het hart brak.
Ja jezus kaas! Waar trekken we ons dan terug?!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:40 schreef Kaas- het volgende:
Hehe nja dit huis gaat zaterdag niet ready zijn voel ik al wel aan.
Oh wauwquote:
Komt wel GP'tje, geen zorgenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:48 schreef G-Pier het volgende:
Ik word zwaar jaloers van al mijn vrienden die wel mogen vliegen en van hun FB/Insta-posts. Ik wil ook vliegen. Maar het enige wat ik kan doen is wachten tot na oktober volgend jaar. 😫
En? Wat heb je allemaal van je to-do-lijstje afgevinkt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 07:56 schreef Kaas- het volgende:
Nu eerste klusdag btw. Ben al bijna in het huisje.
Heb foto'tjes gepost K&W / Appartement woonklaar maken - tips voor de beginnerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jezus kaas! Waar trekken we ons dan terug?!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vriend blijft in Nederland en vliegt zaterdag... Tijdens de Canal pride. En heeft net de kaartjes van de boot weggegeven. Huil
Timing is echt ruk bij mij. As usualquote:
Oeiquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vriend blijft in Nederland en vliegt zaterdag... Tijdens de Canal pride. En heeft net de kaartjes van de boot weggegeven. Huil
Is wel serieus jammer ja. Ik hoop dat die buitenlandse tripjes geen druk op jullie relatie (gaan) leggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Timing is echt ruk bij mij. As usual
Lijkt wel t appartement van m'n exquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb foto'tjes gepost K&W / Appartement woonklaar maken - tips voor de beginner
oeiiquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt wel t appartement van m'n ex
(ook de Pijp)
Meh. Zit er hooguit ergens nog een klodder van mij op de muurquote:
beter mikkenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Zit er hooguit ergens nog een klodder van mij op de muur
Ach, ze gaan toch verven!quote:
"Schat... wat zou dit zijn? Is dit..." *prik prik, taste* "Och verrek! Da's Angel!"quote:
eem met mn kwast overheen *swoop*quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Schat... wat zou dit zijn? Is dit..." *prik prik, taste* "Och verrek! Da's Angel!"
succes!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:38 schreef G-Pier het volgende:
Officieel aangenomen bij 1ntel. Betreft een tijdelijke promotiejob met kans op dat ik mag blijven als ik het leuk vind.
Je laat letterlijk overal sporen achter hehe.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Schat... wat zou dit zijn? Is dit..." *prik prik, taste* "Och verrek! Da's Angel!"
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:00 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Je laat letterlijk overal sporen achter hehe.
❤✈quote:
Zal ik nodig hebben hehe. Is de eerste keer dat ik iets met sales doe.quote:
oh tof!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Schiet nou toch eens op met die film!
1 van mijn favoriete boeken en kreeg echt ontzettend lovende recensies als verfilming
November staat ie gepland.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Schiet nou toch eens op met die film!
1 van mijn favoriete boeken en kreeg echt ontzettend lovende recensies als verfilming
Zal het dezelfde zijn?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt wel t appartement van m'n ex
(ook de Pijp)
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou zo-maar kunnenquote:
Ja precies, dus zit al tijden te wachtenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
November staat ie gepland.
Maar in januari draaide 'ie al op een filmfestival
Dit is voor mij trouwens de eerste gay-shipping op het scherm dat goed afloopt.quote:
Meestal gaat er eentje dood, aan aids of zo.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:49 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Dit is voor mij trouwens de eerste gay-shipping op het scherm dat goed afloopt.
Okee, nee dat lieg ik. Dit is de tweede, de eerste was van The ten year plan.
heel fijn, traag, zwoel, zomers, vol verlangen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:13 schreef Andyvie het volgende:
@Ang3l is dat een fijn boek om te lezen? Ik ben net op zoek naar een nieuw boek om te gaan lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:06 schreef Kaas- het volgende:
Klusfoto'tje van onsMaar wie is nu die derde persoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu iets algemeens.
Wat gaan jullie zaterdag doen? Ik wil wel, maar zie ertegenop om in mijn eentje erop uit te gaan![]()
Nee, niet echt. Ik vind het meestal no problem, maar de timing is gewoon soms een beetje rukquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is wel serieus jammer ja. Ik hoop dat die buitenlandse tripjes geen druk op jullie relatie (gaan) leggen.
OMG zo leuk! Fuckyeahhh.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb foto'tjes gepost K&W / Appartement woonklaar maken - tips voor de beginner
Klusfoto'tje van onsKjoettttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Was een vriendinnetje van m'n vriend. Afgezien van haar hebben er tot nu toe twee Fokkers meegeholpen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar wie is nu die derde persoon?
Nu iets algemeens.
Wat gaan jullie zaterdag doen? Ik wil wel, maar zie ertegenop om in mijn eentje erop uit te gaan
Ah ja. Nou gelukkig dan en dat is idd ook wel gewoon kut alleen tsja, bad luck. Volgende x beter in dat soort gevallen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 01:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik vind het meestal no problem, maar de timing is gewoon soms een beetje ruk
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 01:06 schreef richolio het volgende:
Nice hoor, Queso-
Is het een fijne plek/buurt?
Ik ga in ieder geval NIET naar Amsterdam. Da's me allemaal veel te druk. (Helemaal omdat ik ook in m'n eentje zou zijn.)quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nu iets algemeens.
Wat gaan jullie zaterdag doen? Ik wil wel, maar zie ertegenop om in mijn eentje erop uit te gaan
Als t kan gaan we naar Amsterdam, maar de NS heeft besloten dat er gewerkt moet worden dus er rijden geen treinenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar wie is nu die derde persoon?
Nu iets algemeens.
Je kunt de auto bij mij neerzetten (gratis) en dan verder met de metro.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t kan gaan we naar Amsterdam, maar de NS heeft besloten dat er gewerkt moet worden dus er rijden geen treinenEn met de auto is ook zoiets......
Thanks! Maar dan kan de chauffeur dus als enige niet drinken. Da's een beetje t probleem.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt de auto bij mij neerzetten (gratis) en dan verder met de metro.
Als ie een beetje matig drinkt en op tijd stopt is het geen probleem. Maar ja, da's ook lastigquote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks! Maar dan kan de chauffeur dus als enige niet drinken. Da's een beetje t probleem.
Of we halen een nachtje door. Want t is of om 12 naar huis, of om 5 en dan serieus pas 3 uur later thuisKut bussen.
Mja, zo werkt dat voor de wet toch niet echt hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie een beetje matig drinkt en op tijd stopt is het geen probleem. Maar ja, da's ook lastig
Tuurlijk wel. Als je op tijd stopt, verdwijnt het alcohol weer uit je bloed voor je naar huis gaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, zo werkt dat voor de wet toch niet echt hoor
24 uur toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je op tijd stopt, verdwijnt het alcohol weer uit je bloed voor je naar huis gaat.
Elke eenheid alcohol kost een uur, geloof ik.quote:
ProRail. Bij een gelimiteerd aantal vakantieperioden om de overlast zo klein mogelijk te houden (is namelijk een negendaagse) wordt een alternatief vrij lastig...;)quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t kan gaan we naar Amsterdam, maar de NS heeft besloten dat er gewerkt moet worden dus er rijden geen treinenEn met de auto is ook zoiets......
Klusfoto'tje van onsOnherkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
Nu na drie dagen klussen hebben we alle muren gereed om te kunnen beginnen met schuren, schoonmaken en verven! Ik moet van m'n schoonfamilie deze zondag helaas alleen verplicht naar een babyfeestje, waardoor m'n planning compleet in de war komt. Wil doorklussen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:49 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dit!Hoe ver zijn jullie inmiddels?
Afgelopen zaterdag in de Efteling, komende zaterdag naar de Hoge Veluwe.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:29 schreef Kaas- het volgende:
Was jij zaterdag nou eigenlijk in town of niet JdM?
Ohhw, netjes! Ik heb ook wel eens geholpen bij verbouwingen, maar die muren duren altijd zo lang.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu na drie dagen klussen hebben we alle muren gereed om te kunnen beginnen met schuren, schoonmaken en verven! Ik moet van m'n schoonfamilie deze zondag helaas alleen verplicht naar een babyfeestje, waardoor m'n planning compleet in de war komt. Wil doorklussen.![]()
Oh dat is ook beide leuk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:38 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag in de Efteling, komende zaterdag naar de Hoge Veluwe.
Misschien vind je een huisje waarbij de muren weinig werk nodig hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:41 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Ohhw, netjes! Ik heb ook wel eens geholpen bij verbouwingen, maar die muren duren altijd zo lang.
Tegenwoordig kijken we ook van die woonprogramma's om vervolgens alles af te kraken en of we allebei een beetje eruit komen:P En rondkijken naar huisjesEn zoveel zin in straks. Ik kijk echt op tegen muren opnieuw doen:P
Dat dacht ik ook, ze krijgen mquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat is ook beide leuk.
Al durf ik nooit in veel attracties.
Dat dacht ik ook, ze krijgen mij echt niet in de Python of Baron 1898... Zolang het alleen maar hard gaat zonder over de kop, vind ik het nog prima. Maar er is zoveel wat leuk isquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat is ook beide leuk.
Mij zie je niet in de Baron. Ik ben nog nooit in de Baron èn de Vliegende Hollander geweest en daar durf ik ook niet in.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja jaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:51 schreef Renesite het volgende:
Quasj ik zou kunnen klussen alleen die afstand![]()
Gewoon een stoeltjeslift of zo, lekker rustig, maar dan niet te hoog graagquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:53 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ze krijgen m
[..]
Dat dacht ik ook, ze krijgen mij echt niet in de Python of Baron 1898... Zolang het alleen maar hard gaat zonder over de kop, vind ik het nog prima. Maar er is zoveel wat leuk is
Hier is een (speciaal)bierfeest in de buurt. Ik wilde ook wel naar Amsterdam, maar daar ging niemand die ik kende heen. Dan is dit een goed alternatiefquote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:16 schreef TwisterNederland het volgende:
Nu iets algemeens.
Stoeltjeslift of reuzenrad... Doodeng. Joris en de draak <3.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon een stoeltjeslift of zo, lekker rustig, maar dan niet te hoog graag
Nog steeds stom. Er is al-tijd wel iets in t weekend of vakanties. Ik snap dat ze t liever daarin proppen dan tijdens werkweken, maar ik als vrije tijds reiziger heb daar weinig aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:39 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
ProRail. Bij een gelimiteerd aantal vakantieperioden om de overlast zo klein mogelijk te houden (is namelijk een negendaagse) wordt een alternatief vrij lastig...;)
Dat snappen ze ook wel, maar er zijn zo weinig alternatieven.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog steeds stom. Er is al-tijd wel iets in t weekend of vakanties. Ik snap dat ze t liever daarin proppen dan tijdens werkweken, maar ik als vrije tijds reiziger heb daar weinig aan.
En nu!?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu na drie dagen klussen hebben we alle muren gereed om te kunnen beginnen met schuren, schoonmaken en verven! Ik moet van m'n schoonfamilie deze zondag helaas alleen verplicht naar een babyfeestje, waardoor m'n planning compleet in de war komt. Wil doorklussen.![]()
We hebben geen kruipruimtequote:
Nog geen ideequote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier is een (speciaal)bierfeest in de buurt. Ik wilde ook wel naar Amsterdam, maar daar ging niemand die ik kende heen. Dan is dit een goed alternatief
Weet jij al wat jij gaat doen?
Oei! Dus dan toch maar in je eentje naar Amsterdam?quote:
Bijna een maand hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei! Dus dan toch maar in je eentje naar Amsterdam?
Nu alweer naar huis, Rezania, dat gaat ook snel!
Geen idee. Moet ik nog beslissenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei! Dus dan toch maar in je eentje naar Amsterdam?
Nu alweer naar huis, Rezania, dat gaat ook snel!
Owquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bijna een maand hoor.Ben wel blij dat ik weer naar NL ga. Kaas.
En ik begin langzaamaan Engels te denken.
Goede postquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:18 schreef Rezania het volgende:
Ben wel blij dat ik weer naar NL ga. Kaas.![]()
Ik had dat eigenlijk zelfs na zes hele maanden overzees, zonder in die tijd echt Nederlands te spreken op een incidenteel Skypegesprek na, nog steeds niet. Vraag me af hoe die verschillen ontstaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OwIk dacht dat je korter weg was. Mjah, als je de enige Nederlander bent en alleen maar Engels praat, dan ga je al snel in het Engels denken
Ik heb dat regelmatig, zelfs terwijl ik gewoon hier in Nederland ben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had dat eigenlijk zelfs na zes hele maanden overzees, zonder in die tijd echt Nederlands te spreken op een incidenteel Skypegesprek na, nog steeds niet. Vraag me af hoe die verschillen ontstaan.
Heel herkenbaar. Vriendenkring is wel helemaal Nederlands, dus daar gewoon NL gesproken, maar op werk wel veel internationaal. En idd ook alle apparatuur in het Engels, en films/series met Engelse (of geen) ondertitels. Ik heb geen idee wanneer ik voor het laatst een boek in het Nederlands heb gelezen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb dat regelmatig, zelfs terwijl ik gewoon hier in Nederland ben.
Maar ik spreek ook dagelijks Engels op het werk/de uni (veel internationale studenten), heb mijn devices in het Engels staan en ik kijk series met Engelse i.p.v. Nederlandse ondertiteling want die vertalingen zijn vaak zo stom
Gesprekken met m’n vrienden gaan ook half in het Engels, en met sommige van m’n vrienden zelfs helemaal dus misschien is dat ook niet zo gek dan
Maakt t niet minder kut voor de vrijetijds reiziger als t altijd in hun tijd is.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:42 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dat snappen ze ook wel, maar er zijn zo weinig alternatieven.
Sinds 6 juli al haha. Over een krappe twee weken (15 aug.) ben ik weer op Rotterdamse grond.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds op vakantie?
Daarom dat ik zeg ‘nog steeds’quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:40 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Sinds 6 juli al haha. Over een krappe twee weken (15 aug.) ben ik weer op Rotterdamse grond.
Heb dat allemaal ook, maar denk gewoon 100% in het Nederlands. Ik zal wel een uitzonderingetje zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb dat regelmatig, zelfs terwijl ik gewoon hier in Nederland ben.
Maar ik spreek ook dagelijks Engels op het werk/de uni (veel internationale studenten), heb mijn devices in het Engels staan en ik kijk series met Engelse i.p.v. Nederlandse ondertiteling want die vertalingen zijn vaak zo stom
Gesprekken met m’n vrienden gaan ook half in het Engels, en met sommige van m’n vrienden zelfs helemaal dus misschien is dat ook niet zo gek dan
Ben je aangekomen Rezje? Truste!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 10:06 schreef Rezania het volgende:
En daar zijn we weer. Tijd om naar bed te gaan.
Had ik wel nodig haha. Het eerste wat ik doe als ik weer in Nederland ben is een kroket binnenwerken. Heb het keihard gemist.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Da’s dan een flinke lange vakantie!
Ga voor kapsalon dan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:40 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Had ik wel nodig haha. Het eerste wat ik doe als ik weer in Nederland ben is een kroket binnenwerken. Heb het keihard gemist.
Jaffa! Op de Witte de With.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga voor kapsalon dan.
Zit er bij kapsalon overigens wel echt een megagroot verschil in hoe lekker die per shoarmaria is. Snap best wel dat mensen soms denken dat het niet zo lekker is op basis van pech.
In Rotterdam zou ik hem bestellen bij Masada GP. Hun kapsalon shoarma is chill.
Geldt voor alles. Een collega hield niet van mango's omdat ie ooit een onrijpe had gegeten. Ik gaf hem een stukje goeie mango en nu vindt ie het heerlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga voor kapsalon dan.
Zit er bij kapsalon overigens wel echt een megagroot verschil in hoe lekker die per shoarmaria is. Snap best wel dat mensen soms denken dat het niet zo lekker is op basis van pech.
Ja. Ik kon ook alleen een korte witte vinden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:23 schreef Kaas- het volgende:
Gaan jullie morgen in korte broek? Ik heb die korte witte broek van de vorige Pride teruggevonden en hoewel ik hem niet heel chill vind, vind ik het denk ik nog minder chill om vanmiddag te gaan winkelen voor een nieuwe lange witte broek.
Laten we het beiden maar doen dan. Mocht niemand anders op onze boten dat ook doen, vinden we troost in de gedachte dat de andere van ons ook gewoon in een korte witte staat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Ik kon ook alleen een korte witte vinden.
Alles meerdere keren proberen dus.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geldt voor alles. Een collega hield niet van mango's omdat ie ooit een onrijpe had gegeten. Ik gaf hem een stukje goeie mango en nu vindt ie het heerlijk
De overgang naar mijn benen is bijna naadloos dus veel maakt het voor mij ook niet uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laten we het beiden maar doen dan. Mocht niemand anders op onze boten dat ook doen, vinden we troost in de gedachte dat de andere van ons ook gewoon in een korte witte staat.
Er staat 20 graden en regen in mijn telefoonquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
De overgang naar mijn benen is bijna naadloos dus veel maakt het voor mij ook niet uit![]()
Zit nog even te dubben over tanktop, hemdje of T-shirt.
Ik heb alleen maar korte broeken meegenomenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:23 schreef Kaas- het volgende:
Gaan jullie morgen in korte broek? Ik heb die korte witte broek van de vorige Pride teruggevonden en hoewel ik hem niet heel chill vind, vind ik het denk ik nog minder chill om vanmiddag te gaan winkelen voor een nieuwe lange witte broek.
Er gaat sowieso een wit denim overhemd mee. Misschien toch maar gewoon T-shirt, is ook beter voor mijn huid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er staat 20 graden en regen in mijn telefoon
Ik heb 1x de hele tocht in regen op een boot gezeten en was echt verkleumd na uren.
Dus als je al blote benen hebt......
Tering, ben je homo of zo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:04 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik zit nu in de trein naar Amsterdam!
[..]
Ik heb alleen maar korte broeken meegenomenOok een witte, maar omdat we op de boot ook een wit t-shirt aan krijgen heb ik ook een beige, een rode en een blauwe meegenomen
quote:
Mijn rode shirt had door de regen afgegeven op mijn witte broekquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dus drie dagen in Amsterdam en ik wil niet elke dag hetzelfde aanEn een reserve voor als ik een broek vernaggel natuurlijk
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga voor kapsalon dan.
Woah gouden tip dit, dankjewel Kaas- en Vlarp! :3quote:
Pokèmon Go!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:22 schreef TwisterNederland het volgende:
Nog steeds geen idee wat te doen
Heb je al een farfetch?quote:
ik doe wel een lange aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laten we het beiden maar doen dan. Mocht niemand anders op onze boten dat ook doen, vinden we troost in de gedachte dat de andere van ons ook gewoon in een korte witte staat.
Ik heb nog een lange witte onderbroek die ik er misschien onderaan kan trekkenquote:
Sexyquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog een lange witte onderbroek die ik er misschien onderaan kan trekken
Oh, je meende het van de jockstrap. Ik dacht dat je zat te grappen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sexy
Sta ik daar te koukleumen in een jockstrap!
Want zojuist is besloten dat we gaan.
Is de trekschuit al geopperd?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:26 schreef G-Pier het volgende:
Wat wordt het reisplan sinds er werkzaamheden zijn?
Nopequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:26 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Oh, je meende het van de jockstrap. Ik dacht dat je zat te grappen.
Of om 23:38 naar huis, of om 07:30quote:Wat wordt het reisplan sinds er werkzaamheden zijn?
Doe t-shirt dan zijn we echt gelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
De overgang naar mijn benen is bijna naadloos dus veel maakt het voor mij ook niet uit![]()
Zit nog even te dubben over tanktop, hemdje of T-shirt.
Het verschilt nogal per waar je kijkt trouwens. Sommigen geven ook helemaal tot zondag per uur aan dat er 0 neerslag is en aldoor zonnig of zon/bewolkt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er staat 20 graden en regen in mijn telefoon
Ik heb 1x de hele tocht in regen op een boot gezeten en was echt verkleumd na uren.
Dus als je al blote benen hebt......
Ik had wel een rood t-shirt verwacht eigenlijk. Maar grappig. Vorige keer zaten wij recht achter jullie boot. Mocht dat weer zo zijn kom ik na afloop nog wel even buurten of zo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:04 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik zit nu in de trein naar Amsterdam!
[..]
Ik heb alleen maar korte broeken meegenomenOok een witte, maar omdat we op de boot ook een wit t-shirt aan krijgen heb ik ook een beige, een rode en een blauwe meegenomen
Of als iemand anders jouw broek vernaggelt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dus drie dagen in Amsterdam en ik wil niet elke dag hetzelfde aanEn een reserve voor als ik een broek vernaggel natuurlijk
Daar zijn je Rotterdamse boys voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:58 schreef G-Pier het volgende:
[..]
[..]
Woah gouden tip dit, dankjewel Kaas- en Vlarp! :3
Keek je gisteravond toevallig Jinek? Ze lieten ineens beelden zien van de Pride tien-twintig jaar terug, dat ze allemaal beetje in hun blote piem0l staan te dansen op die boten tijdens de parade. Ik snap ineens waar het beeld vandaan komt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sexy
Sta ik daar te koukleumen in een jockstrap!
Want zojuist is besloten dat we gaan.
Hehe ja zoiets wordt het voor mij ook.quote:
Ik haak afquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:42 schreef Kaas- het volgende:
Was net een paar uur op pad zonder mobiel, omdat ik m'n oplader kwijt was en een nieuwe pas laat vanmiddag werd bezorgd. Dan merk je ineens hoe vergroeid je met dat ding bent. Vond het serieus raar.Maar ook wel chill. Beetje om je heen kijken ipv constant naar je scherm te staren.
Komt er eigenlijk nog ff een Gay-SC-meet morgen? Al is dat wellicht lastig te fixen, aangezien we allemaal met mensen daar zijn en die wellicht dan ineens wat anders willen doen waardoor je liever met je vrienden meegaat dan afhaken voor een meet.
Moet je morgen werken? Dan zou ik 23:38 doen (nachtrust is belangrijk). Of je bent gewoon een diehard en haalt de nacht gewoon door.quote:
In mijn broek en in de stadquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe ja zoiets wordt het voor mij ook.
Maar in de jockstrap dus Ang3l? Op een boot of langs de kade of wat?Moet de nos niet jou net gaan filmen dus.
Ik heb vakantiequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:08 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Moet je morgen werken? Dan zou ik 23:38 doen (nachtrust is belangrijk). Of je bent gewoon een diehard en haalt de nacht gewoon door.
Ja! Gezelligquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had wel een rood t-shirt verwacht eigenlijk. Maar grappig. Vorige keer zaten wij recht achter jullie boot. Mocht dat weer zo zijn kom ik na afloop nog wel even buurten of zo.
69 😏quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Welk volgnummer hebben jullie? Wij zijn 65 volgens mij.
Hehe goed bezigquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja! Gezellig
Ik ben nu al aan flink dronken aan het worden in Osdorp, maar morgen help ik ook nog mee met de boot klaarmaken dus dan ben ik nuchter
Welk volgnummer hebben jullie? Wij zijn 65 volgens mij.
Ik ben als eerste over de finish zie ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:37 schreef Kaas- het volgende:
Ah ik heb hem gevonden
8 Peter
27 wonderer
31 Kaas
65 J.Appleseed
...
Kan ik later op tv ook even jullie bootjes terugkijken. Wonderer is ook niet heel ver weg van mij.
Nee, die is overdag werken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik ben als eerste over de finish zie ik
Vaart je mannetje met je mee?
Wie nodig jij uit?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, die is overdag werken.Gaat in de avond wel op stap met twee meiden maar daar ben ik verder ook niet voor uitgenodigd of zo en die slapen allemaal bij hem in bed.
Ik heb geen slaapplek indien ik ga stappen dus moet dat eigenlijk wel ff doenquote:
Wanneer ga je naar Praag en voor hoe lang?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:30 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik weet morgen nog steeds niet wat ik wil morgen
Ik denk het wel
Bulgequote:
Broekje was te klein.quote:
Have fun!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:29 schreef Kaas- het volgende:
Ik sta helemaal linksvoorin op onze boot.
Klinkt alsof het feestje verplaatst isquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Have fun!
Het is echt één grote chaos op het station in Eindhoven.. Net even langs gelopen. Niet te doen.
Gelukkig brengt iemand ons naar Den Bosch..
quote:Het bedrijf opende eerder dit jaar al vijf vestigingen in Nederland, maar die liggen allemaal in Amsterdam. Volgend jaar zijn volgens de website Den Haag FM Den Bosch, Breda, Eindhoven én Tilburg aan de beurt.
Eh?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik voel me wel comfortabel hoor, alleen in de trein in m'n veel te korte witte broekje en D66-shirt, terwijl je een beetje aangestaard wordt.
Rode Kruis-boot ook goed bekeken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:46 schreef TwisterNederland het volgende:
Stond je met een vlag te zwaaien, kaas?
Zo ja! Dan heb ik je wel gezien
dan had je twee FOKkers kunnen spottenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:58 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar niet zo zeker
Haha, ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:14 schreef Peter het volgende:
[..]
dan had je twee FOKkers kunnen spotten
Ben al thuis, morgen weer vroeg opquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, ja.
Komen er nog luitjes Rembrandtplein?
Wow! Ongelooflijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Ben al thuis, morgen weer vroeg op.
nehquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kom dan boy, laat ik je m'n kamer zien
Ik stond stuurboord. Zag jou ook niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Wonderer haalde me net in en ik zocht hem maar zag hem niet
Het is wel echt fucking geweldig verder
Haha helaas danquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik stond stuurboord. Zag jou ook niet.
Zo'n mooie tijd gehad!
quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:34 schreef J.Appleseed het volgende:
Ben helemaal niet in staat geweest om hier te kijken gisterenmaar het was zo. Onwijs. Gezellig!
![]()
Nopequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:46 schreef TwisterNederland het volgende:
Stond je met een vlag te zwaaien, kaas?
Zo ja! Dan heb ik je wel gezien
quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:54 schreef Renesite het volgende:
Zou Kaas al aan het klussen zijn in zijn crib?
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:22 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik weet niet of ik er goed aan heb gedaan om gisteren toch te gaan
Vrienden konden/wouden niet. Het was echt een laatste moment beslissing. Was liever niet alleen gegaan. Maar goed, heb ook niet echt vrienden die gay zijn, dus dat maakt het al snel een hele opgave.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En ik heb hetzelfde eigenlijk, want ik heb m'n reputatie binnen de partij gisteren wel echt besmeurd
Mja had het niet willen missen
Samequote:Op zondag 6 augustus 2017 12:36 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
heb ook niet echt vrienden die gay zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door J.Appleseed op 06-08-2017 13:13:05 ]
quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:00 schreef J.Appleseed het volgende:
Boot selfie
Edit: oke, ik herinner me net dat het geen selfie is want iemand anders had de foto genomen maar achAwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:00 schreef J.Appleseed het volgende:
Boot selfie
Edit: oke, ik herinner me net dat het geen selfie is want iemand anders had de foto genomen maar achCute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit keer met kleding.
God created gays so fat chicks could have friends.
Ik.Wil.Niet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:33 schreef Renesite het volgende:
Even mooi zitten pootjes geven bij mijn omaatje. Die belde gisteren zelf of we wilden komen
wat heb je uitgespookt dan?quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En ik heb hetzelfde eigenlijk, want ik heb m'n reputatie binnen de partij gisteren wel echt besmeurd
Mja had het niet willen missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zondag 6 augustus 2017 17:50 schreef wonderer het volgende:
Ik heb wel Gellarboy nog gezien trouwens
Heujjj borstspieren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 17:50 schreef wonderer het volgende:
Ik heb wel Gellarboy nog gezien trouwens
Chill wondererSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk man
Ik kan niet veel eten, heb sinds vandaag een beugel dus de helft van wat ik lust (en dat is niet veel) kan ik niet meer eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |