quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:06 schreef Kaas- het volgende:
Klusfoto'tje van onsOnherkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
Nu na drie dagen klussen hebben we alle muren gereed om te kunnen beginnen met schuren, schoonmaken en verven! Ik moet van m'n schoonfamilie deze zondag helaas alleen verplicht naar een babyfeestje, waardoor m'n planning compleet in de war komt. Wil doorklussen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:49 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dit!Hoe ver zijn jullie inmiddels?
Afgelopen zaterdag in de Efteling, komende zaterdag naar de Hoge Veluwe.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:29 schreef Kaas- het volgende:
Was jij zaterdag nou eigenlijk in town of niet JdM?
Ohhw, netjes! Ik heb ook wel eens geholpen bij verbouwingen, maar die muren duren altijd zo lang.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu na drie dagen klussen hebben we alle muren gereed om te kunnen beginnen met schuren, schoonmaken en verven! Ik moet van m'n schoonfamilie deze zondag helaas alleen verplicht naar een babyfeestje, waardoor m'n planning compleet in de war komt. Wil doorklussen.![]()
Oh dat is ook beide leuk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:38 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag in de Efteling, komende zaterdag naar de Hoge Veluwe.
Misschien vind je een huisje waarbij de muren weinig werk nodig hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:41 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Ohhw, netjes! Ik heb ook wel eens geholpen bij verbouwingen, maar die muren duren altijd zo lang.
Tegenwoordig kijken we ook van die woonprogramma's om vervolgens alles af te kraken en of we allebei een beetje eruit komen:P En rondkijken naar huisjesEn zoveel zin in straks. Ik kijk echt op tegen muren opnieuw doen:P
Dat dacht ik ook, ze krijgen mquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat is ook beide leuk.
Al durf ik nooit in veel attracties.
Dat dacht ik ook, ze krijgen mij echt niet in de Python of Baron 1898... Zolang het alleen maar hard gaat zonder over de kop, vind ik het nog prima. Maar er is zoveel wat leuk isquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat is ook beide leuk.
Mij zie je niet in de Baron. Ik ben nog nooit in de Baron èn de Vliegende Hollander geweest en daar durf ik ook niet in.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja jaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:51 schreef Renesite het volgende:
Quasj ik zou kunnen klussen alleen die afstand![]()
Gewoon een stoeltjeslift of zo, lekker rustig, maar dan niet te hoog graagquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:53 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ze krijgen m
[..]
Dat dacht ik ook, ze krijgen mij echt niet in de Python of Baron 1898... Zolang het alleen maar hard gaat zonder over de kop, vind ik het nog prima. Maar er is zoveel wat leuk is
Hier is een (speciaal)bierfeest in de buurt. Ik wilde ook wel naar Amsterdam, maar daar ging niemand die ik kende heen. Dan is dit een goed alternatiefquote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:16 schreef TwisterNederland het volgende:
Nu iets algemeens.
Wat gaan jullie zaterdag doen? Ik wil wel, maar zie ertegenop om in mijn eentje erop uit te gaan
Stoeltjeslift of reuzenrad... Doodeng. Joris en de draak <3.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon een stoeltjeslift of zo, lekker rustig, maar dan niet te hoog graag
Nog steeds stom. Er is al-tijd wel iets in t weekend of vakanties. Ik snap dat ze t liever daarin proppen dan tijdens werkweken, maar ik als vrije tijds reiziger heb daar weinig aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:39 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
ProRail. Bij een gelimiteerd aantal vakantieperioden om de overlast zo klein mogelijk te houden (is namelijk een negendaagse) wordt een alternatief vrij lastig...;)
Dat snappen ze ook wel, maar er zijn zo weinig alternatieven.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog steeds stom. Er is al-tijd wel iets in t weekend of vakanties. Ik snap dat ze t liever daarin proppen dan tijdens werkweken, maar ik als vrije tijds reiziger heb daar weinig aan.
En nu!?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu na drie dagen klussen hebben we alle muren gereed om te kunnen beginnen met schuren, schoonmaken en verven! Ik moet van m'n schoonfamilie deze zondag helaas alleen verplicht naar een babyfeestje, waardoor m'n planning compleet in de war komt. Wil doorklussen.![]()
We hebben geen kruipruimtequote:
Nog geen ideequote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier is een (speciaal)bierfeest in de buurt. Ik wilde ook wel naar Amsterdam, maar daar ging niemand die ik kende heen. Dan is dit een goed alternatief
Weet jij al wat jij gaat doen?
Oei! Dus dan toch maar in je eentje naar Amsterdam?quote:
Bijna een maand hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei! Dus dan toch maar in je eentje naar Amsterdam?
Nu alweer naar huis, Rezania, dat gaat ook snel!
Geen idee. Moet ik nog beslissenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei! Dus dan toch maar in je eentje naar Amsterdam?
Nu alweer naar huis, Rezania, dat gaat ook snel!
Owquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bijna een maand hoor.Ben wel blij dat ik weer naar NL ga. Kaas.
En ik begin langzaamaan Engels te denken.
Goede postquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:18 schreef Rezania het volgende:
Ben wel blij dat ik weer naar NL ga. Kaas.![]()
Ik had dat eigenlijk zelfs na zes hele maanden overzees, zonder in die tijd echt Nederlands te spreken op een incidenteel Skypegesprek na, nog steeds niet. Vraag me af hoe die verschillen ontstaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OwIk dacht dat je korter weg was. Mjah, als je de enige Nederlander bent en alleen maar Engels praat, dan ga je al snel in het Engels denken
Ik heb dat regelmatig, zelfs terwijl ik gewoon hier in Nederland ben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had dat eigenlijk zelfs na zes hele maanden overzees, zonder in die tijd echt Nederlands te spreken op een incidenteel Skypegesprek na, nog steeds niet. Vraag me af hoe die verschillen ontstaan.
Heel herkenbaar. Vriendenkring is wel helemaal Nederlands, dus daar gewoon NL gesproken, maar op werk wel veel internationaal. En idd ook alle apparatuur in het Engels, en films/series met Engelse (of geen) ondertitels. Ik heb geen idee wanneer ik voor het laatst een boek in het Nederlands heb gelezen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb dat regelmatig, zelfs terwijl ik gewoon hier in Nederland ben.
Maar ik spreek ook dagelijks Engels op het werk/de uni (veel internationale studenten), heb mijn devices in het Engels staan en ik kijk series met Engelse i.p.v. Nederlandse ondertiteling want die vertalingen zijn vaak zo stom
Gesprekken met m’n vrienden gaan ook half in het Engels, en met sommige van m’n vrienden zelfs helemaal dus misschien is dat ook niet zo gek dan
Maakt t niet minder kut voor de vrijetijds reiziger als t altijd in hun tijd is.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:42 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dat snappen ze ook wel, maar er zijn zo weinig alternatieven.
Sinds 6 juli al haha. Over een krappe twee weken (15 aug.) ben ik weer op Rotterdamse grond.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds op vakantie?
Daarom dat ik zeg ‘nog steeds’quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:40 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Sinds 6 juli al haha. Over een krappe twee weken (15 aug.) ben ik weer op Rotterdamse grond.
Heb dat allemaal ook, maar denk gewoon 100% in het Nederlands. Ik zal wel een uitzonderingetje zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:31 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb dat regelmatig, zelfs terwijl ik gewoon hier in Nederland ben.
Maar ik spreek ook dagelijks Engels op het werk/de uni (veel internationale studenten), heb mijn devices in het Engels staan en ik kijk series met Engelse i.p.v. Nederlandse ondertiteling want die vertalingen zijn vaak zo stom
Gesprekken met m’n vrienden gaan ook half in het Engels, en met sommige van m’n vrienden zelfs helemaal dus misschien is dat ook niet zo gek dan
Ben je aangekomen Rezje? Truste!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 10:06 schreef Rezania het volgende:
En daar zijn we weer. Tijd om naar bed te gaan.
Had ik wel nodig haha. Het eerste wat ik doe als ik weer in Nederland ben is een kroket binnenwerken. Heb het keihard gemist.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Da’s dan een flinke lange vakantie!
Ga voor kapsalon dan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:40 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Had ik wel nodig haha. Het eerste wat ik doe als ik weer in Nederland ben is een kroket binnenwerken. Heb het keihard gemist.
Jaffa! Op de Witte de With.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga voor kapsalon dan.
Zit er bij kapsalon overigens wel echt een megagroot verschil in hoe lekker die per shoarmaria is. Snap best wel dat mensen soms denken dat het niet zo lekker is op basis van pech.
In Rotterdam zou ik hem bestellen bij Masada GP. Hun kapsalon shoarma is chill.
Geldt voor alles. Een collega hield niet van mango's omdat ie ooit een onrijpe had gegeten. Ik gaf hem een stukje goeie mango en nu vindt ie het heerlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga voor kapsalon dan.
Zit er bij kapsalon overigens wel echt een megagroot verschil in hoe lekker die per shoarmaria is. Snap best wel dat mensen soms denken dat het niet zo lekker is op basis van pech.
Ja. Ik kon ook alleen een korte witte vinden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:23 schreef Kaas- het volgende:
Gaan jullie morgen in korte broek? Ik heb die korte witte broek van de vorige Pride teruggevonden en hoewel ik hem niet heel chill vind, vind ik het denk ik nog minder chill om vanmiddag te gaan winkelen voor een nieuwe lange witte broek.
Laten we het beiden maar doen dan. Mocht niemand anders op onze boten dat ook doen, vinden we troost in de gedachte dat de andere van ons ook gewoon in een korte witte staat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Ik kon ook alleen een korte witte vinden.
Alles meerdere keren proberen dus.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geldt voor alles. Een collega hield niet van mango's omdat ie ooit een onrijpe had gegeten. Ik gaf hem een stukje goeie mango en nu vindt ie het heerlijk
De overgang naar mijn benen is bijna naadloos dus veel maakt het voor mij ook niet uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laten we het beiden maar doen dan. Mocht niemand anders op onze boten dat ook doen, vinden we troost in de gedachte dat de andere van ons ook gewoon in een korte witte staat.
Er staat 20 graden en regen in mijn telefoonquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
De overgang naar mijn benen is bijna naadloos dus veel maakt het voor mij ook niet uit![]()
Zit nog even te dubben over tanktop, hemdje of T-shirt.
Ik heb alleen maar korte broeken meegenomenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:23 schreef Kaas- het volgende:
Gaan jullie morgen in korte broek? Ik heb die korte witte broek van de vorige Pride teruggevonden en hoewel ik hem niet heel chill vind, vind ik het denk ik nog minder chill om vanmiddag te gaan winkelen voor een nieuwe lange witte broek.
Er gaat sowieso een wit denim overhemd mee. Misschien toch maar gewoon T-shirt, is ook beter voor mijn huid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er staat 20 graden en regen in mijn telefoon
Ik heb 1x de hele tocht in regen op een boot gezeten en was echt verkleumd na uren.
Dus als je al blote benen hebt......
Tering, ben je homo of zo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:04 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik zit nu in de trein naar Amsterdam!
[..]
Ik heb alleen maar korte broeken meegenomenOok een witte, maar omdat we op de boot ook een wit t-shirt aan krijgen heb ik ook een beige, een rode en een blauwe meegenomen
quote:
Mijn rode shirt had door de regen afgegeven op mijn witte broekquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dus drie dagen in Amsterdam en ik wil niet elke dag hetzelfde aanEn een reserve voor als ik een broek vernaggel natuurlijk
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga voor kapsalon dan.
Woah gouden tip dit, dankjewel Kaas- en Vlarp! :3quote:
Pokèmon Go!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:22 schreef TwisterNederland het volgende:
Nog steeds geen idee wat te doen
Heb je al een farfetch?quote:
ik doe wel een lange aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laten we het beiden maar doen dan. Mocht niemand anders op onze boten dat ook doen, vinden we troost in de gedachte dat de andere van ons ook gewoon in een korte witte staat.
Ik heb nog een lange witte onderbroek die ik er misschien onderaan kan trekkenquote:
Sexyquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog een lange witte onderbroek die ik er misschien onderaan kan trekken
Oh, je meende het van de jockstrap. Ik dacht dat je zat te grappen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sexy
Sta ik daar te koukleumen in een jockstrap!
Want zojuist is besloten dat we gaan.
Is de trekschuit al geopperd?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:26 schreef G-Pier het volgende:
Wat wordt het reisplan sinds er werkzaamheden zijn?
Nopequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:26 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Oh, je meende het van de jockstrap. Ik dacht dat je zat te grappen.
Of om 23:38 naar huis, of om 07:30quote:Wat wordt het reisplan sinds er werkzaamheden zijn?
Doe t-shirt dan zijn we echt gelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
De overgang naar mijn benen is bijna naadloos dus veel maakt het voor mij ook niet uit![]()
Zit nog even te dubben over tanktop, hemdje of T-shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |