Doe t-shirt dan zijn we echt gelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
De overgang naar mijn benen is bijna naadloos dus veel maakt het voor mij ook niet uit![]()
Zit nog even te dubben over tanktop, hemdje of T-shirt.
Het verschilt nogal per waar je kijkt trouwens. Sommigen geven ook helemaal tot zondag per uur aan dat er 0 neerslag is en aldoor zonnig of zon/bewolkt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er staat 20 graden en regen in mijn telefoon
Ik heb 1x de hele tocht in regen op een boot gezeten en was echt verkleumd na uren.
Dus als je al blote benen hebt......
Ik had wel een rood t-shirt verwacht eigenlijk. Maar grappig. Vorige keer zaten wij recht achter jullie boot. Mocht dat weer zo zijn kom ik na afloop nog wel even buurten of zo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:04 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik zit nu in de trein naar Amsterdam!
[..]
Ik heb alleen maar korte broeken meegenomenOok een witte, maar omdat we op de boot ook een wit t-shirt aan krijgen heb ik ook een beige, een rode en een blauwe meegenomen
Of als iemand anders jouw broek vernaggelt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dus drie dagen in Amsterdam en ik wil niet elke dag hetzelfde aanEn een reserve voor als ik een broek vernaggel natuurlijk
Daar zijn je Rotterdamse boys voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:58 schreef G-Pier het volgende:
[..]
[..]
Woah gouden tip dit, dankjewel Kaas- en Vlarp! :3
Keek je gisteravond toevallig Jinek? Ze lieten ineens beelden zien van de Pride tien-twintig jaar terug, dat ze allemaal beetje in hun blote piem0l staan te dansen op die boten tijdens de parade. Ik snap ineens waar het beeld vandaan komt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sexy
Sta ik daar te koukleumen in een jockstrap!
Want zojuist is besloten dat we gaan.
Hehe ja zoiets wordt het voor mij ook.quote:
Ik haak afquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:42 schreef Kaas- het volgende:
Was net een paar uur op pad zonder mobiel, omdat ik m'n oplader kwijt was en een nieuwe pas laat vanmiddag werd bezorgd. Dan merk je ineens hoe vergroeid je met dat ding bent. Vond het serieus raar.Maar ook wel chill. Beetje om je heen kijken ipv constant naar je scherm te staren.
Komt er eigenlijk nog ff een Gay-SC-meet morgen? Al is dat wellicht lastig te fixen, aangezien we allemaal met mensen daar zijn en die wellicht dan ineens wat anders willen doen waardoor je liever met je vrienden meegaat dan afhaken voor een meet.
Moet je morgen werken? Dan zou ik 23:38 doen (nachtrust is belangrijk). Of je bent gewoon een diehard en haalt de nacht gewoon door.quote:
In mijn broek en in de stadquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe ja zoiets wordt het voor mij ook.
Maar in de jockstrap dus Ang3l? Op een boot of langs de kade of wat?Moet de nos niet jou net gaan filmen dus.
Ik heb vakantiequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:08 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Moet je morgen werken? Dan zou ik 23:38 doen (nachtrust is belangrijk). Of je bent gewoon een diehard en haalt de nacht gewoon door.
Ja! Gezelligquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had wel een rood t-shirt verwacht eigenlijk. Maar grappig. Vorige keer zaten wij recht achter jullie boot. Mocht dat weer zo zijn kom ik na afloop nog wel even buurten of zo.
69 😏quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Welk volgnummer hebben jullie? Wij zijn 65 volgens mij.
Hehe goed bezigquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja! Gezellig
Ik ben nu al aan flink dronken aan het worden in Osdorp, maar morgen help ik ook nog mee met de boot klaarmaken dus dan ben ik nuchter
Welk volgnummer hebben jullie? Wij zijn 65 volgens mij.
Ik ben als eerste over de finish zie ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:37 schreef Kaas- het volgende:
Ah ik heb hem gevonden
8 Peter
27 wonderer
31 Kaas
65 J.Appleseed
...
Kan ik later op tv ook even jullie bootjes terugkijken. Wonderer is ook niet heel ver weg van mij.
Nee, die is overdag werken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik ben als eerste over de finish zie ik
Vaart je mannetje met je mee?
Wie nodig jij uit?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, die is overdag werken.Gaat in de avond wel op stap met twee meiden maar daar ben ik verder ook niet voor uitgenodigd of zo en die slapen allemaal bij hem in bed.
Ik heb geen slaapplek indien ik ga stappen dus moet dat eigenlijk wel ff doenquote:
Wanneer ga je naar Praag en voor hoe lang?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:30 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik weet morgen nog steeds niet wat ik wil morgen
Ik denk het wel
Bulgequote:
Broekje was te klein.quote:
Have fun!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:29 schreef Kaas- het volgende:
Ik sta helemaal linksvoorin op onze boot.
Klinkt alsof het feestje verplaatst isquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Have fun!
Het is echt één grote chaos op het station in Eindhoven.. Net even langs gelopen. Niet te doen.
Gelukkig brengt iemand ons naar Den Bosch..
quote:Het bedrijf opende eerder dit jaar al vijf vestigingen in Nederland, maar die liggen allemaal in Amsterdam. Volgend jaar zijn volgens de website Den Haag FM Den Bosch, Breda, Eindhoven én Tilburg aan de beurt.
Eh?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik voel me wel comfortabel hoor, alleen in de trein in m'n veel te korte witte broekje en D66-shirt, terwijl je een beetje aangestaard wordt.
Rode Kruis-boot ook goed bekeken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:46 schreef TwisterNederland het volgende:
Stond je met een vlag te zwaaien, kaas?
Zo ja! Dan heb ik je wel gezien
dan had je twee FOKkers kunnen spottenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:58 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar niet zo zeker
Haha, ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:14 schreef Peter het volgende:
[..]
dan had je twee FOKkers kunnen spotten
Ben al thuis, morgen weer vroeg opquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 17:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, ja.
Komen er nog luitjes Rembrandtplein?
Wow! Ongelooflijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Ben al thuis, morgen weer vroeg op.
nehquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kom dan boy, laat ik je m'n kamer zien
Ik stond stuurboord. Zag jou ook niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
Wonderer haalde me net in en ik zocht hem maar zag hem niet
Het is wel echt fucking geweldig verder
Haha helaas danquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik stond stuurboord. Zag jou ook niet.
Zo'n mooie tijd gehad!
quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:34 schreef J.Appleseed het volgende:
Ben helemaal niet in staat geweest om hier te kijken gisterenmaar het was zo. Onwijs. Gezellig!
![]()
Nopequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:46 schreef TwisterNederland het volgende:
Stond je met een vlag te zwaaien, kaas?
Zo ja! Dan heb ik je wel gezien
quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:54 schreef Renesite het volgende:
Zou Kaas al aan het klussen zijn in zijn crib?
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:22 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik weet niet of ik er goed aan heb gedaan om gisteren toch te gaan
Vrienden konden/wouden niet. Het was echt een laatste moment beslissing. Was liever niet alleen gegaan. Maar goed, heb ook niet echt vrienden die gay zijn, dus dat maakt het al snel een hele opgave.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En ik heb hetzelfde eigenlijk, want ik heb m'n reputatie binnen de partij gisteren wel echt besmeurd
Mja had het niet willen missen
Samequote:Op zondag 6 augustus 2017 12:36 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
heb ook niet echt vrienden die gay zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door J.Appleseed op 06-08-2017 13:13:05 ]
quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:00 schreef J.Appleseed het volgende:
Boot selfie
Edit: oke, ik herinner me net dat het geen selfie is want iemand anders had de foto genomen maar achAwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:00 schreef J.Appleseed het volgende:
Boot selfie
Edit: oke, ik herinner me net dat het geen selfie is want iemand anders had de foto genomen maar achCute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit keer met kleding.
God created gays so fat chicks could have friends.
Ik.Wil.Niet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:33 schreef Renesite het volgende:
Even mooi zitten pootjes geven bij mijn omaatje. Die belde gisteren zelf of we wilden komen
wat heb je uitgespookt dan?quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En ik heb hetzelfde eigenlijk, want ik heb m'n reputatie binnen de partij gisteren wel echt besmeurd
Mja had het niet willen missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zondag 6 augustus 2017 17:50 schreef wonderer het volgende:
Ik heb wel Gellarboy nog gezien trouwens
Heujjj borstspieren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
Chill wondererSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk man
Ik kan niet veel eten, heb sinds vandaag een beugel dus de helft van wat ik lust (en dat is niet veel) kan ik niet meer eten.quote:
Tof wonderer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Atb is lief, groetjes Peri."
hmmm, dit vraagt om navraag bij wat bootgenoten..quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ja ik denk dat ik het een klein beetje voor mezelf ga houden eigenlijk
Welneequote:Op zondag 6 augustus 2017 19:14 schreef Peter het volgende:
[..]
hmmm, dit vraagt om navraag bij wat bootgenoten..
Je maakt ons eerst lekker en dan.. anticlimax![]()
Ahumquote:Op zondag 6 augustus 2017 19:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ja ik denk dat ik het een klein beetje voor mezelf ga houden eigenlijk
Je geeft ons een vinger. Wat denk je dat we zijn, heiligen?quote:
Zolang niemand maar gaat rondvragen, er zo nog meer aandacht op vestigendquote:Op zondag 6 augustus 2017 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je geeft ons een vinger. Wat denk je dat we zijn, heiligen?!
Dan moet je ons denk ik tóch maar in vertrouwen nemen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zolang niemand maar gaat rondvragen, er zo nog meer aandacht op vestigend
Er stond een klasgenote van me bij je op de boot...quote:
Hm, dat weet ik nog zo niet hoorquote:Op zondag 6 augustus 2017 21:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Naah, heel erg kan het in het openbaar niet zijn geweest.
"Hoe dan, Twister?"quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:40 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb vandaag echt zo'n waardeloze dag zonder aanwijsbare reden
Edit: ik weet het wel, ik ben gewoon weer hard op de feiten gedrukt...
*knuffel*quote:Op zondag 6 augustus 2017 21:40 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb vandaag echt zo'n waardeloze dag zonder aanwijsbare reden
Edit: ik weet het wel, ik ben gewoon weer hard op de feiten gedrukt...
Haha je bent een jaar ouder man 😂quote:Op maandag 7 augustus 2017 21:01 schreef G-Pier het volgende:
Het zusje is jarig en is 17 geworden. Per jaar wordt ze ouder en vreselijk irritanter maar daar zijn pubers voor.
Damn, vreemd om haar een puber te noemen.
quote:
jazeker. Bij een kennisje haar familielid. Heeft een woonboerderij met ruimtequote:Op maandag 7 augustus 2017 21:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet jij nu al zeker waar je de komende tijd gaat slapen/wonen?
Hehe blijft raar om haar een puber te noemen.quote:
Huldequote:Op maandag 7 augustus 2017 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
jazeker. Bij een kennisje haar familielid. Heeft een woonboerderij met ruimte
Ja het levert je natuurlijk niet bepaald iets opquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 06:07 schreef Renesite het volgende:
En 3335355 euro goedkoper. Echt een dure business tijdelijke woonruimte
niet structureel neequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 08:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja het levert je natuurlijk niet bepaald iets op
wie?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 10:41 schreef Kaas- het volgende:
Iemand al iets van angel vernomen sinds het begin van de parade?
Komen steeds meer foto's bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 13:32 schreef J.Appleseed het volgende:
Zo, iedereen onderhand bijgekomen van het weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 13:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komen steeds meer foto's bijDus nee.
Ben jij die met de zonnebril op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 13:32 schreef J.Appleseed het volgende:
Zo, iedereen onderhand bijgekomen van het weekend?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 13:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komen steeds meer foto's bijDus nee.
ChillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fysiek ben ik er wel weer boven op hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Allejezus, en dan dacht ik dat ik 't zwaar had
Ben je al op de helftquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Fysiek ben ik er wel weer boven op hoor.
Enorm vette aflevering gisterenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:40 schreef J.Appleseed het volgende:
Hè, ‘t is weer tijd
[ afbeelding ]
Ik zal het algemeen houdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:11 schreef Twoflower het volgende:
Ik moet dit hele seizoen nog. Dus niets verklappen hoor. Of gebruik spoiler tags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is z'n jockstrap aan het strijken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 10:41 schreef Kaas- het volgende:
Iemand al iets van angel vernomen sinds het begin van de parade?
Haha hilarisch dit!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 09:35 schreef J.Appleseed het volgende:
Goeiemorgen mannen
Mijn kattenbeest heeft vanochtend weer een nieuw plekje gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |