De 3 moet een e zijn?! Wie VERZINT dat soort dingen?!quote:Op maandag 31 juli 2017 19:01 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik heb na mijn terugkomst nog een kennismakingsgesprek met een andere instantie genaamd R3nt A Butler. (3 moet een e zijn)
Dat heb ik toch niet Steve, zulke verderfelijke kledij!quote:Op maandag 31 juli 2017 19:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Jockstrap hoor, zo'n draadje in je reet zit alleen maar in de weg.
Amazed!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De 3 moet een e zijn?! Wie VERZINT dat soort dingen?!![]()
![]()
Zijn de Appie to Go's ook AH to Gay's vandaag?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Amsterdamse tram is helemaal in regenboog vandaag en GVB is vandaag GayVB hehe
Nee, Gay to Go.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:10 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Zijn de Appie to Go's ook AH to Gay's vandaag?
Doe mij een gay to go!quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:38 schreef Kaas- het volgende:
Effe tussendoor genieten in de zon van m'n nieuwe balkon op het zuiden hoor, ff pauze.
Als er zaterdag maar bier is!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:38 schreef Kaas- het volgende:
Effe tussendoor genieten in de zon van m'n nieuwe balkon op het zuiden hoor, ff pauze.
Ik wachtte hier al sinds de trailer er al op. Heb lowkey gehuild toen het hart brak.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:46 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik wachtte hier al sinds de trailer er al op. Heb lowkey gehuild toen het hart brak.
Ja jezus kaas! Waar trekken we ons dan terug?!quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:40 schreef Kaas- het volgende:
Hehe nja dit huis gaat zaterdag niet ready zijn voel ik al wel aan.
Oh wauwquote:
Komt wel GP'tje, geen zorgenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:48 schreef G-Pier het volgende:
Ik word zwaar jaloers van al mijn vrienden die wel mogen vliegen en van hun FB/Insta-posts. Ik wil ook vliegen. Maar het enige wat ik kan doen is wachten tot na oktober volgend jaar. 😫
En? Wat heb je allemaal van je to-do-lijstje afgevinkt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 07:56 schreef Kaas- het volgende:
Nu eerste klusdag btw. Ben al bijna in het huisje.
Heb foto'tjes gepost K&W / Appartement woonklaar maken - tips voor de beginnerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jezus kaas! Waar trekken we ons dan terug?!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vriend blijft in Nederland en vliegt zaterdag... Tijdens de Canal pride. En heeft net de kaartjes van de boot weggegeven. Huil
Timing is echt ruk bij mij. As usualquote:
Oeiquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vriend blijft in Nederland en vliegt zaterdag... Tijdens de Canal pride. En heeft net de kaartjes van de boot weggegeven. Huil
Is wel serieus jammer ja. Ik hoop dat die buitenlandse tripjes geen druk op jullie relatie (gaan) leggen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Timing is echt ruk bij mij. As usual
Lijkt wel t appartement van m'n exquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb foto'tjes gepost K&W / Appartement woonklaar maken - tips voor de beginner
oeiiquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt wel t appartement van m'n ex
(ook de Pijp)
Meh. Zit er hooguit ergens nog een klodder van mij op de muurquote:
beter mikkenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Zit er hooguit ergens nog een klodder van mij op de muur
Ach, ze gaan toch verven!quote:
"Schat... wat zou dit zijn? Is dit..." *prik prik, taste* "Och verrek! Da's Angel!"quote:
eem met mn kwast overheen *swoop*quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Schat... wat zou dit zijn? Is dit..." *prik prik, taste* "Och verrek! Da's Angel!"
succes!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:38 schreef G-Pier het volgende:
Officieel aangenomen bij 1ntel. Betreft een tijdelijke promotiejob met kans op dat ik mag blijven als ik het leuk vind.
Je laat letterlijk overal sporen achter hehe.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Schat... wat zou dit zijn? Is dit..." *prik prik, taste* "Och verrek! Da's Angel!"
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:00 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Je laat letterlijk overal sporen achter hehe.
❤✈quote:
Zal ik nodig hebben hehe. Is de eerste keer dat ik iets met sales doe.quote:
oh tof!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Schiet nou toch eens op met die film!
1 van mijn favoriete boeken en kreeg echt ontzettend lovende recensies als verfilming
November staat ie gepland.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Schiet nou toch eens op met die film!
1 van mijn favoriete boeken en kreeg echt ontzettend lovende recensies als verfilming
Zal het dezelfde zijn?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt wel t appartement van m'n ex
(ook de Pijp)
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou zo-maar kunnenquote:
Ja precies, dus zit al tijden te wachtenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
November staat ie gepland.
Maar in januari draaide 'ie al op een filmfestival
Dit is voor mij trouwens de eerste gay-shipping op het scherm dat goed afloopt.quote:
Meestal gaat er eentje dood, aan aids of zo.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:49 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Dit is voor mij trouwens de eerste gay-shipping op het scherm dat goed afloopt.
Okee, nee dat lieg ik. Dit is de tweede, de eerste was van The ten year plan.
heel fijn, traag, zwoel, zomers, vol verlangen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:13 schreef Andyvie het volgende:
@Ang3l is dat een fijn boek om te lezen? Ik ben net op zoek naar een nieuw boek om te gaan lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:06 schreef Kaas- het volgende:
Klusfoto'tje van onsMaar wie is nu die derde persoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu iets algemeens.
Wat gaan jullie zaterdag doen? Ik wil wel, maar zie ertegenop om in mijn eentje erop uit te gaan![]()
Nee, niet echt. Ik vind het meestal no problem, maar de timing is gewoon soms een beetje rukquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is wel serieus jammer ja. Ik hoop dat die buitenlandse tripjes geen druk op jullie relatie (gaan) leggen.
OMG zo leuk! Fuckyeahhh.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb foto'tjes gepost K&W / Appartement woonklaar maken - tips voor de beginner
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 23:06 schreef Kaas- het volgende:
Klusfoto'tje van onsKjoettttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Was een vriendinnetje van m'n vriend. Afgezien van haar hebben er tot nu toe twee Fokkers meegeholpen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar wie is nu die derde persoon?
Nu iets algemeens.
Wat gaan jullie zaterdag doen? Ik wil wel, maar zie ertegenop om in mijn eentje erop uit te gaan
Ah ja. Nou gelukkig dan en dat is idd ook wel gewoon kut alleen tsja, bad luck. Volgende x beter in dat soort gevallen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 01:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik vind het meestal no problem, maar de timing is gewoon soms een beetje ruk
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 01:06 schreef richolio het volgende:
Nice hoor, Queso-
Is het een fijne plek/buurt?
Ik ga in ieder geval NIET naar Amsterdam. Da's me allemaal veel te druk. (Helemaal omdat ik ook in m'n eentje zou zijn.)quote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nu iets algemeens.
Wat gaan jullie zaterdag doen? Ik wil wel, maar zie ertegenop om in mijn eentje erop uit te gaan
Als t kan gaan we naar Amsterdam, maar de NS heeft besloten dat er gewerkt moet worden dus er rijden geen treinenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 00:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar wie is nu die derde persoon?
Nu iets algemeens.
Je kunt de auto bij mij neerzetten (gratis) en dan verder met de metro.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t kan gaan we naar Amsterdam, maar de NS heeft besloten dat er gewerkt moet worden dus er rijden geen treinenEn met de auto is ook zoiets......
Thanks! Maar dan kan de chauffeur dus als enige niet drinken. Da's een beetje t probleem.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt de auto bij mij neerzetten (gratis) en dan verder met de metro.
Als ie een beetje matig drinkt en op tijd stopt is het geen probleem. Maar ja, da's ook lastigquote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks! Maar dan kan de chauffeur dus als enige niet drinken. Da's een beetje t probleem.
Of we halen een nachtje door. Want t is of om 12 naar huis, of om 5 en dan serieus pas 3 uur later thuisKut bussen.
Mja, zo werkt dat voor de wet toch niet echt hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie een beetje matig drinkt en op tijd stopt is het geen probleem. Maar ja, da's ook lastig
Tuurlijk wel. Als je op tijd stopt, verdwijnt het alcohol weer uit je bloed voor je naar huis gaat.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, zo werkt dat voor de wet toch niet echt hoor
24 uur toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 10:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je op tijd stopt, verdwijnt het alcohol weer uit je bloed voor je naar huis gaat.
Elke eenheid alcohol kost een uur, geloof ik.quote:
ProRail. Bij een gelimiteerd aantal vakantieperioden om de overlast zo klein mogelijk te houden (is namelijk een negendaagse) wordt een alternatief vrij lastig...;)quote:Op donderdag 3 augustus 2017 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t kan gaan we naar Amsterdam, maar de NS heeft besloten dat er gewerkt moet worden dus er rijden geen treinenEn met de auto is ook zoiets......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |