Hypocrisie inderdaad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:51 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Jij stelt serieus voor om het stemrecht van de helft van de bevolking te beperken ? En dan durven hier sommigen nog honend naar moslims en hun behandeling van vrouwen te zijn.
Lees gewoon eens ipv je aannames te posten en te proberen je mening op mij door te drukken. Ik bepaal zelf wat ik vind, en ik stel ook niet voor om het stemrecht van de helft van de bevolking te beperken. Als je leest wat ik zeg zie je duidelijk wanneer dat naar mijn idee wel zou moeten gebeuren en wanneer niet, en het is ook logisch waarom. En dat is gewoon mijn mening, dat is verder ook geen probleem. Als vrouwen onverantwoordelijk met hun stemrecht omgaan en dat het einde van onze beschaving betekend dan moeten we snel ingrijpen voordat het te laat is. Social justice is gewoon niet het allerbelangrijkste wat er is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:51 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Jij stelt serieus voor om het stemrecht van de helft van de bevolking te beperken ? En dan durven hier sommigen nog honend naar moslims en hun behandeling van vrouwen te zijn.
Nee man. Je moet vrouwen niet slechter gaan behandelen omdat ze toevallig een vagina hebben, maar mensen dachten vroeger ook al dat vrouwen bepaalde verantwoordelijkheden niet aan kunnen en zich beter kunnen richten op wat ze van nature wel goed kunnen. Misschien hadden ze wel gelijk en zijn wij nu juist op een bepaalde manier dommer geworden. Hoe kan het dat onze beschaving zo'n lange tijd heeft bestaan, en het nu ineens dreigt in te storten? Is dat dom toeval of komt dat door de acties van bepaalde personen?quote:
Tja ik zie niet hoe je met een prettig leven je jezelf zo tekortgedaan kunt voelen door die zogenaamde SJW's. Waar maak je je druk om. Laat die lui lekker mekkeren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:56 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Onzin, het heeft daar letterlijk en figuurlijk niks mee te maken. Maar jij verzint vooral oordelen en beledigingen omdat je gewoon niks er tegen in te brengen hebt.
Vrouwen zijn anders dan mannen, dus hebben ze minder rechten. Iemand stemt iets waar ik het niet mee eens ben en moet zijn stemrecht ingeperkt krijgen. Ik denk dat jij beter naar Dubai kunt immigreren. Vrouwen en andersdenkenden hebben daar niet zoveel te zeggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Lees gewoon eens ipv je aannames te posten en te proberen je mening op mij door te drukken. Ik bepaal zelf wat ik vind, en ik stel ook niet voor om het stemrecht van de helft van de bevolking te beperken. Als je leest wat ik zeg zie je duidelijk wanneer dat naar mijn idee wel zou moeten gebeuren en wanneer niet, en het is ook logisch waarom. En dat is gewoon mijn mening, dat is verder ook geen probleem. Als vrouwen onverantwoordelijk met hun stemrecht omgaan en dat het einde van onze beschaving betekend dan moeten we snel ingrijpen voordat het te laat is. Social justice is gewoon niet het allerbelangrijkste wat er is.
Mannen en vrouwen zijn ook niet hetzelfde btw. Dat is natuurlijk geen reden om vrouwen geen rechten te gunnen, maar je moet ook niet denken dat mannen en vrouwen 100% dezelfde rechten moeten hebben. Er is wel degelijk een verschil tussen een mannenbrein en een vrouwenbrein, anders zouden mensen in de prehistorie geen andere rollen hebben gehad. Het is via de natuur geregeld, het feminisme is alleen maar het onderdrukken van onze natuur. Ons lichaam is nog steeds ongeveer hetzelfde als dat ie in de prehistorie was, het verschil is alleen dat we nu meer kennis en technologie, enzo hebben. Veel mensen schijnen dat nog wel eens te vergeten, of ze denken er niet aan. Dat gezeik over 1000 verschillende geslachten slaat ook nergens op.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar Afro-Amerikaanse muziek in mijn discografie... is dat ook landverraad?
En wat als het juist mannen zijn die links stemmen? Dan gaan we hun het stemrecht ontnemen? Gaan we jou je stemrecht ontnemen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Lees gewoon eens ipv je aannames te posten en te proberen je mening op mij door te drukken. Ik bepaal zelf wat ik vind, en ik stel ook niet voor om het stemrecht van de helft van de bevolking te beperken. Als je leest wat ik zeg zie je duidelijk wanneer dat naar mijn idee wel zou moeten gebeuren en wanneer niet, en het is ook logisch waarom. En dat is gewoon mijn mening, dat is verder ook geen probleem. Als vrouwen onverantwoordelijk met hun stemrecht omgaan en dat het einde van onze beschaving betekend dan moeten we snel ingrijpen voordat het te laat is. Social justice is gewoon niet het allerbelangrijkste wat er is.
Mannen en vrouwen zijn ook niet hetzelfde btw. Dat is natuurlijk geen reden om vrouwen geen rechten te gunnen, maar je moet ook niet denken dat mannen en vrouwen 100% dezelfde rechten moeten hebben. Er is wel degelijk een verschil tussen een mannenbrein en een vrouwenbrein, anders zouden mensen in de prehistorie geen andere rollen hebben gehad. Het is via de natuur geregeld, het feminisme is alleen maar het onderdrukken van onze natuur. Ons lichaam is nog steeds ongeveer hetzelfde als dat ie in de prehistorie was, het verschil is alleen dat we nu meer kennis en technologie, enzo hebben. Veel mensen schijnen dat nog wel eens te vergeten, of ze denken er niet aan. Dat gezeik over 1000 verschillende geslachten slaat ook nergens op.
[..]
Nee man. Je moet vrouwen niet slechter gaan behandelen omdat ze toevallig een vagina hebben, maar mensen dachten vroeger ook al dat vrouwen bepaalde verantwoordelijkheden niet aan kunnen en zich beter kunnen richten op wat ze van nature wel goed kunnen. Misschien hadden ze wel gelijk en zijn wij nu juist op een bepaalde manier dommer geworden. Hoe kan het dat onze beschaving zo'n lange tijd heeft bestaan, en het nu ineens dreigt in te storten? Is dat dom toeval of komt dat door de acties van bepaalde personen?
Je kan roepen dat ik een seksist ben enzo, maar ik maak me daar serieus niet druk om. Accepteren dat mannen en vrouwen anders zijn is niet seksistisch, vrouwen onderdrukken is dat wel.
Als het nadelig is voor onze toekomst maakt het wel degelijk uit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja ik zie niet hoe je met een prettig leven je jezelf zo tekortgedaan kunt voelen door die zogenaamde SJW's. Waar maak je je druk om. Laat die lui lekker mekkeren.
Het komt er hier anders wel op neer dat ik het met de massa eens moet zijn, want anders ben ik gestoord en moet ik gemanipuleerd worden totdat ik het met hun eens ben. Dat zie je duidelijk als je de reacties op mijn topics leest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:31 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Vrouwen zijn anders dan mannen, dus hebben ze minder rechten. Iemand stemt iets waar ik het niet mee eens ben en moet zijn stemrecht ingeperkt krijgen.
Dat is wel een probleem, want ik ben zelf andersdenkend. Overigens blijf je maar op mij hameren en oordelen terwijl dat duidelijk zinloos is. Andere users doen dit ook en ze begrijpen niet dat het geen enkel effect heeft.quote:Ik denk dat jij beter naar Dubai kunt immigreren. Vrouwen en andersdenkenden hebben daar niet zoveel te zeggen.
Als het nadelig is voor onze toekomst maakt het wel degelijk uit.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja ik zie niet hoe je met een prettig leven je jezelf zo tekortgedaan kunt voelen door die zogenaamde SJW's. Waar maak je je druk om. Laat die lui lekker mekkeren.
Het komt er hier anders wel op neer dat ik het met de massa eens moet zijn, want anders ben ik gestoord en moet ik gemanipuleerd worden totdat ik het met hun eens ben. Dat zie je duidelijk als je de reacties op mijn topics leest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:31 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Vrouwen zijn anders dan mannen, dus hebben ze minder rechten. Iemand stemt iets waar ik het niet mee eens ben en moet zijn stemrecht ingeperkt krijgen.
Dat is wel een probleem, want ik ben zelf andersdenkend. Overigens blijf je maar op mij hameren en oordelen terwijl dat duidelijk zinloos is. Andere users doen dit ook en ze begrijpen niet dat het geen enkel effect heeft.quote:Ik denk dat jij beter naar Dubai kunt immigreren. Vrouwen en andersdenkenden hebben daar niet zoveel te zeggen.
Mannen mogen al langer stemmen dan vrouwen en hebben de aankomende problemen niet veroorzaakt. De problemen waar we nu mee te maken hebben en krijgen bestaan pas sinds de komst van de tweede golf van het feminisme. Dat er nu mannen zijn die ook zo idioot zijn om hun eigen land te verraden komt door de feminisering van Nederland. Vroeger haalden ze het niet in hun hoofd dit soort dingen te flikken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
En wat als het juist mannen zijn die links stemmen? Dan gaan we hun het stemrecht ontnemen? Gaan we jou je stemrecht ontnemen?
Ik stem al jaren links. En blijf links stemmen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Als het nadelig is voor onze toekomst maakt het wel degelijk uit.
[..]
Het komt er hier anders wel op neer dat ik het met de massa eens moet zijn, want anders ben ik gestoord en moet ik gemanipuleerd worden totdat ik het met hun eens ben. Dat zie je duidelijk als je de reacties op mijn topics leest.
[..]
Dat is wel een probleem, want ik ben zelf andersdenkend. Overigens blijf je maar op mij hameren en oordelen terwijl dat duidelijk zinloos is. Andere users doen dit ook en ze begrijpen niet dat het geen enkel effect heeft.
En ik zeg gewoon niet dat vrouwen minder rechten mogen hebben omdat ze anders zijn dan mannen. Ze hebben bijvoorbeeld het recht om lang thuis te blijven om voor hun kinderen te zorgen. Als ze niet verplicht hoeven te werken hebben ze het recht om thuis te blijven en voor hun kinderen te zorgen, terwijl mannen moeten werken. Het heeft niks met de hoeveelheid rechten te maken, het toekomst van ons land is belangrijker dan social justice.
Stel, je zou als burger wetsvoorstellen kunnen maken en iemand zou voorstellen dat er een wet moet komen waarin omschreven staat dat alle Nederlanders het land uit moeten, zou je dan niet zijn stemrecht inperken? Lijkt me van wel. Dit is een extreem voorbeeld, maar je snapt het punt hopelijk wel. Je moet voorkomen dat mensen er voor zorgen dat ons land naar de klote gaat doordat ze het recht hebben om een landverradende ideologie aan te hangen.
Je kunt stemrecht hebben, maar bepaalde partijen en ideologieën zouden gewoon niet moeten bestaan, omdat ze alleen maar een gevaar zijn.
[..]
[..]
Het komt er hier anders wel op neer dat ik het met de massa eens moet zijn, want anders ben ik gestoord en moet ik gemanipuleerd worden totdat ik het met hun eens ben. Dat zie je duidelijk als je de reacties op mijn topics leest.
[..]
Dat is wel een probleem, want ik ben zelf andersdenkend. Overigens blijf je maar op mij hameren en oordelen terwijl dat duidelijk zinloos is. Andere users doen dit ook en ze begrijpen niet dat het geen enkel effect heeft.
En ik zeg gewoon niet dat vrouwen minder rechten mogen hebben omdat ze anders zijn dan mannen. Ze hebben bijvoorbeeld het recht om lang thuis te blijven om voor hun kinderen te zorgen. Als ze niet verplicht hoeven te werken hebben ze het recht om thuis te blijven en voor hun kinderen te zorgen, terwijl mannen moeten werken. Het heeft niks met de hoeveelheid rechten te maken, het toekomst van ons land is belangrijker dan social justice.
Stel, je zou als burger wetsvoorstellen kunnen maken en iemand zou voorstellen dat er een wet moet komen waarin omschreven staat dat alle Nederlanders het land uit moeten, zou je dan niet zijn stemrecht inperken? Lijkt me van wel. Dit is een extreem voorbeeld, maar je snapt het punt hopelijk wel. Je moet voorkomen dat mensen er voor zorgen dat ons land naar de klote gaat doordat ze het recht hebben om een landverradende ideologie aan te hangen.
Je kunt stemrecht hebben, maar bepaalde partijen en ideologieën zouden gewoon niet moeten bestaan, omdat ze alleen maar een gevaar zijn.
[..]
Mannen mogen al langer stemmen dan vrouwen en hebben de aankomende problemen niet veroorzaakt. De problemen waar we nu mee te maken hebben en krijgen bestaan pas sinds de komst van de tweede golf van het feminisme. Dat er nu mannen zijn die ook zo idioot zijn om hun eigen land te verraden komt door de feminisering van Nederland. Vroeger haalden ze het niet in hun hoofd dit soort dingen te flikken.
Zo is dat. We zijn goed op weg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 08:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Gewoon Nederland islamiseren, die feministen klagen daar toch niet over, en dan leren ze het eens om 2 meter achter hun man te lopen met een doek om de kop. En thuis mogen ze de keuken niet uit.
Want, wat gaat er precies gebeuren dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij rechtse mensen ziet maar het lijkt hier eerder op een reunie van de g20 rellen in hamburgquote:Op woensdag 2 augustus 2017 04:06 schreef ChickenMan het volgende:
Zo dan. Wat een boos topic vol met verongelijkte bange rechtse mensen.
Dus je mag een ideologie hebben en deze uiten, tenzij deze niet strookt met het beeld van Firewarrior?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Fok is voor mij puur vermaak, dus ik vrees dat je me wat te serieus neemt, mijn beste vriend. Het is gewoon leuk op mensen zoals jij te reageren, want in real life kan je nou eenmaal dat soort discussies niet houden. Wat dat betreft ben je mijn SJW klasgenoten, die houden er ook extreme gedachtes op na, alleen ga ik met hen niet in discussie omdat dat sociale zelfmoord is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Firewarrior het volgende:
Ik denk dat je me verkeerd inschat als je werkelijk meent dat ik in de illusie verkeer om je te overtuigen. En ja, jouw andersdenkendendheid past misschien hier niet, maar daar wel. In Dubai wordt ideologie wat als gevaar voor de staat wordt beschouwd letter met de kop ingedrukt. Vrouwen hebben daar niet zoveel te zeggen en zijn afhankelijk van goedkeuring van de man. Dat klinkt voor iemand met hetzelfde gedachtegoed als een paradijs.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Firewarrior het volgende:
Wat als vrouwen nou geen zin hebben om broedmachines te zijn ? Overigens, er zijn zat mannen die ook niet op kinderen zitten te wachten. Gelukkig dat mensen dat tegenwoordig zelf mogen bepalen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Firewarrior het volgende:
Dan zou Nederland al snel richting censuur gaan als we iedere hersenscheet van mensen gingen controleren. Lijkt me niet de bedoeling van een democratie. En groepen die er een extreem gedachtegoed op nahouden worden al door de aivd in de gate gehouden. Punt is alleen, je kunt mensen niet op de voorhand oppakken puur omdat ze een extreem gedachtegoed hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Firewarrior het volgende:
Ik vrees een islamitische invasie.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want, wat gaat er precies gebeuren dan?
De eerste 3 iig. We kunnen Nederland sowieso niet makkelijk meer "reverten" naar hoe het 50 jaar terug was.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:12 schreef Fretwork het volgende:
Maar oké TS ik ben nu wel benieuwd, misschien kan je me overtuigen..
Bescherming van ons land is dus het belangrijkste?
Bedoel je dan onze landgrenzen, onze normen en waarden en cultuur, of Nederland zoals het 50 jaar terug was?
Met jouw ideeën heb jij toch niks te vrezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:14 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik vrees een islamitische invasie.
Maar is dit nou weer de zoveelste kloon van Amarantha die de hele tijd tegen mij liegt?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:14 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Fok is voor mij puur vermaak, dus ik vrees dat je me wat te serieus neemt, mijn beste vriend. Het is gewoon leuk op mensen zoals jij te reageren, want in real life kan je nou eenmaal dat soort discussies niet houden. Wat dat betreft ben je mijn SJW klasgenoten, die houden er ook extreme gedachtes op na, alleen ga ik met hen niet in discussie omdat dat sociale zelfmoord is.
Nee oké, dan snap ik je. Dus Nederland zoals het 50 jaar terug was, zelfde landsgrenzen bewaken en onze culturele normen en waarden houden dus.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:14 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
[..]
De eerste 3 iig. We kunnen Nederland sowieso niet makkelijk meer "reverten" naar hoe het 50 jaar terug was.
Van wie?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:14 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Door supporters van de islamitische invasie te zijn. Dan heb ik het niet over alle vrouwen, maar wel een deel ervan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee oké, dan snap ik je. Dus Nederland zoals het 50 jaar terug was, zelfde landsgrenzen bewaken en onze culturele normen en waarden houden dus.
Ik snap alleen niet hoe vrouwen dat tegenwerken... Kan je dat uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |