Sorry maat. Spreek je vanavond @ haxball.quote:

Idd, wat een flikkers zijn het samen ookquote:Op maandag 31 juli 2017 12:42 schreef Scrummie het volgende:
Deze SC was leuker toen GGMM en onlogisch elkaar negeerden.

Haxball is voor gehandicapten.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Spreek je vanavond @ haxball.
Dat we Chevy dan maar weer mogen vernederen. (Nou ja, jij)

Is toch leuk, zo'n FOK!- en Haxballstelletje?quote:Op maandag 31 juli 2017 12:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, wat een flikkers zijn het samen ook

Kom hier niet popie jopie doen.quote:Op maandag 31 juli 2017 13:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is toch leuk, zo'n FOK!- en Haxballstelletje?

quote:Op maandag 31 juli 2017 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewaarschuwd.
Straks is het weer huilen.

Hahaha!quote:Op maandag 31 juli 2017 13:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt het hoog in je bol. Ik laat vanvond m'n vingers wel spreken tijdens haxball

Ik laat vanavond mijn vingers ook spreken. Maar niet tijdens haxball!quote:Op maandag 31 juli 2017 13:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt het hoog in je bol. Ik laat vanvond m'n vingers wel spreken tijdens haxball

Nee, jouw anus zal weer veel plezier beleven!quote:Op maandag 31 juli 2017 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik laat vanavond mijn vingers ook spreken. Maar niet tijdens haxball!

quote:Op maandag 31 juli 2017 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jouw anus zal weer veel plezier beleven!

quote:Op maandag 31 juli 2017 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jouw anus zal weer veel plezier beleven!

Probeer je nu Scrummie te lokken met deze post? Wel heel erg toevallig dit, zo vlak na zijn anale ontboezemingen.quote:

he gadverdammequote:Op maandag 31 juli 2017 14:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer je nu Scrummie te lokken met deze post? Wel heel erg toevallig dit, zo vlak na zijn anale ontboezemingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |