Sorry maat. Spreek je vanavond @ haxball.quote:
Idd, wat een flikkers zijn het samen ookquote:Op maandag 31 juli 2017 12:42 schreef Scrummie het volgende:
Deze SC was leuker toen GGMM en onlogisch elkaar negeerden.
Haxball is voor gehandicapten.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Spreek je vanavond @ haxball.
Dat we Chevy dan maar weer mogen vernederen. (Nou ja, jij)
Is toch leuk, zo'n FOK!- en Haxballstelletje?quote:Op maandag 31 juli 2017 12:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, wat een flikkers zijn het samen ook
Kom hier niet popie jopie doen.quote:Op maandag 31 juli 2017 13:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is toch leuk, zo'n FOK!- en Haxballstelletje?
quote:Op maandag 31 juli 2017 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewaarschuwd.
Straks is het weer huilen.
Hahaha!quote:Op maandag 31 juli 2017 13:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt het hoog in je bol. Ik laat vanvond m'n vingers wel spreken tijdens haxball
Ik laat vanavond mijn vingers ook spreken. Maar niet tijdens haxball!quote:Op maandag 31 juli 2017 13:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt het hoog in je bol. Ik laat vanvond m'n vingers wel spreken tijdens haxball
Nee, jouw anus zal weer veel plezier beleven!quote:Op maandag 31 juli 2017 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik laat vanavond mijn vingers ook spreken. Maar niet tijdens haxball!
quote:Op maandag 31 juli 2017 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jouw anus zal weer veel plezier beleven!
quote:Op maandag 31 juli 2017 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jouw anus zal weer veel plezier beleven!
Probeer je nu Scrummie te lokken met deze post? Wel heel erg toevallig dit, zo vlak na zijn anale ontboezemingen.quote:
he gadverdammequote:Op maandag 31 juli 2017 14:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer je nu Scrummie te lokken met deze post? Wel heel erg toevallig dit, zo vlak na zijn anale ontboezemingen.
Kan je ook een beetje normaal doen? Je gedraagt je een beetje vreemd.quote:
Voor jou hetzelfde: doe even een beetje normaal hier. Het is hier een leuke SC, dat willen we graag zo houdenquote:Op maandag 31 juli 2017 14:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer je nu Scrummie te lokken met deze post? Wel heel erg toevallig dit, zo vlak na zijn anale ontboezemingen.
Wat is er niet normaal dan?quote:Op maandag 31 juli 2017 14:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor jou hetzelfde: doe even een beetje normaal hier. Het is hier een leuke SC, dat willen we graag zo houden.
Zelfs Yvonne moest er aan te pas komen.quote:Op maandag 31 juli 2017 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helemaal geen leuke sfeer he?
Ik voel me heel ongemakkelijk in deze omstandighedenquote:Op maandag 31 juli 2017 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helemaal geen leuke sfeer he?
Ik ook.quote:Op maandag 31 juli 2017 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik voel me heel ongemakkelijk in deze omstandigheden
Wie?quote:Op maandag 31 juli 2017 14:32 schreef hafcfan het volgende:
Misschien kunnen we het weer over Vaison hebben
Volgens Scrummie heeft Vasion een permban.quote:Op maandag 31 juli 2017 14:32 schreef hafcfan het volgende:
Misschien kunnen we het weer over Vaison hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |