Jij was toen nog blauw toch, geef eens opheldering.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond Vasion een lul in zijn laatste maanden, maar toch bedankt.
#Vasionbedankt
#Bestuurtegendemuur
Misstanden dienen bloot te worden gesteld!!!quote:Op maandag 31 juli 2017 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat ga ik niet doen, Caland. Dan krijg ik eenzelfde behandeling en lig ik over vijf uur weg te rotten in het graf.
Oh, dit nodigt wel uit voor mensen die een toekomstige FOK! carrière willen startenquote:Op maandag 31 juli 2017 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat ga ik niet doen, Caland. Dan krijg ik eenzelfde behandeling en lig ik over vijf uur weg te rotten in het graf.
Lekker, hé. We weten ook hoe LR op het rooster is gelegd.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, dit nodigt wel uit voor mensen die een toekomstige FOK! carrière willen starten
Alsof dgl Danny zich iets aantrekt van een nobuddy als scrummie.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe nou niet, voor je het weet sluit Danny VBL weer.
Je moest eens weten. Het "Hoe gaat het nu met FOK!?" werd ook door hem ooit gesloten, maar na een goed gesprek met mij heropend, mét uitgebreide reactie van Danny, en die reeks loopt nu nog.quote:Op maandag 31 juli 2017 10:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof dgl Danny zich iets aantrekt van een nobuddy als scrummie.
Calm down there, tong80.quote:Op maandag 31 juli 2017 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk draait heel FOK! om mij, maar dat wil ik niet te vaak zeggen.
Dus er is flink wat mis. Maar uit angst voor de macht durf jij er niets van te zeggen?quote:Op maandag 31 juli 2017 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
''Flink wat'', lol.quote:Op maandag 31 juli 2017 11:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus er is flink wat mis. Maar uit angst voor de macht durf jij er niets van te zeggen?
Netjes.
Dus er is maar een beetje mis?quote:Op maandag 31 juli 2017 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Flink wat'', lol.
Helemaal niet, alleen wordt er nogal fel gedaan als je in hun ogen niet integer doet.
Vandaar dat Vasion dus moest vertrekken. Zijn opstandigheid in de SC was een doorn in het oogquote:Op maandag 31 juli 2017 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Flink wat'', lol.
Helemaal niet, alleen wordt er nogal fel gedaan als je in hun ogen niet integer doet.
Dus zijn posts achter de schermen waren net zo nietszeggend als zijn frontpage plaksels en forum posts.quote:Op maandag 31 juli 2017 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Vasion een mortierbom heeft gegooid, nee.
Daar is weinig aan kan ik je vertellen.quote:Op maandag 31 juli 2017 11:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou een 10tje betalen om nu 'achter de schermen' mee te kunnen kijken
Lijkt de Frontpage welquote:Op maandag 31 juli 2017 11:47 schreef GGMM het volgende:
Gaat het nou nog steeds over Vasion?
Nieuws van gisteren
Dat heeft ie zelf gevraagd.quote:
Volgens mij ben jij de enige hier die het ook echt serieus neemt.quote:Op maandag 31 juli 2017 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heeft ie zelf gevraagd.
Maar dat mocht eerst niet. Tot hij hier kwam posten, toen kon het ineens wel.
Niet waar.quote:
Ewa. Wat is deze.quote:Op maandag 31 juli 2017 11:57 schreef yvonne het volgende:
Dag VBL schatjes, lief doen, ben weer weg.
Waaruit concludeer jij dat ik het wel serieus neem?quote:Op maandag 31 juli 2017 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige hier die het ook echt serieus neemt.
Die is wegquote:Op maandag 31 juli 2017 11:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ewa. Wat is deze.
Zomaar deze SC binnenstormen, je aanwezigheid tonen en weer weg rennen (Ben je soms voor ajax?)
Licht eens toe wat er met Vasion is gebeurd
JE DOMME KOPquote:Op maandag 31 juli 2017 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij dat ik het wel serieus neem?.
JA< NU WELquote:
Waar heb je het over?quote:Op maandag 31 juli 2017 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA< NU WEL
Ja, weet ik veel, ik sterf van de pijn en allerlei vaags, maar zoalng er niks op de foto staat is er niks![]()
Verder ben ik weer bijna terug hier.
Dus!
Je bent zelf een domme kop.quote:
Scroll terug luiaardquote:
Hé Jo!quote:
Quote dan ook de goede post.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Scroll terug luiaard
Hij vraag hoe het met me is
Toch kusjekroel.
Ik teken er voor dat Jojo weer gaat moddenquote:Op maandag 31 juli 2017 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé Jo!
Wanneer wordt je weer mod?
Ben je al getrouwd en kinderen enzo?
Zoeken ze mods? Maak Klaasgod mod danquote:Op maandag 31 juli 2017 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik teken er voor dat Jojo weer gaat modden
JA SORRY HOORquote:
Die vraag krijg ik vaker, of ik weer mod wil worden... Maar nee, geen tijd.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé Jo!
Netjes.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik ook wel 4 uurtjes.
Ja, dan heb je geen tijdquote:Op maandag 31 juli 2017 12:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die vraag krijg ik vaker, of ik weer mod wil worden... Maar nee, geen tijd.![]()
Want... heb een zoontje van 10 maanden.
wordquote:Op maandag 31 juli 2017 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé Jo!
wordt je?quote:Op maandag 31 juli 2017 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé Jo!
Ouwe feeksen vergeten snel dingen ja.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dan heb je geen tijdleuk, gefeliciteerd!
(kan goed dat ik je al gefelicieerd heb, maar dat ben ik vergeten)
Geeft niks. Ik vergeet wel meer sinds die kleine er is.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dan heb je geen tijdleuk, gefeliciteerd!
(kan goed dat ik je al gefelicieerd heb, maar dat ben ik vergeten)
Incl. de kleine.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik vergeet wel meer sinds die kleine er is.
Nu nog steeds?quote:Op maandag 31 juli 2017 12:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja idd. Waar is ie nu eigenlijk?quote:Op maandag 31 juli 2017 12:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, dat was niet best.quote:Op maandag 31 juli 2017 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sta vaak aan je zijde met haxbal maatje.
Maar deze is wel mokerhard.
[ afbeelding ]
Aiquote:
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat weet ik. En dat mag. Gelukkig weet ik wel beter. Al blijf ik het jammer vinden dat zijn autisme onze relatie in de weg zit.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2017 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gast moet mij altijd nadoen.
GEK word ik ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |