Welke privileges hebben ze dan volgens jou? Die heilige status is enkel het voetstukje waarop jij vrouwen plaatst.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 00:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maar er is wel een gigantisch verschil tussen het uit de hand gelopen feminisme in Nederland en de vrouwenonderdrukking in Saudi Arabië.
In Saudi Arabië mogen vrouwen niet eens zelfstandig boodschappen halen of auto rijden. Er moet een mannelijke "guardian" bij haar zijn. Ik kwam er vandaag ook achter dat vrouwen volgens de islam niet in het openbaar mogen lachen. Volgens de algemene islamitische cultuur zijn vrouwen niks waard, dus mag je ze verkrachten en in elkaar slaan als ze niet naar je luisteren. Dat kan natuurlijk niet, en is heel wat anders dan niet willen dat vrouwen maatschappelijke privileges en een heilige status krijgen.
Nee niet fok, de top van het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het beperkte stukje, bedoel je daar Fok mee?
Vrouwen hebben ook hun eigen glazen plafond. Het is in de strijd om gelijke betaling of gelijk aandeel in topfuncties niet zozeer de vrouwen tegen de mannen, maar meer de huismoedervoorstanders tegen de carrièrechicksvoorstanders.
- Je mag geen vrouwen slaan (ook niet uit zelfverdediging dus)quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke privileges hebben ze dan volgens jou? Die heilige status is enkel het voetstukje waarop jij vrouwen plaatst.
Dat gebeurt daar dus wel, dat is het probleem. Er is geen andere reden aan te wijzen dan dat vrouw zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het een probleem dat vrouwen hier andere functies hebben?
Het is namelijk in principe geen probleem. Dat is het pas, als zou blijken dat vrouwen hier achtergesteld worden door hen bijvoorbeeld niet aan te nemen omdat ze vrouw zijn.
Naar mijn weten gebeurt dit in Nederland niet. Streven naar een hoger percentage vrouwen in topfuncties is dan niet nodig.
En waarom is het alleen voor topfuncties? Waarom streven feministen niet naar een betere man/vrouw verdeling bij vuilnismannen? Of bij loodgieters?
Je mag ook geen mannen slaan. En dat je uit zelfverdediging niks mag doen verzin je zelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:28 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
- Je mag geen vrouwen slaan (ook niet uit zelfverdediging dus)
Wie vind dat? Dat is een persoonlijke mening. Vaak vinden het vooral mannen erg als het een lekker uitziende vrouw betreftquote:- Als een vrouw slachtoffer is van een misdrijf o.i.d vindt men het eerder erg dan wanneer het slachtoffer een man betreft.
Heb je daar ervaring mee dan?quote:- Als een man door een vrouw geslagen of seksueel misbruikt wordt neemt men het niet serieus, maar als het andersom is, dan is iedereen woedend, want je mag een vrouw niks aandoen.
Heb je ook bewijs van deze beweringen?quote:- Bij rechtszaken wanneer er een conflict is tussen een man en een vrouw, kiest de rechter eerder de kant van de vrouw. Dan kan het bijvoorbeeld voor komen dat een man door een vrouw in elkaar geslagen wordt. Vervolgens draait ze het verhaal om en zegt ze dat die man haar in elkaar sloeg. Aangezien er geen bewijs en geen zekerheid is wat er gebeurt is, kiest de rechter de kant van de vrouw, want vrouwen zijn zogenaamd altijd het slachtoffer, en mannen altijd de dader.
Zijn er ook genoeg, maar het gemiddelde IQ van Subsahara landen komt nauwelijks boven de 80 uit.quote:
Dit gaat over algemene arbeidsparticipatie, niet over het probleem waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:00 schreef Grems het volgende:
[..]
Omdat het in Amerika pompen of verzuipen is. Zodra vrouwen, zoals in NL de kans krijgen 16 uur te werken doen ze dat vol overgave.
Baarlijke onzin. De lage hoeveelheid mannen in het onderwijs wordt wel degelijk als een probleem gezien. Ook binnen het feminisme. Het idee van basisschool leraar is een vrouwenbaan wordt ook afgewezen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:01 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Waarom streven feministen niet naar meer mannen op de basisschool, of in de mode sector? Het komt allemaal maar van één kant. Vrouwen worden zogenaamd onderdrukt en moeten geholpen worden, maar voor mannen doet men vervolgens niet hetzelfde.
Maar zijn ze het meest geschikt, dat is de vraag.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het gaat om het gat van 10/20% tussen het aanbod van potienteel geschikte vrouwen voor die functies en hoeveel vrouwen daar werkzaam in zijn.
Nederland is dan ook een beerput van discriminatie, nauwelijks verhulde vrouwenhaat en onderdrukking.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Nederland heeft een schrikbarend lage arbeidsparticipatie van vrouwen. In Colombia is die veel hoger.
Er is voldoende geschikt aanbod om iig tot een 20/80 verdeling te kunnen komen. Hadden we dat gehad dan was er nu geen discussie over geweest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:39 schreef Grems het volgende:
[..]
Maar zijn ze het meest geschikt, dat is de vraag.
https://www.trouw.nl/home(...)p-hun-man-~a0c7cee4/quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Want wil je beweren dat vrouwen hier in Nederland minder geschikt zijn? Vergeet niet dat Nederland echt ziek laag scoort op dit specifieke gebied. Echt onderaan de lijst bungelt. Waarom zouden Engelse vrouwen, Italiaanse vrouwen, Spaanse vrouwen, Amerikaanse vrouwen en zelfs Pakistaanse vrouwen geschikter zijn?
Omdat die niet te beroerd zijn om te werken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Er is voldoende geschikt aanbod om iig tot een 20/80 verdeling te kunnen komen. Hadden we dat gehad dan was er nu geen discussie over geweest.
Want wil je beweren dat vrouwen hier in Nederland minder geschikt zijn? Vergeet niet dat Nederland echt ziek laag scoort op dit specifieke gebied. Echt onderaan de lijst bungelt. Waarom zouden Engelse vrouwen, Italiaanse vrouwen, Spaanse vrouwen, Amerikaanse vrouwen en zelfs Pakistaanse vrouwen geschikter zijn?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:42 schreef Grems het volgende:
[..]
Nederland is dan ook een beerput van discriminatie, nauwelijks verhulde vrouwenhaat en onderdrukking.
Dat vinden veel mensen wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je mag ook geen mannen slaan. En dat je uit zelfverdediging niks mag doen verzin je zelf.
[..]
Klopt, maar het is wel een vrij algemene mening.quote:Wie vind dat? Dat is een persoonlijke mening. Vaak vinden het vooral mannen erg als het een lekker uitziende vrouw betreft
[..]
Niet op die manier, maar wel op kleinere schaal, ja. Ik wil het er verder ook niet over hebben.quote:Heb je daar ervaring mee dan?
[..]
Ik heb verhalen gehoord dat dat soort dingen zijn gebeurt, en het lijkt me sterk dat ze verzonnen zijn. Ik heb verder geen bronnen om aan te tonen dat het gebeurt, omdat er in zo'n geval vanuit gegaan wordt dat de vrouw gelijk heeft. Daarom staat in het artikel dan dat de vrouw het slachtoffer is en de man de dader, terwijl het misschien wel andersom was. (In sommige gevallen dan.)quote:Heb je ook bewijs van deze beweringen?
Een echte man verdedigt zichzelf en zijn geslacht.quote:Op maandag 31 juli 2017 14:56 schreef wise het volgende:
Als je je als man daardoor bedreigd voelt, ben je geen echte man, maar een halve vrouw..
Nogmaals, dit gaat niet om de niet werkende vrouwen, of de part time werkende vrouwen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat die niet te beroerd zijn om te werken.
Het zijn dus allemaal dingen die "veel mensen vinden" of "die je van "bepaalde mensen gehoord hebt".quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:48 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat vinden veel mensen wel.
[..]
Klopt, maar het is wel een vrij algemene mening.
[..]
Niet op die manier, maar wel op kleinere schaal, ja. Ik wil het er verder ook niet over hebben.
[..]
Ik heb verhalen gehoord dat dat soort dingen zijn gebeurt, en het lijkt me sterk dat ze verzonnen zijn. Ik heb verder geen bronnen om aan te tonen dat het gebeurt, omdat er in zo'n geval vanuit gegaan wordt dat de vrouw gelijk heeft. Daarom staat in het artikel dan dat de vrouw het slachtoffer is en de man de dader, terwijl het misschien wel andersom was. (In sommige gevallen dan.)
Aldus de TS van een KLB-topic...quote:
Het gebeurt ook. Jij komt klagen omdat mensen in opstand komen tegen radicale feministes die geloven dat ze superieur zijn aan mannen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zijn dus allemaal dingen die "veel mensen vinden" of "die je van "bepaalde mensen gehoord hebt".
Dat is dus gewoon niet concreet. Je komt hier dus klagen over allerlei onrecht dat je zogenaamd aangedaan zou worden door vrouwen/feministen maar je kan het niet hard maken.
Aanrechtsubsidie wordt nog maar pas afgebouwd he. Dat maakt het onvoordeliger om te werken. Zeker als kinderopvang duur is en het calvinisme de drempel voor schoonmaak of opvang verhoogt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat die niet te beroerd zijn om te werken.
Hoeveel feminists zijn er die pleiten voor institutionalisering van het door jou genoemde onrecht?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:56 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het gebeurt ook. Jij komt klagen omdat mensen in opstand komen tegen radicale feministes die geloven dat ze superieur zijn aan mannen.
Ik heb geen onomstotelijk bewijs dat wat ik beweer gebeurt, maar het gebeurt wel. Als je me niet gelooft boeit dat me overigens ook niks. Ik heb wel wat beters te doen dan me daar druk over te maken.
Dat vraag ik niet, ik vraag of ze de beste kandidaat zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Er is voldoende geschikt aanbod om iig tot een 20/80 verdeling te kunnen komen. Hadden we dat gehad dan was er nu geen discussie over geweest.
Ik denk de meeste westerse feministen, maar velen zullen dat niet toegeven. Degene die het wel toegeven roepen het hardst dat alles seksistisch en seksuele intimidatie is. Dat zijn vaak ook die figuren die alles racistisch vinden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoeveel feminists zijn er die pleiten voor institutionalisering van het door jou genoemde onrecht?
Ja, triest volk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:11 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik denk de meeste westerse feministen, maar velen zullen dat niet toegeven. Degene die het wel toegeven roepen het hardst dat alles seksistisch en seksuele intimidatie is. Dat zijn vaak ook die figuren die alles racistisch vinden.
Hiermee geef je dus eigenlijk toe dat het dus gewoon in jouw hoofd afspeelt. Niemand roept op tot onrecht, maar toch is het zo omdat jij denkt dat dat zo is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:11 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik denk de meeste westerse feministen, maar velen zullen dat niet toegeven. Degene die het wel toegeven roepen het hardst dat alles seksistisch en seksuele intimidatie is. Dat zijn vaak ook die figuren die alles racistisch vinden.
Het speelt zich niet in mijn hoofd af, maar in de werkelijkheid. Of denk je dat het toeval is dat die ene video die ik je stuurde werd gemaakt? "Men need consent to say hi to women."quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hiermee geef je dus eigenlijk toe dat het dus gewoon in jouw hoofd afspeelt. Niemand roept op tot onrecht, maar toch is het zo omdat jij denkt dat dat zo is.
Feminazis die hun antivrouwelijkheid en diepe frustratie over hun eigen mislukte leventje projecteren op alles met een piemel bestaan niet?quote:
Het is zogenaamd modern. Eigenlijk is het regressief ipv progressief.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ja, triest volk.
Darwin had ze allang uitgeroeid in hun postmodernistische zielige gedrag.
Doorgeslagen inhoudsloze frustries met tijd teveel en een internetaansluiting.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:16 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het is zogenaamd modern. Eigenlijk is het regressief ipv progressief.
Ik heb hier inderdaad geen topics gezien van dat soort feministen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:16 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Feminazis die hun antivrouwelijkheid en diepe frustratie over hun eigen mislukte leventje projecteren op alles met een piemel bestaan niet?
Kom eens van de zolderkamer.
Hier niet nee, maar ben je ze nooit elders tegengekomen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb hier inderdaad geen topics gezien van dat sort feministen.
Wel een stortvloed aan topics van gefrustreerde en onzekere mannen die het feminisme als bron van alle kwaad zien.
Nee, waar kom jij die allemaal tegen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:25 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Hier niet nee, maar ben je ze nooit elders tegengekomen?
De MGTOW sukkels zijn inderdaad net zo ver heen als de feminazis.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb hier inderdaad geen topics gezien van dat soort feministen.
Wel een stortvloed aan topics van gefrustreerde en onzekere mannen die het feminisme als bron van alle kwaad zien.
Vooral op het internet en soms op straat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, waar kom jij die allemaal tegen?
MGTOW is een logische reactie op het feminazisme, en een zelfverdedigingstactiek.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:35 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
De MGTOW sukkels zijn inderdaad net zo ver heen als de feminazis.
Beide bestaan dus.
Wellicht ben jij aan één oog blind?
Op straat? Die komen out of the blue jou dat allemaal vertellen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:37 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Vooral op het internet en soms op straat.
Je zult je er maar zo druk om maken dat je er een topic over opent.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op straat? Die komen out of the blue jou dat allemaal vertellen?
En op internet staat wle meer brol. Als je je daar allemaal druk om moet maken heb je een dagtaak.
Nee, zo werkt dat niet. Hoe het precies gaat maakt nu even niet uit. Feit blijft dat mensen dat soort bullshit op internet propageren, bijvoorbeeld via video's of zelfs via campagnes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op straat? Die komen out of the blue jou dat allemaal vertellen?
En op internet staat wle meer brol. Als je je daar allemaal druk om moet maken heb je een dagtaak.
Ik had nog nooit van dat MGTOW gehoord. Maar ik zie dat het een soort rookgordijn is voor losers die veroordeeld zijn tot levenslang handkarren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:37 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
MGTOW is een logische reactie op het feminazisme, en een zelfverdedigingstactiek.
De echte losers worden misbruikt door hun vrouw.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van dat MGTOW gehoord. Maar ik zie dat het een soort rookgordijn is voor losers die veroordeeld zijn tot levenslang handkarren.
Lekker levenslang handkarren wegens een vrouwenfobiequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 12:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
De echte losers worden misbruikt door hun vrouw.
Is geen vrouwenfobie, wel logica. Maar een oosterse chick zoeken is altijd nog een optie, zolang ze maar geen feminist is. Als ik echt een vrouwenfobie had zou ik geen discussie met een vrouw op FOK! voeren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lekker levenslang handkarren wegens een vrouwenfobie
Jij gata er vanuit dat een vrouw met wie je een relatie hebt je meteen misbruikt. Dan heb je een vrouwenfobie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:02 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Is geen vrouwenfobie, wel logica. Maar een oosterse chick zoeken is altijd nog een optie, zolang ze maar geen feminist is. Als ik echt een vrouwenfobie had zou ik geen discussie met een vrouw op FOK! voeren.
Jij blijft maar wat roepen. Je aannames kloppen in realiteit niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij gata er vanuit dat een vrouw met wie je een relatie hebt je meteen misbruikt. Dan heb je een vrouwenfobie.
Realiteit die je nergens hebt kunnen onderbouwen. Jij lijkt kennelijk in een eigen realiteit te leven als het om vrouwen gaat. En je komt nou bepaald niet over als iemand die zelfverzekerd en vertrouwd met vrouwen kan omgaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Jij blijft maar wat roepen. Je aannames kloppen in realiteit niet.
Ik heb geen vrouwenfobie, maar jij hebt wel een realiteitsfobie, vandaar dat je domme ideologieën klakkeloos accepteert en zomaar wat onzin roept.
Ik leef in de ware realiteit, ondertussen blijf jij maar doorgaan met oordelen en roepen, terwijl het omgekeerde waar is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Realiteit die je nergens hebt kunnen onderbouwen. Jij lijkt kennelijk in een eigen realiteit te leven als het om vrouwen gaat. En je komt nou bepaald niet over als iemand die zelfverzekerd en vertrouwd met vrouwen kan omgaan.
Ja iedereen is spookrijder behalve jij natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:10 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik leef in de ware realiteit, ondertussen blijf jij maar doorgaan met oordelen en roepen, terwijl het omgekeerde waar is.
Je hebt zeker veel geld aan ze verspilt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 13:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja iedereen is spookrijder behalve jij natuurlijk.
Maargoed, gelukkig heb ik wel leuke ervaringen met vrouwen en vinden ze mij wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |