abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:22:37 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172826029
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 00:13 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Maar er is wel een gigantisch verschil tussen het uit de hand gelopen feminisme in Nederland en de vrouwenonderdrukking in Saudi Arabië.

In Saudi Arabië mogen vrouwen niet eens zelfstandig boodschappen halen of auto rijden. Er moet een mannelijke "guardian" bij haar zijn. Ik kwam er vandaag ook achter dat vrouwen volgens de islam niet in het openbaar mogen lachen. Volgens de algemene islamitische cultuur zijn vrouwen niks waard, dus mag je ze verkrachten en in elkaar slaan als ze niet naar je luisteren. Dat kan natuurlijk niet, en is heel wat anders dan niet willen dat vrouwen maatschappelijke privileges en een heilige status krijgen.
Welke privileges hebben ze dan volgens jou? Die heilige status is enkel het voetstukje waarop jij vrouwen plaatst.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:28:36 #252
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172826149
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het beperkte stukje, bedoel je daar Fok mee?
Vrouwen hebben ook hun eigen glazen plafond. Het is in de strijd om gelijke betaling of gelijk aandeel in topfuncties niet zozeer de vrouwen tegen de mannen, maar meer de huismoedervoorstanders tegen de carrièrechicksvoorstanders.
Nee niet fok, de top van het bedrijfsleven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172826153
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Welke privileges hebben ze dan volgens jou? Die heilige status is enkel het voetstukje waarop jij vrouwen plaatst.
- Je mag geen vrouwen slaan (ook niet uit zelfverdediging dus)
- Als een vrouw slachtoffer is van een misdrijf o.i.d vindt men het eerder erg dan wanneer het slachtoffer een man betreft.
- Als een man door een vrouw geslagen of seksueel misbruikt wordt neemt men het niet serieus, maar als het andersom is, dan is iedereen woedend, want je mag een vrouw niks aandoen.
- Bij rechtszaken wanneer er een conflict is tussen een man en een vrouw, kiest de rechter eerder de kant van de vrouw. Dan kan het bijvoorbeeld voor komen dat een man door een vrouw in elkaar geslagen wordt. Vervolgens draait ze het verhaal om en zegt ze dat die man haar in elkaar sloeg. Aangezien er geen bewijs en geen zekerheid is wat er gebeurt is, kiest de rechter de kant van de vrouw, want vrouwen zijn zogenaamd altijd het slachtoffer, en mannen altijd de dader.

Dit is even een voorbeeld, in het geval van verkrachting/aanranding kan bijvoorbeeld ook hetzelfde gebeuren.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:31:43 #254
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172826208
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe is het een probleem dat vrouwen hier andere functies hebben?
Het is namelijk in principe geen probleem. Dat is het pas, als zou blijken dat vrouwen hier achtergesteld worden door hen bijvoorbeeld niet aan te nemen omdat ze vrouw zijn.

Naar mijn weten gebeurt dit in Nederland niet. Streven naar een hoger percentage vrouwen in topfuncties is dan niet nodig.

En waarom is het alleen voor topfuncties? Waarom streven feministen niet naar een betere man/vrouw verdeling bij vuilnismannen? Of bij loodgieters?
Dat gebeurt daar dus wel, dat is het probleem. Er is geen andere reden aan te wijzen dan dat vrouw zijn.

Bij vuilnismannen en loodgieters gaat het om aanbod, er is te weinig aanbod van geschikte vrouwen om tot een 30/70 verdeling te komen.
Andersom zie je hetzelfde bij bv leraren, het aanbod mannen is te klein. Dat kan en mag je ook als een probleem zien. Zeker in het onderwijs zouden meer mannen een goed iets zijn, maar het is niet hetzelfde probleem.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172826249
Vrouwen horen onderdanig te zijn en zich aan het huishouden te wijten.
Staat in de Bijbel.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:33:07 #256
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172826250
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:28 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

- Je mag geen vrouwen slaan (ook niet uit zelfverdediging dus)
Je mag ook geen mannen slaan. En dat je uit zelfverdediging niks mag doen verzin je zelf.

quote:
- Als een vrouw slachtoffer is van een misdrijf o.i.d vindt men het eerder erg dan wanneer het slachtoffer een man betreft.
Wie vind dat? Dat is een persoonlijke mening. Vaak vinden het vooral mannen erg als het een lekker uitziende vrouw betreft

quote:
- Als een man door een vrouw geslagen of seksueel misbruikt wordt neemt men het niet serieus, maar als het andersom is, dan is iedereen woedend, want je mag een vrouw niks aandoen.
Heb je daar ervaring mee dan?

quote:
- Bij rechtszaken wanneer er een conflict is tussen een man en een vrouw, kiest de rechter eerder de kant van de vrouw. Dan kan het bijvoorbeeld voor komen dat een man door een vrouw in elkaar geslagen wordt. Vervolgens draait ze het verhaal om en zegt ze dat die man haar in elkaar sloeg. Aangezien er geen bewijs en geen zekerheid is wat er gebeurt is, kiest de rechter de kant van de vrouw, want vrouwen zijn zogenaamd altijd het slachtoffer, en mannen altijd de dader.
Heb je ook bewijs van deze beweringen?
pi_172826269
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:30 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik zie er genoeg op het hbo a neef
Zijn er ook genoeg, maar het gemiddelde IQ van Subsahara landen komt nauwelijks boven de 80 uit.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:35:16 #258
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172826310
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:00 schreef Grems het volgende:

[..]

Omdat het in Amerika pompen of verzuipen is. Zodra vrouwen, zoals in NL de kans krijgen 16 uur te werken doen ze dat vol overgave.
Dit gaat over algemene arbeidsparticipatie, niet over het probleem waar ik het over heb.
Vrouwen die geschikt zijn voor topfuncties werken niet part time, want zo kom je niet in aanmerking voor zo'n functie.

Door oa die grote mate aan part time werkende vrouwen hier is een 50/50 verdeling dan ook niet wat wordt nagestreefd. Daarvoor is het aanbod geschikte vrouwen te klein.
Het gaat om het gat van 10/20% tussen het aanbod van potienteel geschikte vrouwen voor die functies en hoeveel vrouwen daar werkzaam in zijn.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:37:53 #259
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172826362
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:01 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Waarom streven feministen niet naar meer mannen op de basisschool, of in de mode sector? Het komt allemaal maar van één kant. Vrouwen worden zogenaamd onderdrukt en moeten geholpen worden, maar voor mannen doet men vervolgens niet hetzelfde.
Baarlijke onzin. De lage hoeveelheid mannen in het onderwijs wordt wel degelijk als een probleem gezien. Ook binnen het feminisme. Het idee van basisschool leraar is een vrouwenbaan wordt ook afgewezen.
Net zoals de meeste feministische stromingen zijn voor een verbetering van de positie van de vader en ga zo maar door.

Dat hele eenzijdige komt amper voor, gaat om extremen, uitzonderingen.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:39:13 #260
451005 Grems
Clown World
pi_172826382
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Het gaat om het gat van 10/20% tussen het aanbod van potienteel geschikte vrouwen voor die functies en hoeveel vrouwen daar werkzaam in zijn.
Maar zijn ze het meest geschikt, dat is de vraag.
pi_172826399
Nederland heeft een schrikbarend lage arbeidsparticipatie van vrouwen. In Colombia is die veel hoger.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:42:55 #262
451005 Grems
Clown World
pi_172826469
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Nederland heeft een schrikbarend lage arbeidsparticipatie van vrouwen. In Colombia is die veel hoger.
Nederland is dan ook een beerput van discriminatie, nauwelijks verhulde vrouwenhaat en onderdrukking.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:43:30 #263
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172826485
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:39 schreef Grems het volgende:

[..]

Maar zijn ze het meest geschikt, dat is de vraag.
Er is voldoende geschikt aanbod om iig tot een 20/80 verdeling te kunnen komen. Hadden we dat gehad dan was er nu geen discussie over geweest.

Want wil je beweren dat vrouwen hier in Nederland minder geschikt zijn? Vergeet niet dat Nederland echt ziek laag scoort op dit specifieke gebied. Echt onderaan de lijst bungelt. Waarom zouden Engelse vrouwen, Italiaanse vrouwen, Spaanse vrouwen, Amerikaanse vrouwen en zelfs Pakistaanse vrouwen geschikter zijn?
pi_172826517
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Want wil je beweren dat vrouwen hier in Nederland minder geschikt zijn? Vergeet niet dat Nederland echt ziek laag scoort op dit specifieke gebied. Echt onderaan de lijst bungelt. Waarom zouden Engelse vrouwen, Italiaanse vrouwen, Spaanse vrouwen, Amerikaanse vrouwen en zelfs Pakistaanse vrouwen geschikter zijn?
https://www.trouw.nl/home(...)p-hun-man-~a0c7cee4/

https://www.trouw.nl/home(...)r-vrouwen-~a9794aae/
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:46:03 #265
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_172826553
quote:

[..]

Er is voldoende geschikt aanbod om iig tot een 20/80 verdeling te kunnen komen. Hadden we dat gehad dan was er nu geen discussie over geweest.

Omdat die niet te beroerd zijn om te werken.
pi_172826584
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:42 schreef Grems het volgende:

[..]

Nederland is dan ook een beerput van discriminatie, nauwelijks verhulde vrouwenhaat en onderdrukking.
_O- _O-
pi_172826634
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je mag ook geen mannen slaan. En dat je uit zelfverdediging niks mag doen verzin je zelf.

[..]
Dat vinden veel mensen wel.
quote:
Wie vind dat? Dat is een persoonlijke mening. Vaak vinden het vooral mannen erg als het een lekker uitziende vrouw betreft

[..]
Klopt, maar het is wel een vrij algemene mening.
quote:
Heb je daar ervaring mee dan?

[..]
Niet op die manier, maar wel op kleinere schaal, ja. Ik wil het er verder ook niet over hebben.
quote:
Heb je ook bewijs van deze beweringen?
Ik heb verhalen gehoord dat dat soort dingen zijn gebeurt, en het lijkt me sterk dat ze verzonnen zijn. Ik heb verder geen bronnen om aan te tonen dat het gebeurt, omdat er in zo'n geval vanuit gegaan wordt dat de vrouw gelijk heeft. Daarom staat in het artikel dan dat de vrouw het slachtoffer is en de man de dader, terwijl het misschien wel andersom was. (In sommige gevallen dan.)

quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:56 schreef wise het volgende:
Als je je als man daardoor bedreigd voelt, ben je geen echte man, maar een halve vrouw..
Een echte man verdedigt zichzelf en zijn geslacht.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 11:52:04 ]
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:53:01 #268
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172826742
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:46 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nogmaals, dit gaat niet om de niet werkende vrouwen, of de part time werkende vrouwen.
Dat maakt dat het aanbod te laag is om een 50/50 verdeling na te streven. Het gaat om een 20/80 tot 30/70 verdeling. Waarvan men dus weet dat dat aanbod er (ruimschoots) is. Er geen goede redenen zijn waarom die verdeling geen realiteit is. Er niet eens een beetje bij in de buurt komt.

Terwijl op andere plekken die verhoudingsgewijze verdeling van aanbod en daadwerkelijk die functies hebben wel overeen komt.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:54:16 #269
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172826792
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:48 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dat vinden veel mensen wel.

[..]

Klopt, maar het is wel een vrij algemene mening.

[..]

Niet op die manier, maar wel op kleinere schaal, ja. Ik wil het er verder ook niet over hebben.

[..]

Ik heb verhalen gehoord dat dat soort dingen zijn gebeurt, en het lijkt me sterk dat ze verzonnen zijn. Ik heb verder geen bronnen om aan te tonen dat het gebeurt, omdat er in zo'n geval vanuit gegaan wordt dat de vrouw gelijk heeft. Daarom staat in het artikel dan dat de vrouw het slachtoffer is en de man de dader, terwijl het misschien wel andersom was. (In sommige gevallen dan.)
Het zijn dus allemaal dingen die "veel mensen vinden" of "die je van "bepaalde mensen gehoord hebt".

Dat is dus gewoon niet concreet. Je komt hier dus klagen over allerlei onrecht dat je zogenaamd aangedaan zou worden door vrouwen/feministen maar je kan het niet hard maken.
pi_172826847
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je komt hier dus klagen...
Aldus de TS van een KLB-topic...

_O- _O- _O-
pi_172826856
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het zijn dus allemaal dingen die "veel mensen vinden" of "die je van "bepaalde mensen gehoord hebt".

Dat is dus gewoon niet concreet. Je komt hier dus klagen over allerlei onrecht dat je zogenaamd aangedaan zou worden door vrouwen/feministen maar je kan het niet hard maken.
Het gebeurt ook. Jij komt klagen omdat mensen in opstand komen tegen radicale feministes die geloven dat ze superieur zijn aan mannen.

Ik heb geen onomstotelijk bewijs dat wat ik beweer gebeurt, maar het gebeurt wel. Als je me niet gelooft boeit dat me overigens ook niks. Ik heb wel wat beters te doen dan me daar druk over te maken.
pi_172827016
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:46 schreef Nobu het volgende:

[..]

Aanrechtsubsidie wordt nog maar pas afgebouwd he. Dat maakt het onvoordeliger om te werken. Zeker als kinderopvang duur is en het calvinisme de drempel voor schoonmaak of opvang verhoogt.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:08:00 #273
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172827152
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:56 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Het gebeurt ook. Jij komt klagen omdat mensen in opstand komen tegen radicale feministes die geloven dat ze superieur zijn aan mannen.

Ik heb geen onomstotelijk bewijs dat wat ik beweer gebeurt, maar het gebeurt wel. Als je me niet gelooft boeit dat me overigens ook niks. Ik heb wel wat beters te doen dan me daar druk over te maken.
Hoeveel feminists zijn er die pleiten voor institutionalisering van het door jou genoemde onrecht?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:08:46 #274
451005 Grems
Clown World
pi_172827166
quote:

[..]

Dat vraag ik niet, ik vraag of ze de beste kandidaat zijn.

Ik kan prima een potentieel olympisch kampioen zijn maar als er toch telkens atleten beter zijn dan kom ik gewoon niet terecht op dat podium.
pi_172827246
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hoeveel feminists zijn er die pleiten voor institutionalisering van het door jou genoemde onrecht?
Ik denk de meeste westerse feministen, maar velen zullen dat niet toegeven. Degene die het wel toegeven roepen het hardst dat alles seksistisch en seksuele intimidatie is. Dat zijn vaak ook die figuren die alles racistisch vinden.
pi_172827293
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:11 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik denk de meeste westerse feministen, maar velen zullen dat niet toegeven. Degene die het wel toegeven roepen het hardst dat alles seksistisch en seksuele intimidatie is. Dat zijn vaak ook die figuren die alles racistisch vinden.
Ja, triest volk.

Darwin had ze allang uitgeroeid in hun postmodernistische zielige gedrag.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:14:26 #277
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172827301
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:11 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Hiermee geef je dus eigenlijk toe dat het dus gewoon in jouw hoofd afspeelt. Niemand roept op tot onrecht, maar toch is het zo omdat jij denkt dat dat zo is.
pi_172827328
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hiermee geef je dus eigenlijk toe dat het dus gewoon in jouw hoofd afspeelt. Niemand roept op tot onrecht, maar toch is het zo omdat jij denkt dat dat zo is.
Het speelt zich niet in mijn hoofd af, maar in de werkelijkheid. Of denk je dat het toeval is dat die ene video die ik je stuurde werd gemaakt? "Men need consent to say hi to women."
pi_172827348
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Niemand roept op tot onrecht, ...
Feminazis die hun antivrouwelijkheid en diepe frustratie over hun eigen mislukte leventje projecteren op alles met een piemel bestaan niet?

Kom eens van de zolderkamer.
pi_172827359
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ja, triest volk.

Darwin had ze allang uitgeroeid in hun postmodernistische zielige gedrag.
Het is zogenaamd modern. Eigenlijk is het regressief ipv progressief.
pi_172827380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:16 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Het is zogenaamd modern. Eigenlijk is het regressief ipv progressief.
Doorgeslagen inhoudsloze frustries met tijd teveel en een internetaansluiting.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:19:50 #282
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172827404
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:16 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Feminazis die hun antivrouwelijkheid en diepe frustratie over hun eigen mislukte leventje projecteren op alles met een piemel bestaan niet?

Kom eens van de zolderkamer.
Ik heb hier inderdaad geen topics gezien van dat soort feministen.

Wel een stortvloed aan topics van gefrustreerde en onzekere mannen die het feminisme als bron van alle kwaad zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 01-08-2017 12:26:12 ]
pi_172827513
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik heb hier inderdaad geen topics gezien van dat sort feministen.

Wel een stortvloed aan topics van gefrustreerde en onzekere mannen die het feminisme als bron van alle kwaad zien.
Hier niet nee, maar ben je ze nooit elders tegengekomen?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:33:03 #284
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172827686
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:25 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Hier niet nee, maar ben je ze nooit elders tegengekomen?
Nee, waar kom jij die allemaal tegen?
pi_172827739
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik heb hier inderdaad geen topics gezien van dat soort feministen.

De MGTOW sukkels zijn inderdaad net zo ver heen als de feminazis.

Beide bestaan dus.

Wellicht ben jij aan één oog blind?
pi_172827783
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, waar kom jij die allemaal tegen?
Vooral op het internet en soms op straat.
pi_172827792
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:35 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

De MGTOW sukkels zijn inderdaad net zo ver heen als de feminazis.

Beide bestaan dus.

Wellicht ben jij aan één oog blind?
MGTOW is een logische reactie op het feminazisme, en een zelfverdedigingstactiek.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:55:58 #288
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172828187
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:37 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Vooral op het internet en soms op straat.
Op straat? Die komen out of the blue jou dat allemaal vertellen?

En op internet staat wle meer brol. Als je je daar allemaal druk om moet maken heb je een dagtaak.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:57:11 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172828210
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En op internet staat wle meer brol. Als je je daar allemaal druk om moet maken heb je een dagtaak.
Je zult je er maar zo druk om maken dat je er een topic over opent.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172828213
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, zo werkt dat niet. Hoe het precies gaat maakt nu even niet uit. Feit blijft dat mensen dat soort bullshit op internet propageren, bijvoorbeeld via video's of zelfs via campagnes.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:59:27 #291
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172828252
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:37 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

MGTOW is een logische reactie op het feminazisme, en een zelfverdedigingstactiek.
Ik had nog nooit van dat MGTOW gehoord. Maar ik zie dat het een soort rookgordijn is voor losers die veroordeeld zijn tot levenslang handkarren.
pi_172828266
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik had nog nooit van dat MGTOW gehoord. Maar ik zie dat het een soort rookgordijn is voor losers die veroordeeld zijn tot levenslang handkarren.
De echte losers worden misbruikt door hun vrouw.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:00:57 #293
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172828287
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:59 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

De echte losers worden misbruikt door hun vrouw.
Lekker levenslang handkarren wegens een vrouwenfobie :')
pi_172828316
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Lekker levenslang handkarren wegens een vrouwenfobie :')
Is geen vrouwenfobie, wel logica. Maar een oosterse chick zoeken is altijd nog een optie, zolang ze maar geen feminist is. Als ik echt een vrouwenfobie had zou ik geen discussie met een vrouw op FOK! voeren.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 13:02:29 ]
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:04:40 #295
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172828359
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:02 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Is geen vrouwenfobie, wel logica. Maar een oosterse chick zoeken is altijd nog een optie, zolang ze maar geen feminist is. Als ik echt een vrouwenfobie had zou ik geen discussie met een vrouw op FOK! voeren.
Jij gata er vanuit dat een vrouw met wie je een relatie hebt je meteen misbruikt. Dan heb je een vrouwenfobie.
pi_172828397
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Jij gata er vanuit dat een vrouw met wie je een relatie hebt je meteen misbruikt. Dan heb je een vrouwenfobie.
Jij blijft maar wat roepen. Je aannames kloppen in realiteit niet.

Ik heb geen vrouwenfobie, maar jij hebt wel een realiteitsfobie, vandaar dat je domme ideologieën klakkeloos accepteert en zomaar wat onzin roept.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:09:08 #297
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172828439
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:07 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Jij blijft maar wat roepen. Je aannames kloppen in realiteit niet.

Ik heb geen vrouwenfobie, maar jij hebt wel een realiteitsfobie, vandaar dat je domme ideologieën klakkeloos accepteert en zomaar wat onzin roept.
Realiteit die je nergens hebt kunnen onderbouwen. Jij lijkt kennelijk in een eigen realiteit te leven als het om vrouwen gaat. En je komt nou bepaald niet over als iemand die zelfverzekerd en vertrouwd met vrouwen kan omgaan.
pi_172828470
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Realiteit die je nergens hebt kunnen onderbouwen. Jij lijkt kennelijk in een eigen realiteit te leven als het om vrouwen gaat. En je komt nou bepaald niet over als iemand die zelfverzekerd en vertrouwd met vrouwen kan omgaan.
Ik leef in de ware realiteit, ondertussen blijf jij maar doorgaan met oordelen en roepen, terwijl het omgekeerde waar is.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:12:34 #299
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172828525
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:10 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik leef in de ware realiteit, ondertussen blijf jij maar doorgaan met oordelen en roepen, terwijl het omgekeerde waar is.
Ja iedereen is spookrijder behalve jij natuurlijk.

Maargoed, gelukkig heb ik wel leuke ervaringen met vrouwen en vinden ze mij wel leuk. :D
pi_172828569
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja iedereen is spookrijder behalve jij natuurlijk.

Maargoed, gelukkig heb ik wel leuke ervaringen met vrouwen en vinden ze mij wel leuk. :D
Je hebt zeker veel geld aan ze verspilt.

Ik heb verder geen zin meer om met jou in gesprek te gaan, je roept maar wat en je hebt geen idee waar je het over hebt. Vanaf nu kan ik je beter gewoon negeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')