quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet standaard hier hele dagen zijn
de reacties jaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Stiekem zijn die foto topics wel leuk.
quote:Nieuwe regel:
" Degene die binnen 10 minuten na het topic slot een nieuw topic opent zonder de laatste poster te zijn, die krijgt een ban voor dit topic"
[..]
[..]
quote:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:59 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Nee. Maar ik lust geen bier.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:59 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Nee. Maar ik lust geen bier.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:50 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
voor een dubbel lid kun je ook gewoon hier blijven.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:01 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Martin toch
ik trek nog een pilsie open
Druk he !!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geerd! Ouwe kaartjesknippert, hoe is het ermee?
Niet hele dagen hier zitten en nauwelijks postenquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet hele dagen hier zitten en nauwelijks posten
[..]
[..]
quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:20 schreef MichaelScott het volgende:
Is het al tijd om puntjes te pakken?
quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:30 schreef MichaelScott het volgende:
Is het al tijd om pintjes te pakken?
[..]
Nog steeds in de verveling?quote:
Nee de volgende is Ode aan Possetje, dat is dan deel twee van een dertiendelige reeks.quote:
Auw.quote:
Gelukkig staat mijn legendarische citaat nog in de OPquote:Op zondag 30 juli 2017 00:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee de volgende is Ode aan Possetje, dat is dan deel twee van een dertiendelige reeks.
Ja die heb ik gerespecteerd.quote:Op zondag 30 juli 2017 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig staat mijn legendarische citaat nog in de OP
Ai, dan maar lekker muziek gaan luisteren.quote:
Wie uit dit topic is dat?quote:
Vooruit dan.quote:
Begin met een samenvatting, en iedere avond voor het slapen even doornemen.quote:Op zondag 30 juli 2017 00:59 schreef KoningPils het volgende:
hallo ik ben een jongen van 14 jaar ik weet het mag nog niet drinken maat een glaasje kan geen kwaadt maar toen ik dus bier dronk kwam ik er achter dat het eigenlijk best vies was is dit normaal voor een jongen van 14 of niet en ze zeggen ook dat je bier moet leeren drinken maar hoe moet dat
In je anus gietenquote:Op zondag 30 juli 2017 00:59 schreef KoningPils het volgende:
hallo ik ben een jongen van 14 jaar ik weet het mag nog niet drinken maat een glaasje kan geen kwaadt maar toen ik dus bier dronk kwam ik er achter dat het eigenlijk best vies was is dit normaal voor een jongen van 14 of niet en ze zeggen ook dat je bier moet leeren drinken maar hoe moet dat
Lees de nieuwste regel van dit topic maar even.quote:Op zondag 30 juli 2017 01:00 schreef KoningPils het volgende:
als ik uitga ga ik altijd door bezelf gedwongen bier drinken om cool te zijn maar bier is zow goor ik altijd bijna over me nek maar anders hoor ik er neit bij en mag ik niet bij me vrienden staan
wat moet ik doen ?
Pils is toch een soort vloeibare groente? Of telt dit weer niet mee met de drie ons per dag?quote:
Jawel hoor!! Ook als broodquote:Op zondag 30 juli 2017 01:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pils is toch een soort vloeibare groente? Of telt dit weer niet mee met de drie ons per dag?
Vloeibaar graan en hop.quote:Op zondag 30 juli 2017 01:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pils is toch een soort vloeibare groente? Of telt dit weer niet mee met de drie ons per dag?
Oh ik was al bang.quote:
Lekker, hier gewoon op de laptop even, geen zin om moeilijk te doen.quote:Op zondag 30 juli 2017 01:36 schreef Stien_Struis het volgende:
Muziek staat op mijn PC en speakers naast de monitor dat is wel handig.
Mooiquote:Op zondag 30 juli 2017 02:39 schreef Homijn het volgende:
Klopt. Hier is echt niks meer te beleven. Iedereen gaat slapen en zo.
zo danquote:
dat star wars beest?:Pquote:
laat dat bed minstens koud zijn ffs, warm man.quote:Op zondag 30 juli 2017 02:49 schreef Homijn het volgende:
Pizza eten kan morgenavond, niet nu
Je lekkere, warme bed wacht op je
Zoals?quote:Op zondag 30 juli 2017 02:43 schreef Homijn het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg andere leuke topics op FOK!
Wel helemaal in de keuken.quote:
Doe maar gauwquote:Op zondag 30 juli 2017 02:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel helemaal in de keuken.![]()
Gelijk maar wat drinken pakken.
Als jij ze nou gaat lezen en ons straks komt vertellen hoe het wasquote:Op zondag 30 juli 2017 03:00 schreef Homijn het volgende:
Van alles leuks hier: http://forum.fok.nl/active
Ja hele onderneming hoor.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:01 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Doe maar gauwdan blijven we gezellig lang op.
Omdat Homijn dat zo graag wil
SEX / Mag dit?quote:Op zondag 30 juli 2017 03:05 schreef Stien_Struis het volgende:
GC / Alléén gekken en dwazen eten kippen en kazen!
Weten zij dit ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:07 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Hahahahaheb het door, maar je hebt het gered gelukkig
quote:Op zondag 30 juli 2017 03:07 schreef devzero het volgende:
Zoals gebruikelijk aten een miep en ik dit weekend weer eens in de 6 sterren keet van Joop
[ afbeelding ]
Vooraf een licht soepje getrokken van heirloom paardepik, lekker smullen dus.
[ afbeelding ]
De kreeft was helaas een beetje uitgelopen
[ afbeelding ]
En na afloop nog even aclimatiseren
[ afbeelding ]Hahaha baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Zoals gebruikelijk aten een miep en ik dit weekend weer eens in de 6 sterren keet van Joop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]LoL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2017 03:09:14 ]
Niet weggeweest.quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of je bent de verkeerde kamer ingelopen.quote:
Hahahahahaquote:Op zondag 30 juli 2017 03:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Of je bent de verkeerde kamer ingelopen.
Ik draai plaatjes en rook weleens een joint, verder slaap ik 's ochtends en ben ik opa.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:31 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Thnx maar ik bedoelde eigenlijk persoonlijke info
Ohja dat kan iddquote:Op zondag 30 juli 2017 03:34 schreef devzero het volgende:
Misschien is nog niet iedereen weer thuis?
Als een vrouw op Fok! haar volledige geboorte datum opgeeft dan is het al gauw verdachtquote:Op zondag 30 juli 2017 03:34 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ik wel!
Meer dan jullie bij elkaar
https://www.google.com/search?q=compiler&ie=utf-8&oe=utf-8quote:Op zondag 30 juli 2017 03:35 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ohja dat kan idd![]()
En wat betekend compilers?
quote:Op zondag 30 juli 2017 03:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik draai plaatjes en rook weleens een joint, verder slaap ik 's ochtends en ben ik opa.
Wat heb je met je vrouw gedaan?quote:Op zondag 30 juli 2017 03:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik draai plaatjes en rook weleens een joint, verder slaap ik 's ochtends en ben ik opa.
Weet je.. Ik ben niet zo technischquote:Op zondag 30 juli 2017 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.google.com/search?q=compiler&ie=utf-8&oe=utf-8
Een compiler is niets meer/minder dan een vertaler van de ene taal naar een andere volgens een vaste set regels. Meestal is dat van een "hogere" programeertaal zoals C++/Fortran/Java naar een uitvoerbaar programma.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:38 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Weet je.. Ik ben niet zo technisch
Oh ga gerust je gang hoorquote:Op zondag 30 juli 2017 03:38 schreef Zolderkamer het volgende:
Wat... een vrouw in dit topic? Dan kan ik helemaal geen bier en tetten brullen enzo...
Stien zit hier iedere avond en post gewoon mee hoor.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:38 schreef Zolderkamer het volgende:
Wat... een vrouw in dit topic? Dan kan ik helemaal geen bier en tetten brullen enzo...
Dus het is een soort tolkquote:Op zondag 30 juli 2017 03:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Een compiler is niets meer/minder dan een vertaler van de ene taal naar een andere volgens een vaste set regels. Meestal is dat van een "hogere" programeertaal zoals C++/Fortran/Java naar een uitvoerbaar programma.
Ben genderneutraal.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Stien zit hier iedere avond en post gewoon mee hoor.
Heyyy Hen, waar was je nou?quote:Op zondag 30 juli 2017 03:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik non binair, graag aanspreken met hen.
Binair zijn er ook al 2.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan was het wel FlippingCoins en mijn namen zijn hazen...quote:Op zondag 30 juli 2017 03:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik dacht dat je al sliep.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Even buiten.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2017 03:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan was het wel FlippingCoins en mijn namen zijn hazen...
Ja ik snap het zelf ook niet zo, moet eerst mijn genderstudie afronden.quote:
Wanneer je de 0 niet meetelt nog 1.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik snap het zelf ook niet zo, moet eerst mijn genderstudie afronden.
Ja maar dan heb je er niet zo veel meer aan.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer je de 0 niet meetelt nog 1.
Over welke soort pils er gepakt gaat worden.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:53 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Zal maar niet vragen waar dit over gaat..
Het antwoord wil ik vast niet weten
Nouwja niet per se toch, a en b zou ook een representatie kunnen zijn?quote:Op zondag 30 juli 2017 03:55 schreef Stien_Struis het volgende:
Het binaire of tweetallige getalsysteem is een positiestelsel, waarin een getal wordt voorgesteld door een rijtje van de cijfers 0 en 1. Een dergelijk cijfer wordt in deze context een bit genoemd.
Oh okquote:Op zondag 30 juli 2017 03:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Over welke soort pils er gepakt gaat worden.
Nooit op.quote:
Ja, leuk toch wat codewoorden, zal er wel mee kappen.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:57 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Nou dat hadden jullie toch wel zo ook kunnen overleggen?
Al die rare woorden
Het standaard tientalige stelsel is ook maar een "positiestelsel" (15 != 51)quote:Op zondag 30 juli 2017 03:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouwja niet per se toch, a en b zou ook een representatie kunnen zijn?
Dank jequote:Op zondag 30 juli 2017 03:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, leuk toch wat codewoorden, zal er wel mee kappen.
Ja, dat is zo.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Het standaard tientalige stelsel is ook maar een "positiestelsel" (15 != 51)
Heb hier alleen maar Heineken liggen kwam ik achter.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:58 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Dank je![]()
En welk pils is het geworden?
Ik hou niet zo van bierquote:
Van bier kan je ook dronken raken heb ik gehoord.quote:Op zondag 30 juli 2017 04:01 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van bier![]()
Eigenlijk helemaal niet.
Maar pas als ik echt heel erg dronken ben kan ik het wel drinken
Vlug drink op.quote:Op zondag 30 juli 2017 04:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb hier alleen maar Heineken liggen kwam ik achter.Maar nu gaan de pils snobs me pesten.
Ja ok maar lekker is het nietquote:Op zondag 30 juli 2017 04:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Van bier kan je ook dronken raken heb ik gehoord.
Die aanbieding sla ik altijd over.quote:Op zondag 30 juli 2017 04:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb hier alleen maar Heineken liggen kwam ik achter.Maar nu gaan de pils snobs me pesten.
Ja, ik ben een beetje een bier snob (ik brouw mijn eigen bier etc etc), maar je moet gewoon drinken wat je zelf lekker vindt.quote:Op zondag 30 juli 2017 04:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Thanks but no thanks.quote:
Een bijna Belg drinkt geen Hollands bier.quote:Op zondag 30 juli 2017 04:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje een bier snob (ik brouw mijn eigen bier etc etc), maar je moet gewoon drinken wat je zelf lekker vindt.
Ga je toch niet?quote:Op zondag 30 juli 2017 04:07 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Het is zooooooooo saai om alleen naar de wc te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |