https://www.google.com/search?q=compiler&ie=utf-8&oe=utf-8quote:Op zondag 30 juli 2017 03:35 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ohja dat kan idd![]()
En wat betekend compilers?
quote:Op zondag 30 juli 2017 03:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik draai plaatjes en rook weleens een joint, verder slaap ik 's ochtends en ben ik opa.
Wat heb je met je vrouw gedaan?quote:Op zondag 30 juli 2017 03:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik draai plaatjes en rook weleens een joint, verder slaap ik 's ochtends en ben ik opa.
Weet je.. Ik ben niet zo technischquote:Op zondag 30 juli 2017 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.google.com/search?q=compiler&ie=utf-8&oe=utf-8
Een compiler is niets meer/minder dan een vertaler van de ene taal naar een andere volgens een vaste set regels. Meestal is dat van een "hogere" programeertaal zoals C++/Fortran/Java naar een uitvoerbaar programma.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:38 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Weet je.. Ik ben niet zo technisch
Oh ga gerust je gang hoorquote:Op zondag 30 juli 2017 03:38 schreef Zolderkamer het volgende:
Wat... een vrouw in dit topic? Dan kan ik helemaal geen bier en tetten brullen enzo...
Stien zit hier iedere avond en post gewoon mee hoor.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:38 schreef Zolderkamer het volgende:
Wat... een vrouw in dit topic? Dan kan ik helemaal geen bier en tetten brullen enzo...
Dus het is een soort tolkquote:Op zondag 30 juli 2017 03:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Een compiler is niets meer/minder dan een vertaler van de ene taal naar een andere volgens een vaste set regels. Meestal is dat van een "hogere" programeertaal zoals C++/Fortran/Java naar een uitvoerbaar programma.
Ben genderneutraal.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Stien zit hier iedere avond en post gewoon mee hoor.
Heyyy Hen, waar was je nou?quote:Op zondag 30 juli 2017 03:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik non binair, graag aanspreken met hen.
Binair zijn er ook al 2.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan was het wel FlippingCoins en mijn namen zijn hazen...quote:Op zondag 30 juli 2017 03:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik dacht dat je al sliep.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Even buiten.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2017 03:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan was het wel FlippingCoins en mijn namen zijn hazen...
Ja ik snap het zelf ook niet zo, moet eerst mijn genderstudie afronden.quote:
Wanneer je de 0 niet meetelt nog 1.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik snap het zelf ook niet zo, moet eerst mijn genderstudie afronden.
Ja maar dan heb je er niet zo veel meer aan.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer je de 0 niet meetelt nog 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |