Allejezus. Als je daar mee afspreekt kom je niet meer thuisquote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Lol je weet de helft nog niet. Deze TS trollt hard of is een beetje psycho.
R&P / Wie wilt er met mij naar de walibi?
quote:
Pics trouwensquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:36 schreef SugeLucky het volgende:
Ik zal vragen of mijn zusje met je mee wil. Je mag haar van mij wel met een hamer op haar hoofd slaan en dan je ding doen.
Hyperactief grut an iets oudere leeftijd kun je in Walibi tijdens Lowlands verwachten. Mischien wel een tip voor TS als ie van festivals houdt om daar iemand te ronselen, chick of geen chickquote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de hele entourage in zo'n park met het wachten voor attracties met hyperactief jong grut om je heen als dieptepunt.
Zullen we dat maar niet doen? De TS houdt er nogal geweldadige gedachten op na.quote:Op zondag 30 juli 2017 14:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hyperactief grut an iets oudere leeftijd kun je in Walibi tijdens Lowlands verwachten. Mischien wel een tip voor TS als ie van festivals houdt om daar iemand te ronselen, chick of geen chick
TeeVeePeetje trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |