Er moet minimaal een neger in het veld aanwezig zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:46 schreef Salina het volgende: Godsamme wat doet die Berensteijn op het veld? Is er echt geen betere spits in NL?
Dit gebeurt je niet zo vaak, FIPO plaatsen en 'm daadwerkelijk ook hebben.quote:
In Doetinchem spijkeren de winkeliers de ramen vast dicht.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:47 schreef Toefjes het volgende:
Zo dan hoor dat boe-geroep. De sfeer wordt grimmig.
Superboeren de gekstequote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat loesoe zo downtown met eckte eckte
Haha jaloersquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gebeurt je niet zo vaak, FIPO plaatsen en 'm daadwerkelijk ook hebben.
Gefeliciteerd makker!!
Het is nog geen half 9. Dan mag het niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:48 schreef Zorro het volgende:
De reserves beginnen zich al uit te kleden
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:48 schreef Coco. het volgende:
Dat wordt een schaarfestijn na de wedstrijd.
Soppen onder de douchequote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:48 schreef Coco. het volgende:
Dat wordt een schaarfestijn na de wedstrijd.
Yep.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze spelen toch tegen Engeland of Frankrijk nu?
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
[ afbeelding ]
TOETERTJES TOETERTJES
Gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:50 schreef Tagliano het volgende:
Hoe dan ook wordt die halve finale wel bijzonder moeilijk
watte?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
[ afbeelding ]
TOETERTJES TOETERTJES
Jij gaat hier af als een gieter.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
[ afbeelding ]
TOETERTJES TOETERTJES
Wenkbrauwgenotquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:51 schreef Wicky15 het volgende:
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht
Doet iedere ploegquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:52 schreef Heufd het volgende:
Was niet superovertuigend toch? Verdedigend best wat steekjes laten vallen.
WEB / [HaxBall #73] GGMM>Messiquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gebeurt je niet zo vaak, FIPO plaatsen en 'm daadwerkelijk ook hebben.
Gefeliciteerd makker!!
twitter:Vrouwenballen twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 19:50:42Zo gewonnen. Gefeliciteerd! Nu terug naar de keuken. #NedZwe #onsek reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:52 schreef RemcoW23 het volgende:
twitter:Vrouwenballen twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 19:50:42Zo gewonnen. Gefeliciteerd! Nu terug naar de keuken. #NedZwe #onsek reageer retweet
twitter:Double_Pain twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 19:53:10Nederland door naar de halve finale, wie had dat gedacht? reageer retweet
John de Bever heeft het gedaan met Anny Schilderquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:52 schreef Poepz0r het volgende:
John de Bever is de buurman van m'n ouders genot
Is het een zwarte dan is die van Fons. Is het een witte dan is die van Hans.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
John de Bever heeft het gedaan met Anny Schilder
Ze praat een beetje zoals Van Gerwen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:53 schreef tralalala het volgende:
Praat gewoon rustig, dit klinkt echt walgelijk.
Jup. Marianne Weber woont nu bij John trouwensquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
John de Bever heeft het gedaan met Anny Schilder
Vastgezogen aan de badkamertegeltjes.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:54 schreef Evertjan het volgende:
Rivkah gaat zo een diepte-interview doen in de kleedkamer
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze praat een beetje zoals Van Gerwen.
Wat gaat er nu door jullie heen?quote:
Haha, inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Hihi zelfde stem als Jens Toornstra
Er hoeft niet meer gedweild te wordenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vastgezogen aan de badkamertegeltjes.
Komen ze weer massaal het land binnenvallenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:56 schreef KingRoland het volgende:
Wow ik realiseer me net dat Duitsland gewoon thuis speelt mocht Nederland het tegen hun opnemen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:55 schreef Zipportal het volgende:
De Vijverberg is weer van Marcel Maaijer.
Nou Nederland is pas paar jaar serieus bezig met het vrouwenelftal. Stonden tijd terug nieteens top 30 vd wereldquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:57 schreef Collide het volgende:
Zo bijzonder is dit toch niet?
Wordt echt gevierd alsof het EK al is gewonnen.
als de afzuiger aanstaat moet je hard praten.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:58 schreef GGMM het volgende:
Waarom krijsen die wijven allemaal zo hysterisch?
mietquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
als de afzuiger aanstaat miet je hard praten.
Jij schreeuwt regelmatig op Haxball.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:58 schreef GGMM het volgende:
Waarom krijsen die wijven allemaal zo hysterisch?
Het zegt alles over hoe diep het Nederlands voetbal gezonken is.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:57 schreef Collide het volgende:
Dit dusquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou Nederland is pas paar jaar serieus bezig met het vrouwenelftal. Stonden tijd terug nieteens top 30 vd wereld
dat is heel slim bedacht van de Graafschap dat ligt lekker in de mond. Net zoiets als Ti-Ta-Tuinmeubelen!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, zie dit voor het eerst.
Je bent een groot man dat je je ongenoegen durft te uiten.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij schreeuwt regelmatig op Haxball.
Ik zou het waarderen als je dat mindert.
Nou zal dit gezien het niveau misschien het laatste moment zijn dat er nog iets te vieren valtquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:57 schreef Collide het volgende:
Sowieso leuker en meer sfeer dan de eredivisiequote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was in elk geval leuker dan PSV en Utrecht afgelopen week
PSVquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was in elk geval leuker dan PSV en Utrecht afgelopen week
Hahaha neequote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:00 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Sowieso leuker en meer sfeer dan de eredivisie
Hahahaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:00 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Sowieso leuker en meer sfeer dan de eredivisie
Ze is Nederlander en hier geboren drolliequote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:01 schreef tralalala het volgende:
van de Sanden met de NL vlag![]()
Lekker D66, GL en Sylvana trollen.
Daaromquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:02 schreef Daargaatze het volgende:
[..]
Ze is Nederlander en hier geboren drollie
Ditquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:03 schreef Loekie1 het volgende:
Geen inzinking rond 60e minuut, je kon zien dat ze tussendoor meer rust namen zonder het fanatieke spel te verliezen. Een-tweetje en dan laag in het doel maakt de meeste kansen. Mooi dat Martens ook voor laag koos.
Ik verwacht wel wat vuurwerk dan jaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:05 schreef Stefanovich het volgende:
Die sfeer. Net als in het mannenvoetbal in de jaren 70
Halve finale in Enschede...grappig dat dan ook de jaarlijkse hollandse avond is gepland in de binnenstad.
Heb je wel eens een balaanname gezien in zo'n vierdeklasseteam op zondagquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:02 schreef Caland het volgende:
Wel leuk voor die wijven maar absoluut geen niveau
Een mannen vierdeklasser zou er fluitend van winnen
Niveau is ook niet 0,0.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind het helemaal niet interessant dat het niveau 0,0 is...
Hert is bij alle sporten het geval dat Vrouwen het afleggen ten opzichte van de mannen. Tennis, schaatsen, zwemmen enzovoorts
Het is daarom helemaal miet realistische om constant maar te roepen dat het niets voorstelt.....ze spelen gewoon op hun eigen nivo
Dat is echt beter dan dit.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je wel eens een balaanname gezien in zo'n vierdeklasseteam op zondag
Ik zeg toch ook niet dat dat goed isquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is topnivo bij de vrouwen inderdaad.quote:
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Snap idd ook niet waarom dat zo ingewikkeld is voor sommigen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Hert is bij alle sporten het geval dat Vrouwen het afleggen ten opzichte van de mannen. Tennis, schaatsen, zwemmen enzovoorts
Het is daarom helemaal miet realistische om constant maar te roepen dat het niets voorstelt.....ze spelen gewoon op hun eigen nivo
klaasquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Intens gelukquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Wat gaat er nu door jullie heen?
heeft toch allemaal met het fysiek te maken joh...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jeugdteams van 14 winnen 8-0 van het beste team ter wereld lol
Dat is de aanvoersterquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:14 schreef Dirkos1987 het volgende:
Die nummer 4 die erin kwam, zou bij ons in het 4e er nog niet in staan. Wat is die slecht zeg
Martens is de beste.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:15 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
De voorhoede kan er nog mee door, de rest, man man
Groenen is ook goed vind ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik vond het geen onaardig wedstrijdje om te zien. Vooral leuk qua sfeer. Die liedjes in het stadion en zo. Had wel wat.
Ik vind persoonlijk vooral die van de Zanden erg goed... snelheid, fysiek sterk en goed overzicht, harde werker.. Vind haar wel een van de betere, samen met Martens.
Op naar donderdag.. Ik blijf wel kijken.
Jammer dat elke voorzet of een ingooi of doeltrap voor de tegenstander isquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik vond het geen onaardig wedstrijdje om te zien. Vooral leuk qua sfeer. Die liedjes in het stadion en zo. Had wel wat.
Ik vind persoonlijk vooral die van de Zanden erg goed... snelheid, fysiek sterk en goed overzicht, harde werker.. Vind haar wel een van de betere, samen met Martens.
Op naar donderdag.. Ik blijf wel kijken.
Da's mijn favoriete, samen met Martens, Van Es en van der Sandenquote:
quote:
Who cares. Ze hebben in hun klasse gewonnen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:02 schreef Caland het volgende:
Wel leuk voor die wijven maar absoluut geen niveau
Een mannen vierdeklasser zou er fluitend van winnen
Die man is een levend voetbalmonument. Foppe boppe en de oaren yn de groppequote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef MakkieR het volgende:
Overal waar Foppe rondloopt zie je kampioenen verschijnen. twee keer EK kampioen onder de 19 jaar
Het is mooi om te zien hoe hij zijn rol speelt. Ver in de achtergrond, maar geloof me dat zijn stempel dik op het team ligt. Alles wat die man aanraakt veranderd in goud. We hebben dit gezien met SC Heerenveen, met het EK jongeren en hij heeft ook vaak zijn kennis gedeeld met onbekende buitenlandse landen. Die man is in mijn ogen legendarisch en zwaar ondergewaardeerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Die man is een levend voetbalmonument. Foppe boppe en de oaren yn de groppe
Eens.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's mijn favoriete, samen met Martens, Van Es en van der Sanden
Je beschrijft nu (bijna) elke speelster op het veldquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat elke voorzet of een ingooi of doeltrap voor de tegenstander is
Wat me het meeste stoort: Motoriek. Tactisch inzicht.quote:
Gaan ze de Grolsch Veste ook vullen?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:55 schreef KingRoland het volgende:
OP NAAR ENSCHEDE
DAT GAAT EEN KNALLER WORDEN
De mannen (bijna) ook nietquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou Nederland is pas paar jaar serieus bezig met het vrouwenelftal. Stonden tijd terug nieteens top 30 vd wereld
pics or it didn;t happenquote:
Die laatstequote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
In de jaren 30 was men nog wat verstandiger.
Het voetbalveld is ook een zwembadquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:40 schreef KingRadler het volgende:
zit nu naar naakte mannen het kijken in een zwembad. Heeft de NOS niks beters, ik wil voetbal zien.
Omgquote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:15 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
In de jaren 30 was men nog wat verstandiger.
De Duitse scheidsrechter zag veel, maar het laatste halfuur floot ze constant tegen Nederland, om niets. Zeker bang dat het 3-0 zou worden. Ik heb nauwelijks een echte overtreding bij Nederland gezien. Wel mooi dat ze deze wedstrijd ook een paar keer overtredingen tegen Miedema zag. Tegen België zag ze die consequent niet. Op zich goede scheids, maar drukt iets te veel haar eigen stempel op het spel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat elke voorzet of een ingooi of doeltrap voor de tegenstander is
Goede scheids? Door die debiele vrije trap kwam de 1-0.quote:Op zondag 30 juli 2017 06:05 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
De Duitse scheidsrechter zag veel, maar het laatste halfuur floot ze constant tegen Nederland, om niets. Zeker bang dat het 3-0 zou worden. Ik heb nauwelijks een echte overtreding bij Nederland gezien. Wel mooi dat ze deze wedstrijd ook een paar keer overtredingen tegen Miedema zag. Tegen België zag ze die consequent niet. Op zich goede scheids, maar drukt iets te veel haar eigen stempel op het spel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |