Niveau is ook niet 0,0.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind het helemaal niet interessant dat het niveau 0,0 is...
Hert is bij alle sporten het geval dat Vrouwen het afleggen ten opzichte van de mannen. Tennis, schaatsen, zwemmen enzovoorts
Het is daarom helemaal miet realistische om constant maar te roepen dat het niets voorstelt.....ze spelen gewoon op hun eigen nivo
Dat is echt beter dan dit.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je wel eens een balaanname gezien in zo'n vierdeklasseteam op zondag
Ik zeg toch ook niet dat dat goed isquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is topnivo bij de vrouwen inderdaad.quote:
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Snap idd ook niet waarom dat zo ingewikkeld is voor sommigen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Hert is bij alle sporten het geval dat Vrouwen het afleggen ten opzichte van de mannen. Tennis, schaatsen, zwemmen enzovoorts
Het is daarom helemaal miet realistische om constant maar te roepen dat het niets voorstelt.....ze spelen gewoon op hun eigen nivo
klaasquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Intens gelukquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Wat gaat er nu door jullie heen?
heeft toch allemaal met het fysiek te maken joh...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jeugdteams van 14 winnen 8-0 van het beste team ter wereld lol
Dat is de aanvoersterquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:14 schreef Dirkos1987 het volgende:
Die nummer 4 die erin kwam, zou bij ons in het 4e er nog niet in staan. Wat is die slecht zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |