Waarom sluit die idioot dan binnen 5 minuten de server??quote:
Ik begrijp dat jij onlogisch een idioot vindt?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Waarom sluit die idioot dan binnen 5 minuten de server??
J-j-j-josgod?!?!?!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je had dan toch alsnog niet mee mogen spelen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je had dan toch alsnog niet mee mogen spelen.
Ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij onlogisch een idioot vindt?
Ik had het tegen Jos.quote:
Ok. Doei.quote:
Maak aan dan, sloop je vierkantquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als jij mee zou doen, dan weten we allemaal dat jij in het vrouwenvoetbal thuishoort
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
We weten allang dat je een pauper bent.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:03 schreef Toto69 het volgende:
Dus dit typ ik op whatsapp en dan kopieer ik het
Lokquote zonder link !!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat maakt echt geen reet uit. Behalve als je Messi bedoelt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:23 schreef tralalala het volgende:
Host anders even in Firefox, dan heb je dat gezeik niet
Host zelf dan, flikker.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
64 bit firefoxquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat maakt echt geen reet uit. Behalve als je Messi bedoelt.
wordquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef Max23 het volgende:
Ik join 1 keer met een grapje en wordt meteen geband
Oh was jij datquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef Max23 het volgende:
Terechte ban, ik ben FEL tegen op mensen die joinen onder schijtlollige namenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef Max23 het volgende:
Zeer terechte ban.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:30 schreef Max23 het volgende:
Bedankt voor het aanbod makker, ik moest toch al snel weg, dus was er sowieso maar kort geweestquote:Op zaterdag 29 juli 2017 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh was jij datEr was de hele avond al iemand vervelend bezig, ik dacht dat het diezelfde was.
Als je graag wil spelen, laat het weten dan maak ike en nieuwe server.
KOEKOEK SOWquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een woeste host vanavond
Misschien omdat hij twee keer hard gedolled werd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Microsoft Word Notities
SPOILER: GGMM glijdt uitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 4v1 (ik win)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: koekoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: nog een keer koekoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ook ik maak wel eens een foutjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3v1 ik verlies (ik krijg de schuld maar kijk die verdediging :')______Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
'GGMM glijdt uit'
Toen moest ik hardop lachen.
Het idee was overigens wel briljant. Pax had dan sws gescoord.
Nou ja, het is pax, dus dan was hij alsnog mis gegaan.![]()
Ik ook, vooral omdat je daarvoor Paxcon tot op het bot aan het afzeiken wasquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:45 schreef GGMM het volgende:
'GGMM glijdt uit'
Toen moest ik hardop lachen.![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Holy fuck, dit is wel heel erg hardquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Microsoft Word Notities![]()
![]()
![]()
Ik dolde chevy vorige week nog met exact hetzelfde trucje.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Holy fuck, dit is wel heel erg hard![]()
Toen was het niet meer dan een simpel muurtrucje.
Grappig hoe die dingen veranderen.![]()
![]()
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Holy fuck, dit is wel heel erg hard![]()
Ik ben user Paxcon dan ook erg dankbaar voor het creëeren van deze GIF-afbeeldingen
Moderator DIG en OWS
Hier:quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb de finale gezien en het was een simpele muurbal![]()
![]()
Is daar ook een gifje van?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dolde chevy vorige week nog met exact hetzelfde trucje.
Toen was het niet meer dan een simpel muurtrucje.
Grappig hoe die dingen veranderen.![]()
Thanksquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:59 schreef GGMM het volgende:
Niet dat het geen teringharde doll is trouwens
Moderator DIG en OWS
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Microsoft Word Notities![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Microsoft Word Notities
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Messi was wel tering slecht, maarja doet zijn naam eer aan hequote:quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Microsoft Word Notitiesquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILER: GGMM glijdt uitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 4v1 (ik win)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: koekoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: nog een keer koekoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ook ik maak wel eens een foutjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3v1 ik verlies (ik krijg de schuld maar kijk die verdediging :')______Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://www.haxball.com/?r(...)852f3f82a4a4c575c420quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
WEER 9 MANS RAMBO GEWONNEN![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en deze goal nog gemaakt eerder op de avondklik om te spelenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Ik zou gaan janken.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Messi en ik staan om hem heen, dus hij kan niet draaien, en toch krijgt tsjok het voor elkaar om verkeerd te staan![]()
![]()
Dus het beste van een hele avond haxball dat Chevy van zichzelf kon vinden is een doelpunt waar ik verkeerd stond.
Nee, oké. Duidelijk.![]()
Waar is de gif waar ik chevy vermorzel?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Jezus hoe teringmad kan je zijnquote:Op zondag 30 juli 2017 22:40 schreef Tchock het volgende:
Dus het beste van een hele avond haxball dat Chevy van zichzelf kon vinden is een doelpunt waar ik verkeerd stond.
Nee, oké. Duidelijk.
Je kan ook gewoon toegeven dat het een fantastische goal was.
Moderator DIG en OWS
#egogenotGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Hoezo een fantastische goal? Dit heeft niet zo veel met mad te maken. Je loopt op de goal af, schiet recht door het midden en ik stond te ver naar rechts.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jezus hoe teringmad kan je zijn
Je kan ook gewoon toegeven dat het een fantastische goal was.![]()
Jezus hoe hard kun je jezelf wel niet willen pijpenquote:Op zondag 30 juli 2017 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jezus hoe teringmad kan je zijn
Je kan ook gewoon toegeven dat het een fantastische goal was.
Je kan ook gewoon toegeven dat het helemaal niet zo bijzonder was![]()
![]()
Voor Chevy's doen is op goal schieten al een fantastische actie natuurlijk.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo een fantastische goal? Dit heeft niet zo veel met mad te maken. Je loopt op de goal af, schiet recht door het midden en ik stond te ver naar rechts.![]()
Het is goed geschoten en een mooie loopactie over het hele veld, vind ikquote:Op zondag 30 juli 2017 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo een fantastische goal? Dit heeft niet zo veel met mad te maken. Je loopt op de goal af, schiet recht door het midden en ik stond te ver naar rechts.
Moderator DIG en OWS
Dan snap je er niet veel van.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is goed geschoten en een mooie loopactie over het hele veld, vind ik![]()
Dude, als het aan jou lag is elke goal een fout van de keeper.quote:Op zondag 30 juli 2017 22:44 schreef GGMM het volgende:
Iemand die op goal schiet en door een fout van de keeper vliegt de bal er in.
'fantastische goal'.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: