quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet standaard hier hele dagen zijn
Ben er niet de hele dag.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:10 schreef CarltonBanks het volgende:
stien pas 200 punten boven mij? kannietkloppen
4 uur slaapquote:
Fappen en tussendoor Fok!en kan prima. En even wat posten op mobiel tussen het bier halen en moederneuken door kan ook. Ziezo! 20 uur per dag Fok!en !!!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
4 uur slaap
6 uur fappen
1 uur bier halen
1 uur om je moeder te neuken.
Dat is maar 12 uur per dag om te Fok!ken
deze baas weetquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
Vrijmibo hebben
Een tijd bepalen om te drinken
Niet zuipen wanneer je wilt
ik post dit terwijl ik je moeder aanduwquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Fappen en tussendoor Fok!en kan prima. En even wat posten op mobiel tussen het bier halen en moederneuken door kan ook. Ziezo! 20 uur per dag Fok!en !!!
ik speel al met je moederquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:23 schreef Homijn het volgende:
Ga eens lief in een ander topic spelen, allemaal...
Daar ben je nog te jong voor. Kom maar terug als je 11 bentquote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Fappen en tussendoor Fok!en kan prima. En even wat posten op mobiel tussen het bier halen en moederneuken door kan ook. Ziezo! 20 uur per dag Fok!en !!!
Ga je gangquote:Op vrijdag 28 juli 2017 20:17 schreef Zolderkamer het volgende:
Maar ik wil nog meer tetten zien en plaatsen..![]()
En daar kom je nu pas mee.quote:
Al mijn kutjes hebben het druk.. dus als jij nog een kutje voor me weet dan ga ik graag op je aanbod in..quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:36 schreef Homijn het volgende:
Het begin is er.Als jullie de rest van de avond nou eens wegblijven...
Merci.quote:
Liggen je pocket pussies weer in de vaatwasser?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Al mijn kutjes hebben het druk.. dus als jij nog een kutje voor me weet dan ga ik graag op je aanbod in..
Dat moet ik eerst googelen...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Liggen je pocket pussies weer in de vaatwasser?
Zo'n ding wat de vaat wast.quote:
Hahaha wtf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kies gewoon eens man.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:55 schreef Zolderkamer het volgende:
Eehm.. ik ga toch niet kiezen? Ik vermaak me met alle acht wel.. (al moet het niet meer worden.. dan moet ik echt eerst iets aan mn conditie doen..) vier is ook goed..
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:11 schreef KoningPils het volgende:
[ afbeelding ]
Dansles met Handleiding tijdens onze vakantie in Benidorm
Ondertussen bij jullie thuis, met moeder hemarookworstquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
He-le-maal naar de klote vanavond!!!
[ afbeelding ]
Derde van links: moeder hemarookworst, met op schoot hemarookworstquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:16 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ondertussen bij jullie thuis, met moeder hemarookworst
[ afbeelding ]
Ja, sta jij maar is vrolijk op na wat flessen jonge jenever.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |