Kom naar Gouda. Daar liggen ze voor t oprapen. Vooral bij t station staan de mannelijke drugsdealers in de pimp auto's voor je in de rij.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 04:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
Samzz, helemaal niks! Vreselijke innerlijk! Maar heb een andere man ontmoet. Hij is alleen wel de grootste drugsdealer van Tanger en helemaal gek. Mijn vriendin kent hem. Maar hij is zooo sexy en mannelijk. Echt zo stoere man die echt gevaarlijk oogt. Zo wil ik dat! Dus dat.
Mijn datemijnheer komt uit Gouda.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kom naar Gouda. Daar liggen ze voor t oprapen. Vooral bij t station staan de mannelijke drugsdealers in de pimp auto's voor je in de rij.
Waardoor komt dat eigenlijk? Media invloed?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Mijn datemijnheer komt uit Gouda.dubbeldaten?
Maar even serieus, als je problemen hebt met verlatingsangst (hier: lichte check en bij Maghrebijnse heb ik een sterk vermoeden), dan hebben de foute mannen met bindingsangst vaak enorme seksuele aantrekkingskracht op je. Niet doen.
Maggie heeft verlatingsangst? Ik snap die even niet?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Mijn datemijnheer komt uit Gouda.dubbeldaten?
Maar even serieus, als je problemen hebt met verlatingsangst (hier: lichte check en bij Maghrebijnse heb ik een sterk vermoeden), dan hebben de foute mannen met bindingsangst vaak enorme seksuele aantrekkingskracht op je. Niet doen.
Slechte relatie met papaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waardoor komt dat eigenlijk? Media invloed?
En hoe zit het met mannen die een vaderfiguur ontbrak? Zijn die ook gedoemd te falen in hun liefdesleven?quote:
Dat besef komt nog wel als ze straks janked met een kind van zon vent op de bank achterblijft en de badboy met een jongere vrouw er vandoor is of in de cel zit.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik vind het contrast allemaal zo groot. Enerzijds vertellen dat het allemaal traditioneel moet, Marokkaans, moslim, beetje het ouderwetse, vrome lijkt het wel. Anderzijds vervolgens een beetje een bad boy type verheerlijken.
Dat wringt en lijkt me lastig serieus te nemen voor veel mensen.
Dus? Alsof dat een excuus is.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
Uhu, ik had toch niet kunnen weten dat deze debiel het zou hebben over chillen bij zijn huis. Heb hem ook gelijk op zijn plek gezet.
Verder, tja...hij is sexy!
Sowieso, waar slaat het op om meteen over een hoer te beginnen, alsof je dan makkelijk bent als je afspreekt met iemand.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:03 schreef LuNaTiC het volgende:
Faxie bedoelt denk ik eerder dat je meer te vrezen hebt van die sexy loverboy van je dan die willekeurige Hollander die het even probeert (en geef hem eens ongelijk als ie zo makkelijk je nummer scoort)
Fixed.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:04 schreef S95Sedan het volgende:
Punt blijft dat 95% van wat je hier vertelt gewoon fanta is.
inderdaadquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:44 schreef Montelly het volgende:
Pistolen, drugsbaronnen, Marokkanen, dates...zoveelin dit topic
Haha, leuke humorquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:37 schreef Elvi het volgende:
Ik wil gewoon een lieve, nerdy man met wie ik Doctor Who kan kijken, kan gamen, en kinderen mee kan krijgen en die alles opeet wat ik voor hem bak/kook (dus geen gezeik met superfoods of gluten).
Maar ik pak het dus verkeerd aan en ik moet voor die sexy crimineel en zn pistool gaan. Alleen sexyness matters.
Ach kom nou toch, jij kunt er wél wat aan doen met wie je date en hoe breed je je perspectief maakt!! Doe even normaal! En jij had een carrière in het juridische?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
Kan er niks aan doen dat meeendeel van de Marokkanen hier dealers zijn. Vooral die uit Nederland. Maar goed, heb ook wat andere mannen ontmoet die normale baantjes zijn. Maar die vind ik zo niet sexy.
Hihi "zijn wapen"quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zo kan 't ook...
Had hij z'n wapen ook speciaal voor de gelegenheid gepoetst?
oh haiquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Daarom gewoon lekker safe voor een hollandse man gaan ja toch
Ja maar sommige dames willen gewoon foute mannen. En dan later daar over klagen dat ze mishandeld worden enzo. Maar ja ze kunnen hem veranderen enzo.... echt waarquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:23 schreef Andromache het volgende:
Neem een politieagent of militair, ook stoere jongens maar staan aan de goede kant van de wet. Daar zitten me soms lekkertjes tussen hoor!
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:23 schreef Andromache het volgende:
Neem een politieagent of militair, ook stoere jongens maar staan aan de goede kant van de wet. Daar zitten me soms lekkertjes tussen hoor!
Jij was toch een moslima?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Daarom gewoon lekker safe voor een hollandse man gaan ja toch
De lieve man kan ook dominant en sexy zijn. Daar hoef je echt geen drugscrimineel voor te zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:37 schreef Elvi het volgende:
Ik wil gewoon een lieve, nerdy man met wie ik Doctor Who kan kijken, kan gamen, en kinderen mee kan krijgen en die alles opeet wat ik voor hem bak/kook (dus geen gezeik met superfoods of gluten).
Maar ik pak het dus verkeerd aan en ik moet voor die sexy crimineel en zn pistool gaan. Alleen sexyness matters.
Wat ben je toch ook een delightquote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heb gisteren ook een man uit Nederland ontmoet. Nummers uitgewisseld. Toen appte he mij met hey ik zit in strandhuisje. Je kan komen chillen. Dus ik reageer met: wat denk je wel niet? Als je een Dane die bij je thuis wil chillen dan huur je maar een hoer in. Zegt hij: ik zag je voor ik je aansprak met een man praten en nummers uitwisselen. Ik zo blinde, moet je de volgende keer beter kijken en luisteren. Maar los daarvan dat is geen reden om dit te zeggen. Nou ja toen zei hij dat hij dit niet kan. Ik ben verloofd zegt ie. Ik zo wat versier je me dan? Ja de duivel speelde even met mij. Ik ben alleen hier in marokko en vond je een hele leuke dame en je lijkt me een dame dat uit goede huize komt.
Gelijk op negeer. Troep.
He bah nuancequote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De lieve man kan ook dominant en sexy zijn. Daar hoef je echt geen drugscrimineel voor te zijn
Wees gewoon lekker jezelf, een badbitch kan je niet blijmaken met een lieve man. Oftewel: op elk potje past een deksel.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
Lief kan ook niet want dan kom je in de friendszone, te badboy mag ook weer niet.
Wat is het nu?
ander soort friendzonequote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:07 schreef Elvi het volgende:
Ik mag hopen dat een man in de friendzone komt. Dat lijkt me wel een vereiste binnen een relatie: dat er niet alleen lust is maar dat je ook elkaars beste vriend bent.
Ja lekker 'maatjes' worden samenquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:07 schreef Elvi het volgende:
Ik mag hopen dat een man in de friendzone komt. Dat lijkt me wel een vereiste binnen een relatie: dat er niet alleen lust is maar dat je ook elkaars beste vriend bent.
Posticoonquote:Op zaterdag 29 juli 2017 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wees gewoon lekker jezelf, een badbitch kan je niet blijmaken met een lieve man. Oftewel: op elk potje past een deksel.
In de film zwijmelt de schurk ook altijd als hij met een meisje aanpapt die het goede van hem inziet, en blijft de held toch ook altijd alleen achter.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar sommige dames willen gewoon foute mannen. En dan later daar over klagen dat ze mishandeld worden enzo. Maar ja ze kunnen hem veranderen enzo.... echt waar
Dan is het goedquote:
De gangster of chillboy?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Vanavond date met hem!! Absoluut geen Fanta.
Oh, dus met hem 'chillen' is wel prima? Of moet hij ook een hoer bestellen als hij 'wil chillen'? Altijd leuk, crimineel geld. Gelukkig spreek je jezelf nooit tegen...quote:Op zondag 30 juli 2017 03:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
Met opzet achter gelopen zodat ik de foto kon nemen. Morgen ga ik met hem chillen op zijn jacht. Hij had gewoon een Rolex om
Zijn arm. En zijn lichaam... zucht!
http://imgur.com/a/bHwXX
Je wil er gewoon even een piemel in? Ja kan. En jezus/allah/vliegend spaghettimonster wat ben jij simpel zeg. Ik had je echt gezond kieskeuriger ingeschat. Vallen voor een auto, kom op zeg.quote:Op zondag 30 juli 2017 03:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
Met opzet achter gelopen zodat ik de foto kon nemen. Morgen ga ik met hem chillen op zijn jacht. Hij had gewoon een Rolex om
Zijn arm. En zijn lichaam... zucht!
http://imgur.com/a/bHwXX
Niet helemaal. Want je weet nooit OF iemand zal reageren hoe jij hoopt dat.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat is toch liefde? Met elkaar de pleuris doorstaan? Met sommige mensen weet je vrij snel dat je met hen nooit samen in de pleuris wil staan. Een simpel "ik heb hier geen zin meer in, doei!" moet dan kunnen volstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |