Go for itquote:Op zondag 30 juli 2017 04:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
Andro, er gaat helemaal niks in. Mocht hij willen. Grap is dat het een gentelman is. Heeft me met geen vinger aangeraakt en is zeeeer respectvol naar mij toe.
Doe even normaal...quote:Op zondag 30 juli 2017 03:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
Met opzet achter gelopen zodat ik de foto kon nemen. Morgen ga ik met hem chillen op zijn jacht. Hij had gewoon een Rolex om
Zijn arm. En zijn lichaam... zucht!
http://imgur.com/a/bHwXX
Witte broek is wel een beetje anno 2002, of is dat mode in Maroc?quote:Op zondag 30 juli 2017 04:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Godshand, waarom
normaal doen? Je moest eens weten hoeveel dates ik met mijn vriendin geregeld heb.
Jaarlijks?quote:Op zondag 30 juli 2017 04:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die zit er bij jou ook geregeld in zo te lezen.
Nou volgens mij heb je de ware gevonden, geniet ervanquote:Op zondag 30 juli 2017 05:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
Duveldrinker, was perfect gecombineerd hoor! Hij is sexy en kan alles hebben.
Beschermen tegen wat?quote:Op zondag 30 juli 2017 05:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wie weer. Hij is in elk geval fucking sexy en mannelijk. Een man die me kan beschermen.
Ow echt, dus ik maak geen kans meer bij je😎quote:Op zondag 30 juli 2017 05:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
Gewoon dat gevoel. Tegen de wereld. Zijn lichaam zucht. Ik wil hem zoenen. Lol.
Hihi , dat is waarquote:Op zondag 30 juli 2017 05:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maakte je sowieso al nooit aangezien je geen Marokkaan bent.
quote:Op zondag 30 juli 2017 05:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ow echt, dus ik maak geen kans meer bij je😎
Wel grappig, ik kom voor het eerst dit topic tegen. In de openingspost staan duidelijk de regels en dat slowchat hier niet mag. Vier minuten daarna begint TS zelf met... slowchat. Maar goed, ik ga off topic, daarom nog 1 serieus bedoelde vraag: is er volgens jullie een ideale date-dag/avond? Zondagavond waarschijnlijk minst geschikt...?quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vriendje en ik staan op het punt 2 weken te gaan daten. Voor het eerst. Ik ben bang
Elke avond is geschikt. Het is maar net wat je wilt gaan doen.quote:Op zondag 30 juli 2017 08:24 schreef JeOma het volgende:
[..]
Wel grappig, ik kom voor het eerst dit topic tegen. In de openingspost staan duidelijk de regels en dat slowchat hier niet mag. Vier minuten daarna begint TS zelf met... slowchat. Maar goed, ik ga off topic, daarom nog 1 serieus bedoelde vraag: is er volgens jullie een ideale date-dag/avond? Zondagavond waarschijnlijk minst geschikt...?
Verrek, volgens mij moet ik nu even mijn hand opsteken nu ik deze omschrijving lees.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:37 schreef Elvi het volgende:
Ik wil gewoon een lieve, nerdy man met wie ik Doctor Who kan kijken, kan gamen, en kinderen mee kan krijgen en die alles opeet wat ik voor hem bak/kook (dus geen gezeik met superfoods of gluten).
Die zijn toch niet zo zeldzaam?quote:Op zondag 30 juli 2017 11:41 schreef Velda het volgende:
Morgen voor het eerst sinds lange tijd weer een date. Een jongen die ook van dieren houdt. Ik heb er zin in
Valt niet veel te vertellen. Waren beiden wat lui, dus verder dan de bank zijn we niet gekomen.quote:
Maar zit er potentie in?quote:Op zondag 30 juli 2017 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Valt niet veel te vertellen. Waren beiden wat lui, dus verder dan de bank zijn we niet gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |