Voel je al iets?quote:
Boeiend. Voor wie date je nu? Jezelf? Of om de mensen hier op hun plek te zetten?quote:Op zondag 30 juli 2017 19:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Klopt sammz, maar sommigen geloofden niks daar waar ik nooit hier woord gelogen heb. Over niks. Nog niet gezoend!! Wel hele tijd aan me zitten.
Ik vind het wel grappig.quote:Op zondag 30 juli 2017 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
En laat al die foto's iedere seconde alsjeblieft achterwege.
Kun je je plaatjes tussen img-tags zetten Maghrebijnse? Hoef ik niet steeds te klikken.quote:
Gaaf!quote:Op zondag 30 juli 2017 19:24 schreef Andromache het volgende:
Fokking hell. Mijn date heeft me meegenomen naar U2.
Nice! Leuke verrassingquote:Op zondag 30 juli 2017 19:24 schreef Andromache het volgende:
Ik ook.quote:
Wat gaaaaafquote:Op zondag 30 juli 2017 19:24 schreef Andromache het volgende:
Wat gewoon leuk is idd. Maar niet iedere seconde. En iedere keer een linkje. In een aparte post.quote:Op zondag 30 juli 2017 19:30 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ik ook.
Waar sommigen updaten met tekst, doet zij dat met foto's.
Ja, dat is ook zo.quote:Op zondag 30 juli 2017 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat gewoon leuk is idd. Maar niet iedere seconde. En iedere keer een linkje. In een aparte post.
Dat is gewoon spammen. Eén post na de tijd met foto's past hier veel beter en is voor iedereen leuk om te lezen.
Wauw!quote:Op zondag 30 juli 2017 19:24 schreef Andromache het volgende:
Laatste keer. Maak één post, typ een leuk verhaal, vergeet je wat, edit je post. Kap met dat gespam. Dank u.quote:
vraag maar aan robert wagner en christopher walken, want natalie wood kan het niet navertellenquote:Op zondag 30 juli 2017 20:54 schreef Cue_ het volgende:
Ja want op een boot kan minder gebeuren dan bij iemand thuis
Dat is nog eens een toffe date dan! Hoe was het?quote:Op zondag 30 juli 2017 19:24 schreef Andromache het volgende:
Succesquote:Op zondag 30 juli 2017 21:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
Middelvinger kan hij krijgen. Meer dan een zoen krijgt hij niet. Maar vind wel gezellig met hem! Zin in vanavond. Maar eerst snel even daten met die jongen die wil trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |