Dan herformuleer ik mijzelf.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:05 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is tegengesteld aan je eerdere bewering dat voor jou alleen geslacht telt en gender niet.
Dan zou je dus eerst moeten controleren of er een pik of een kut is te vinden voordat je iemand begroet met "goedemorgen mevrouw".
Nee. Er is maar één geldpotindoeding en het geld dat naar communicatie gaat kan niet worden besteed aan de veiligheid van de gelijkgeslachtelijkeseksliefhebbers.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nogmaals:
Het communicatiebeleid staat vol-le-dig los van de andere kwesties.
Excusé! Hele quote toegevoegd voor context!quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ho, ho ik zeg niet dat het zo was/is, ik zeg: zo promoten ze zich overal, dat is heul wat anders hè.
Scherp blijven hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Excusé! Hele quote toegevoegd voor context!
Ik heb zo het idee dat veel homo's daar andere ideeën over hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2017 13:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die 2e is nog mooier:
[ afbeelding ]
Dus homohuwelijk is ook niet meer juist.
the fuck
True en het toewijzen van wat belangrijk is en wat er via die pot gedaan wordt doet een democratisch gekozen volksvertegenwoordiging.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:07 schreef Lunatiek het volgende:
Nee. Er is maar één geldpotindoeding en het geld dat naar communicatie gaat kan niet worden besteed aan de veiligheid van de gelijkgeslachtelijkeseksliefhebbers.
Dat komt omdat de meeste mensen ervoor zorgen dat ze er conform hun gender uitzien.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan herformuleer ik mijzelf.
Je wordt aangesproken zoals hoe je er uit ziet. Dan zul je het in 99,9% van de gevallen bij het rechte eind hebben, de overige 0,1% moet er maar mee leven.
Huh dus een trans met een inter is een hetero?quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:07 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee. Er is maar één geldpotindoeding en het geld dat naar communicatie gaat kan niet worden besteed aan de veiligheid van de gelijkgeslachtelijkeseksliefhebbers.
Ben geen Amsterdammer. Welke partijen hadden het regenboogsneeuwvlokjesvocabulair op het program staan?quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
True en het toewijzen van wat belangrijk is en wat er via die pot gedaan wordt doet een democratisch gekozen volksvertegenwoordiging.
Bovendien geldt ook hier. Het is en-en en niet of-of.
Iedereen past in een binair gendersysteem. Het is misgegaan op de dag mensen mensen besloten dat dit niet meer hoefde en iedereen zijn eigen perfecte gender mocht samenstellen en van debiele regeltjes voorzien. Zoals de aanspreekvorm.quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mensen die niet in een binair gendersysteem passen. Belangenorganisaties vragen hierom. Geen idee hoeveel van die mensen er zijn, ze worden nergens geregistreerd (als ze al in de openbaarheid durven treden).
Dat lijkt me wel, tenzij de inter zich anders identificeert.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huh dus een trans met een inter is een hetero?
Klopt. En de mensen die dat niet doen moeten maar accepteren dat ze soms voor het andere geslacht worden aangezien. Kun je daar niet mee leven zul je ook kunnen kiezen om je weer te kleden zoals gebruikelijk is voor je geslacht.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:12 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meeste mensen ervoor zorgen dat ze er conform hun gender geslacht uitzien.
Waarschijnlijk geen, maar volgt het uit het beleid, de visie en de doelstellingen van de Gemeente(lijke organisatie) zelf.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:13 schreef Lunatiek het volgende:
Ben geen Amsterdammer. Welke partijen hadden het regenboogsneeuwvlokjesvocabulair op het program staan?
Nee, conform hun gender.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Klopt. En de mensen die dat niet doen moeten maar accepteren dat ze soms voor het andere geslacht worden aangezien. Kun je daar niet mee leven zul je ook kunnen kiezen om je weer te kleden zoals gebruikelijk is voor je geslacht.
https://www.transgenderne(...)ornaamwoord-uitslag/quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hahahah.
Wie heeft hier om gevraagd? Kom maar met cijfers en feiten.
En rechts is lekker aan het bleren om...? Wie kan het mij vertellen?quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Verreweg de meeste transgenders identificeren zich als een man of een vrouw. Dus ... leuk dat ze aangesproken worden dus.
Links is dus weer lekker aan het bleren namens mensen die er helemaal niet om vragen.
I warned you Ryan.quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Even denk je, hoop je, dat de gekkigheid bij ons wordt overgeslagen. Wij zijn een stuk nuchterder dan Anglo-saksen, Amerikanen en Scandinaviërs? Toch? Nou ja, niet dus. Amsterdam leidt, wie volgt?
Nee, conform hun geslacht.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:20 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, conform hun gender.
En ook niet-transgenders die zich conform hun geslacht kleden worden regelmatig voor het andere geslacht aangezien. Gewoon omdat de geslachtsstereotypen geen rekening houden met de werkelijkheid.
Ik ken zat echte vrouwen die zichzelf als vrouw zien, maar er in een jurk alsnog als travestiet uitzien, bijvoorbeeld.
Je kunt je er ook niets van aantrekken. Wat mij betreft had dit ook helemaal geen nieuws hoeven zijn, maar ja de Paper of Deplorables oftewel de Groffe Tele vond het nodig om er weer melding van te maken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Klopt. En de mensen die dat niet doen moeten maar accepteren dat ze soms voor het andere geslacht worden aangezien. Kun je daar niet mee leven zul je ook kunnen kiezen om je weer te kleden zoals gebruikelijk is voor je geslacht.
Waarschijnlijk omdat homo-huwelijk de lading niet dekt, aangezien het ook voor lesbiennes is.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die 2e is nog mooier:
[ afbeelding ]
Dus homohuwelijk is ook niet meer juist.
the fuck
Trokken we ons er maar niets van aan, dan zouden we geen gehoor geven aan deze waanzin.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:23 schreef Pirtdator het volgende:
[..]
Je kunt je er ook niets van aantrekken. Wat mij betreft had dit ook helemaal geen nieuws hoeven zijn, maar ja de Paper of Deplorables oftewel de Groffe Tele vond het nodig om er weer melding van te maken.
Dat ligt toch echt een jouzelf en het soort vrouwen waarmee jij je omringt hoorquote:Op woensdag 26 juli 2017 13:20 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
En ook niet-transgenders die zich conform hun geslacht kleden worden regelmatig voor het andere geslacht aangezien. Gewoon omdat de geslachtsstereotypen geen rekening houden met de werkelijkheid.
Ik ken zat echte vrouwen die zichzelf als vrouw zien, maar er in een jurk alsnog als travestiet uitzien, bijvoorbeeld.
Ik snap het hele probleem niet van beste inwoner/beste reiziger/hallo iedereen/etcquote:Op woensdag 26 juli 2017 13:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Trokken we ons er maar niets van aan, dan zouden we geen gehoor geven aan deze waanzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |