Je beweert hierboven zelf dat je nooit een man met een jurk gaat aannemen. Dus het interesseert je wel.quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om je gender. Het gaat om je geslachtsdeel. En dat is binair. Wat jouw gender is interesseert niemand.
Ik eis trouwens dat je me aanspreekt als Augustus. Ik identificeer me niet meer als mens.quote:
Ik hoop het ook. Maar tot die tijd wil ik gewoon kunnen zeggen dat je je maar normaal kleed en anders maar ergens uit het zicht van klanten paperclips in doosjes gaat zitten stoppen of zo.quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hopelijk komt er ooit een tijd dat mensen zich niet meer laten afschrikken door vrouwen in traditionele Keniaanse gewaden of mannen met jurken en make-up.
Al zal het niet met dank aan jou zijn, zo te horen.
Het is één persoon dus dan zou je het die persoon kunnen vragen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:18 schreef Kim-Holland het volgende:
Over burgemeester gesproken; meester is mannelijk dus ben benieuwd hoe de nieuwe naam gaat luiden voor deze belangrijke persoon
Nee hoor je mag dragen wat je wil. Echter, is een bedrijf er in de eerste plaats om geld te verdienen en niet om safe space te zijn.Als klanten gewoon door een man in een pak ipv in een jurk geholpen willen worden dan trek je een pak aan en anders ga je ergens anders werken. En als jij in je pak op het werk verschijnt en na werktijd in traditioneel Kenyaans gewaad door het leven gaat, prima.quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je beweert hierboven zelf dat je nooit een man met een jurk gaat aannemen. Dus het interesseert je wel.
Hé pik! Hé kut!quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om je gender. Het gaat om je geslachtsdeel. En dat is binair. Wat jouw gender is interesseert niemand.
JE kunt je voelen hoe je wilt, uiteindelijk zit er toch een penis of een vagina tussen je benen en daarmee wordt je dus aangesproken.
Of jij op mannen of vrouwen valt, jezelf man of vrouw of geens van beiden, of jij je een fiets of een mens voelt,dat kan ons allemaal niets schelen.
Ik word liever door een vent in een jurk aangesproken in een winkel dan door een dociele slaaf die klakkeloos de befehlen von de führer opvolgt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee hoor je mag dragen wat je wil. Echter, is een bedrijf er in de eerste plaats om geld te verdienen en niet om safe space te zijn.Als klanten gewoon door een man in een pak ipv in een jurk geholpen willen worden dan trek je een pak aan en anders ga je ergens anders werken. En als jij in je pak op het werk verschijnt en na werktijd in traditioneel Kenyaans gewaad door het leven gaat, prima.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik eis trouwens dat je me aanspreekt als Augustus. Ik identificeer me niet meer als mens.
Tuurlijk, dan kunnen ze weer even aangeven hoe ruimdenkend ze wel niet zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen zich vooral namens hen druk maken
Een pedo in je zaak lijkt me ook niet bepaald winstgevend.quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tja, dan neem ik wel gewoon Henk aan die gelukkig getrouwd met 2 kinderen is..[..]
Ja, dat is toch niet zo vreemd?quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Hé pik! Hé kut!
Als jij door de kleding niet kunt zien wat eronder zit, zul je mensen altijd met hun gender aanspreken.
Ik ben verward. Ik kan tegenwoordig niet meer beoordelen of dit soort teksten bedoeld zijn als satire of serieus....quote:
Dat is je goed recht.quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:29 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik word liever door een vent in een jurk aangesproken in een winkel dan door een dociele slaaf die klakkeloos de befehlen von de führer opvolgt.
Hahahah.quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mooi hoe jij zo durft te beweren wat die mensen willen, terwijl je niet eens snapt waarom ze dit vragen.
Verreweg de meeste transgenders identificeren zich als een man of een vrouw. Dus ... leuk dat ze aangesproken worden dus.quote:
Volgens mij begon onze vriend Ryan3 met het volgende:quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Nee, niet. die politiek werd destijds vooral om opportunistische redenen gevoerd en men was helemaal niet progressief, men was tolerant. Eigenlijk vooral zo lang je een ander er niet mee lastig viel. Zo was het bijvoorbeeld toegestaan ieder geloof aan te hangen maar is het jarenlang verboden geweest op straat enige uiting van religie te geven, Dat mocht alleen thuis of in het gebedshuis. Dat is niet wat men progressief noemt, daarbij denk ik dat er nog wel een stevige discussie gevoerd moet worden of gendeneutralitiet progressief te noemen is. Ik noem het eerder regressief.
Amsterdam was vooruitstrevend voor haar tijd. Progressief dus. Of dat opportunisme was of niet, maakt voor de discussie niet uit.quote:Verder was/is Amsterdam sinds de 17de eeuw al de meeste liberale, ontvankelijke, open, inclusieve stad van misschien wel de hele wereld, althans daar laten ze zich meestal op voorstaan in allerlei uitingen van promotionele aard, daar doe je geen schepje bovenop door de regenboogtaaltips.
Ik had prima gelezen wat je hebt geschreven. Het slaat alleen nergens op, want ik heb nergens voorgesteld om de gender-discussie naar de 16e eeuw te trekken.quote:Verder lees je niet wat ik schrijf, ik zei dat je met pek en veren de stad uit zou zijn gejaagd met je rare denkbeelden.
Je kiest ervoor om er last van te hebben. Om je er aan te ergeren. Dat is zeker wel een keuze.quote:Ik kies daar niet voor, het wordt me opgedrongen.
Vroeger was alles tolerant en beter?quote:Nee hoor, progressief zeker niet. Tolerant. Dat is iets ander, er zit wel overlap in.
Nogmaals:quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:05 schreef Ryan3 het volgende:
Lijkt mij dat dat toch wel een iets prangendere kwestie is en trouwens ook iets dat onderschat wordt.
Ho, ho ik zeg niet dat het zo was/is, ik zeg: zo promoten ze zich overal, dat is heul wat anders hè.quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens mij begon onze vriend Ryan3 met het volgende:
[..]
Amsterdam was vooruitstrevend voor haar tijd. Progressief dus. Of dat opportunisme was of niet, maakt voor de discussie niet uit.
Ja, en dat vind jij een uitstekende zaak, want het gaat om de schijn, of iets dergelijks?quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nogmaals:
Het communicatiebeleid staat vol-le-dig los van de andere kwesties.
Dat is tegengesteld aan je eerdere bewering dat voor jou alleen geslacht telt en gender niet.quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, dat is toch niet zo vreemd?
En dan ben je toch nog steeds dame of heer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |