SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlJuin uit Eigen Tuin!
En altijd excuseren voor alles...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:56 schreef DJ11 het volgende:
Heerlijk altijd, die aankondigingen van Moby tijdens concerten.
Hij heeft altijd een leuke interactie met het publiek. Heb ook eens meegemaakt dat -ie ging uitleggen hoe je het beste foto's kunt maken tijdens het concert (zonder flitser, want anders heb je alleen de schouder van de persoon voor je op de foto).
ach, we waren al doodmoe, dus jammer van het moment, maar het was verder wel goed zoquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Mooi![]()
![]()
maar wat erg dat de techniek het liet afweten![]()
we hebben echt al het mogelijke geprobeerdquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Mooi![]()
![]()
maar wat erg dat de techniek het liet afweten![]()
Ik zei ook niet dat jij die draaidequote:
Ik denk dat ik jouw lichaamsdelen volg.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:07 schreef CindieY het volgende:
Dankjewel MadMaster
Al mijn lichaamsdelen gaan zich nu gauw richting bed begeven om zich daar horizontaal neer te vleien. Welterusten allemaal
MadMaster bedankt voor de deuntjes.quote:
Melting is in geen velden of wegen meer te bekennen...quote:Op woensdag 26 juli 2017 06:14 schreef livelink het volgende:
Alvast een hele goede morgen gewenst aan jullie.
Melting, red je het nog een beetje met die lange dagen?
Tja, die is de komende tijd alleen nog maar aan het slapen en werken. Hij liever dan ik.quote:Op woensdag 26 juli 2017 06:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting is in geen velden of wegen meer te bekennen...
Goedemorgen!
Goedemorgen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 06:14 schreef livelink het volgende:
Alvast een hele goede morgen gewenst aan jullie.
Melting, red je het nog een beetje met die lange dagen?
Hoe lang moet je die lange dagen volhouden?quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
![]()
![]()
Het hakt er wel in zeg.
Deze week alleen vandaag en morgen nog en volgende week nog 4 dagen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe lang moet je die lange dagen volhouden?
Pittig, maar te overzien. Succes, je kunt alweer aftellenquote:Op woensdag 26 juli 2017 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze week alleen vandaag en morgen nog en volgende week nog 4 dagen.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze week alleen vandaag en morgen nog en volgende week nog 4 dagen.
Dank je.quote:
Zeker. Ben ik ook aan het doen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pittig, maar te overzien. Succes, je kunt alweer aftellen
Goedemorgen just me. Hoe was de proefles gisteren?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me. Hoe was de proefles gisteren?
Toe maar...quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:37 schreef just me het volgende:
[..]helemaaf tof !!
ik ga voortaan 1x per week en dat 6 maanden lang !
Het was een bijzondere ervaring, ik ben benieuwd of het ook gaat helpen. Volgende week officiele start met weegmomentquote:
Spannend!quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:48 schreef just me het volgende:
[..]
Het was een bijzondere ervaring, ik ben benieuwd of het ook gaat helpen. Volgende week officiele start met weegmoment
Zeker weten, misschien sluiten ze me wel verkeerd aanquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:52 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker weten, misschien sluiten ze me wel verkeerd aan![]()
ik ga opschieten, 09.09 uur gaat mijn trein
quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:58 schreef CindieY het volgende:
Rechterschoen aan linkervoet geprobeerd te doenBijna weekend!
Zit er een tailfox tussen de kippen?quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:17 schreef Tuned22 het volgende:
De kippen van de buren slaan op tilt geloof ik
Toe aan vakantie vooral! Zelf ook aan het aftellen. Nog 6 te werken dagen.quote:
Zolang je je schoenen niet op je hoofd zet valt het nog te overzienquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toe aan vakantie vooral! Zelf ook aan het aftellen. Nog 6 te werken dagen.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zolang je je schoenen niet op je hoofd zet valt het nog te overzien
Goedemorgen Diaan.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:39 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Melting dat klinkt inderdaad best pittig. Succes ermee nog.
Ben benieuwd waar hij naartoe gaat.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
Radio-dj Rob Stenders vertrekt bij Avrotros
http://nu.nl/entertainmen(...)kt-bij-avrotros.html
![]()
![]()
Ik vrees dat hij niet meer op nationale radio te horen zal zijn.quote:
We wachten af... misschien komt er wel een leuk alternatief voor in de plaats.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij niet meer op nationale radio te horen zal zijn.![]()
En helaas ook niet met tijdens top 2000. Er gaan geruchten dat Gerard El dom naar de middag gaat. Hopelijk 's morgens nu weer een leuke DJ. Ik luister nooit meer radio 's morgens.
Ik stel me beschikbaar.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
We wachten af... misschien komt er wel een leuk alternatief voor in de plaats.
Ik ben benieuwd. Maar als Gerard naar de middag gaat, ga ik niet meer luisteren.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
We wachten af... misschien komt er wel een leuk alternatief voor in de plaats.
Ook niet 's morgens?quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Maar als Gerard naar de middag gaat, ga ik niet meer luisteren.
quote:
Ik mag mee naar de speeltuin 😊quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Veel plezier. Ik neem aan dat je de kabouters met een bezoekje gaat vereren.
quote:
Die moet gewoon weer lekker voor zichzelf verder gaan, fuck Hilversum!quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ochtend DJ's zijn zelden leuk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij niet meer op nationale radio te horen zal zijn.![]()
En helaas ook niet met tijdens top 2000. Er gaan geruchten dat Gerard El dom naar de middag gaat. Hopelijk 's morgens nu weer een leuke DJ. Ik luister nooit meer radio 's morgens.
Jeroen van Inkel weg bij Radio Veronicaquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ja dat is ook zo. Maar krijg ik 's ochtends niet op mijn radio in de keuken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet gewoon weer lekker voor zichzelf verder gaan, fuck Hilversum!
Kan voorlopig weer teren op een hele nieuwe fanbase...
Ik vond het altijd leuk om naar Giel te luisteren, maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ochtend DJ's zijn zelden leuk.
Daarom draai ik vrijwel alleen 's avonds...
Maar zonder dollen, ochtendshows zijn te voorgeprogrameerd met vaste items e.d., dat er na korte tijd al niks meer aan is. En steeds dezelfde grappen maken is noot grappig (vrij naar Stenders)...
Het is wel heel toevallig...quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jeroen van Inkel weg bij Radio Veronica
Het wordt ontkent, maar een ouderwetse Stenders & Van Inkel mag van mij wel...
Dat was voor mij nou net de reden om niet naar Giel te luisteren.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuk om naar Giel te luisteren, maar ik snap wel wat je bedoelt.
niks mis mee, toch? Ieder z'n sterke kant cq puntenquote:Op woensdag 26 juli 2017 13:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik probeer in september, oktober en november een paar seminars op te zetten, maar of de sprekers kunnen niet of de locatie is al gereserveerd of er is gelijktijdig een ander evenement ...![]()
Het klinkt misschien schandalig, maar het wordt nu tijd om de charmes van mijn secretaresse in te zetten...
Ze vind het zelf nog leuk ook, zeker als ze het toch voor elkaar krijgt wat mij niet meteen lukt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niks mis mee, toch? Ieder z'n sterke kant cq punten
Ach alle betrokkenen zijn volwassen (neem ik aan tenminstequote:Op woensdag 26 juli 2017 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze vind het zelf nog leuk ook, zeker als ze het toch voor elkaar krijgt wat mij niet meteen lukt.
Maar ik vind het zelf soms wat beschamend...
Ja, allen zijn volwassen en gedragen zich ook zo...quote:Op woensdag 26 juli 2017 14:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ach alle betrokkenen zijn volwassen (neem ik aan tenminste). Als het helpt, waarom niet? Je moet het toch op een manier voor elkaar krijgen en er zijn flink wat minder geschikte
.
Voor de items die ik leuk vond, was dat wel handig.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was voor mij nou net de reden om niet naar Giel te luisteren.
Aan de plaat of het item wist ik precies hoe laat het was, letterlijk en figuurlijk.
Stront irritant...
Dan heeft ie geen inkomsten.quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet gewoon weer lekker voor zichzelf verder gaan, fuck Hilversum!
Kan voorlopig weer teren op een hele nieuwe fanbase...
Dat gaat iig niet bij de PO gebeuren, die kunnen dat niet betalenquote:Op woensdag 26 juli 2017 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jeroen van Inkel weg bij Radio Veronica
Het wordt ontkent, maar een ouderwetse Stenders & Van Inkel mag van mij wel...
ik was een soort van fan van Ekdomquote:Op woensdag 26 juli 2017 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor de items die ik leuk vond, was dat wel handig.
Dat zal misschien 1 of 2 keer gebeurd zijn, het zijn bijna altijd originelen en veel ouderquote:Op woensdag 26 juli 2017 15:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een kluis is een ding waar je een kleinood uithaalt en niet een of andere kutremix uit 2013
veel te vaak naar mijn smaak.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zal misschien 1 of 2 keer gebeurd zijn, het zijn bijna altijd originelen en veel ouder
Vind het wel meevallen hoorquote:Op woensdag 26 juli 2017 15:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
veel te vaak naar mijn smaak.
Vorige week zijn middagshow was een stuk beter
Eens, hoewel het een beetje langs mij heen gaat nu ik geen televisie meer heb. Alles wat ik via internet bewust op zoek is echt zelden afkomstig van de NPO. Maar ja, het wil niet echt lukken met de broodnodige hervormingen daar.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat hele NPO is 1 groot drama....
Laat Robbie maar schuiven, dat doet 'ie z'n hele radio carrière al...quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan heeft ie geen inkomsten.
Nu ik erover nadenk, KX zit ook bij de AVROTROS, mij benieuwen wat dat voor gevolgen heeft.
[..]
Dat gaat iig niet bij de PO gebeuren, die kunnen dat niet betalen
Maar afgezien van een periode na Yorin wel altijd in loondienst. Van kx kan ie niet leven natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat Robbie maar schuiven, dat doet 'ie z'n hele radio carrière al...
True, true, denk ook niet dat Rob uit Hilversum verdwijnt, die heeft z'n plek net weer een beetje gevonden daar. Hoewel ik het stiekem wel een beetje hoop...quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar afgezien van een periode na Yorin wel altijd in loondienst. Van kx kan ie niet leven natuurlijk.
Maar aangezien Basyl de baas wordt bij 2 zal Rob heus wel blijven. Rob was degene die Basyl bij 3fm had gehaald en Basyl draait ook al jaren op kx.
Dank voor de vertaling...quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij bedoelt dat hij dan een show gaat doen
Ow, succes!quote:Op woensdag 26 juli 2017 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo ongeveer, spullen sjouwen vandaag
Jij bent viesdik?quote:
Nee. Toen ik twee maand geleden op het werk op zo'n speciale weegschaal stond in het kader van gezond werken enzo, was de eerste vraag die ik kreeg of ik sport.quote:
Ja, OK.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eten maken, eten, dobbelspelletje doen met Lennon. En dan nu op de bank!
Doe jij nog radio maken of verkoop ze alleen nog maar?quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:09 schreef robdriessen het volgende:
Niet kapot te krijgen, deze toko.
Mooi zo!
Ik ben met sabbatical om andere sterren de kans te geven om te shinen. *kuch*quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe jij nog radio maken of verkoop ze alleen nog maar?
quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:09 schreef robdriessen het volgende:
Niet kapot te krijgen, deze toko.
Mooi zo!
Rooster is nog leeg t/m vrijdag...quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben met sabbatical om andere sterren de kans te geven om te shinen. *kuch*
Heel veel kans dus?quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rooster is nog leeg t/m vrijdag...
Tieotie!quote:
het wordt wel een keer tijd jaquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben met sabbatical om andere sterren de kans te geven om te shinen. *kuch*
Bubbles!quote:
Als het niet meer zo enorm hectisch op werk is, wil ik het misschien weer een keertje proberenquote:
Genoeg innerlijke rust voor vandaag?quote:
Ja hoor, volle agenda, maar dat komt wel goed...quote:Op donderdag 27 juli 2017 07:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Genoeg innerlijke rust voor vandaag?
Klopt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:19 schreef livelink het volgende:
Melting, je bent klaar met werken als het goed is
Oh, dat zou ik echt niet kunnen. Ze mogen je wel echt dankbaar zijn op je werk.quote:Op donderdag 27 juli 2017 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als ik 's avonds thuis kom is het douchen en naar bed.
Goedemorgen allemaal.
Dat vind ik ook.quote:Op donderdag 27 juli 2017 07:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik echt niet kunnen. Ze mogen je wel echt dankbaar zijn op je werk.
Dankbare werkgeversquote:Op donderdag 27 juli 2017 07:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik echt niet kunnen. Ze mogen je wel echt dankbaar zijn op je werk.
Ik ken ze wel, gelukkig ...quote:Op donderdag 27 juli 2017 07:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dankbare werkgevers![]()
Goeie grap
Ze bestaan, ik weet het zekerquote:Op donderdag 27 juli 2017 07:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dankbare werkgevers![]()
Goeie grap
Dit dus.quote:Op donderdag 27 juli 2017 08:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze bestaan, ik weet het zeker
het zou alleen wel leuk zijn als ze dat ook lieten merken met een salarisverhoging of bonus of zo![]()
Iets met zaaien en oogsten?quote:Op donderdag 27 juli 2017 07:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dankbare werkgevers![]()
Goeie grap
Dank u!quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
knokkels doet het niet, dus: *deel koffie uit*
Blijven ademen, en neem af en toe een minuutje rust.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Weinig innerlijke rust en ook weinig uiterlijke rust hier. Maar even doorbikkelen op allerlei gebied
ik hang nu ook op de bank, wel vanalles regelen, maar dat kan gelukkig ook vanaf de bankquote:Op donderdag 27 juli 2017 13:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Blijven ademen, en neem af en toe een minuutje rust.
Ik hou de chaise longue in de Radio49huiskamer wel vrij voor je
Sterkte! Hopelijk hoef je niet lang door te bikkelen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Weinig innerlijke rust en ook weinig uiterlijke rust hier. Maar even doorbikkelen op allerlei gebied
Donderdag, dus honkbal voor mij...quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:02 schreef Melting het volgende:
Nou baal ik wel dat ik in de avond zit...... weer geen dj vanavond. Anders had ik wat deuntjes aan geslingerd vanavond.
We overleven het wel. Voor jou is het zwaarder dan voor ons.quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:02 schreef Melting het volgende:
Nou baal ik wel dat ik in de avond zit...... weer geen dj vanavond. Anders had ik wat deuntjes aan geslingerd vanavond.
quote:Op donderdag 27 juli 2017 17:55 schreef livelink het volgende:
[..]
We overleven het wel. Voor jou is het zwaarder dan voor ons.
Je zal wel niet bij mij in de buurt wonenquote:Op donderdag 27 juli 2017 18:28 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg net een NL-alert op mijn telefoon ivm een grote brand. Als het een echt alert is maakt hij wel een hoop kabaal zeg
Ik geloof ook niet dat ik hier veel last heb van de brand (tenminste nog niet). Het gaat om deze brand. Maar voorlopig is de rook nog niet bij ons, lijkt het.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je zal wel niet bij mij in de buurt wonen
Nee, da's niet bij mij in de buurtquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik hier veel last heb van de brand (tenminste nog niet). Het gaat om deze brand. Maar voorlopig is de rook nog niet bij ons, lijkt het.
Ik hoop echt dat die rook niet hierheen komt. Uit wat ik zo lees is het een giftige bendequote:Op donderdag 27 juli 2017 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, da's niet bij mij in de buurt
Beter nu een Alert en geen overlast dan wel overlast en geen Alert.
Welke toko?quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, heerlijke sushi en ander Japans eten, maar wat een sfeerloze hut daar en erg onpersoonlijk. Ik koos het verrassingsdessert van de chef en toen werd er een bakje zwart sesamijs voor me neergezet. Niet helemaal wat ik verwacht had
motto in alkmaarquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Welke toko?
* OscarMopperkont is sowieso niet van de aziaat.... maar goed, gezien we straks in dezelfde regio wonen.... handig om te weten
al die andere tenten in de buurt hebben het gecombineerd met zo'n bakplaat, die lucht komt je al tegemoet als je de deur opent, je kunt meteen onder de douche en je haar wassen als je daar klaar bent, net zo erg als thuis steengrillen en fondue etc, vieze lucht krijg je weken niet uit je huis, dus daar ga ik zeker niet heen.quote:
Jammer, motto.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2017 18:15 schreef xBubbles het volgende:
Of vakantie. Dat is nog beter dan weekend
Dus je was wel verrast? Missie geslaagd dus.quote:Op donderdag 27 juli 2017 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, heerlijke sushi en ander Japans eten, maar wat een sfeerloze hut daar en erg onpersoonlijk. Ik koos het verrassingsdessert van de chef en toen werd er een bakje zwart sesamijs voor me neergezet. Niet helemaal wat ik verwacht had
Scherpquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:51 schreef Melting het volgende:
Dus je was wel verrast? Missie geslaagd dus.
het was nogal knulligquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je was wel verrast? Missie geslaagd dus.
het was wel lekker, ik hou sowieso wel van sesamquote:Op donderdag 27 juli 2017 19:54 schreef livelink het volgende:
Sesamijs lijkt me gewoon wel erg vies, welke kleur het verder ook heeft.
WT Raf!quote:
Heb er nu een paar nachten doorgebracht, maar dat beviel niet zo goedquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
WT Raf!
Hoe bevalt je nieuwe huisje!
Oef, klote man! Allemaal door de spanningen van het onverwachte en de drukte? Wel herkenbaar hoor!quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb er nu een paar nachten doorgebracht, maar dat beviel niet zo goed
Maar niet door het huisje, maar was zo ziek als een hond
Iets teveel gestrest denk ik, ging ineens zo achterlijk veel sneller dan verwacht.
Gaat nu gelukkig weer ietsjes bezig, maar kon nog geen slok water binnenhouden. Maar hele dagen op bed zonder tv of internet en constant braken zijn niet het meest fijne begin. Maar vanaf nu zal het wel gaan bevallen denk ik zo
quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ach ja nu kan ik me hier in ieder geval prima redden en de "hulptroepen" hebben nu een weekje vakantie. Dus kan ik ook even bijtanken en dingen uitzoeken. Wel prima voor nu even.
Heel verstandig.quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ach ja nu kan ik me hier in ieder geval prima redden en de "hulptroepen" hebben nu een weekje vakantie. Dus kan ik ook even bijtanken en dingen uitzoeken. Wel prima voor nu even.
Vervelend dat je je zo beroerd hebt gevoeldquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb er nu een paar nachten doorgebracht, maar dat beviel niet zo goed
Maar niet door het huisje, maar was zo ziek als een hond
Iets teveel gestrest denk ik, ging ineens zo achterlijk veel sneller dan verwacht.
Gaat nu gelukkig weer ietsjes bezig, maar kon nog geen slok water binnenhouden. Maar hele dagen op bed zonder tv of internet en constant braken zijn niet het meest fijne begin. Maar vanaf nu zal het wel gaan bevallen denk ik zo
beterschap!quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
Welkom terug! Lekker opknappen en genieten van je nieuwe huisje!quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
lekker gaan genieten Rafquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:17 schreef Rafeiro het volgende:
Maar hele dagen op bed zonder tv of internet en constant braken zijn niet het meest fijne begin. Maar vanaf nu zal het wel gaan bevallen denk ik zo
Ben d'r, net wakker...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 06:54 schreef Tuned22 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal laat vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
(of nemen de TT wel érg letterlijk)
Hee hee hee, ik zag het wel hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2017 07:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben d'r, maar dansen doe ik nog even niet...
Goedemorgen!
Groeten aan Jan...quote:Op vrijdag 28 juli 2017 07:07 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hee hee hee, ik zag het wel hoor![]()
Jan is ernstig teleurgesteld in je
Dat vind ik super van jequote:Op vrijdag 28 juli 2017 07:27 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Goedemorgenik speel vandaag maar even voor welkomstcomité
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 07:43 schreef Tuned22 het volgende:
[..]![]()
Even de honneurs voor Melting en livelink waarnemen
eerst koffie, dan douchen en dan ontbijtenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 07:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Heb je al ontbeten of hou je het alleen bij koffie..?![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:09 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers.
Vandaag op speciaal verzoek; slagroomsoezen:
[ afbeelding ]
![]()
Tast toe, er is genoeg.
quote:
Wij zeggen goedemorgen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Laatste voorbereidingen voor verhuizing
Goedemorgen.quote:
Moven met die vuilnisbakquote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Laatste dag in Zwolle ook?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik zal vast ooit nog eens in Zwolle zijn, maar niet meer als bewonerquote:
Succes Oscar!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 08:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:11 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Dagje vrij genomen en zelfs uitgeslapen![]()
Ik wist niet dat ik het in me had.
Je hebt de sportschool maar een keertje overgeslagen?quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt de sportschool maar een keertje overgeslagen?
Scherven brengen gelukquote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:30 schreef CindieY het volgende:
Dit wordt mijn dab niet vandaag. M'n klok is om de een of andere mysterieuze reden van de muur gevallen, glas kapot, dus net gestofzuigd. Wil ik een kop thee gaan zetten, trek ik een kastje open, komt er een glazen schaaltje naar buiten vallen. Jullie raden het al
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:30 schreef CindieY het volgende:
Dit wordt mijn dag niet vandaag. M'n klok is om de een of andere mysterieuze reden van de muur gevallen, glas kapot, dus net gestofzuigd. Wil ik een kop thee gaan zetten, trek ik een kastje open, komt er een glazen schaaltje naar buiten vallen. Jullie raden het al
Voorlopig even niet op blote voeten lopen is mijn advies.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:30 schreef CindieY het volgende:
Dit wordt mijn dag niet vandaag. M'n klok is om de een of andere mysterieuze reden van de muur gevallen, glas kapot, dus net gestofzuigd. Wil ik een kop thee gaan zetten, trek ik een kastje open, komt er een glazen schaaltje naar buiten vallen. Jullie raden het al
Ik betwijfel het inmiddelsquote:
Ik moet helaas straks werken, dus zal de deur wel uit moeten.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Terug naar bed, en er niet meer uitkomen voor de dag om is.
Eerst een kop thee, pak ik daarna de stofzuiger wel. Alweer.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Voorlopig even niet op blote voeten lopen is mijn advies.
Te triest voor woorden..... Ik heb niks tegen mensen die zich niet willen kwalificeren als man noch vrouw, maar om nu alles aan te gaan passen....quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen altesaam. "Dames en heren" begint een heikel punt te worden in Nederland.
Ik betwijfel het...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik betwijfel het...Voorzichtig rijden dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is al thuis, zonder scherven...
Beste reizigers....quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen altesaam. "Dames en heren" begint een heikel punt te worden in Nederland.
Goed bezig!!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:11 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Dagje vrij genomen en zelfs uitgeslapen![]()
Ik wist niet dat ik het in me had.
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:30 schreef CindieY het volgende:
Laat alle ongeluk van de wereld vandaag over je heen komen. Na middernacht ben je dan voor een tijdje van alle ellende af! Alleen deze dag nog even door komen!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:27 schreef CindieY het volgende:
Waar kan ik deze dag afschrijven?![]()
In de laatste 500 meter fietsen voordat ik op kantoor was begon het enorm te plenzen. Nu ben ik doorweekt
Ow damn....quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:27 schreef CindieY het volgende:
Waar kan ik deze dag afschrijven?![]()
In de laatste 500 meter fietsen voordat ik op kantoor was begon het enorm te plenzen. Nu ben ik doorweekt
Eensquote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Te triest voor woorden..... Ik heb niks tegen mensen die zich niet willen kwalificeren als man noch vrouw, maar om nu alles aan te gaan passen....
Boeit mij echt niet op welk toilet z'n hun behoefte doen. Echt, laat elkaar lekker. Maar dit slaat wel door hoor.
Zouden de Roma zich dan niet beledigd voelen? En de kampers...quote:
en de limburgersquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zouden de Roma zich dan niet beledigd voelen? En de kampers...
Er zal allicht ergens 1 groep zijn die hier niet mee kunnen leven.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zouden de Roma zich dan niet beledigd voelen? En de kampers...
Dat zijn geen reizigers, die blijven binnen de provinciegrenzen.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:30 schreef livelink het volgende:
Ik vind het best cynisch om in een stilstaande trein te worden aangesproken als reiziger.
"Beste reiziger, deze trein zal niet verder rijden. U wordt allen verzocht uit te stappen. Uw reis is hierbij beeindigd"
Wildersquote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:36 schreef ToT het volgende:
idd!
Tja ik vind de REDEN waarom ze het veranderen echt belachelijk, maar dat Geertje er weer kamervragen over moet stellen is ook echt onzin, en zijn woordgebruik zorgt er precies voor dat velen de PVV als een "domme Tokkie-partij" zien.
PVV: NS is totaal de weg kwijt
Is in Londen begonnen geloof ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:20 schreef CindieY het volgende:
Het voelt als een hype, dat hele gedoe over 'dames en heren'. Opeens moeten we allemaal er iets van vinden. Waait hopelijk wel weer over.
Tot de volgende hype komt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet begrijp waar dit nu allemaal ineens vandaan komt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:20 schreef CindieY het volgende:
Het voelt als een hype, dat hele gedoe over 'dames en heren'. Opeens moeten we allemaal er iets van vinden. Waait hopelijk wel weer over.
Ik denk dat degenen waarvan men dénkt dat die zich eraan (zouden kunnen gaan) storen, het geen ene biet uitmaakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 16:20 schreef CindieY het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |