SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlJuin uit Eigen Tuin!
En altijd excuseren voor alles...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:56 schreef DJ11 het volgende:
Heerlijk altijd, die aankondigingen van Moby tijdens concerten.
Hij heeft altijd een leuke interactie met het publiek. Heb ook eens meegemaakt dat -ie ging uitleggen hoe je het beste foto's kunt maken tijdens het concert (zonder flitser, want anders heb je alleen de schouder van de persoon voor je op de foto).
ach, we waren al doodmoe, dus jammer van het moment, maar het was verder wel goed zoquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Mooi![]()
![]()
maar wat erg dat de techniek het liet afweten![]()
we hebben echt al het mogelijke geprobeerdquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
Mooi![]()
![]()
maar wat erg dat de techniek het liet afweten![]()
Ik zei ook niet dat jij die draaidequote:
Ik denk dat ik jouw lichaamsdelen volg.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:07 schreef CindieY het volgende:
Dankjewel MadMaster
Al mijn lichaamsdelen gaan zich nu gauw richting bed begeven om zich daar horizontaal neer te vleien. Welterusten allemaal
MadMaster bedankt voor de deuntjes.quote:
Melting is in geen velden of wegen meer te bekennen...quote:Op woensdag 26 juli 2017 06:14 schreef livelink het volgende:
Alvast een hele goede morgen gewenst aan jullie.
Melting, red je het nog een beetje met die lange dagen?
Tja, die is de komende tijd alleen nog maar aan het slapen en werken. Hij liever dan ik.quote:Op woensdag 26 juli 2017 06:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting is in geen velden of wegen meer te bekennen...
Goedemorgen!
Goedemorgen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 06:14 schreef livelink het volgende:
Alvast een hele goede morgen gewenst aan jullie.
Melting, red je het nog een beetje met die lange dagen?
Hoe lang moet je die lange dagen volhouden?quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
![]()
![]()
Het hakt er wel in zeg.
Deze week alleen vandaag en morgen nog en volgende week nog 4 dagen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe lang moet je die lange dagen volhouden?
Pittig, maar te overzien. Succes, je kunt alweer aftellenquote:Op woensdag 26 juli 2017 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze week alleen vandaag en morgen nog en volgende week nog 4 dagen.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze week alleen vandaag en morgen nog en volgende week nog 4 dagen.
Dank je.quote:
Zeker. Ben ik ook aan het doen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pittig, maar te overzien. Succes, je kunt alweer aftellen
Goedemorgen just me. Hoe was de proefles gisteren?quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me. Hoe was de proefles gisteren?
Toe maar...quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:37 schreef just me het volgende:
[..]helemaaf tof !!
ik ga voortaan 1x per week en dat 6 maanden lang !
Het was een bijzondere ervaring, ik ben benieuwd of het ook gaat helpen. Volgende week officiele start met weegmomentquote:
Spannend!quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:48 schreef just me het volgende:
[..]
Het was een bijzondere ervaring, ik ben benieuwd of het ook gaat helpen. Volgende week officiele start met weegmoment
Zeker weten, misschien sluiten ze me wel verkeerd aanquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:52 schreef just me het volgende:
[..]
Zeker weten, misschien sluiten ze me wel verkeerd aan![]()
ik ga opschieten, 09.09 uur gaat mijn trein
quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:58 schreef CindieY het volgende:
Rechterschoen aan linkervoet geprobeerd te doenBijna weekend!
Zit er een tailfox tussen de kippen?quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:17 schreef Tuned22 het volgende:
De kippen van de buren slaan op tilt geloof ik
Toe aan vakantie vooral! Zelf ook aan het aftellen. Nog 6 te werken dagen.quote:
Zolang je je schoenen niet op je hoofd zet valt het nog te overzienquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toe aan vakantie vooral! Zelf ook aan het aftellen. Nog 6 te werken dagen.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zolang je je schoenen niet op je hoofd zet valt het nog te overzien
Goedemorgen Diaan.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:39 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Melting dat klinkt inderdaad best pittig. Succes ermee nog.
Ben benieuwd waar hij naartoe gaat.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
Radio-dj Rob Stenders vertrekt bij Avrotros
http://nu.nl/entertainmen(...)kt-bij-avrotros.html
![]()
![]()
Ik vrees dat hij niet meer op nationale radio te horen zal zijn.quote:
We wachten af... misschien komt er wel een leuk alternatief voor in de plaats.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij niet meer op nationale radio te horen zal zijn.![]()
En helaas ook niet met tijdens top 2000. Er gaan geruchten dat Gerard El dom naar de middag gaat. Hopelijk 's morgens nu weer een leuke DJ. Ik luister nooit meer radio 's morgens.
Ik stel me beschikbaar.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
We wachten af... misschien komt er wel een leuk alternatief voor in de plaats.
Ik ben benieuwd. Maar als Gerard naar de middag gaat, ga ik niet meer luisteren.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
We wachten af... misschien komt er wel een leuk alternatief voor in de plaats.
Ook niet 's morgens?quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Maar als Gerard naar de middag gaat, ga ik niet meer luisteren.
quote:
Ik mag mee naar de speeltuin 😊quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Veel plezier. Ik neem aan dat je de kabouters met een bezoekje gaat vereren.
quote:
Die moet gewoon weer lekker voor zichzelf verder gaan, fuck Hilversum!quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ochtend DJ's zijn zelden leuk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij niet meer op nationale radio te horen zal zijn.![]()
En helaas ook niet met tijdens top 2000. Er gaan geruchten dat Gerard El dom naar de middag gaat. Hopelijk 's morgens nu weer een leuke DJ. Ik luister nooit meer radio 's morgens.
Jeroen van Inkel weg bij Radio Veronicaquote:Op woensdag 26 juli 2017 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
Ja dat is ook zo. Maar krijg ik 's ochtends niet op mijn radio in de keuken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet gewoon weer lekker voor zichzelf verder gaan, fuck Hilversum!
Kan voorlopig weer teren op een hele nieuwe fanbase...
Ik vond het altijd leuk om naar Giel te luisteren, maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ochtend DJ's zijn zelden leuk.
Daarom draai ik vrijwel alleen 's avonds...
Maar zonder dollen, ochtendshows zijn te voorgeprogrameerd met vaste items e.d., dat er na korte tijd al niks meer aan is. En steeds dezelfde grappen maken is noot grappig (vrij naar Stenders)...
Het is wel heel toevallig...quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jeroen van Inkel weg bij Radio Veronica
Het wordt ontkent, maar een ouderwetse Stenders & Van Inkel mag van mij wel...
Dat was voor mij nou net de reden om niet naar Giel te luisteren.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuk om naar Giel te luisteren, maar ik snap wel wat je bedoelt.
niks mis mee, toch? Ieder z'n sterke kant cq puntenquote:Op woensdag 26 juli 2017 13:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik probeer in september, oktober en november een paar seminars op te zetten, maar of de sprekers kunnen niet of de locatie is al gereserveerd of er is gelijktijdig een ander evenement ...![]()
Het klinkt misschien schandalig, maar het wordt nu tijd om de charmes van mijn secretaresse in te zetten...
Ze vind het zelf nog leuk ook, zeker als ze het toch voor elkaar krijgt wat mij niet meteen lukt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niks mis mee, toch? Ieder z'n sterke kant cq punten
Ach alle betrokkenen zijn volwassen (neem ik aan tenminstequote:Op woensdag 26 juli 2017 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze vind het zelf nog leuk ook, zeker als ze het toch voor elkaar krijgt wat mij niet meteen lukt.
Maar ik vind het zelf soms wat beschamend...
Ja, allen zijn volwassen en gedragen zich ook zo...quote:Op woensdag 26 juli 2017 14:05 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ach alle betrokkenen zijn volwassen (neem ik aan tenminste). Als het helpt, waarom niet? Je moet het toch op een manier voor elkaar krijgen en er zijn flink wat minder geschikte
.
Voor de items die ik leuk vond, was dat wel handig.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was voor mij nou net de reden om niet naar Giel te luisteren.
Aan de plaat of het item wist ik precies hoe laat het was, letterlijk en figuurlijk.
Stront irritant...
Dan heeft ie geen inkomsten.quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet gewoon weer lekker voor zichzelf verder gaan, fuck Hilversum!
Kan voorlopig weer teren op een hele nieuwe fanbase...
Dat gaat iig niet bij de PO gebeuren, die kunnen dat niet betalenquote:Op woensdag 26 juli 2017 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jeroen van Inkel weg bij Radio Veronica
Het wordt ontkent, maar een ouderwetse Stenders & Van Inkel mag van mij wel...
ik was een soort van fan van Ekdomquote:Op woensdag 26 juli 2017 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor de items die ik leuk vond, was dat wel handig.
Dat zal misschien 1 of 2 keer gebeurd zijn, het zijn bijna altijd originelen en veel ouderquote:Op woensdag 26 juli 2017 15:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een kluis is een ding waar je een kleinood uithaalt en niet een of andere kutremix uit 2013
veel te vaak naar mijn smaak.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zal misschien 1 of 2 keer gebeurd zijn, het zijn bijna altijd originelen en veel ouder
Vind het wel meevallen hoorquote:Op woensdag 26 juli 2017 15:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
veel te vaak naar mijn smaak.
Vorige week zijn middagshow was een stuk beter
Eens, hoewel het een beetje langs mij heen gaat nu ik geen televisie meer heb. Alles wat ik via internet bewust op zoek is echt zelden afkomstig van de NPO. Maar ja, het wil niet echt lukken met de broodnodige hervormingen daar.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat hele NPO is 1 groot drama....
Laat Robbie maar schuiven, dat doet 'ie z'n hele radio carrière al...quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan heeft ie geen inkomsten.
Nu ik erover nadenk, KX zit ook bij de AVROTROS, mij benieuwen wat dat voor gevolgen heeft.
[..]
Dat gaat iig niet bij de PO gebeuren, die kunnen dat niet betalen
Maar afgezien van een periode na Yorin wel altijd in loondienst. Van kx kan ie niet leven natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat Robbie maar schuiven, dat doet 'ie z'n hele radio carrière al...
True, true, denk ook niet dat Rob uit Hilversum verdwijnt, die heeft z'n plek net weer een beetje gevonden daar. Hoewel ik het stiekem wel een beetje hoop...quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar afgezien van een periode na Yorin wel altijd in loondienst. Van kx kan ie niet leven natuurlijk.
Maar aangezien Basyl de baas wordt bij 2 zal Rob heus wel blijven. Rob was degene die Basyl bij 3fm had gehaald en Basyl draait ook al jaren op kx.
Dank voor de vertaling...quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij bedoelt dat hij dan een show gaat doen
Ow, succes!quote:Op woensdag 26 juli 2017 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo ongeveer, spullen sjouwen vandaag
Jij bent viesdik?quote:
Nee. Toen ik twee maand geleden op het werk op zo'n speciale weegschaal stond in het kader van gezond werken enzo, was de eerste vraag die ik kreeg of ik sport.quote:
Ja, OK.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eten maken, eten, dobbelspelletje doen met Lennon. En dan nu op de bank!
Doe jij nog radio maken of verkoop ze alleen nog maar?quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:09 schreef robdriessen het volgende:
Niet kapot te krijgen, deze toko.
Mooi zo!
Ik ben met sabbatical om andere sterren de kans te geven om te shinen. *kuch*quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe jij nog radio maken of verkoop ze alleen nog maar?
quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:09 schreef robdriessen het volgende:
Niet kapot te krijgen, deze toko.
Mooi zo!
Rooster is nog leeg t/m vrijdag...quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben met sabbatical om andere sterren de kans te geven om te shinen. *kuch*
Heel veel kans dus?quote:Op woensdag 26 juli 2017 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rooster is nog leeg t/m vrijdag...
Tieotie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |