Die hele overwinning is toch wel een losse flodder. De tegenstelling tussen mensen voor een volledige repeal en mensen die zeggen afblijven is er nog steeds. Ik zie ze dat niet overbruggen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Anyway. McCain wordt flink afgefikt in de media. Hij kan dan nog zo'n mooie speech hebben gehouden over hoe de partijen samen zouden moeten werken, puntje bij paaltje zegt zijn stemgedrag voldoende.
Ze werkten voor de DNC, ja. Maar, en dan komt de grote vraag, wat heeft de DNC er in hemelsnaam aan als ze spullen van diezelfde DNC gaan jatten.quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De gebroeders Awan zaten ontzettend diep in de DNC pockets (zoals eerder ook aangegeven). Denken dat dit op een zichzelf staand iets is, is redelijk naïef te noemen.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De gebroeders Awan zaten ontzettend diep in de DNC pockets (zoals eerder ook aangegeven). Denken dat dit op een zichzelf staand iets is, is redelijk naïef te noemen.
Hoe kom je daar zo bij? Allereerst zitten er zowel Republikeinen als Democraten in die commissie en staat er dat er 'samengewerkt gaat worden met Manafort'. Daarnaast loopt ook gewoon het onderzoek van Mueller nog.quote:
Ach ja, als er iets te vieren is dan is het Trump. Gaat er iets mis dan ligt het aan een ander. Dat doet die lafbek al zijn hele leven volgens mij.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Murkowski krijgt (niet onverwacht) de wind van voren van Trump https://mobile.twitter.co(...)0168183079960576?p=v
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2017 13:31:47 ]
Het val me op dat er weinig pro-Trump reacties staan op die tweet. Een paar bots, dat is het wel.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Murkowski won in 2010 nota bene als write-in kandidaat van een tea-party kandidaat die de primary had gewonnen. Denk niet dat ze zich veel zorgen zal maken.
Dat denk ik ook niet, zit er al weer een jaar of 15. Probleem voor de Republikeinen is altijd een beetje dat de Republikeinse primaries in veelal gegijzeld worden door de extremistenbrigade binnen de partij, maar in Alaska is het kennelijk gewoon mogelijk om als write-in kandidaat mee te doen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Murkowski won in 2010 nota bene als write-in kandidaat van een tea-party kandidaat die de primary had gewonnen. Denk niet dat ze zich veel zorgen zal maken.
Nou, da's mijn cynische kijk op de zaken. SJC zegt niks over Mueller inderdaad maar dat betekent niet dat SJC onderzoek ergens op uit zal komen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij? Allereerst zitten er zowel Republikeinen als Democraten in die commissie en staat er dat er 'samengewerkt gaat worden met Manafort'. Daarnaast loopt ook gewoon het onderzoek van Mueller nog.
Maar, maar... remember Seth Rich!! De pizza-man!quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je kent het patroon toch inmiddels? Een vaag verhaal opblazen tot een groot schandaal en als het weer veel geschreeuw en nul inhoud blijkt te zijn dan ga je naar het volgende. We hebben er nu al talloze gehad van dit kaliber en het zijn iedere keer dezelfde figuren die er mee komen en het opblazen.
Bovendien is ze pas in 2022 weer aan de beurt, dus ook dat zal voor haar niet veel druk op de ketel zetten. Dat weggeprimaried worden voor meer extreme kandidaten vind ik wel een extra argument om een STV of jungle primaries te preferen boven wat ze nu hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:43 schreef Monolith het volgende:
Dat denk ik ook niet, zit er al weer een jaar of 15. Probleem voor de Republikeinen is altijd een beetje dat de Republikeinse primaries in veelal gegijzeld worden door de extremistenbrigade binnen de partij, maar in Alaska is het kennelijk gewoon mogelijk om als write-in kandidaat mee te doen.
Het is de zoveelste keer dat je met fake news komt, werk jij toevallig voor CNN?quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dit is slechts heeft eerste pionnetje dat valt. Meer en grotere belangrijkere stukken zullen volgen verwacht ik. Maarja, dat is BNW en mag hier niet besproken worden... totdat het daadwerkelijk nieuws is.
Dus we wachten af
De kans is inderdaad redelijk dat Trump tegen die tijd weer van het toneel verdwenen is en dit soort kwesties overschaduwd zijn door de teringbende die hij er op alle vlakken van maakt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 14:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bovendien is ze pas in 2022 weer aan de beurt, dus ook dat zal voor haar niet veel druk op de ketel zetten. Dat weggeprimaried worden voor meer extreme kandidaten vind ik wel een extra argument om een STV of jungle primaries te preferen boven wat ze nu hebben.
De enige reden dat de subpoena is opgeheven, is omdat Manafort meewerkt aan het onderzoek, na in eerste instantie zijn advocaat allerlei eisen te hebben laten stellen. Geef ze nog even het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:43 schreef cynicus het volgende:
[..]
Nou, da's mijn cynische kijk op de zaken. SJC zegt niks over Mueller inderdaad maar dat betekent niet dat SJC onderzoek ergens op uit zal komen.
quote:Trump announces ban on transgender people in U.S. military
In tweets Wednesday morning the president wrote: “After consultation with my Generals and military experts, please be advised that the United States Government will not accept or allow Transgender individuals to serve in any capacity in the U.S. Military. Our military must be focused on decisive and overwhelming victory and cannot be burdened with the tremendous medical costs and disruption that transgender in the military would entail. Thank you”. (Washington Post).
Beauregard moet toch wat, nu Trump niet meer met hem wil praten.quote:Citing unnamed sources, The Washington Post reported Tuesday evening that Sessions intends to launch multiple investigations into leaks of sensitive intelligence information that appeared in media reports. Fox News, also citing an unnamed official, published a similar report Wednesday morning.
Ik mis antiderivative, die kon zo mooi vertellen dat Trump echt een voorvechter was van transgenderrechten.quote:
Hij is dus al druk bezig met zijn herverkiezingquote:
Why are you guys all sitting on your helmet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2017 15:28:56 ]
Dat was hij al voor zijn inauguratie. Paar uur na zijn inauguratie is zijn 2020 campagnefonds opgericht. En hij houdt nog steeds rally'squote:Op woensdag 26 juli 2017 15:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij is dus al druk bezig met zijn herverkiezing
quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik mis antiderivative, die kon zo mooi vertellen dat Trump echt een voorvechter was van transgenderrechten.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 19:31:58Thank you to the LGBT community! I will fight for you while Hillary brings in more people that will threaten your freedoms and beliefs. reageer retweet
Ja maar dit was een regel uit de Obamatijd, dus moest het afgeschaft worden.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:28 schreef Puddington het volgende:
Mag Trump überhaupt transgenders wel verbannen uit het leger? Gaat dat niet rechtstreeks in tegen de grondwet?
Er is altijd een oude tweetquote:Op woensdag 26 juli 2017 15:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 19:31:58Thank you to the LGBT community! I will fight for you while Hillary brings in more people that will threaten your freedoms and beliefs. reageer retweet
True...quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja maar dit was een regel uit de Obamatijd, dus moest het afgeschaft worden.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:36 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn de gevolgen van het accepteren van transgenders in het leger?
quote:Tremendous medical costs
Ja, leuk. Ik zie hier mensen Trump veroordelen (altijd leuk en vaak terecht), maar misschien heeft dit soort symboolpolitiek ook échte nadelen.quote:
Slim, zo bespaar je toch weer wat op de 650 miljard die je aan het leger uitgeeft.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:42 schreef Nibb-it het volgende:
Toch weer $2 tot 8 miljoen per jaar bespaard, mensen. Zijn weer vier tripjes naar Mar-a-Lago.
Hetzelfde als het accepteren van mannen of vrouwen in het leger, denk ik.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:36 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn de gevolgen van het accepteren van transgenders in het leger?
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 26-07-2017 om 15:48:02Why didn't A.G. Sessions replace Acting FBI Director Andrew McCabe, a Comey friend who was in charge of Clinton investigation but got.... reageer retweet
Volgens Republikeinse volksvertegenwoordiger Vicky Hartzler kost het 130 miljoen dollar per jaarquote:Op woensdag 26 juli 2017 15:42 schreef Nibb-it het volgende:
Toch weer $2 tot 8 miljoen per jaar bespaard, mensen. Zijn weer vier tripjes naar Mar-a-Lago.
quote:A Rand Corp. study found that there are between 2,500 and 7,000 transgender service members in the active-duty military, and another 1,500 to 4,000 in the reserves.
Misschien dat er wat tere masculine mannetjes zich op hun ziel getrapt voelen, maar meer zal het niet zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik zie hier mensen Trump veroordelen (altijd leuk en vaak terecht), maar misschien heeft dit soort symboolpolitiek ook échte nadelen.
Wat moet het toch kut zijn om onder hem te werken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:50 schreef xpompompomx het volgende:
En ook weer een tweetje over Jeff:twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 26-07-2017 om 15:48:02Why didn't A.G. Sessions replace Acting FBI Director Andrew McCabe, a Comey friend who was in charge of Clinton investigation but got.... reageer retweet
Volgens een studie van RAND van vorig jaar zou het hooguit om $8.4 mio per jaar gaan.quote:Op woensdag 26 juli 2017 15:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgens Republikeinse volksvertegenwoordiger Vicky Hartzler kost het 130 miljoen dollar per jaar
https://www.washingtonpos(...)f0ff459df_story.html
In hetzelfde artikel staat ook:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |