Zonder wrijving waarschijnlijk niet.quote:
Tuurlijk wil je dat een kind leeft. Maar vanaf dag 1 is hun verteld dat het kind geen kans van overleven heeft. Met als gevolg dat het kind nu bijna 1 jaar met pijn in leven wordt gehouden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het dubbel : Als je zelf kinderen hebt wil je alles doen om te zorgen dat het blijft leven. Koste wat kost .en dat je daardoor soms ook niet rationele beslissingen neemt/maakt omdat je niet wil dat je kind dood gaat vind ik nog enigszins te begrijpen
Ik ben zelf moeder.
Maar aan de andere kant als een baby van nu bijna 1 jaar al vanaf het begin van zijn korte leventje pijn heeft en zo'n ernstige ziekte heeft dan zou ik ervoor hebben gekozen om het 'waardig en zonder pijn te laten overlijden, hoe verdrietig dat ook moet zijn.heel kort gezegd )
Heftig iig
Gedoneerd aan een leegstaand weeshuis.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen potje meer achter in de koelkast?
Wordt wat lastig dan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder wrijving waarschijnlijk niet.
Zelfs geen bloemzaden? Of watermeloen?quote:
Houd je van Afrikanen? Daar heb ik volgens mij nog zaad van.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfs geen bloemzaden? Of watermeloen?
Ik val over het algemeen alleen op blanke mannen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Houd je van Afrikanen? Daar heb ik volgens mij nog zaad van.
thatsracist.gifquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val over het algemeen alleen op blanke mannen.
Hihaho
En ik ben homofoob omdat ik op mannen val, ik snap het al.quote:
Schande.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik ben homofoob omdat ik op mannen val, ik snap het al.
Vrouwen zijn veel leukerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik ben homofoob omdat ik op mannen val, ik snap het al.
Wat is Zwab dan?quote:
Op de een of andere manier ga ik altijd met meer vrouwen om dan mannen. Terwijl ik daar niet specifiek m'n best voor doe.quote:
Best vreemd.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op de een of andere manier ga ik altijd met meer vrouwen om dan mannen. Terwijl ik daar niet specifiek m'n best voor doe.
quote:
Ik ontvang gemixte signalen hier.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Best vreemd.
Mannen zijn veel leuker om mee om te gaan.
Ik ga liever met mannen om, maar ik heb vooral vrouwen in mijn vriendenkring.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op de een of andere manier ga ik altijd met meer vrouwen om dan mannen. Terwijl ik daar niet specifiek m'n best voor doe.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik ontvang gemixte signalen hier.
zekers, net uit Sardinie vertrokken, nog net op een beetje bereik nuquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey Kroezende Koen!
Alles lekker daar?
Vrouw eigen is datquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik ontvang gemixte signalen hier.
Enjoyquote:
quote:
quote:
Gelukkig het weekje herfst terwijl ik het land uit benquote:
Goed geplandquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig het weekje herfst terwijl ik het land uit ben
quote:
Ga jij dit jaar nog op vakantie?quote:
Heb vorige week een weekje vrij gehad en naar Nijmegen geweestquote:
Kom vakantie vieren in Friesland!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb vorige week een weekje vrij gehad en naar Nijmegen geweest
Verder alleen wat weekendjes weg maar geen echte vakantie ofzo
Weekendjes weg zijn ook leuk.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb vorige week een weekje vrij gehad en naar Nijmegen geweest
Verder alleen wat weekendjes weg maar geen echte vakantie ofzo
Ik heb blauwe plekken van molo, euhm ik bedoel het karten!!!quote:
Ik had je nog zo gezegd ribprotectors te gebruiken met die standjes, ik bedoel met karten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb blauwe plekken van molo, euhm ik bedoel het karten!!!
Op mijn rug en zij.
Is er wat te doen dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom vakantie vieren in Friesland!
Ja over 2 weken naar Solar en in oktober lang weekendje Portoquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weekendjes weg zijn ook leuk.
Enige 'echte' vakantie vakantie die ik heb dit jaar is volgende week dat ik vrij heb.
Ik wil juichen maar ik ken het niet anders dan een slabestek van IKEA.quote:
Oh leuk, Porto ben ik vorig jaar nog geweest.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja over 2 weken naar Solar en in oktober lang weekendje Porto
Porto is nice!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja over 2 weken naar Solar en in oktober lang weekendje Porto
We gaan met de vriendengroep dus zal voornamelijk nachtwerk wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh leuk, Porto ben ik vorig jaar nog geweest.
Mijn eigen reality dwamah.quote:
Ah ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We gaan met de vriendengroep dus zal voornamelijk nachtwerk worden
Vorig jaar naar Riga geweest, amper de stad in het licht gezien
Het is wat makkelijk om te zeggen dat ik te doen ben.quote:
Ik vind wespen ook helemaal niks , maar de kunst is idd om rustig te blijvenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn eigen reality dwamah.
Vooral toen er een wesp op mijn glas zat. Ik bleef kalm uiteraard, maar mijn vriendin was hopeloos.
*badum tssh*quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is wat makkelijk om te zeggen dat ik te doen ben.
Ijsdraakje is hier over 2,5 week?quote:
Tenzij einde zomer, dan worden ze war wanhopig en opdringerig.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind wespen ook helemaal niks , maar de kunst is idd om rustig te blijven
Die verhuurde ze niet in het hotel.. euhm.. bij de kartbaan. Of werd mij iig niet verteld.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had je nog zo gezegd ribprotectors te gebruiken met die standjes, ik bedoel met karten.
Daar kom ik net vandaanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
We gaan met de vriendengroep dus zal voornamelijk nachtwerk worden
Vorig jaar naar Riga geweest, amper de stad in het licht gezien
Oh hoe vond je het?quote:
Allebei rot insectenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tenzij einde zomer, dan worden ze war wanhopig en opdringerig.
Muggen zijn dan vreselijk
Ook leuk!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Riga, Porto..
Ik ga morgen naar Gruning....
Maar wespen zijn wel nuttigquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Allebei rot insecten, heb liever een bij
Groningen?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Riga, Porto..
Ik ga morgen naar Gruning....
Bijen ook en die zijn niet zo agressiefquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar wespen zijn wel nuttigwat muggen toevoegen weet ik niet 😅
Nah, ik heb the usual gedaan: voor 8000 man live op tv gezongen (met 1000 andere zangers), opname van de Baltische versie van Masterchef bijgewoond als publieksjuryquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh hoe vond je het?
Wij hebben nog met een AK-47 geschoten en getwijfeld over de handgranaat
Maar zo'n vakantie had je vast niet?
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nah, ik heb the usual gedaan: voor 8000 man live op tv gezongen (met 1000 andere zangers), opname van de Baltische versie van Masterchef bijgewoond als publieksjury(uitzending in september), 'mijn' zangkoor 4 gouden medailles zien en vooral horen winnen.
O, en in vijf dagen toch wel een uur of drie in de stad kunnen rondlopen
Lol, ja!quote:
Bij wat voor koor zing je dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol, ja!
Gisteren thuis gekomen en ik lag om 8 uur al in bed.
Een hele ervaringquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nah, ik heb the usual gedaan: voor 8000 man live op tv gezongen (met 1000 andere zangers), opname van de Baltische versie van Masterchef bijgewoond als publieksjury(uitzending in september), 'mijn' zangkoor 4 gouden medailles zien en vooral horen winnen.
O, en in vijf dagen toch wel een uur of drie in de stad kunnen rondlopen
Yep.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep.
Kun je daar die toren nog beklimmen? Is er iets leuks verder voor een bijna 8 jarig kind?
Ja!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep.
Kun je daar die toren nog beklimmen? Is er iets leuks verder voor een bijna 8 jarig kind?
Owh, ik dacht dat je er vandaan kwam of iets vanaf wist door je reactie.quote:
wut?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja!
En er is een stripmuseum als in stripboeken.
Ik las het idd toen jij het vanavond had over baby Charlie.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Om nog even terug te komen op Baby Charlie. Die ouders zijn dus ook nog valse hoop voorgeschoteld door een arts die beweerde hem te kunnen redden zonder hem maar ooit te hebben gezien.
Oh, en het ziekenhuis dat Charlie behandelt heeft maandenlang bedreigingen en andere narigheid over zich heen gekregen, terwijl dat ziekenhuis het enige ziekenhuis in Engeland is dat zulke zieke kinderen uberhaupt behandeld.
http://www.iflscience.com(...)e-charlie-gard-case/
Fappen al gedaan neem ik aan?quote:
Nee man, ik ben een Fries in hart en nierstenen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh, ik dacht dat je er vandaan kwam of iets vanaf wist door je reactie.
We gaan morgen wel eens zien.
Snap je nu iets meer de nuance in dit geval?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Om nog even terug te komen op Baby Charlie. Die ouders zijn dus ook nog valse hoop voorgeschoteld door een arts die beweerde hem te kunnen redden zonder hem maar ooit te hebben gezien.
Oh, en het ziekenhuis dat Charlie behandelt heeft maandenlang bedreigingen en andere narigheid over zich heen gekregen, terwijl dat ziekenhuis het enige ziekenhuis in Engeland is dat zulke zieke kinderen uberhaupt behandeld.
http://www.iflscience.com(...)e-charlie-gard-case/
Nog nooit daar geweestquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee man, ik ben een Fries in hart en nierstenen.
Bah!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee wel het nog betere werk.
Misschien een after-fapje tegen de verveling?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee wel het nog betere werk.
Die zijn wel lekker altijd. Zeg maar het vroegere sigaretje in bed.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien een after-fapje tegen de verveling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |