Zonder wrijving waarschijnlijk niet.quote:
Tuurlijk wil je dat een kind leeft. Maar vanaf dag 1 is hun verteld dat het kind geen kans van overleven heeft. Met als gevolg dat het kind nu bijna 1 jaar met pijn in leven wordt gehouden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het dubbel : Als je zelf kinderen hebt wil je alles doen om te zorgen dat het blijft leven. Koste wat kost .en dat je daardoor soms ook niet rationele beslissingen neemt/maakt omdat je niet wil dat je kind dood gaat vind ik nog enigszins te begrijpen
Ik ben zelf moeder.
Maar aan de andere kant als een baby van nu bijna 1 jaar al vanaf het begin van zijn korte leventje pijn heeft en zo'n ernstige ziekte heeft dan zou ik ervoor hebben gekozen om het 'waardig en zonder pijn te laten overlijden, hoe verdrietig dat ook moet zijn.heel kort gezegd )
Heftig iig
Gedoneerd aan een leegstaand weeshuis.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen potje meer achter in de koelkast?
Wordt wat lastig dan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder wrijving waarschijnlijk niet.
Zelfs geen bloemzaden? Of watermeloen?quote:
Houd je van Afrikanen? Daar heb ik volgens mij nog zaad van.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfs geen bloemzaden? Of watermeloen?
Ik val over het algemeen alleen op blanke mannen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Houd je van Afrikanen? Daar heb ik volgens mij nog zaad van.
thatsracist.gifquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val over het algemeen alleen op blanke mannen.
Hihaho
En ik ben homofoob omdat ik op mannen val, ik snap het al.quote:
Schande.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik ben homofoob omdat ik op mannen val, ik snap het al.
Vrouwen zijn veel leukerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik ben homofoob omdat ik op mannen val, ik snap het al.
Wat is Zwab dan?quote:
Op de een of andere manier ga ik altijd met meer vrouwen om dan mannen. Terwijl ik daar niet specifiek m'n best voor doe.quote:
Best vreemd.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op de een of andere manier ga ik altijd met meer vrouwen om dan mannen. Terwijl ik daar niet specifiek m'n best voor doe.
quote:
Ik ontvang gemixte signalen hier.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Best vreemd.
Mannen zijn veel leuker om mee om te gaan.
Ik ga liever met mannen om, maar ik heb vooral vrouwen in mijn vriendenkring.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op de een of andere manier ga ik altijd met meer vrouwen om dan mannen. Terwijl ik daar niet specifiek m'n best voor doe.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ik ontvang gemixte signalen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |