Maar wespen zijn wel nuttigquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Allebei rot insecten, heb liever een bij
Groningen?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Riga, Porto..
Ik ga morgen naar Gruning....
Bijen ook en die zijn niet zo agressiefquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar wespen zijn wel nuttigwat muggen toevoegen weet ik niet 😅
Nah, ik heb the usual gedaan: voor 8000 man live op tv gezongen (met 1000 andere zangers), opname van de Baltische versie van Masterchef bijgewoond als publieksjuryquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh hoe vond je het?
Wij hebben nog met een AK-47 geschoten en getwijfeld over de handgranaat
Maar zo'n vakantie had je vast niet?
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nah, ik heb the usual gedaan: voor 8000 man live op tv gezongen (met 1000 andere zangers), opname van de Baltische versie van Masterchef bijgewoond als publieksjury(uitzending in september), 'mijn' zangkoor 4 gouden medailles zien en vooral horen winnen.
O, en in vijf dagen toch wel een uur of drie in de stad kunnen rondlopen
Lol, ja!quote:
Bij wat voor koor zing je dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol, ja!
Gisteren thuis gekomen en ik lag om 8 uur al in bed.
Een hele ervaringquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nah, ik heb the usual gedaan: voor 8000 man live op tv gezongen (met 1000 andere zangers), opname van de Baltische versie van Masterchef bijgewoond als publieksjury(uitzending in september), 'mijn' zangkoor 4 gouden medailles zien en vooral horen winnen.
O, en in vijf dagen toch wel een uur of drie in de stad kunnen rondlopen
Yep.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep.
Kun je daar die toren nog beklimmen? Is er iets leuks verder voor een bijna 8 jarig kind?
Ja!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep.
Kun je daar die toren nog beklimmen? Is er iets leuks verder voor een bijna 8 jarig kind?
Owh, ik dacht dat je er vandaan kwam of iets vanaf wist door je reactie.quote:
wut?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja!
En er is een stripmuseum als in stripboeken.
Ik las het idd toen jij het vanavond had over baby Charlie.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Om nog even terug te komen op Baby Charlie. Die ouders zijn dus ook nog valse hoop voorgeschoteld door een arts die beweerde hem te kunnen redden zonder hem maar ooit te hebben gezien.
Oh, en het ziekenhuis dat Charlie behandelt heeft maandenlang bedreigingen en andere narigheid over zich heen gekregen, terwijl dat ziekenhuis het enige ziekenhuis in Engeland is dat zulke zieke kinderen uberhaupt behandeld.
http://www.iflscience.com(...)e-charlie-gard-case/
Fappen al gedaan neem ik aan?quote:
Nee man, ik ben een Fries in hart en nierstenen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh, ik dacht dat je er vandaan kwam of iets vanaf wist door je reactie.
We gaan morgen wel eens zien.
Snap je nu iets meer de nuance in dit geval?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Om nog even terug te komen op Baby Charlie. Die ouders zijn dus ook nog valse hoop voorgeschoteld door een arts die beweerde hem te kunnen redden zonder hem maar ooit te hebben gezien.
Oh, en het ziekenhuis dat Charlie behandelt heeft maandenlang bedreigingen en andere narigheid over zich heen gekregen, terwijl dat ziekenhuis het enige ziekenhuis in Engeland is dat zulke zieke kinderen uberhaupt behandeld.
http://www.iflscience.com(...)e-charlie-gard-case/
Nog nooit daar geweestquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee man, ik ben een Fries in hart en nierstenen.
Bah!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee wel het nog betere werk.
Misschien een after-fapje tegen de verveling?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee wel het nog betere werk.
Die zijn wel lekker altijd. Zeg maar het vroegere sigaretje in bed.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien een after-fapje tegen de verveling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |