quote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik weet wat we gaan doen dit weekend
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze niet meer kan staan of lopen. In het gevecht is ze ergens tegenaan gevallen.
Uh oh.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik weet wat we gaan doen dit weekend
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze niet meer kan staan of lopen. In het gevecht is ze ergens tegenaan gevallen.
Mwehhh.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewoon uit elkaar houden tot de bruiloft.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn zusje en mijn vriendin elkaar laten ontmoeten is misschien een vergissing.
Dat is zeer triest.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]![]()
Waarom zijn kinderen altijd de dupe?
Arm smurfje...quote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een soort van Ikeameubel-test 2.0 voor prille relaties.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon uit elkaar houden tot de bruiloft.
Dwarslaesiezorg is redelijk ok in Amsterdam gelukkigquote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De laatste keer dat het gebeurde was 10 jaar geleden oid. Ik geloof niet dat die foto's er nog zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:26 schreef Molo het volgende:
Ja stuur maar door, ik wacht erop
(Ok, eigenlijk werd Larf schreeuwend wakker en daar moest ik even heen en nu dus wakker, maar het andere verhaal klonk spannender)
Ik DM je zusje wel met 'pics van je broertje'quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De laatste keer dat het gebeurde was 10 jaar geleden oid. Ik geloof niet dat die foto's er nog zijn.
Ik weet niet wat er dit weekend gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik DM je zusje wel met 'pics van je broertje'![]()
Ik heb zin in eten, dus ik ga maar weer slapen hier. Laters buurjongen!
Dat lijkt me een nogal drukke bezigheid, zo heb je nooit meer tijd voor jezelf als man, ik zou daar gek van worden...zeurt de een niet dan waarschijnlijk de ander wel.quote:Canada verbiedt polygamie; man heeft 148 kinderen bij 24 vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Meet to the maxquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat moment dat je beseft dat komend weekend iedereen in huis een FOK! account heeft.
What have I done.
En dit alles met een lachend gezicht uiteraard.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:31 schreef Molo het volgende:
Ik werd net heel liefdevol gezoend en daarna lekker vol in mijn gezicht gehoest door mijn kind![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 06:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat lijkt me een nogal drukke bezigheid, zo heb je nooit meer tijd voor jezelf als man, ik zou daar gek van worden...zeurt de een niet dan waarschijnlijk de ander wel.wat dacht je als ze alle 24 tegelijk ongesteld worden.... -> WW3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Yes!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dit alles met een lachend gezicht uiteraard.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:36 schreef crv het volgende:
[..]
wat dacht je als ze alle 24 tegelijk ongesteld worden.... -> WW3
Ik moet er niet aan denken, en ooit komen ze in de overgang....quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:36 schreef crv het volgende:
[..]
wat dacht je als ze alle 24 tegelijk ongesteld worden.... -> WW3
ik vindt er 1 al meer dan genoegquote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, en ooit komen ze in de overgang....
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!![]()
Goedemorgen alles!
Ik ga even opschieten, beetje boel laat al maar lag zo lekker
Sinds de geboorte van de kat.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:49 schreef DjRex89 het volgende:
Sinds wanneer vier je de verjaardag van een kat?
quote:
We houden het vaak klein en intiem hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:49 schreef DjRex89 het volgende:
Sinds wanneer vier je de verjaardag van een kat?
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 09:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We houden het vaak klein en intiem hoor.
Één keer een groot feest gegeven, dikke kater de volgende dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |