Neuh dat vind ik sneu.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
Bah, een van de kinderen moet maar het ziekenhuis.
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
Bah, een van de kinderen moet maar het ziekenhuis.
Nee. Ik weet wat we gaan doen dit weekendquote:Op maandag 24 juli 2017 23:27 schreef Beurtbalkje het volgende:
[..]
Zwab al eens post-stijltang gezien? Intimiderend, maar aan te bevelen.
Het lijkt erop dat ze niet meer kan staan of lopen. In het gevecht is ze ergens tegenaan gevallen.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik weet wat we gaan doen dit weekend
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze niet meer kan staan of lopen. In het gevecht is ze ergens tegenaan gevallen.
Uh oh.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik weet wat we gaan doen dit weekend
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze niet meer kan staan of lopen. In het gevecht is ze ergens tegenaan gevallen.
Mwehhh.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewoon uit elkaar houden tot de bruiloft.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn zusje en mijn vriendin elkaar laten ontmoeten is misschien een vergissing.
Dat is zeer triest.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]![]()
Waarom zijn kinderen altijd de dupe?
Arm smurfje...quote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een soort van Ikeameubel-test 2.0 voor prille relaties.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon uit elkaar houden tot de bruiloft.
Dwarslaesiezorg is redelijk ok in Amsterdam gelukkigquote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De laatste keer dat het gebeurde was 10 jaar geleden oid. Ik geloof niet dat die foto's er nog zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:26 schreef Molo het volgende:
Ja stuur maar door, ik wacht erop
(Ok, eigenlijk werd Larf schreeuwend wakker en daar moest ik even heen en nu dus wakker, maar het andere verhaal klonk spannender)
Ik DM je zusje wel met 'pics van je broertje'quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De laatste keer dat het gebeurde was 10 jaar geleden oid. Ik geloof niet dat die foto's er nog zijn.
Ik weet niet wat er dit weekend gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik DM je zusje wel met 'pics van je broertje'![]()
Ik heb zin in eten, dus ik ga maar weer slapen hier. Laters buurjongen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |