Ik probeer je argumenten te ontlokken, maar ze lijken niet echt te willen komen. Ik heb al aangegeven waarom een waardeoordeel over een persoon niets met wetenschap te maken heeft. Wetenschap handelt niet om waardeoordelen.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:03 schreef Leandra het volgende: [..] Als wetenschapper moet je beter weten.
Ook kut. Dat hele Pride kan er wel af en het gaat weeeeeeeeeeeeeer over Käse-.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Betere TT. Of slaat het stiekem ook weer op Kaas?
Nee.... nou ja, die opmerking van mij niet, van Friek zou het idd een sneer kunnen zijnquote:Op zondag 23 juli 2017 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Hij zal vast denken van welquote:Op zondag 23 juli 2017 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga het niet terugkijken, maar wat ze zei was meer een stelling dan een waardeoordeel.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik probeer je argumenten te ontlokken, maar ze lijken niet echt te willen komen. Ik heb al aangegeven waarom een waardeoordeel over een persoon niets met wetenschap te maken heeft. Wetenschap handelt niet om waardeoordelen.
Altijd weer reviewer 2....quote:Op zondag 23 juli 2017 23:09 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij kun je inderdaad als wetenschapper gewoon duidelijke waarde-oordelen over mensen hebben, hoe ongefundeerd die ook zijn. Lijkt me best vermoeiend om elk waardeoordeel dat je hebt over een willekeurig persoon naar peer reviewed journals te moeten opsturen, om na 6 maanden een keer te horen dat dit oordeel wellicht acceptabel is, mits er hier en daar nog wat zaken aangepast worden.
Hoe ga jij momenteel, Tem? Woon je nog in Rotterdam?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook kut. Dat hele Pride kan er wel af en het gaat weeeeeeeeeeeeeer over Käse-.
Tuurlijk. Gewoon lekker met vooroordelen gaan strooien als wetenschapper. Kan prima. In je vrije tijd.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:09 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij kun je inderdaad als wetenschapper gewoon duidelijke waarde-oordelen over mensen hebben, hoe ongefundeerd die ook zijn. Lijkt me best vermoeiend om elk waardeoordeel dat je hebt over een willekeurig persoon naar peer reviewed journals te moeten opsturen, om na 6 maanden een keer te horen dat dit oordeel wellicht acceptabel is, mits er hier en daar nog wat zaken aangepast worden.
Hey Nautilus, alles goed? Ik woon en werk nog steeds in Rotterdam en heb inmiddels drie kinderen. Gaat prima allemaal. Kom jij nog wel eens in Rotterdam?quote:Op zondag 23 juli 2017 23:11 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hoe ga jij momenteel, Tem? Woon je nog in Rotterdam?
Sta weer op een bootje. Net ticket binnen.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
In de regen? Want hier komt het met bakken naar beneden iig.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:18 schreef Friek_ het volgende:
Zijn een paar kankerlijers hier zwaar vuurwerk aan het afsteken. Toppertje weer.
Ik moest 100 euro betalen om op een bepaalde boot te komen. Hetero-belasting.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:07 schreef Kaas- het volgende:
Sta weer op een bootje. Net ticket binnen.
Niet gedaan?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik moest 100 euro betalen om op een bepaalde boot te komen. Hetero-belasting.
Heel eerlijk gezegd vind ik het gek om als hetero op de boot te komen. Voor mij zou dat gewoon gaan om het bier en de hitjes van ABBA. Voor veel van mijn homoseksuele vrienden (ja wie heeft ze niet) gaat het om veel meer. Vorig jaar kon ik mee met de boot van COC (ja echt, daar was plek) maar dan zou ik wel heel actief meewerken aan de 'heteroficering' van het hele feest. Klopt dat wel?quote:
Bij ons is ook zeker een kwart (?) op die boot gewoon gezond, maar dat vind ik juist heel leuk, omdat het aantoont dat niet enkel de homo's blij zijn met het feit dat ze hier in vrijheid kunnen leven. Maakt het toch een beetje inclusiever. Zou zeker gaan joh. Maakt het veel toffer dan wanneer er uitsluitend hommels op die boot staan.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik het gek om als hetero op de boot te komen. Voor mij zou dat gewoon gaan om het bier en de hitjes van ABBA. Voor veel van mijn homoseksuele vrienden (ja wie heeft ze niet) gaat het om veel meer. Vorig jaar kon ik mee met de boot van COC (ja echt, daar was plek) maar dan zou ik wel heel actief meewerken aan de 'heteroficering' van het hele feest. Klopt dat wel?
Was je toch voor die dag even nicht geworden.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik moest 100 euro betalen om op een bepaalde boot te komen. Hetero-belasting.
Zonder bruin erbij?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:57 schreef LelijKnap het volgende:
Pedo Penis Pride Parade bekt lekkerder mi.
Ik ben meer trots op mijn huidskleur. Mag dat ook?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
Volgens mij heet het nu Pride en mag je ook gewoon trots zijn op je hetero gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |