SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:00 schreef CindieY het volgende:
Hoe symbolisch dat de achterblijvende Zwollenaren de topics sluiten vanavond
daar is de Fokstok vast nog niet geweestquote:Op zondag 23 juli 2017 22:00 schreef DJ11 het volgende:
Malice?
* DJ11 pakt de kaart van Noord-Holland erbij
Dus je gaat naar een plaats waar veel swingers wonen?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Swingtown.... ze zijn er wel gek op feestjes... en met deze muziekliefhebber zal het er zeker swingen
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef CindieY het volgende:
Het laatste half uurtje van de show en het is echt beginnen te plenzen in Zwolle.
* OscarMopperkont loopt naar het balkon.... even checken... hoor wel de auto's over een natte weg rijden...quote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef CindieY het volgende:
Het laatste half uurtje van de show en het is echt beginnen te plenzen in Zwolle.
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je gaat naar een plaats waar veel swingers wonen?
En terecht!quote:
nee joh, dat kenne ze hillegaar nietquote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je gaat naar een plaats waar veel swingers wonen?
zal vast wel zo'n gelegenheid ergens in de buurt zittenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Niet zulke swingers.... denk ik....
Geen idee... hoef het niet te weten ookquote:Op zondag 23 juli 2017 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zal vast wel zo'n gelegenheid ergens in de buurt zitten
dat is richting Wieringerwerf dat is een stukkie verderopquote:Op zondag 23 juli 2017 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zal vast wel zo'n gelegenheid ergens in de buurt zitten
Leuke show hoorquote:Op zondag 23 juli 2017 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nu komen we in het laatste deel... 4 liedjes nog.... best tranentrekkers op zichzelf staand.....
Maar goed hoort er bij
Dodgy, beter bekend van Good Enough en If You're Thinking Of Me... het hele album Free Peace Sweet is erg aangenaam....quote:
Zekers...quote:
Good enough staat hier ergens op een verzamelaar, ws uit de Shine-seriequote:Op zondag 23 juli 2017 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dodgy, beter bekend van Good Enough en If You're Thinking Of Me... het hele album Free Peace Sweet is erg aangenaam....
ik moet wel een beetje aan Yorick denken, die ziu dit ook mooi kunnen vertolkenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dodgy, beter bekend van Good Enough en If You're Thinking Of Me... het hele album Free Peace Sweet is erg aangenaam....
dat was snikkenquote:
Ben ook benieuwd wat hierna nog gaat komen.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:21 schreef livelink het volgende:
Dit had toch eigenlijk de afsluiter moeten zijn.
So long, farewellquote:Op zondag 23 juli 2017 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat hierna nog gaat komen.
quote:
en dat ook natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2017 22:28 schreef just me het volgende:
dank je wel voor de muziekjes Oscar en
[ afbeelding ]
Truste Meltquote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziekjes, Oscar.![]()
Wellicht tot over een maandje of zo.
Mooi moment om plat te gaan. Es werd Zeit für mich zu gehen.
Ik wens jullie allemaal een fijne avond.
Morgen mag je uitslapen toch!quote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef Melting het volgende:
Ooit word je nog eens een ware nachtbrakerquote:Op zondag 23 juli 2017 22:31 schreef Melting het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Als het even kan, doe ik morgenavond een show![]()
Ik heb leuke nieuwe muziek uitgezocht en ik zal ook meer dan genoeg goud van oud (1960-2016) klaarzetten.
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Truste mensen
* OscarMopperkont gaat slapen, morgen vroeg op
Echt, totaal ander deel van Zwolle.... droog hierquote:Op zondag 23 juli 2017 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Zwolle huilt heel hard nu...
(Het komt met bakken uit de lucht)
Ik denk dat het jouw kant zo wel op komt. Het was hier al aan het gieten voordat DJ11 het zei.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Echt, totaal ander deel van Zwolle.... droog hier
Thanks Tunedquote:Op zondag 23 juli 2017 22:56 schreef Tuned22 het volgende:
Oscar gemist...
Desalniettemin: succes met verhuizen Oscar en veel geluk gewenst op je nieuwe vuilnisbelt
Mogguhquote:
Zelfs voor je naar bed ging?quote:Op maandag 24 juli 2017 07:57 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Ben gisterenavond in slaap gevallen.
Ja op de bank. Ik was radio aan het luisteren en tv aan het kijken.quote:
Dan had je het gewoon nodig.quote:Op maandag 24 juli 2017 08:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja op de bank. Ik was radio aan het luisteren en tv aan het kijken.
Dat gebeurt wel vaker.
Groot gelijk als je die luxe hebt.quote:Op maandag 24 juli 2017 08:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik neem na gisteren even een paar uurtjes vrijaf vanmorgen.
Not my day...
Fijn dat het kan. Sterkte vandaag.quote:Op maandag 24 juli 2017 08:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik neem na gisteren even een paar uurtjes vrijaf vanmorgen.
Not my day...
Het is vakantietijd, dus rustig en geen afspraken vanmorgen.quote:
Waar vandaan is niet zo boeiend, de ETA wel.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:37 schreef just me het volgende:
Bezorger is onderweg
![]()
er staat alleen niet bij waar vandaan en er is ook geen bezorgmoment te zien
gezien jouw ervaringen zou dat heel goed mogelijk zijnquote:Op maandag 24 juli 2017 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar vandaan is niet zo boeiend, de ETA wel.
Maar ik denk dat 'ie er voor morgen wel is...
Heb je geen code waarmee je dat op kan zoeken?quote:Op maandag 24 juli 2017 10:37 schreef just me het volgende:
Bezorger is onderweg
![]()
Staat ook niet bij zeker of hij wel aan het bezorgen is?quote:Op maandag 24 juli 2017 10:37 schreef just me het volgende:
Bezorger is onderweg
![]()
Ik laat soms dingen niet eens meer thuis aan de deur bezorgen met het risico dat je voor Joop Yoghurt zit te wachten.quote:Op maandag 24 juli 2017 13:24 schreef just me het volgende:
Ik moest om 12.00 uur ergens zijn dus even voor 12.00 weg, en ja hoor.... 11.59 kwam hij langs
Nu morgenochtend zelf maar halen !
Is ook beter, vandaar dat ik dat morgen ook ga doen 😊quote:Op maandag 24 juli 2017 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik laat soms dingen niet eens meer thuis aan de deur bezorgen met het risico dat je voor Joop Yoghurt zit te wachten.
Dan laat ik het liever meteen ergens bij een ophaalpunt droppen, dan bepaal ik zelf wel wanneer ik het ophaal...
Voor onbepaalde tijd maar meteen?quote:Op maandag 24 juli 2017 15:31 schreef CindieY het volgende:
Even hyperen! Het was onzeker, maar ik heb op mijn werk een contractverlenging gehad
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 juli 2017 15:31 schreef CindieY het volgende:
Even hyperen! Het was onzeker, maar ik heb op mijn werk een contractverlenging gehad
quote:Op maandag 24 juli 2017 15:31 schreef CindieY het volgende:
gefeliciteerdquote:Op maandag 24 juli 2017 15:31 schreef CindieY het volgende:
Leef je uit, wat mij betreft.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:35 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond een DJ11-show of had iemand anders al draaiplannen?
Als je gisteren naar 'Maandag' hebt gekeken, dan klopt dat.quote:Op maandag 24 juli 2017 18:52 schreef Tuned22 het volgende:
Leuk Elf![]()
Ben ik nou gek, dat ik jou gisteravond nog op het rooster zag staan MM..?
Ahaaa, mysterie ontrafeld danquote:Op maandag 24 juli 2017 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je gisteren naar 'Maandag' hebt gekeken, dan klopt dat.
Dat was het rooster van afgelopen maandag.
Je ziet namelijk altijd de actuele weel t/m zondag.
Deze maandag was gisteren nog 'Volgende maandag' en daar sta/stond ik niet op...
* OscarMopperkont zal het hoogstwaarschijnlijk vanuit bad beluisteren....quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 juli 2017 15:31 schreef CindieY het volgende:
Veel plezierquote:Op maandag 24 juli 2017 19:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont zal het hoogstwaarschijnlijk vanuit bad beluisteren....
Even het badschuim opmaken.... 😂😂
Nieuwe huis heeft geen bad 😡
Je mag ons bad wel hebben...quote:Op maandag 24 juli 2017 19:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont zal het hoogstwaarschijnlijk vanuit bad beluisteren....
Even het badschuim opmaken.... 😂😂
Nieuwe huis heeft geen bad 😡
quote:Op maandag 24 juli 2017 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik was nog helemaal niet klaar met mp3's labelen en zo... Zag ik ineens dat het al 19:59 uur is...
Sjansons...quote:Op maandag 24 juli 2017 20:05 schreef CindieY het volgende:
Dus we gaan Franstalige liedjes luisteren?
Een aantal jaquote:Op maandag 24 juli 2017 20:05 schreef CindieY het volgende:
Dus we gaan Franstalige liedjes luisteren?
Produceert z'n tracks in Reason. Staat een leuk filmpje van op YouTubequote:Op maandag 24 juli 2017 20:09 schreef CindieY het volgende:
Deze van Stromae vind ik echt zo briljantGewoon omdat de tekst zo kansloos is als maar kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |