SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:00 schreef CindieY het volgende:
Hoe symbolisch dat de achterblijvende Zwollenaren de topics sluiten vanavond
daar is de Fokstok vast nog niet geweestquote:Op zondag 23 juli 2017 22:00 schreef DJ11 het volgende:
Malice?
* DJ11 pakt de kaart van Noord-Holland erbij
Dus je gaat naar een plaats waar veel swingers wonen?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Swingtown.... ze zijn er wel gek op feestjes... en met deze muziekliefhebber zal het er zeker swingen
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef CindieY het volgende:
Het laatste half uurtje van de show en het is echt beginnen te plenzen in Zwolle.
* OscarMopperkont loopt naar het balkon.... even checken... hoor wel de auto's over een natte weg rijden...quote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef CindieY het volgende:
Het laatste half uurtje van de show en het is echt beginnen te plenzen in Zwolle.
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je gaat naar een plaats waar veel swingers wonen?
En terecht!quote:
nee joh, dat kenne ze hillegaar nietquote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je gaat naar een plaats waar veel swingers wonen?
zal vast wel zo'n gelegenheid ergens in de buurt zittenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Niet zulke swingers.... denk ik....
Geen idee... hoef het niet te weten ookquote:Op zondag 23 juli 2017 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zal vast wel zo'n gelegenheid ergens in de buurt zitten
dat is richting Wieringerwerf dat is een stukkie verderopquote:Op zondag 23 juli 2017 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zal vast wel zo'n gelegenheid ergens in de buurt zitten
Leuke show hoorquote:Op zondag 23 juli 2017 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nu komen we in het laatste deel... 4 liedjes nog.... best tranentrekkers op zichzelf staand.....
Maar goed hoort er bij
Dodgy, beter bekend van Good Enough en If You're Thinking Of Me... het hele album Free Peace Sweet is erg aangenaam....quote:
Zekers...quote:
Good enough staat hier ergens op een verzamelaar, ws uit de Shine-seriequote:Op zondag 23 juli 2017 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dodgy, beter bekend van Good Enough en If You're Thinking Of Me... het hele album Free Peace Sweet is erg aangenaam....
ik moet wel een beetje aan Yorick denken, die ziu dit ook mooi kunnen vertolkenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dodgy, beter bekend van Good Enough en If You're Thinking Of Me... het hele album Free Peace Sweet is erg aangenaam....
dat was snikkenquote:
Ben ook benieuwd wat hierna nog gaat komen.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:21 schreef livelink het volgende:
Dit had toch eigenlijk de afsluiter moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |