SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
nou dan wordt de andere buurman boos... die overigens nogal luid ruzie aan het maken was met zijn vrouw ..quote:Op zondag 23 juli 2017 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zet je de speakers thuis toch wat harder?
quote:Op zondag 23 juli 2017 12:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dan wordt de andere buurman boos... die overigens nogal luid ruzie aan het maken was met zijn vrouw ..
Dan maakt een beetje meer ruzie ook niks meer uit...quote:Op zondag 23 juli 2017 12:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dan wordt de andere buurman boos... die overigens nogal luid ruzie aan het maken was met zijn vrouw ..
niet voor het eerst en vast ook niet voor het laatst.. het heeft zelfs al eens geleid tot de situatie dat zij hem sloeg...quote:
tis dat zij de trap beheren die we beiden nodig hebben voor het legen van de dakgoten, maar anders.. die man klaagt werkelijk overal over.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan maakt een beetje meer ruzie ook niks meer uit...
Of je hebt 'r op andere gedachten gebracht met je Dresden Dolls...quote:Op zondag 23 juli 2017 12:25 schreef peaceman het volgende:
Cindy zit vast nog in het vorige topic....
quote:Op zondag 23 juli 2017 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je hebt 'r op andere gedachten gebracht met je Dresden Dolls...
Ik geloof dat ik snel een eigen ladder zou kopen.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
tis dat zij de trap beheren die we beiden nodig hebben voor het legen van de dakgoten, maar anders.. die man klaagt werkelijk overal over.
Neuh.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:25 schreef peaceman het volgende:
Cindy zit vast nog in het vorige topic....
als wij zelf de ruimte zouden hebben voor zo'n grote ladder had ik dat wellicht ook al gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik snel een eigen ladder zou kopen.
eet smakelijkquote:Op zondag 23 juli 2017 12:28 schreef Sfeermaker het volgende:
Yay, gewoon live radio tijdens mijn ontbijt
De ladder is van onze beide buren en ons. En zij hebben een garagebox waar hij ligt. Wij hebben die ruimte niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik snel een eigen ladder zou kopen.
al een hele poosquote:Op zondag 23 juli 2017 12:28 schreef Sfeermaker het volgende:
Yay, gewoon live radio tijdens mijn ontbijt
Lang leve de muteknop. En peaceman luistert met koptelefoon dus het kan ook gewoon!quote:
Het is sowieso een goed idee om geen ruzie met je buren te hebben. Lijkt me vreselijk.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet de buurman nog even "vriendelijk" houden. Ik wil volgend jaar een heg tussen onze en hun tuin eruit hebben en een schutting daarvoor in de plaats. Daar staat hij al niet echt positief tegenover, maar helemaal niet als we hem nog bozer maken, denk ik.
quote:Op zondag 23 juli 2017 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lang leve de muteknop. En peaceman luistert met koptelefoon dus het kan ook gewoon!
Ja, eens. Het is alleen zo dat de buurman zich aan heel veel dingen stoort en dat gaat ergeren. Wij storen ons ook wel aan dingen, maar laten het maar gewoon gaan. Ruzie zal het niet worden, denk ik. Daar zijn wij de types niet voor.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is sowieso een goed idee om geen ruzie met je buren te hebben. Lijkt me vreselijk.
Wij hebben ook geen ruzie met hem, maar wat niet is....quote:Op zondag 23 juli 2017 12:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is sowieso een goed idee om geen ruzie met je buren te hebben. Lijkt me vreselijk.
ik vond m prima. niet mijn favoriet, maar toch wel fijn.quote:
dat heb je zojuist gehoordquote:
Live het meest spectaculair, met die vlammenwerpers op hun gezicht...quote:Op zondag 23 juli 2017 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond m prima. niet mijn favoriet, maar toch wel fijn.
quote:Op zondag 23 juli 2017 12:36 schreef livelink het volgende:
Wel weer een kenmerkende Peaceman-overgang.
dat weet ik niet meerquote:Op zondag 23 juli 2017 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live het meest spectaculair, met die vlammenwerpers op hun gezicht...
Het is een beetje van het niveau harde klappen, snel thuis. Vind ik dan.quote:
Feuer Frei is vrij recht toe, recht aan.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een beetje van het niveau harde klappen, snel thuis. Vind ik dan.
ik ben fan, al heeeel lang. Vroeger met mijn huisgenoten stond het vaak keihard aanquote:Op zondag 23 juli 2017 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Feuer Frei is vrij recht toe, recht aan.
Maar er zitten toch wel veel muzikale juweeltjes tussen.
Die Peaceman noemt bijvoorbeeld...
Veel plezier!! En we blijven hopen en duimen dat het droog is straks met de bbq.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:41 schreef MadMaster het volgende:
Zo inpakken en wegwezen.
Dank Peace, luister in de auto verder...
Veel plezierquote:Op zondag 23 juli 2017 12:41 schreef MadMaster het volgende:
Zo inpakken en wegwezen.
Dank Peace, luister in de auto verder...
Gup krijgt geen eten vandaag!quote:Op zondag 23 juli 2017 12:48 schreef livelink het volgende:
Gup wil graag Justin Timberlake laten horen.
En dan krijgt die arme gup weer de schuldquote:Op zondag 23 juli 2017 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat het aan de wifi hier lag... die deed even moeilijk.
draait hij via de wifi? Wow, dat lukt hier nietquote:Op zondag 23 juli 2017 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat het aan de wifi hier lag... die deed even moeilijk.
nee ik draai niet via wifiquote:Op zondag 23 juli 2017 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
draait hij via de wifi? Wow, dat lukt hier niet
Sommige zijn nog actief in de muziek, de rest is andere dingen gaan doen.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:53 schreef livelink het volgende:
Ik vraag me wel af wat die Kelly Family nu nog doet? Straks maar eens googelen.
Voortplanten om maar te blijven bestaanquote:Op zondag 23 juli 2017 12:53 schreef livelink het volgende:
Ze treden ook nog steeds op:quote:Op zondag 23 juli 2017 12:53 schreef livelink het volgende:
Mmm, ik ga denk ik geen kaartje kopen.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze treden ook nog steeds op:
http://www.ad.nl/show/the(...)-nederland~a426872a/
24 maart 2018 in Nederland
[ afbeelding ]
dat was idd het probleem... kabel zat er niet goed inquote:Op zondag 23 juli 2017 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
Wrs doet de internetverbinding een beetje moeilijk.
goedemiddagquote:Op zondag 23 juli 2017 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voortplanten om maar te blijven bestaan
'allo 'alloquote:
Echt heel groot Down Underquote:
Kende je Fat Freddy's Drop niet?quote:
Dat klonk als een pocherige versiertruukquote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 13:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat klonk als een pocherige versiertruuk
Ik ook niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 12:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, ik ga denk ik geen kaartje kopen.
Mysterieus begin van dit nummer trouwens.
ik klikte per ongeluk het radiostation uit. ik er weer in via de link op page 1 van het topic, en 2 liedjes door elkaar, en paul young daarna weer, die is van een half uur geleejquote:
da's vreemd jaquote:Op zondag 23 juli 2017 13:09 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik klikte per ongeluk het radiostation uit. ik er weer in via de link op page 1 van het topic, en 2 liedjes door elkaar, en paul young daarna weer, die is van een half uur geleej
dat was ik niet....quote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aan je mixingskills kun je nog wat werken, peace
dat vind ik niet aardig, het klonk echt als een mixerquote:Op zondag 23 juli 2017 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eerder een blenderquote:Op zondag 23 juli 2017 13:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik niet aardig, het klonk echt als een mixer
Je moet toch je ijzer binnen krijgenquote:Op zondag 23 juli 2017 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waar een hand schroeven in was gegooid
quote:Op zondag 23 juli 2017 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je moet toch je ijzer binnen krijgen
ook op je lijstje?quote:
Deze hoort daar niet thuis, vind ik.quote:
die is ook tof ja.quote:Op zondag 23 juli 2017 13:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Deze wel, zelfs in twee thema-lijstjes![]()
omdat het punt nu is dat ze geen KP heeft. Om daarmee op het KP-lijstje te komen vind ik echt zielig.quote:
ja je hebt een puntquote:Op zondag 23 juli 2017 13:33 schreef livelink het volgende:
[..]
omdat het punt nu is dat ze geen KP heeft. Om daarmee op het KP-lijstje te komen vind ik echt zielig.
Als je dit nummer hoort terwijl je met van alles bezig bent en dus niet op de tekst let, klinkt het als gewoon een kerstplaat. Tot de zipperquote:
ik hoorde die volgens mij voor het eerst bij Stenders (het zal niet)quote:Op zondag 23 juli 2017 13:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je dit nummer hoort terwijl je met van alles bezig bent en dus niet op de tekst let, klinkt het als gewoon een kerstplaat. Tot de zipper
Ik hoorde em iig bij 3FM, zal best eens bij Stenders kunnen zijn geweest ja.quote:Op zondag 23 juli 2017 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoorde die volgens mij voor het eerst bij Stenders (het zal niet)
ik heb nog nummers zat.... maar het is aan jou..quote:Op zondag 23 juli 2017 13:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je wilt, ik wil ook wel, maar kan ook een uurtje of wat wachten.
Ik kan me zelf niet inroosteren en ik heb best nog wel een uurtje geduld.quote:Op zondag 23 juli 2017 13:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb nog nummers zat.... maar het is aan jou..
doe ik een half uurtje erbij oke? ik wil je ook wel even roosteren als je me shownaam dm-edquote:Op zondag 23 juli 2017 13:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan me zelf niet inroosteren en ik heb best nog wel een uurtje geduld.
dag sjaak afhaakquote:Op zondag 23 juli 2017 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet afhaken, bedankt voor de muziek peace!
Dat gaat ineens hardquote:Op zondag 23 juli 2017 13:56 schreef peaceman het volgende:
resterende programma van vandaag:
12:00 - 14:30 DJ Peaceman alles door elkaar
14:30 - 16:30 DJ Paro met zoete bietjes
20:00 - 22:00 DJ Oscar - Say Goodbye To Zwollywood
geen dankquote:Op zondag 23 juli 2017 13:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat gaat ineens hard![]()
Ik moet om 14.00 helaas wel afhaken. Daarom alvast bedankt voor de muziek, Peaceman
het enige wat ik kan bedenken is ze een dm sturen... maar dat is niet bepaald rechtstreeks.quote:Op zondag 23 juli 2017 14:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan op dit moment helaas niet meeluisteren; druk met nieuwe muziek selecteren en playlist maken. Maar het valt me op dat de server van Radio 49 weer onder vuur ligt. Er moet actie op worden ondernomen. Misschien kan iemand Muis hier op wijzen? Of anders weet Stien_Struis ook hoe er ge-reset moet worden.
quote:Op zondag 23 juli 2017 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even wat anders doen dan muziek luisterenTot later!
zo dat is een behoorlijke buiquote:
De die hards zitten met z'n drieën nog buiten, de andere paar honderd staan binnen. Uurtje wachten nu...quote:
Ik luister ook nog. Ondertussen huishouden aan het doen afgewisseld met niksen. Ik zit echt in zo'n zondagbubbel vandaagquote:
Zou ik ook moeten doen, huishouden, maar ik draai liever door.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik luister ook nog. Ondertussen huishouden aan het doen afgewisseld met niksen. Ik zit echt in zo'n zondagbubbel vandaag
De was draait hier zichzelf wel, hoef em er alleen maar in te stoppen en een paar uur later op te hangenquote:Op zondag 23 juli 2017 15:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten doen, huishouden, maar ik draai liever door.
Zou je me een haluurtje kunnen verlengen?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga het helaas niet redden om vandaag een show te doen; wellicht morgenavond.
Is zojuist gebeurd.. - echt nét op tijdquote:Op zondag 23 juli 2017 16:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou je me een haluurtje kunnen verlengen?
Straks nog een keer de eindtune?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
draai ik na de eindtune gewoon verder.
Ik zag je verzoek pas om 16:29 uur, dus ik als de sodemieter naar het roosterprogramma.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
draai ik na de eindtune gewoon verder.
Dat zou iig handig zijn jaquote:Op zondag 23 juli 2017 16:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zag je verzoek pas om 16:29 uur, dus ik als de sodemieter naar het roosterprogramma.
Misschien wordt het eens tijd dat je zelf ook toegang krijgt
Nee, ik heb mijn pc opnieuw opgestart, maar dat hielp ook niet.quote:
Ja, dan is het me geluktquote:Op zondag 23 juli 2017 16:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
laatste was maroons - don't stop, nu c-rayz walz- '86
Ik zei dat ik een alternatieve outro had.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:58 schreef CindieY het volgende:
Kennelijk is het tijd om boodschappen te gaan doen. Thnx PaRoTotaal niet de muziek die ik zelf zou uitkiezen, maar toch luistert het prima weg.
Ik zit weer helemaal in de Leisure Suit Larry-tijd.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een alternatieve outro had.
Ik hoorde hetquote:Op zondag 23 juli 2017 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een alternatieve outro had.
Hè jakkie. Je krijgt het wel allemaal op je bordje hè?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:00 schreef Rafeiro het volgende:
Grr, mn "stiefpa" had pijn op de borst en was heel kortademig.
Belden ze het ziekenhuis om langs te gaan, maar is ie met ambulance opgehaald.
Hartfilmpje was goed maar niet leuk en nu zitten ze daar nog een paar uur sowieso...
Muten als je niet wilt luisterenquote:Op zondag 23 juli 2017 17:01 schreef livelink het volgende:
Ik durf gup nu niet meer af te sluiten![]()
Ik ben bang dat het straks weer zo moeilijk gaat worden. Ik heb uiteindelijk via een oud downloadbestand weer contact gekregen.
PSG had meer kanalen dan beeper.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit weer helemaal in de Leisure Suit Larry-tijd.
Jeetjequote:Op zondag 23 juli 2017 17:00 schreef Rafeiro het volgende:
Hartfilmpje was goed maar niet leuk en nu zitten ze daar nog een paar uur sowieso...
Het wentquote:Op zondag 23 juli 2017 17:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoorde het
[..]
Hè jakkie. Je krijgt het wel allemaal op je bordje hè?
Erg vervelend, maar gelukkig is hij in goede handen. In het ziekenhuis is hij veiliger dan thuis.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:00 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn show was niet genoeg voor je?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:07 schreef DJ11 het volgende:
Gaat eens even kijken of iemand de server kan resetten, met het oog op de show van vanavond
Aaaw. Sterktequote:Op zondag 23 juli 2017 17:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het went
Al word ik er af en toe wel wat verdrietig van
Ik ben er nu naar aan het kijkenquote:Op zondag 23 juli 2017 17:07 schreef DJ11 het volgende:
Gaat eens even kijken of iemand de server kan resetten, met het oog op de show van vanavond
Dank je wel Raffiequote:Op zondag 23 juli 2017 17:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd muisje de hamburgerbouwer.
Ah fijn!quote:
MadMaster heeft mij ingeseind. Ik heb even gewacht tot er niemand meer draaide want ik moet de boel even resetten en zien te voorkomen dat ze opnieuw gaan flooden.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah fijn!Ik wilde eigenlijk Piet gaan aanspreken, maar die zie ik niet online.
Oude kuren duiken weer op: tientallen luisteraars tegelijk (meestal zo rond de 55-60).
Cheeseburgerquote:Op zondag 23 juli 2017 17:11 schreef Rafeiro het volgende:
Kan nooit een cheeseburger krijgen van haar, snap er niks van
Ja, maar nu lach je weer. Net zag ik alleen maar de boze PIquote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 17:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MadMaster heeft mij ingeseind. Ik heb even gewacht tot er niemand meer draaide want ik moet de boel even resetten en zien te voorkomen dat ze opnieuw gaan flooden.
Ik was dan ook aan het draaien.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oude kuren duiken weer op: tientallen luisteraars tegelijk (meestal zo rond de 55-60).
Er was eens een hele lieve muis,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
gewoon van afblijvenquote:Op zondag 23 juli 2017 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
Dat moet ik echt eens onthouden, niet aan de volumeknop draaien als er iets niet werkt
nou hoorquote:Op zondag 23 juli 2017 17:24 schreef DJ11 het volgende:
Nog steeds absurde luisteraantallen zichtbaar; zojuist 26, nu 18. Dat terwijl Gup draait...
Hmmmm, heb de boel net gereset. Dan moet ik de hulp van de achterwacht inroepenquote:Op zondag 23 juli 2017 17:24 schreef DJ11 het volgende:
Nog steeds absurde luisteraantallen zichtbaar; zojuist 26, nu 18. Dat terwijl Gup draait...
Op dit moment 15...quote:Op zondag 23 juli 2017 17:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm, heb de boel net gereset. Dan moet ik de hulp van de achterwacht inroepen
ik heb moeten zoeken waar de kaas lagquote:Op zondag 23 juli 2017 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
smakelijk dan maar. Als ik iets echt niet wegkrijg is het wel blauwschimmelkaas
Was ie weggelopen?quote:
ja, gesmolten kaas loopt altijd wegquote:
Op dit moment zogenaamd 24 luisteraars...quote:Op zondag 23 juli 2017 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nu 12 die willen horen dat Melanie het niet wilt horen.
41... gezelligquote:Op zondag 23 juli 2017 18:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op dit moment zogenaamd 24 luisteraars...
Ik dacht dat dit met de huidige omgeving niet meer mogelijk was, door de browser-check.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op dit moment zogenaamd 24 luisteraars...
Ja, helaas. Gisteren ook al. Hopelijk heb je er straks tijdens je show niet te veel last van.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
41... gezellig
Lopen ze weer te kutten?
Op dit moment maar 1 eenzame luisteraarquote:Op zondag 23 juli 2017 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit met de huidige omgeving niet meer mogelijk was, door de browser-check.
Wel kinderachtig dat een bepaald persoon ons dus NOG STEEDS niet met rust kan laten.
Wat voor leven heb je dan?
Ach ja, mensen met een kansloos leven moeten er ook zijn.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, helaas. Gisteren ook al. Hopelijk heb je er straks tijdens je show niet te veel last van.
hoe minder aandacht, hoe beterquote:
het is nog vroegquote:Op zondag 23 juli 2017 18:59 schreef CindieY het volgende:
Over eten gesproken... Iets teveel knoflook gebruikt![]()
Maar goed dat ik nergens meer heen hoef vanavond.
Die ene luisteraar was ikquote:Op zondag 23 juli 2017 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
hoe minder aandacht, hoe beter
gewoon negeren
Ik dacht al: wat ruik ik toch?quote:Op zondag 23 juli 2017 18:59 schreef CindieY het volgende:
Jou negeer ik niet hoorquote:
Nee, hier langskomen doe je toch nietquote:Op zondag 23 juli 2017 18:59 schreef CindieY het volgende:
das mooi, kan ik nog even verder werkenquote:
Veel te ver fietsenquote:Op zondag 23 juli 2017 19:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, hier langskomen doe je toch niet
Geen conditie hebbenquote:
Heul welquote:
jaja, ik heb een alarm gezetquote:Op zondag 23 juli 2017 19:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont verwacht wel een afscheidscomité hoor
Pak je busquote:Op zondag 23 juli 2017 19:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heul welIk vind naar jouw wijk gewoon een stom saai stuk fietsen
Welke lijn?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pak je bus
Bushalte voor de deur hier.
De ene naar stadshagenquote:
Je gaat weg uit Zwolle. Je loopt over naar Noord-Holland...quote:Op zondag 23 juli 2017 19:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jullie hebben er anders weinig aan gedaan om mij te behouden voor Team Zwollywoodquote:Op zondag 23 juli 2017 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je gaat weg uit Zwolle. Je loopt over naar Noord-Holland...
ik verwacht kans op regen.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je moest zo nodig al je werk in Noord-Holland zoekenquote:Op zondag 23 juli 2017 19:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jullie hebben er anders weinig aan gedaan om mij te behouden voor Team Zwollywood![]()
quote:Op zondag 23 juli 2017 19:53 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
deze is wellicht toepasselijk
Ja, hadden jullie maar werk voor mij in deze regio moeten hebben....quote:Op zondag 23 juli 2017 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je moest zo nodig al je werk in Noord-Holland zoeken
merken wij toch nietquote:Op zondag 23 juli 2017 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal je zien, de mensen die wat weggeef spullen komen halen, die komen zeker precies als de show beginnen moet enzo
quote:Op zondag 23 juli 2017 19:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, hadden jullie maar werk voor mij in deze regio moeten hebben....
Je loopt een kwartier achterquote:Op zondag 23 juli 2017 20:01 schreef ToT het volgende:
Ingetuned!Net ff een klokje opgehangen:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zondag 23 juli 2017 20:01 schreef ToT het volgende:
Ingetuned!Net ff een klokje opgehangen:
[ afbeelding ]
Stroquote:
Straks krijgt Oscar nog heimwee naar deze mooie stadquote:Op zondag 23 juli 2017 20:02 schreef CindieY het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een Zwollenaar,
Een echte Zwollenaar.
Ik doe niet vaak zo raar,
In 't volle openbaar.
Onder de Peperbus,
Is 't leven glad en knus.
Bekijk mijn vingers maar,
Ik ben een Zwollenaar.
quote:
quote:
Kun je 'Welkom in het verre oosten' draaienquote:Op zondag 23 juli 2017 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Straks krijgt Oscar nog heimwee naar deze mooie stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |