abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172606685
Wat is de blockchain?

Welke tokens zijn er en hoeveel geld gaat er om in deze blockchain technologie?
Coinmarketcap
Coincap

De grote 2: Bitcoin en Ethereum

Wat is Bitcoin?

Wat is Ethereum?

Leuk! Ik wil ook bitcoin of ethereum kopen. Waar doe ik dat?
Coinbase
Litebit
Bitmymoney
Bitonic
BTCdirect

Waar traden jullie die tokens?
Poloniex
Kraken
Bittrex
Yobit

Ik heb nu een hele berg tokens. Welke wallet kan ik het best gebruiken?

Bitcoin:
blockchain.com wallet
Coinbase wallet
Jaxx

Ethereum (en bijbehorende ERC20 tokens):
MyEtherWallet
Jaxx
mist wallet

Hardware wallet:
een wallet van Ledger wordt door iedereen aanbevolen

Ik hoor weleens wat over een ICO. Wat is het en wat heb ik eraan?
Een ICO staat voor een Initial Coin Offering en deze wordt door verschillende bedrijven gebruikt om hun blockchain project te 'funden' met euro's/dollars/BTC/ETH en noem maar op. Op deze manier kan het project zich verder ontwikkelen en krijgen de investeerders (mensen zoals jij en wij) tokens van het desbetreffende project. Deze tokens kun je bewaren in je wallet of traden op een exchange.

Er worden jaarlijks tientallen ICO's georganiseerd en in dit topic lees je er regelmatig wat over. Ook zijn er een aantal websites die deze ICO's bijhouden en inzicht geven in welk project op welk moment een ICO organiseert:
ICO calender
ICO countdown

Welke tokens hebben jullie zelf zoal in bezit?
Bitcoin
Ethereum
Ripple
Litecoin
Dash
Stratis
Trust (WeTrust)
Waves
TKN
MobileGO

(uiteraard heeft iedereen een ander portfolio en is dit dus puur een leidraad van populaire coins in dit topic)

Wat betekenen die termen als mine fees, Litecoin, hard fork, Waves, enzovoort?
Bovenstaande zijn voorbeelden van zowel technische blockchain termen en tokennamen van bepaalde projecten. Dit blockchain wereldje heeft zijn eigen vakjargon en wekelijks komt er wel een nieuwe term of coin bij. Mocht je er niet helemaal uitkomen: er zijn in dit topic genoeg mensen die je even willen helpen om het e.e.a. wat beter te begrijpen.

Ja sorry, nu ik toch bezig ben met vragen stellen. Waar leasen jullie die geliefde Waves tokens?
Het verschilt nog weleens waar je het voordeligst je Waves kunt leasen. In dit overzicht heb je op ieder moment een up-to-date beeld van waar je de best buck voor je Waves krijgt.

You could take anything! ...a benign object of any sort ...you could take a cheeseburger and deconstruct it to it's source!
pi_172606724
tvp
  zaterdag 22 juli 2017 @ 22:08:56 #3
131603 Afwazig
Serious business
pi_172606730
Waves weer op 4$. Gaat lekker.
pi_172606753
alles gaat lekker. weer bijna totale marketcap van 100miljard
  zaterdag 22 juli 2017 @ 22:12:49 #6
131603 Afwazig
Serious business
pi_172606821
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 22:09 schreef niggeplease het volgende:
Is waar maar procentueel zit bijna mijn hele portfolio op +10% maar Waves op +25.
pi_172606896
quote:
Oh, please niet die mongool in dit topic :'(
Scammer
pi_172606949
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 22:16 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Oh, please niet die mongool in dit topic :'(
Scammer
Sorry, ik moest echt hardop lachen, goed verhaal
pi_172607052
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 22:18 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Sorry, ik moest echt hardop lachen, goed verhaal
Hij zat achter Cryporush en nog menig andere dubieuze praktijken
pi_172607144
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 22:22 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Hij zat achter Cryporush en nog menig andere dubieuze praktijken
Het zal best, ik neem hem ook niet serieus. En met dit nummer doet hij dat ook niet. Dit nummer neemt iedereen die té serieus is lekker op de hak, en daar kan ik wel om lachen. Verder niks
pi_172607193
Thanks Mashina voor de tip👍
pi_172607199
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 22:25 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Het zal best, ik neem hem ook niet serieus. En met dit nummer doet hij dat ook niet. Dit nummer neemt iedereen die té serieus is lekker op de hak, en daar kan ik wel om lachen. Verder niks
Heb t niet bekeken, vind t geen fijn persoon.
Als er gedonder is in de scene is ie er meestal wel bij
pi_172608295
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 22:09 schreef niggeplease het volgende:
Wordt tijd dat Eth ook weer serieus gaat stijgen :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_172609172
Lekkere stijging :)
  † In Memoriam † zaterdag 22 juli 2017 @ 23:32:57 #15
230491 Zith
pls tip
pi_172609289
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 23:28 schreef MaGNeT het volgende:
Lekkere stijging :)
Ik gun het je
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172609466
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 23:32 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik gun het je
Ik gun het me ook :D

Thnx ;)
pi_172610208
Als je Waves vergelijkt met Ethereum, waarom is Waves dan zo goedkoop? Ze hebben toch veel overeenkomsten?
  zondag 23 juli 2017 @ 00:11:02 #18
131603 Afwazig
Serious business
pi_172610586
Eth is geadopteerd door alle grote exchanges. Dat is denk ik de grootste reden van het prijsverschil.
pi_172611769
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:00 schreef metallicelmo het volgende:
Als je Waves vergelijkt met Ethereum, waarom is Waves dan zo goedkoop? Ze hebben toch veel overeenkomsten?
pi_172611975
quote:
;(
pi_172612948
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 22:25 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

fyrstikken is best een baas, zat in het Quatloo-Trader team.
pi_172613075
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:00 schreef metallicelmo het volgende:
Het zijn twee behoorlijk verschillende cryptos. Ik begrijp niet goed dat ze steeds met elkaar worden vergeleken.
pi_172613081
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:11 schreef Afwazig het volgende:
Eth is geadopteerd door alle grote exchanges. Dat is denk ik de grootste reden van het prijsverschil.
Die exchanges doen de beste zaken net zoals de early miners.
pi_172613653
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 04:45 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

fyrstikken is best een baas, zat in het Quatloo-Trader team.
Heb je daar een linkje van??
  Eindredactie Games zondag 23 juli 2017 @ 12:03:44 #25
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_172617258

DGS zit er weer mooi uit.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_172617947
quote:
4s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:03 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]

DGS zit er weer mooi uit.
Idd, weer een flinke stijging....eind van de maand toch weer 1 of ander event? Dan zal de pump wel weer begonnen zijn.
Overigens zijn dit soort patonen op erg veel alts momenteel terug te vinden.... na een flinke dump laten velen bodemvorming zien en meerdere ook alweer breakout uit de downtrend. Gisteravond verschillende alts bekeken en t zijn er zo een stuk of 15-20 die er TA-technisch erg interessant uitzien.

[ Bericht 0% gewijzigd door edraket31 op 23-07-2017 12:55:37 ]
pi_172620093
quote:
2s.gif Op zondag 23 juli 2017 06:01 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Die exchanges doen de beste zaken net zoals de early miners.
Jij hier? :o
Lambo of Rekt
pi_172623224
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:41 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Idd, weer een flinke stijging....eind van de maand toch weer 1 of ander event? Dan zal de pump wel weer begonnen zijn.
Overigens zijn dit soort patonen op erg veel alts momenteel terug te vinden.... na een flinke dump laten velen bodemvorming zien en meerdere ook alweer breakout uit de downtrend. Gisteravond verschillende alts bekeken en t zijn er zo een stuk of 15-20 die er TA-technisch erg interessant uitzien.
Block gaat lekker ^O^ . Gisteren op 26 gekocht, staat nu op 34. Ben wel benieuwd of die announcement (in dezer dagen) of dat ook daadwerkelijk breaking news is of gewoon sell on the news waarde heeft. Valt nog mee hoeveel het gehyped word op twitter.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_172623790
weet iemand of IOTA smart contracts ondersteund?
pi_172623952
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 17:00 schreef smiths het volgende:

[..]

Block gaat lekker ^O^ . Gisteren op 26 gekocht, staat nu op 34. Ben wel benieuwd of die announcement (in dezer dagen) of dat ook daadwerkelijk breaking news is of gewoon sell on the news waarde heeft. Valt nog mee hoeveel het gehyped word op twitter.
Is nog vrij rustig omdat het nog niet echt opgepikt is door de meute.
Volume begint al toe te nemen....komt goed...
pi_172624837
Voor de technisch onderlegde onder ons een vraagje waar ik toch nog niet helemaal duidelijkheid in heb. Stel Bitcoin split naar twee verschillende currencies... Ik heb dan nog steeds mijn eigen Bitcoin wallet draaien op mijn pc. Dat ding heeft alleen maar een wallet.dat bestand
Hoe gaat die software om met het feit dat er straks twee soorten coins zijn? Ik denk dat mijn huidige software (Bitcoin Core) alleen maar de core versie herkend omdat dit core is. Stel een andere versie van Bitcoin gaat het veel beter doen en ik besluit dat ik mijn coins op dat netwerk wil gaan gebruiken. Hoe weet mijn wallet hier mee om te gaan of zou ik dan mijn wallet.dat moeten importeren in nieuwe software die gemaakt is voor die nieuwe variant? ik heb namelijk het idee dat mijn Bitcoin client die ik hier heb niet zo slim is en ik dus wel zelf e.e.a zal moeten doen in het ergste geval. Enig idee / tips? mijn plan is om mijn huidige bitcoins te bewaren voor de lange termijn
pi_172624908
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:11 schreef metallicelmo het volgende:
Voor de technisch onderlegde onder ons een vraagje waar ik toch nog niet helemaal duidelijkheid in heb. Stel Bitcoin split naar twee verschillende currencies... Ik heb dan nog steeds mijn eigen Bitcoin wallet draaien op mijn pc. Dat ding heeft alleen maar een wallet.dat bestand
Hoe gaat die software om met het feit dat er straks twee soorten coins zijn? Ik denk dat mijn huidige software (Bitcoin Core) alleen maar de core versie herkend omdat dit core is. Stel een andere versie van Bitcoin gaat het veel beter doen en ik besluit dat ik mijn coins op dat netwerk wil gaan gebruiken. Hoe weet mijn wallet hier mee om te gaan of zou ik dan mijn wallet.dat moeten importeren in nieuwe software die gemaakt is voor die nieuwe variant? ik heb namelijk het idee dat mijn Bitcoin client die ik hier heb niet zo slim is en ik dus wel zelf e.e.a zal moeten doen in het ergste geval. Enig idee / tips? mijn plan is om mijn huidige bitcoins te bewaren voor de lange termijn
Gewoon de wallet bewaren, mocht het echt zover komen dan is er op dat moment wel een technisch advies. Ik zie het niet gebeuren.

Je kan met een simpel commando overigens je "private key" exporteren uit je huidige Bitcoin client, die kan je dan probleemloos weer importeren in andere wallet software.
pi_172624971
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Gewoon de wallet bewaren, mocht het echt zover komen dan is er op dat moment wel een technisch advies. Ik zie het niet gebeuren.

Je kan met een simpel commando overigens je "private key" exporteren uit je huidige Bitcoin client, die kan je dan probleemloos weer importeren in andere wallet software.
thanks, enig idee hoe dit gaat met een Ubuntu pctje? ik zie zelfs dat deze wallet versie geen eens de optie heeft om er een password op te zetten. Ik neem aan dat zoiets via terminal moet vanuit de wallet (als dat er in zit)
pi_172625633
Dus stel, je vind je eigen private key van je wallet. Dat is dan dus het enige toegangsmiddel tot jouw specifieke bitcoin adres en die kun je dan importeren in een nieuwe client. Dit bijvoorbeeld in het geval dat je je wallet.dat om wat voor reden zou kwijtraken.
Hoe groot is de kans dat iemand een private key gokt en importeert in zijn eigen wallet? Werkt dat zo simpel? Het wachtwoord dat jij voorheen op je eigen wallet.dat had, is alleen lokaal, dat wachtwoord staat niet in de blockchain opgeslagen dus iemand die jouw private key goed zou gokken zou jouw coins vervolgens kunnen uitgeven
pi_172625730
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:18 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

thanks, enig idee hoe dit gaat met een Ubuntu pctje? ik zie zelfs dat deze wallet versie geen eens de optie heeft om er een password op te zetten. Ik neem aan dat zoiets via terminal moet vanuit de wallet (als dat er in zit)
Weet niet welke client (en versie) je exact gebruikt?

quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:52 schreef metallicelmo het volgende:
Dus stel, je vind je eigen private key van je wallet. Dat is dan dus het enige toegangsmiddel tot jouw specifieke bitcoin adres en die kun je dan importeren in een nieuwe client. Dit bijvoorbeeld in het geval dat je je wallet.dat om wat voor reden zou kwijtraken.
Hoe groot is de kans dat iemand een private key gokt en importeert in zijn eigen wallet? Werkt dat zo simpel? Het wachtwoord dat jij voorheen op je eigen wallet.dat had, is alleen lokaal, dat wachtwoord staat niet in de blockchain opgeslagen dus iemand die jouw private key goed zou gokken zou jouw coins vervolgens kunnen uitgeven
Zo'n private key ziet er zo uit:

5Kb8kLf9zgWQnogidDA76MzPL6TsZZY36hWXMssSzNydYXYB9KF

Die gok je niet.
pi_172625737
Het wachtwoord is er in feite alleen voor om toegang tot je private key af te schermen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2017 18:58:24 ]
pi_172626154
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Weet niet welke client (en versie) je exact gebruikt?

[..]

Zo'n private key ziet er zo uit:

5Kb8kLf9zgWQnogidDA76MzPL6TsZZY36hWXMssSzNydYXYB9KF

Die gok je niet.
Ja precies, maar om zo'n private key later ergens te importeren, heb je dan alleen dat nummer nodig of is dat in combinatie met je huidige wallet adres? Met andere woorden iemand krijgt jouw private key in handen, moet ie dan ook nog je wallet adres weten of heb je aan de private key genoeg om direct te importeren, dus de privatekey weet bij welke wallet hij hoort met saldo?
pi_172626218
Ik gebruik trouwens Bitcoin Core 0.85 ofzo, ik heb een oude pc uit de kast gehaald die al 1,5 jaar niet gesynct was. Ik heb de disk even vervangen voor een SSD en de partities vergroot omdat hij vol raakte. Nu zit ik dus ff te kijken hoe dat ding weer futureproof te maken
Nieuwe wallet software installeren voor Linux? Er staat niet specifiek bij dat dit voor Ubuntu is. Ik moet ook even kijken waar die wallet.dat nou staat, ik heb hem ooit gebackupt. Maar als je nieuwe software gaat draaien, pakt die automatisch je wallet.dat bestand op?
pi_172626921
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 19:14 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ja precies, maar om zo'n private key later ergens te importeren, heb je dan alleen dat nummer nodig of is dat in combinatie met je huidige wallet adres? Met andere woorden iemand krijgt jouw private key in handen, moet ie dan ook nog je wallet adres weten of heb je aan de private key genoeg om direct te importeren, dus de privatekey weet bij welke wallet hij hoort met saldo?
De private key is alles wat iemand nodig heeft om de funds over te zetten. Je passeert dus het wachtwoord. Het wachtwoord beveiligd alleen je wallet.dat bestand.

quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:52 schreef metallicelmo het volgende:
Hier een link met een verhaaltje over hoeveel private keys er zijn:
https://www.reddit.com/r/(...)ll_possible_private/

Alle private keys zijn overigens gewoon online te vinden. :D Maar de kans dat jij uit de triljoenen pagina's één weet te vinden met geld erop is zo klein dat het verwaarloosbaar is. Er is iemand op reddit die een programma laat draaien en is na een paar miljard adressen nog niks tegengekomen.
https://www.reddit.com/r/(...)_over_1000_trillion/
You could take anything! ...a benign object of any sort ...you could take a cheeseburger and deconstruct it to it's source!
  zondag 23 juli 2017 @ 19:37:41 #40
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172627060
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 10:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

- om als node onderdeel te zijn van het netwerk en daarmee het netwerk te ondersteunen
- om coins in je eigen wallet te kunnen opslaan ipv bij een exchange
- niet alle coins hebben een "light" versie van hun wallet, downloaden van de blockchain is dan nodig

[..]

Een hardware wallet zoals de "Ledger Nano S" werkt met bijvoorbeeld een Chrome App die feitelijk een "light" wallet is. Omdat je transacties toch ergens de blockchain op moeten zorgt "LedgerWallet" daarvoor.
.
Het is niet altijd bruikbaar; voor lang niet alle coins een hardware wallet beschikbaar.

Als je coins naar je lokale wallet wil sturen en deze is nog niet klaar met het downloaden van de blockchain, dan kan je wel al de coins sturen. Zodra je wallet in sync is verschijnen ze dan vanzelf. Zo doe ik dat meestal, als het downloaden lang duurt.

Een back-up maken van je wallet (op zowel USB-stick als papier) is uiteraard nog wel nodig maar dat is bij een hardware wallet niet anders.

Waves werkt met "dedicated nodes" waar de LiteClient mee kan verbinden. Zo hebben gebruikers geen kopie van de blockchain nodig maar hebben ze wel volledige toegang tot alle mogelijkheden. Ik heb zelf ook zo'n node op een VPS draaien, vooral omdat het geld oplevert :D

Ik heb 6 jaar zonder hardware wallet gekund, wat mij betreft blijft dat zo ;)
Dank je. Coins zonder zo'n lite wallet zijn dus wel erg complex voor de doorsnee gebruiker lijkt mij. Die gaan geen dagen/weken durende download afwachten.
pi_172628089
Hmm mijn bitcoin wallet heeft helemaal geen debug of console zoals je dat tegenwoordig ziet. ff googlen denk ik
pi_172629469
Als ik een nieuwe Bitcoin Core wallet download voor Linux, moet ik dan nog iets bijzonders doen om die werkend te krijgen op Ubuntu? of heeft Ubuntu nog actuele wallets? Ik heb de linux download uitgepakt, ik zie alle files maar het lijkt erop dat ubuntu niets kan met het bestandsformaat
bitcoin-qt geeft ie weer als tekstlogo, alsof het geen programma is
pi_172629592
Staan we aan het begin van een nieuwe bullrun of barst de bubble al?
Heel veel coins vertonen een gelijk patroon. Heb er even snel een paar op een rijtje gezet, zijn geen gedetailleerde charts, meer om het patroon en de te verwachten richting aan te geven

https://www.coinigy.com/s/i/5974e8fca5dbd/
https://www.coinigy.com/s/i/5974e94d0503b/
https://www.coinigy.com/s/i/5974e9cbbd155/
https://www.coinigy.com/s/i/5974ea3fec868/
https://www.coinigy.com/s/i/5974ea88b20b2/
https://www.coinigy.com/s/i/5974eb33215cc/
https://www.coinigy.com/s/i/5974ebbde8ebd/
https://www.coinigy.com/s/i/5974ece45ead7/

Kon zoveel charts niet embedden, dus klikken maarrrrrr *O*
pi_172629675
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 20:57 schreef edraket31 het volgende:
Staan we aan het begin van een nieuwe bullrun of barst de bubble al?
Heel veel coins vertonen een gelijk patroon. Heb er even snel een paar op een rijtje gezet, zijn geen gedetailleerde charts, meer om het patroon en de te verwachten richting aan te geven

https://www.coinigy.com/s/i/5974e8fca5dbd/
https://www.coinigy.com/s/i/5974e94d0503b/
https://www.coinigy.com/s/i/5974e9cbbd155/
https://www.coinigy.com/s/i/5974ea3fec868/
https://www.coinigy.com/s/i/5974ea88b20b2/
https://www.coinigy.com/s/i/5974eb33215cc/
https://www.coinigy.com/s/i/5974ebbde8ebd/
https://www.coinigy.com/s/i/5974ece45ead7/

Kon zoveel charts niet embedden, dus klikken maarrrrrr *O*
Vertonen ze niet hetzelfde beeld vanwege BTC?
pi_172629764
Gister nog even wat bijgestort omdat ik niks wil verkopen van huidige portfolio maar nu springt Bittrex op 'Confirmations temporarily increased to 6 due to BIP-91'.

Heeft dit verder gevolgen op mijn overboeking of moet ik gewoon wat langer wachten?
pi_172629781
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 21:03 schreef tgev het volgende:
Gister nog even wat bijgestort omdat ik niks wil verkopen van huidige portfolio maar nu springt Bittrex op 'Confirmations temporarily increased to 6 due to BIP-91'.

Heeft dit verder gevolgen op mijn overboeking of moet ik gewoon wat langer wachten?
volgens mij tot na 01-08

edit: tenminste...zoiets meen ik ergens gelezen te hebben vandaag, maar zie bij jou staan dat ze alleen het aantal confirmations verhoogd hebben....
pi_172629812
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 21:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Vertonen ze niet hetzelfde beeld vanwege BTC?
vast wel, maar zijn er ook genoeg die ander beeld vertonen
pi_172631741
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 21:04 schreef edraket31 het volgende:

[..]

volgens mij tot na 01-08

edit: tenminste...zoiets meen ik ergens gelezen te hebben vandaag, maar zie bij jou staan dat ze alleen het aantal confirmations verhoogd hebben....
Dank, ik zal het wel even afwachten!
pi_172631943
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:13 schreef tgev het volgende:

[..]

Dank, ik zal het wel even afwachten!
https://support.bittrex.c(...)392?mobile_site=true
  zondag 23 juli 2017 @ 22:23:27 #50
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172632044
edit: verkeerde topic
  zondag 23 juli 2017 @ 22:49:30 #51
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172632784
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_172633328
Hmm heb een waves.io wallet en check die net, is die leeg... Hopelijk een bug anders ben ik blijkbaar bestolen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zondag 23 juli 2017 @ 23:18:17 #53
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172633484
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:11 schreef ssebass het volgende:
Hmm heb een waves.io wallet en check die net, is die leeg... Hopelijk een bug anders ben ik blijkbaar bestolen.
Had je er veel
pi_172633565
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:18 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Had je er veel
Nah. Nu op telefoon ingelogd en staat het er nog wel. Wazig. Stonden ook geen transacties dus denk een bug of iets.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zondag 23 juli 2017 @ 23:23:10 #55
132191 -jos-
Money=Power
pi_172633596
Een kennis van me wou weer eens bij zijn bitcoins en heeft toen op zijn mobiel de app breadwallet gebruikt. Zijn bitcoins waren vrijwel gelijk gestolen... Zie nu in de reviews dat er meer mensen bestolen zijn. Wees dus gewaarschuwd wat je met je sleutels doet!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_172633647
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:23 schreef -jos- het volgende:
Een kennis van me wou weer eens bij zijn bitcoins en heeft toen op zijn mobiel de app breadwallet gebruikt. Zijn bitcoins waren vrijwel gelijk gestolen... Zie nu in de reviews dat er meer mensen bestolen zijn. Wees dus gewaarschuwd wat je met je sleutels doet!
Klinkt meer alsof die app gewoon niet deugt.
Lambo of Rekt
  zondag 23 juli 2017 @ 23:29:07 #57
132191 -jos-
Money=Power
pi_172633749
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klinkt meer alsof die app gewoon niet deugt.
Ja, dat bedoel ik ook. Niet zomaar een random app gebruiken.
pi_172633913
quote:
quote:
Eerder zijn met hacks bij bitcoinbeurzen bitcoins gestolen ter waarde van tientallen miljoenen dollar omdat de broncode niet deugde.
Om welke hack gaat dit?
pi_172633971
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:37 schreef xaban06 het volgende:

[..]

[..]

Om welke hack gaat dit?
Mtgox o.a.
٩๏̯͡๏)۶
pi_172634032
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:11 schreef ssebass het volgende:
Check anders je saldo even op wavesgo.com, rechtstreeks op de blockchain.
pi_172634372
Weet iemand hoe het mechanisme werkt dat er altijd een vrij adres aangemaakt wordt voor de coins? Er bestaan ex-treem veel adressen voor elke coin, maar hoe is die controle?
Lambo of Rekt
pi_172634421
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:58 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand hoe het mechanisme werkt dat er altijd een vrij adres aangemaakt wordt voor de coins? Er bestaan ex-treem veel adressen voor elke coin, maar hoe is die controle?
Hmm, ik gok dat daar geen controle voor (nodig) is, een adres wordt berekend aan de hand van de private key.

De kans dat je een stapel verfbussen laat vallen en op de grond een exacte kopie van de Mona Lisa vormt is een stuk groter dan dat je 2x dezelfde private key genereert.

[ Bericht 6% gewijzigd door TheFreshPrince op 24-07-2017 00:07:20 ]
pi_172634535
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hmm, ik gok dat daar geen controle voor (nodig) is, een adres wordt berekend aan de hand van de private key.

De kans dat je een stapel verfbussen laat vallen en op de grond een exacte kopie van de Mona Lisa vormt is een stuk groter dan dat je 2x dezelfde private key genereert.
Ja, nu nog wel... Dat zeiden ze van IPv4 ook, en nu van IPv6 ook weer, maar de eerste is al achterhaald.. en van de 2e zijn ze nu ook niet zo zeker meer.

Dus wat je eigenlijk zegt is; zodra je toevallig een zelfde private key genereert heb je gewoon ineens al saldo erop.
Lambo of Rekt
pi_172634549
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:39 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Mtgox o.a.
Ik lees dat de broncode van Bitcoin niet deugde, dus vandaar :)
pi_172634554
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, nu nog wel... Dat zeiden ze van IPv4 ook, en nu van IPv6 ook weer, maar de eerste is al achterhaald.. en van de 2e zijn ze nu ook niet zo zeker meer.

Dus wat je eigenlijk zegt is; zodra je toevallig een zelfde private key genereert heb je gewoon ineens al saldo erop.
Klopt. Dat gebeurt echter niet.
pi_172634575
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vertel :)
  maandag 24 juli 2017 @ 00:10:59 #67
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172634578
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:37 schreef xaban06 het volgende:

[..]

[..]

Om welke hack gaat dit?
NOS heeft die bedacht hehe
pi_172634579
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:10 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Vertel :)
IoT.
Lambo of Rekt
pi_172634605
quote:
14s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

IoT.
Wat dan?
pi_172634694
quote:
14s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

IoT.
quote:
IPv6 can theoretically hold 2^128 IP addresses. As you’re probably aware of, that’s a huge number:

2^128 = 340,282,366,920,938,463,463,374,607,431,768,211,456

So we could assign an IPV6 address to EVERY ATOM ON THE SURFACE OF THE EARTH, and still have enough addresses left to do another 100+ earths. It isn’t remotely likely that we’ll run out of IPV6 addresses at any time in the future.
Lijkt me genoeg :P
pi_172634706
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:12 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wat dan?
Straks heeft ieder huishouden bijzonder veel adressen omdat álles een IP adres krijgt. Buiten ook, bushokjes, lantarenpalen, stoplichten, spoorbomen, wissels, auto's, álles. Dus IPv6 poole gaat ook hard straks ondanks dat RIPE zegt "wees maar niet zuinig"... met de devices die we nu hebben niet nee... maar als IoT erin komt is het een ander verhaal. Ik was laatst op Blackhat Sessions met een presentatie erover..

Er zijn 7 zaken welke de toekomst gamechangers zijn;
Blockchain
Internet of things
3D printers
Pakketten afleveren met Drones
Artificial intelligence
Robotica
en iets voor in de agrarische industrie, heb niet goed opgelet wat

(dit was overigens niet op BS2017, maar elders waar ik een sessie had een aantal maanden terug).

Er is zelfs een gozer geweest die op z'n zenuwstelsel een hele /16 ipv4 aangesloten had om te kijken of zenuw pulsen uit het menselijk lichaam uitgelezen konden worden, of iig data opgevangen kon worden... een /16... voor een paar zenuwen.

Dus IPv6 is straks ook gewoon op, en ik weet dat dat bizar klinkt, maar dat is zo. Overigens is het protocol ook al dik 20+ jaar oud. Ook daar moeten weer nieuwe oplossingen voor gevonden gaan worden dus het zou me niet verbazen als we in 2050 ineens wel dubbele private BTC adressen gaan krijgen, en één ding is zeker; naarmate de tijd verstrijkt, wordt de kans ook steeds groter dat je een dubbel adres gaat krijgen. :)
Lambo of Rekt
pi_172634743
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[..]

Lijkt me genoeg :P
Ja, maar er zijn nu al TIG gereserveerde ranges he... en die bestaan uit een maar miljoen adressen per keer per huishouden. Dus dat elke atom is niet van toepassing.
Lambo of Rekt
pi_172634752
quote:
14s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Straks heeft ieder huishouden bijzonder veel adressen omdat álles een IP adres krijgt. Buiten ook, bushokjes, lantarenpalen, stoplichten, spoorbomen, wissels, auto's, álles. Dus IPv6 poole gaat ook hard straks ondanks dat RIPE zegt "wees maar niet zuinig"... met de devices die we nu hebben niet nee... maar als IoT erin komt is het een ander verhaal. Ik was laatst op Blackhat Sessions met een presentatie erover..

Er zijn 7 zaken welke de toekomst gamechangers zijn;
Blockchain
Internet of things
3D printers
Pakketten afleveren met Drones
Artificial intelligence
Robotica
en iets voor in de agrarische industrie, heb niet goed opgelet wat

(dit was overigens niet op BS2017, maar elders waar ik een sessie had een aantal maanden terug).

Er is zelfs een gozer geweest die op z'n zenuwstelsel een hele /16 ipv4 aangesloten had om te kijken of zenuw pulsen uit het menselijk lichaam uitgelezen konden worden, of iig data opgevangen kon worden... een /16... voor een paar zenuwen.

Dus IPv6 is straks ook gewoon op, en ik weet dat dat bizar klinkt, maar dat is zo. Overigens is het protocol ook al dik 20+ jaar oud. Ook daar moeten weer nieuwe oplossingen voor gevonden gaan worden dus het zou me niet verbazen als we in 2050 ineens wel dubbele private BTC adressen gaan krijgen, en één ding is zeker; naarmate de tijd verstrijkt, wordt de kans ook steeds groter dat je een dubbel adres gaat krijgen. :)
Een /16 stelt niks voor. Met 128-bit adressen heeft ieder persoon 50-quadriljoen adressen tot zijn beschikking (als je het evenredig zou verdelen).
pi_172634765
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar er zijn nu al TIG gereserveerde ranges he... en die bestaan uit een maar miljoen adressen per keer per huishouden. Dus dat elke atom is niet van toepassing.
Heb je een link naar een bron waar men stelt dat er te weinig IPv6 adressen zijn? :P
pi_172634772
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:22 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Een /16 stelt niks voor. Met 128-bit adressen heeft ieder persoon 50-quadriljoen adressen tot zijn beschikking (als je het evenredig zou verdelen).
Nee, het is om even aan te geven dat een PAAR ZENUWEN, in een mensen lichaam, een /16 gebruiken, en de /128's al veel gereserveerd zijn.
Lambo of Rekt
pi_172634811
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, het is om even aan te geven dat een PAAR ZENUWEN, in een mensen lichaam, een /16 gebruiken, en de /128's al veel gereserveerd zijn.
Een zenuw gebruikt geen IP adres. Dat een gozer dat gedaan heeft boeit verder weinig.

Dan nog, /16 is peanuts (64k IP's).

Wat bedoel je trouwens met /128? Is dat niet gewoon een enkele IP (/32)?
pi_172634838
--> DIG

:P
  maandag 24 juli 2017 @ 00:29:47 #78
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172634850
Waar gaat dit over? :')
pi_172634899
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Heb je een link naar een bron waar men stelt dat er te weinig IPv6 adressen zijn? :P
Ik ben aan het zoeken naar het artikel, daar werd zelfs gesteld dat veel processing power zelfs gedaan zou gaan worden tussen IPv6 adressen, en dan kan het heel hard gaan. Overigens was het een hypothetisch iets maar het is niet infinite. Van IPv4 werd ook in de jaren 80 geroepen dat er NOOIT zoveel nodig zou zijn he, en zelfs met NAT redden we het nu niet.

Maar ik heb geen tijd om te lang te zoeken moet zo naar m'n nest. Het kwam er dus op neer dat er in de toekomst situaties kunnen gaan ontstaan waardoor het wél te weinig zou zijn. In deze situatie lijkt mij het ook heel stug dat we out of address space raken maar ik houd er wel rekening mee dat er in het verleden véél vaker is geroepen dat het "niet zou kunnen", Bill Gates zei ook dat er nooit meer dan 512kb RAM nodig zou zijn/zou kunnen zijn voor de veteranen onder ons die dat nog weten :+

Als iedere Ster in het universum straks een IP adres zou gaan krijgen, then what? Dat soort zaken, als je ook quantum entanglement erbij gaat pakken wat nu nog allemaal in de kinderschoenen staat. Jonge... dan stellen die atomen op aarde nog niets voor. Dus ik houd me verre van uitspraken dat "het nooit zal gebeuren", dat is al tevaak geroepen.
Lambo of Rekt
pi_172634908
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:29 schreef leolinedance het volgende:
Waar gaat dit over? :')
Over van alles maar niet over coins :o
pi_172634935
quote:
14s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ook daar moeten weer nieuwe oplossingen voor gevonden gaan worden dus het zou me niet verbazen als we in 2050 ineens wel dubbele private BTC adressen gaan krijgen, en één ding is zeker; naarmate de tijd verstrijkt, wordt de kans ook steeds groter dat je een dubbel adres gaat krijgen. :)
Neuh, zelfs al zou iedere bewoner van deze aardkloot nu beginnen met het aan 1 stuk genereren van BTC adressen genereer je nog geen dubbele voor de zon voorgoed uitgaat.

Wat wel zou kunnen gebeuren is dat quantum computers roet in het eten gaan gooien, dan zal Bitcoin wel op een ander protocol over moeten, al zou Bitcoin al aardig "quantum proof" moeten zijn, als ik dit lees:

https://news.bitcoin.com/(...)t-quantum-computers/
pi_172634962
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Neuh, zelfs al zou iedere bewoner van deze aardkloot nu beginnen met het aan 1 stuk genereren van BTC adressen genereer je nog geen dubbele voor de zon voorgoed uitgaat.

Wat wel zou kunnen gebeuren is dat quantum computers roet in het eten gaan gooien, dan zal Bitcoin wel op een ander protocol over moeten.
Met hoe hard de technologie gaat durf ik dat niet te roepen, quantum computing nog even buiten beschouwing gelaten idd.

In de afgelopen 50 jaar is er een grotere technologische vooruitgang geweest als in de hele geschiedenis van de mensheid daarvoor, dus niemand kan voorspellen wat de komende 50 jaar gaat gebeuren.

Maargoed, het ging mij er alleen even om of er dus een check was, maar blijkbaar niet dus :P
Lambo of Rekt
pi_172634983
Zijn er trouwens coins die je met CPU kracht ook redelijk goed kunt minen?

Wellicht heb ik 100-200 cores van de nieuwste generatie tot mijn beschikking :P
pi_172634988
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Met hoe hard de technologie gaat durf ik dat niet te roepen, quantum computing nog even buiten beschouwing gelaten idd.

In de afgelopen 50 jaar is er een grotere technologische vooruitgang geweest als in de hele geschiedenis van de mensheid daarvoor, dus niemand kan voorspellen wat de komende 50 jaar gaat gebeuren.

Maargoed, het ging mij er alleen even om of er dus een check was, maar blijkbaar niet dus :P
Naja, denk jij dat er de komende 50 jaar iets verandert waardoor er een noodzaak is dat we 7 miljard nieuwe Bitcoin adressen per seconde nodig hebben?

Want bedenk dan wel: we gaan dan eerder een tekort aan Bitcoins krijgen (21 Miljoen stuks, deelbaar tot op 8 achter de komma, ofwel 1 Satoshi) dan aan adressen.

Er zit nog een hoop tussen "je weet maar nooit" en "gezond verstand".
pi_172635024
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, denk jij dat er de komende 50 jaar iets verandert waardoor er een noodzaak is dat we 7 miljard nieuwe Bitcoin adressen per seconde nodig hebben?

Want bedenk dan wel: we gaan dan eerder een tekort aan Bitcoins krijgen (21 Miljoen stuks, deelbaar tot op 8 achter de komma, ofwel 1 Satoshi) dan aan adressen.
Als je 200 jaar geleden riep dat we een device hadden ter grootte van een steen waarmee je contact had met de hele wereld werd je gehangen.... en aangezien de technologie nu zó hard gaat durf ik daar geen uitspraken over te doen dat het niet zo is, zeker niet als de afgelopen 50 jaar hebben laten zien dat de technologie harder is gegaan dan de hele geschiedenis van de mensheid.

En het gaat er ook niet om of ze "op" gaan he, bitcoin adressen, het gaat erom dat er één gegenereert wordt die hetzelfde is.
Lambo of Rekt
pi_172635026
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:42 schreef xaban06 het volgende:

Hmm, goeie vraag...

https://bitcointalk.org/index.php?topic=1722798.0
pi_172635040
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je 200 jaar geleden riep dat we een device hadden ter grootte van een steen waarmee je contact had met de hele wereld werd je gehangen.... en aangezien de technologie nu zó hard gaat durf ik daar geen uitspraken over te doen dat het niet zo is, zeker niet als de afgelopen 50 jaar hebben laten zien dat de technologie harder is gegaan dan de hele geschiedenis van de mensheid.
Technologie gaat misschien wel erg hard maar je kan op dit moment oneindig veel meer adressen genereren dan dat er aan transacties per seconde mogelijk zijn. Het heeft gewoon geen nut, ook niet als Bitcoin een miljard transacties per seconde zou kunnen verwerken.

Er zijn niet eens genoeg Bitcoins om 1 Satoshi in al die gegenereerde adressen kwijt te kunnen.

Daarom "gezond verstand". Dubbel gegenereerde adressen gaan niet gebeuren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172635089
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Technologie gaat misschien wel erg hard maar je kan op dit moment oneindig veel meer adressen genereren dan dat er aan transacties per seconde mogelijk zijn. Het heeft gewoon geen nut, ook niet als Bitcoin een miljard transacties per seconde zou kunnen verwerken.

Daarom "gezond verstand".
Daar heb je gelijk in ja. Maar gedachten experiment he ;) En zoals ik al zei; ze hoeven niet op, het hoeft alleen een stom toeval te zijn dat er ooit één dupliceert.

Verder vraag ik me af of Bitcoin hetgeen is wat de toekomst in gaat en niet ingehaald gaat worden door andere protocollen die veel meer kunnen en veel sneller zijn. Bitcoin is de 14k4 van deze tijd, hoe ziet fiber eruit? :)

quote:
disclaimer: slechte random generators (ooit gebeurd bij een Android app) blijken wel dezelfde private keys te genereren maar dat is niet heel verbazingwekkend
Mja, random is niet altijd écht random.
Lambo of Rekt
pi_172635119
quote:
Thanks, binnenkort maar even lezen.

We hebben een dikke Cloud omgeving, waarvan de CPU utilization op 10% zit. Met uit mijn hoofd 400-500 cores.

Servers staan toch al aan, dus voor stroom wordt er al betaald.
pi_172635127
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in ja. Maar gedachten experiment he ;) En zoals ik al zei; ze hoeven niet op, het hoeft alleen een stom toeval te zijn dat er ooit één dupliceert.

Verder vraag ik me af of Bitcoin hetgeen is wat de toekomst in gaat en niet ingehaald gaat worden door andere protocollen die veel meer kunnen en veel sneller zijn. Bitcoin is de 14k4 van deze tijd, hoe ziet fiber eruit? :)
Bitcoin is al ingehaald door andere, betere blockchains en er liggen al andere protocollen op de (test-)plank.

Waves wil over op het Bitcoin-NG protocol waarbij je eigenlijk niet echt meer tegen transactie-limieten aanloopt.
pi_172635143
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:57 schreef xaban06 het volgende:

[..]

We hebben een dikke Cloud omgeving, waarvan de CPU utilization op 10% zit. Met uit mijn hoofd 400-500 cores.

Eh, ja, maar cores die idle zijn nemen vrijwel geen stroom (lagere clock en vCore).
Cores die moeten rekenen worden goed warm en lusten wel een slokje.
Ik denk dat je rekening moet houden dat zo'n server 2 tot 3x meer stroom trekt zodra je gaat CPU-minen. Arme UPS'jes :P
pi_172635167
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bitcoin is al ingehaald door andere, betere blockchains.
Waves wil over op het Bitcoin-NG protocol waarbij je eigenlijk niet echt meer tegen transactie-limieten aanloopt.
Het is dus wachten tot bitcoin doodgaat? Of gaat het het half miljoen aantikken zoals menig artikel zegt. En ook John Mcafee? _O-

"I will eat my own dick on national television if bitcoin doesn't hit 500.000 usd within 3 years from now" :') Heeftie geroepen :D
Lambo of Rekt
pi_172635182
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 01:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is dus wachten tot bitcoin doodgaat? Of gaat het het half miljoen aantikken zoals menig artikel zegt. En ook John Mcafee? _O-

"I will eat my own dick on national television if bitcoins doesn't hit 500.000 usd within 3 years from now" :')
Bitcoin kan zelf ook aangepast worden, zoals de laatste update die nu toch succesvol lijkt te worden.

Het grootste gevaar voor Bitcoin is niet zozeer de oude techniek (dat kan aangepast worden) maar "consensus", besluitvorming gaat traag.

Zo'n Waves team kan gewoon zeggen: hoppa, we zijn klaar met testen op testnet, upgrade 0.9.1 wordt uitgerold en iedereen moet upgraden anders wordt je node gekickt.

Ik zal John alvast een coupon voor een flesje Heinz sturen.
pi_172635207
Kut, ik moet gaan slapen, tis alweer veelste laat, later boys :P
Lambo of Rekt
pi_172635765
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 01:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bitcoin kan zelf ook aangepast worden, zoals de laatste update die nu toch succesvol lijkt te worden.

Het grootste gevaar voor Bitcoin is niet zozeer de oude techniek (dat kan aangepast worden) maar "consensus", besluitvorming gaat traag.

Zo'n Waves team kan gewoon zeggen: hoppa, we zijn klaar met testen op testnet, upgrade 0.9.1 wordt uitgerold en iedereen moet upgraden anders wordt je node gekickt.

Ik zal John alvast een coupon voor een flesje Heinz sturen.
Waves is gecentraliseerd dus.
pi_172636384
Ben benieuwd wat de komende week ons brengt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172636420
quote:

Kijk even op minergate. Das een progje speciaal om te minen met CPU.. De coins die daar in de lijst staan zijn te minen met CPU.

Stel je haalt 300 hash/s met 1 cpu en je hebt er 200 dan zit je op 60.000 hash/s

De beste resultaten haal je dan met het minen van Monero of Bytecoin

maandag 24 juli 2017 @ 09:56:48 #99
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172637599
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:57 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Zal je werkgever blij mee zijn
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172637905
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 04:39 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Waves is gecentraliseerd dus.
Als het op ontwikkeling aankomt zijn Ethereum, Waves, Lisk en diverse andere projecten gecentraliseerd.

Dat is ook heel logisch, je kan niet 6 maanden gaan steggelen om consensus te bereiken over een verandering of update, vooral niet als je als bedrijf achter zo'n project iedere week updates uit wil rollen om een product af te leveren.

Op het gebied van het netwerk is Waves gedecentraliseerd. Iedereen kan een LPoS node draaien die geaccepteerd wordt door het netwerk, zolang je maar up-to-date blijft.

Ook DEX (de decentrale exchange) is deels centraal. Het valideren van tokens (een groen vinkje zodat je zeker weet dat je de echte hebt gekocht) wordt nu nog geheel door het Waves team gedaan.
De transacties op DEX zijn echter decentraal. Iedereen kan op zijn node een eigen DEX matcher draaien en pas bij een aan- of verkoop verlaten coins je wallet. Je coins staan dus niet op een exchange en kunnen ook niet door de eigenaren of hackers ontvreemd worden.
Het valideren zal in de toekomst (deels) door de community gedaan worden door te stemmen via het "community token".

Bij Ethereum hoef ik maar "The DAO" te roepen om vast te stellen dat het gecentraliseerd is, waar het team een fork creëerde om een diefstal terug te draaien.

Het door jou zo geliefde Ripple is wel een voorbeeld van een coin die extreem gecentraliseerd is. Je kan overigens wel een validator node opzetten maar deze is niet bij default door andere validators geaccepteerd voor het verwerken van transacties.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 24-07-2017 10:25:53 ]
pi_172638066
quote:

Nog even een kleine aanvulling op mijn vorige reactie:

Het verschil tussen idle en full load (minen) verschilt nogal, 3 tot 5x meer stroomverbruik.
pi_172638145
quote:
14s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Als het mag dan is het een toffe werkgever. Ik zou het in elk geval niet stiekem doen. Er zijn al mensen ontslagen voor minder :P
  maandag 24 juli 2017 @ 10:38:31 #103
157922 fathank
pi_172638437
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:24 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

Als het mag dan is het een toffe werkgever. Ik zou het in elk geval niet stiekem doen. Er zijn al mensen ontslagen voor minder :P
Vooral een niet zo snuggere werkgever :7
pi_172638972
quote:
14s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik doe het dan ook niet stiekem en het geld zal naar de afdeling gaan, niet naar mij persoonlijk.

quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nog even een kleine aanvulling op mijn vorige reactie:

[ afbeelding ]

Het verschil tussen idle en full load (minen) verschilt nogal, 3 tot 5x meer stroomverbruik.
Misschien betalen wij all-in, zou ik moeten uitzoeken. Daarnaast wanneer is een CPU idle, want sowieso zijn alle CPU's al uitgedeeld, maar zijn de applicaties zo licht dat de totale gemiddelde utilitization maar op 10% zit.

quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:24 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

Nee, gewoon voor de afdeling. Kunnen we vaker uit eten gaan, of vaker wat gadgets kopen :P

quote:
14s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Vooral een niet zo snuggere werkgever :7
Mja, bedrijf strooit met het geld lijkt het soms. Alles is overkill.
pi_172639003
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 11:07 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik doe het dan ook niet stiekem en het geld zal naar de afdeling gaan, niet naar mij persoonlijk.

[..]

Misschien betalen wij all-in, zou ik moeten uitzoeken. Daarnaast wanneer is een CPU idle, want sowieso zijn alle CPU's al uitgedeeld, maar zijn de applicaties zo licht dat de totale gemiddelde utilitization maar op 10% zit.

[..]

Nee, gewoon voor de afdeling. Kunnen we vaker uit eten gaan, of vaker wat gadgets kopen :P

[..]

Mja, bedrijf strooit met het geld lijkt het soms. Alles is overkill.
Ik weet niet zeker of de hardware niet meer verbruikt als het belast wordt? Maar anders is dat een prima idee ja.
Lambo of Rekt
pi_172639105
Ik pak om te beginnen wel gewoon een VM met 4 cores, laat het even 48 uur draaien en kijk wat het 'opgeleverd' heeft. Daarna stap ik wel naar mijn leidinggevende :)

Kan ook het verbruikt monitoren, dus ik zie wel of het significant meer gaat gebruiken.
pi_172639168
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 11:13 schreef xaban06 het volgende:
Ik pak om te beginnen wel gewoon een VM met 4 cores, laat het even 48 uur draaien en kijk wat het 'opgeleverd' heeft. Daarna stap ik wel naar mijn leidinggevende :)

Kan ook het verbruikt monitoren, dus ik zie wel of het significant meer gaat gebruiken.
Ik kan je wel garanderen dat het verbruik fors omhoog gaat.
  maandag 24 juli 2017 @ 11:47:57 #108
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172639671
Hele netwerk plat zo
  maandag 24 juli 2017 @ 11:48:26 #109
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172639676
Waves nieuwe AirDrop ? Shadow era ?
pi_172639826
Ik zal jullie niet vervelen met mikado stokjes, geodriehoekjes ed. maar ik heb een vrij duidelijk patroon in gedachten voor BTC........

BTC doet nog een leg up vanaf hier naar 3300-3500 of we corrigeren nog wat verder richting 2500 om van daaruit de 5e leg up te maken....dan naar 3200-3400.

Ik neig zelf naar een paar rustige dagen en afzakken richting 2500, maar ik heb geen glazen bol dus ik zie wel hoe t loopt en wanneer t interessant wordt om te traden. Voorlopig even afwachten.
pi_172640614
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 11:56 schreef edraket31 het volgende:
Ik zal jullie niet vervelen met mikado stokjes, geodriehoekjes ed. maar ik heb een vrij duidelijk patroon in gedachten voor BTC........

BTC doet nog een leg up vanaf hier naar 3300-3500 of we corrigeren nog wat verder richting 2500 om van daaruit de 5e leg up te maken....dan naar 3200-3400.

Ik neig zelf naar een paar rustige dagen en afzakken richting 2500, maar ik heb geen glazen bol dus ik zie wel hoe t loopt en wanneer t interessant wordt om te traden. Voorlopig even afwachten.
Ik vind beide een goed plan. Kan ik m'n parkeerplaats upgraden naar een garagebox :+
pi_172641296
Dit is mijn Waves wallet: http://www.wavesgo.com/ac(...)G5H5TV38tHyM4LkmgN1E

Nu zie ik dat ik sinds de 3 weken dat ik lease, een aantal rewards gekregen heb en wel 4 verschillende gisteren. Hoe zie ik om welke rewards het gaan? Er staat alleen 'asset transfer'.
  maandag 24 juli 2017 @ 13:20:41 #113
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172641314
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:19 schreef carebaer het volgende:
Dit is mijn Waves wallet: http://www.wavesgo.com/ac(...)G5H5TV38tHyM4LkmgN1E

Nu zie ik dat ik sinds de 3 weken dat ik lease, een aantal rewards gekregen heb en wel 4 verschillende gisteren. Hoe zie ik om welke rewards het gaan? Er staat alleen 'asset transfer'.
Rechts onderin zie je je Assets.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_172641371
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:20 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Rechts onderin zie je je Assets.
Uhuh, begrijp ik. De bovenste transactie is een asset transfer met een waarde van 0,00008971. Maar of dit nu een miner reward, WCT, Mercury of Ripto Bux is kan ik niet zien.

Is een miners reward trouwens Waves? Dat zou ik vreemd vinden want mijn balance is nog steeds 236,99 net als circa 3 weken geleden.
  maandag 24 juli 2017 @ 13:28:08 #115
236839 TimKuik
pi_172641471
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:23 schreef carebaer het volgende:

[..]

Uhuh, begrijp ik. De bovenste transactie is een asset transfer met een waarde van 0,00008971. Maar of dit nu een miner reward, WCT, Mercury of Ripto Bux is kan ik niet zien.

Is een miners reward trouwens Waves? Dat zou ik vreemd vinden want mijn balance is nog steeds 236,99 net als circa 3 weken geleden.
Als je de transfer aanklikt zie je welke coin het is.

MinersReward is niet het zelfde als Waves. De hoeveelheid Waves die je verdient met leassen is erg weinig. De Simple Send zijn de waves die je verdient hebt.
pi_172641653
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:28 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Als je de transfer aanklikt zie je welke coin het is.

MinersReward is niet het zelfde als Waves. De hoeveelheid Waves die je verdient met leassen is erg weinig. De Simple Send zijn de waves die je verdient hebt.
Thanks!
pi_172642190
Maar wat moet en kun je nu uiteindelijk met al die restjes lease rewards? Kun je dat nou verkopen voor waves ergens en levert het wat op?
pi_172642204
pi_172642728
jaja een hack, per ongeluk naar z'n eigen wallet overgemaakt vermoed ik. 4,5 miljoen dollar catchinggg
pi_172643858
TenX heeft ook weer een leuk sprintje gedaan. Ik verwacht wel veel van die coin als ze gaan realiseren wat ze willen.
pi_172644041
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 14:00 schreef r3gi3boy het volgende:
Maar wat moet en kun je nu uiteindelijk met al die restjes lease rewards? Kun je dat nou verkopen voor waves ergens en levert het wat op?
Met 60.000 Waves tikt dat wel aan, die rewards (ik draai m'n eigen node maar het idee is hetzelfde).

Bij kleinere aantallen gaat het wat langzamer. Zodra je coins meer waard zijn dan de tradingfee op DEX dan levert het wat op ;)
  Moderator maandag 24 juli 2017 @ 15:44:37 #123
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172644549
Hoe kan Aeternity al fluctuatie ondergaan in de koers terwijl de release pas gepland staat voor Q1 2018?

Ik zag vanmiddag dat ie even +50% ging naar 90 cent. Maar nu weer terug is bij af rond de 48 cent.
Ik zag ook dat er vooralsnog geen marktetcap voor bekend is, maar wat is realistisch om te denken? Met de ICO hebben ze 110k ETH opgehaald waar ze per ETH ongeveer 800 tokens gaven. Dat betekent zo'n 88miljoen tokens die vrijkomen. Daarnaast is het dus nog afwachten hoeveel er bij komen.

Iemand een idee?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172644641
quote:
5s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Hoe kan Aeternity al fluctuatie ondergaan in de koers terwijl de release pas gepland staat voor Q1 2018?

Ik zag vanmiddag dat ie even +50% ging naar 90 cent. Maar nu weer terug is bij af rond de 48 cent.
Ik zag ook dat er vooralsnog geen marktetcap voor bekend is, maar wat is realistisch om te denken? Met de ICO hebben ze 110k ETH opgehaald waar ze per ETH ongeveer 800 tokens gaven. Dat betekent zo'n 88miljoen tokens die vrijkomen. Daarnaast is het dus nog afwachten hoeveel er bij komen.

Iemand een idee?
Ze staan op "HitBTC" exchange, daar worden ze blijkbaar al virtueel verhandeld.

Yobit deed dat ook al eens met Lisk terwijl de tokens er nog niet eens waren. Blijkbaar heeft HitBTC ook al een aantal tokens in de ICO gekocht en handelen ze op basis van dat aantal tokens. Het volume is ook maar heel laag.
pi_172644643
Zijn er meer mensen aan het mee cruisen op de CHC 'pump'?
  Moderator maandag 24 juli 2017 @ 15:53:36 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172644697
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ze staan op "HitBTC" exchange, daar worden ze blijkbaar al virtueel verhandeld.

Yobit deed dat ook al eens met Lisk terwijl de tokens er nog niet eens waren. Blijkbaar heeft HitBTC ook al een aantal tokens in de ICO gekocht en handelen ze op basis van dat aantal tokens. Het volume is ook maar heel laag.
Aha. Apart. Hoe is er straks dan zekerheid dat coins van A naar B worden overgeheveld? Dat begrijp ik niet. Als je nu btc ruilt tegen eth, krijg je ze gelijk op een exchange. Hoe kan deze exchange er nou in laten handelen als niemand ze nog heeft :?

Heb jij enig idee wat te verwachten qua marketcap voor dit project?
4045
onlogisch
pi_172644943
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Aha. Apart. Hoe is er straks dan zekerheid dat coins van A naar B worden overgeheveld? Dat begrijp ik niet. Als je nu btc ruilt tegen eth, krijg je ze gelijk op een exchange. Hoe kan deze exchange er nou in laten handelen als niemand ze nog heeft :?

Heb jij enig idee wat te verwachten qua marketcap voor dit project?
Je kan ze wel fictief kopen maar nog niet withdrawen. Je moet dus maar afwachten of die exchange straks echt kan leveren als de blockchain live gaat.

En de waarde? ICO bracht $24 miljoen op, als ze wat leveren kan dat zo 8 tot 10 gaan.
Dus ik gok op $200 miljoen Dollar... "gok" he... afwachten dus...
  Moderator maandag 24 juli 2017 @ 16:09:59 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172645010
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je kan ze wel fictief kopen maar nog niet withdrawen. Je moet dus maar afwachten of die exchange straks echt kan leveren als de blockchain live gaat.

En de waarde? ICO bracht $24 miljoen op, als ze wat leveren kan dat zo 8 tot 10 gaan.
Dus ik gok op $200 miljoen Dollar... "gok" he... afwachten dus...
Aha. Klinkt als een tricky business :D

Ik doel meer op het totaal aantal tokens wat er straks zal zijn :)
Wat denk je? 100 miljoen of misschien wel een miljard?
4045
onlogisch
pi_172645014
Iedereen dumpt blijkbaar die Nimiq tokens, daar ga ik er toch een paar van oppikken. Dit project gaat echt wel wat worden denk ik
pi_172645049
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat maakt het aantal tokens uit voor jou?
pi_172645074
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik geloof iets van 170 miljoen tokens als ik me het goed herinner.
  Moderator maandag 24 juli 2017 @ 16:13:44 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172645078
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nou ja, ik kan me voorstellen dat, wanneer je in dit project zit, je liever ziet dat er een marketcap is van 100 miljoen dan van 100 miljard i.v.m. de waarde van de token :)
4045
onlogisch
pi_172645085
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:10 schreef metallicelmo het volgende:
Iedereen dumpt blijkbaar die Nimiq tokens, daar ga ik er toch een paar van oppikken. Dit project gaat echt wel wat worden denk ik
Waarom worden ze dan gedumpt? :P
pi_172645227
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja ik denk dat dit die geile ICO hippies zijn die tokens kopen omdat het tokens zijn en hopen er wat quick cash uit te halen. Als het dan even tegen zit verkopen ze alles wat prima is. De totale cap van Nimiq zal 21 miljoen NIM zijn, 10 NET tokens kunnen worden ingeruild voor 1 NIM
Eindelijk een originele coin met een eigen blockchain en een vrij uniek concept, daar wil ik wel een gokje op wagen.
pi_172646644
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Om zo een V-pattern te genereren en de tokenbase weer geverifileerd wordt met de massa van afgelopen maand :)
[P]otverdorie
pi_172647283
Is een airgapped laptop zelfs al niet veilig tegen hacks? Ik sla namelijk al mijn accountgegeven op op een offline laptop.
pi_172648388
Is MobileGO nog ergens te verhandelen?
pi_172649013
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:12 schreef xaban06 het volgende:
https://coinmarketcap.com/assets/mobilego/#markets
pi_172649116
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:12 schreef xaban06 het volgende:
Echt een enorme blamage dat die token nog niet werkend op Bittrex staat.
[P]otverdorie
pi_172649203
Edit, laat maar :D
pi_172649206
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 21:04 schreef edraket31 het volgende:

[..]

volgens mij tot na 01-08

Heb de BTC binnengekregen en kan ze nog gewoon verhandelen. Niks aan de hand dus.
pi_172649232
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:49 schreef xaban06 het volgende:
Edit, laat maar :D
Dat zijn geen 'echte' MGO tokens :)
[P]otverdorie
pi_172649243
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:50 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Dat zijn geen 'echte' MGO tokens :)
Welke niet? Op Waves Exchange? Jawel, groen vinkje.

Sell order op Waves exchange:
1
2
Price         MGO               BTC            SUM (BTC)
0.00024600    1,019.22142523    0.25072847     0.25072847

En op Liqui raak je ze kwijt voor 0.00037BTC. Dus gratis geld?
pi_172649271
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:50 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Welke niet? Op Waves Exchange? Jawel, groen vinkje.
Owh dan heb ik niks gezegd :X excuus
[P]otverdorie
  maandag 24 juli 2017 @ 21:24:40 #145
460536 niggeplease
niggeplease
pi_172652287
quote:
vervelend. het was verder geen ICO, die was n paar maanden geleden.
  maandag 24 juli 2017 @ 22:19:40 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172654152
Kan iemand duidelijkheid verschaffen in dat leasen van Waves?

Ik heb nu volgende tokens ontvangen:

Miner Reward
WavesGo
Waves Community
CoExistCoin

Wat kan ik hier nu mee? :o
  maandag 24 juli 2017 @ 22:29:38 #147
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172654544
Overigens mijn restje van 0,2 btc omgezet in Waves :)
pi_172654553
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:19 schreef leolinedance het volgende:

Miner Reward
WavesGo
Waves Community
CoExistCoin

Ik lease niet eens waves en ik krijg dat ook :+
Lambo of Rekt
  maandag 24 juli 2017 @ 22:32:06 #149
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172654608
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik lease niet eens waves en ik krijg dat ook :+
Oh :'( Nou ja bij leasen bij WavesGo zou je iedere vrijdag een soort van uitbetaling moeten krijgen. Maar ik zie dat nog niet zo gebeuren in mijn wallet :P
pi_172654791
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

700 miljard tokens hebben minder kans om geld waard te worden dan 21 miljoen ala BTC.
Lambo of Rekt
  maandag 24 juli 2017 @ 22:48:39 #151
157922 fathank
pi_172655070
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:19 schreef leolinedance het volgende:

Miner Reward
WavesGo
Waves Community
CoExistCoin

Ik heb 300 krosscoins gekregen. Waarom geen idee :').
pi_172655113
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb 300 krosscoins gekregen. Waarom geen idee :').
Ik nog meer :P

1000 :') Van de KERK!
Lambo of Rekt
  maandag 24 juli 2017 @ 22:52:52 #153
469800 peter000115321325
amateur Bitcoin investeeerder
pi_172655215
Ik heb weer een vraagje omtrent bitcoins en Ether.

Ik heb net een Ether wallet aangemaakt en uitgeprint (dus nu heb ik een adres + private key+ wachtwoord)
Hierin ga ik mijn toekomstige Ether en straks mijn BAT in bewaren. Is dit nu de aller veiligste methode om het te bewaren? En ook wil ik mijn bitcoins op een paper wallet zetten van https://bitcoinpaperwallet.com OF iets dat jullie aanraden.

ik ben bang dat als de waarde gaat stijgen er meer gehackt gaat worden.....

VRAAG 2: wat als mijn bitcoins op de paper wallet staan er er is een hardfork in november. hoe gaat dat dat dan in zijn werk?
janee
pi_172655421
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:52 schreef peter000115321325 het volgende:

Ik heb net een Ether wallet aangemaakt en uitgeprint (dus nu heb ik een adres + private key+ wachtwoord)
Hierin ga ik mijn toekomstige Ether en straks mijn BAT in bewaren. Is dit nu de aller veiligste methode om het te bewaren? En ook wil ik mijn bitcoins op een paper wallet zetten van https://bitcoinpaperwallet.com OF iets dat jullie aanraden.

VRAAG 2: wat als mijn bitcoins op de paper wallet staan er er is een hardfork in november. hoe gaat dat dat dan in zijn werk?
1. Hardware wallet aanschaffen (Trezor bijv)
2. Dat maakt niet uit, zodra het protocol verandert kan jij gewoon je paper wallet inladen. De blockchain ziet nog steeds dat jij BTC tegoed hebt. Het gaar er puur om dat jij je private key niet kwijtraakt.
Lambo of Rekt
pi_172655596
Dat WeTrust is ook een trieste bedoeling sinds dat ik het heb :+
Lambo of Rekt
  maandag 24 juli 2017 @ 23:08:45 #156
460536 niggeplease
niggeplease
pi_172655650
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

1. Hardware wallet aanschaffen (Trezor bijv)
2. Dat maakt niet uit, zodra het protocol verandert kan jij gewoon je paper wallet inladen. De blockchain ziet nog steeds dat jij BTC tegoed hebt. Het gaar er puur om dat jij je private key niet kwijtraakt.
is een trezor beter dan bv een usb stick?
pi_172655727
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:08 schreef niggeplease het volgende:

[..]

is een trezor beter dan bv een usb stick?
Ja, want ookal heeft iemand je walletfile gestolen en ook je password gehackt, dan moet nog je trezor hardware wallet toestemming geven voor verzending.
Lambo of Rekt
  maandag 24 juli 2017 @ 23:14:11 #158
460536 niggeplease
niggeplease
pi_172655765
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, want ookal heeft iemand je walletfile gestolen en ook je password gehackt, dan moet nog je trezor hardware wallet toestemming geven voor verzending.
maar je kan geen backup maken? dus als de trezor kapot gaat ben je alles kwijt?
pi_172655815
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:52 schreef peter000115321325 het volgende:

Paper wallet is genoeg. Gewoon goed opbergen en zorg voor een back-up.

Hardware wallet als je je geld wil verspillen aan een gadget die stuk kan, waarna je moet terugvallen op je... paper wallet...
pi_172655851
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:14 schreef niggeplease het volgende:

[..]

maar je kan geen backup maken? dus als de trezor kapot gaat ben je alles kwijt?
Die trezor heeft ook een paper wallet :P Wat magnet zegt dus.
Lambo of Rekt
pi_172655893
Hebben sommigen hier soms aandelen in die Trezor en Nano Ledger dingen? :P
pi_172655951
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:19 schreef MaGNeT het volgende:
Hebben sommigen hier soms aandelen in die Trezor en Nano Ledger dingen? :P
Ik heb gewoon mijn files backupped, gerard met een bijzonder sterk wachtwoord en over meerdere USB sticks en locaties verspreid, het enige klote is, is dat er niet gewoon één fucking wallet is waar ALLES in kan.

Wat is er zo moeilijk aan het maken van 1 wallet waarbij developers plugins d.m.v. API kunnen maken om hun coin compatible te maken.
Lambo of Rekt
pi_172656004
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb gewoon mijn files backupped, gerard met een bijzonder sterk wachtwoord en over meerdere USB sticks en locaties verspreid, het enige klote is, is dat er niet gewoon één fucking wallet is waar ALLES in kan.

Wat is er zo moeilijk aan het maken van 1 wallet waarbij developers plugins d.m.v. API kunnen maken om hun coin compatible te maken.
Die bestaat allang: de Waves Lite Client. Inmiddels kan je daar alle Waves tokens, BTC en ETH in bewaren en dat breidt nog uit :D

Maar dan heb je geen echte ETH of BTC maar tokens die 1:1 omwisselbaar zijn via de gateways.
pi_172656011
@Magnet, wat denk jij overigens van BTC? Gaat die moon na 1 aug als het goed gaat? Kijk even in je glazen bol voor me plz :P
Lambo of Rekt
pi_172656037
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die bestaat allang: de Waves Lite Client. Inmiddels kan je daar alle Waves tokens, BTC en ETH in bewaren en dat breidt nog uit :D
ohja, ook SIA, Verge, VIA en andere vage niet-ERC20 tokens?
Lambo of Rekt
pi_172656089
quote:
16s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:24 schreef EggsTC het volgende:
@Magnet, wat denk jij overigens van BTC? Gaat die moon na 1 aug als het goed gaat? Kijk even in je glazen bol voor me plz :P
Glazen bol ligt allang in glasbak.
Ik leg tegenwoordig tarotkaarten maar tot nu toe heb ik daar alleen uit kunnen voorspellen dat de kat van de buren zwanger zou worden.
pi_172656113
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ohja, ook SIA, Verge, VIA en andere vage niet-ERC20 tokens?
Nog geen aankondiging gezien :P
pi_172656131
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik leg tegenwoordig tarotkaarten maar tot nu toe heb ik daar alleen uit kunnen voorspellen dat de kat van de buren zwanger zou worden.
Nouja, tarot mag ook, ik probeer alleen een beetje te peilen her en der of men overdrijft met hun 50K in 3 years... 500K in 3 years... 30K in 5 years... enz. Iedereen roept maar wat lijkt het.
Lambo of Rekt
pi_172656175
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nouja, tarot mag ook, ik probeer alleen een beetje te peilen her en der of men overdrijft met hun 50K in 3 years... 500K in 3 years... 30K in 5 years... enz. Iedereen roept maar wat lijkt het.
I'll eat my d*ck als die dingen over 8 jaar geen ¤25.000 waard zijn.

Al hou ik niet zo van eend.
  maandag 24 juli 2017 @ 23:32:35 #170
469800 peter000115321325
pi_172656271
bedankt ! ik koop dus geen trezor maar ga morgen een paper wallet voor mijn BTC maken en uitprinten :)

@magnet, je zegt dat ik dan mijn Pwallet moet backuppen, maar bedoel je daarmee gewoon de private key goed onthouden want op mijn uitgeprintte versie zit geen backup knop :+
janee
pi_172656282
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

I'll eat my d*ck als die dingen over 8 jaar geen ¤25.000 waard zijn.

Al hou ik niet zo van eend.
QFL >:) Crypto #527 onthoud ik even. Exact 25k he? :P

edit; gvd... het eendstuk ... -O- now i get it :')

[ Bericht 13% gewijzigd door EggsTC op 24-07-2017 23:38:31 ]
Lambo of Rekt
pi_172656289
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:32 schreef peter000115321325 het volgende:
bedankt ! ik koop dus geen trezor maar ga morgen een paper wallet voor mijn BTC maken en uitprinten :)

@magnet, je zegt dat ik dan mijn Pwallet moet backuppen, maar bedoel je daarmee gewoon de private key goed onthouden want op mijn uitgeprintte versie zit geen backup knop :+
Zorg wel dat je dat lekker thuis doet en eventuele printgeschiedenis verwijderen.
  maandag 24 juli 2017 @ 23:41:55 #173
469800 peter000115321325
pi_172656551
*printgeschiedenis verwijderd*

wordt er al een veel winst gemaakt hier met Crypto currency of zijn het tot nu toe alleen investeringen.

25K zou mooi zijn ja. als 21 miljoen bitcoins gemined zijn en er wereldwijd vertrouwen in komt en de banken failet gaan dan wordt het misschien 500k per BTC....

of die 500k word verdeeld over een aantal currencies? zoals ether,dash of wat mijn klasgenoot hoopt: Onecoin

BTW: welke paper wallet adviseren jullie?
janee
  maandag 24 juli 2017 @ 23:43:13 #174
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172656594
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar dan heb je geen echte ETH of BTC maar tokens die 1:1 omwisselbaar zijn via de gateways.
Hey... nu we eth dus in de lite client kunnen holden, hoe zot dat dan met de rest van de erc20 tokens? Is daar al wat over bekend?

Mijn eth staan al in de wavesclient maar de rest nog op mew.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_172656595
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:41 schreef peter000115321325 het volgende:

wordt er al een veel winst gemaakt hier met Crypto currency of zijn het tot nu toe alleen investeringen.

25K zou mooi zijn ja. als 21 miljoen bitcoins gemined zijn en er wereldwijd vertrouwen in komt en de banken failet gaan dan wordt het misschien 500k per BTC....

of die 500k word verdeeld over een aantal currencies? zoals ether,dash of wat mijn klasgenoot hoopt: Onecoin
blijf maar heel ver weg van je klasgenoot want Onecoin is niets meer en niets minder dan Ponzi :R
pi_172656626
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:41 schreef peter000115321325 het volgende:

Mijn portfolio is nu ongeveer tien keer mijn inleg vanaf vorig jaar (langzaam opgebouwd).

En heb die inleg er ook al 3x uit gehaald. Dus het is wel lucratief geweest voor mij. :+
pi_172656876
quote:
De eerste keer is het wel spannend om 15000 BTC in één keer over te maken maar zelfs dat went op den duur.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2017 23:53:53 ]
  maandag 24 juli 2017 @ 23:58:37 #179
469800 peter000115321325
pi_172656954
of ik ben hierin heel dom of je hebt dus $ 341,339,262.42 aan bitcoins op dit moment

ook zit ik nogsteeds met de vraag welke paperwallet het best is om te gebruiken voor btc
janee
pi_172656976
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:58 schreef peter000115321325 het volgende:
of ik ben hierin heel dom of je hebt dus $ 341,339,262.42 aan bitcoins op dit moment

ook zit ik nogsteeds met de vraag welke paperwallet het best is om te gebruiken
Als ik dat adres zou bezitten, zou ik dat hebben aan bitcoins inderdaad.
Lambo of Rekt
pi_172657269
ff zitten kijken naar dat Solidity, ik dacht dat ze een best wel redelijk eenvoudig taaltje hadden gemaakt ervan, maar dit is toch best hardcore...
Lambo of Rekt
pi_172657392
quote:
Haha, ik ging even Googlen op dat adres en kwam toen deze FB-pagina tegen:

_O-
pi_172657411
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 00:27 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Haha, ik ging even Googlen op dat adres en kwam toen deze FB-pagina tegen:

[ afbeelding ]

_O-
:') En ze maken waarschijnlijk nog geld hiermee ook he...
Lambo of Rekt
  dinsdag 25 juli 2017 @ 03:06:34 #184
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172658193
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:06 schreef EggsTC het volgende:
Dat WeTrust is ook een trieste bedoeling sinds dat ik het heb :+
Inderdaad. Geen idee waarom er hier zo enthousiast over zijn/waren :o
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 08:02:06 #185
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172658991
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zorg wel dat je dat lekker thuis doet en eventuele printgeschiedenis verwijderen.
4045
onlogisch
pi_172659456
Is de waves cliënt wel al veilig? Er is nog steeds geen 2fa toch?
  dinsdag 25 juli 2017 @ 08:54:26 #187
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172659486
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:43 schreef Sosa het volgende:

[..]

Hey... nu we eth dus in de lite client kunnen holden, hoe zot dat dan met de rest van de erc20 tokens? Is daar al wat over bekend?

Mijn eth staan al in de wavesclient maar de rest nog op mew.
kan iemand hier iets over zeggen? :)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_172659874
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 11:56 schreef edraket31 het volgende:

Waar heel Twitter en Tradingview zat te roepen dat btc naar boven zou uitbreken, is btc aan de onderzijde van de pennant eruit gezakt. Even afwachten of het doorzet, maar begint er meer op te kijken dat we idd naar 2500 gaan
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 09:25:38 #189
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172659934
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:22 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Waar heel Twitter en Tradingview zat te roepen dat btc naar boven zou uitbreken, is btc aan de onderzijde van de pennant eruit gezakt. Even afwachten of het doorzet, maar begint er meer op te kijken dat we idd naar 2500 gaan
Praat jij altijd in dollars of euro's?
4045
onlogisch
  dinsdag 25 juli 2017 @ 09:27:14 #190
236839 TimKuik
pi_172659961
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Praat jij altijd in dollars of euro's?
Dollars.
pi_172660651
zo dan, hoop coins die een vrije val beginnen
pi_172660750
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 08:52 schreef carebaer het volgende:
Is de waves cliënt wel al veilig? Er is nog steeds geen 2fa toch?
Er zit idd nog geen 2FA op, zou wel mooi zijn als het ooit geïmplementeerd wordt.

Op een ETH Mist of Bitcoin Core wallet zit overigens ook geen 2FA ;)
pi_172661107
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:02 schreef Kale het volgende:
zo dan, hoop coins die een vrije val beginnen
Jep, alles zo'n beetje, next crash incoming... ik dacht dat de support inmiddels was bereikt
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 juli 2017 @ 10:28:30 #194
163650 Greys
pi_172661188
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172661244
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, alles zo'n beetje, next crash incoming... ik dacht dat de support inmiddels was bereikt
Even het weekend afwachten en inkopen!!! 😀
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 11:07:19 #196
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172662026
4045
onlogisch
  dinsdag 25 juli 2017 @ 11:16:49 #197
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172662237
Paniekzaaiers :')
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 11:43:22 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172662845
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:16 schreef Repeating het volgende:
Paniekzaaiers :')
Een beetje lol maken mag ook wel in het topic hé. Het is al zo rustig sinds vorige week :+
4045
onlogisch
pi_172662894
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:31 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Even het weekend afwachten en inkopen!!! 😀
Dat blijft nu zakken tot volgende week dinsdag en dan komen mensen er op 1 augustus ineens achter dat er eigenlijk helemaal niks gebeurd is en dan stijgen er ineens heel veel raketjes richting de maan op :P
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 11:49:21 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172662995
Hoe zit dat met bitcoin nou? Is die segwit nou geaccepteerd of is dat nog steeds billen knijpen?
4045
onlogisch
pi_172663056
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:45 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

Dat blijft nu zakken tot volgende week dinsdag en dan komen mensen er op 1 augustus ineens achter dat er eigenlijk helemaal niks gebeurd is en dan stijgen er ineens heel veel raketjes richting de maan op :P
Daar hoop ik inderdaad op Haha ;-) baalde al dat ik vorige week niks bijgekocht had. Waves op 1.60 😮 En strat op 2 euro 😯
  dinsdag 25 juli 2017 @ 12:06:57 #202
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_172663356
Wat is de policy in Nederland als je zelf een coin-exchange zou willen starten? Moet je dan aan allerlei regelgeving voldoen? Ook als je geen Euro's gaat accepteren maar enkel transacties tussen cryptocoins gaat faciliteren?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 12:54:38 #203
469800 peter000115321325
pi_172664585
soow ik ben door mijn bitcoin alarm wakker gemaakt omdat de koers sterk daalt haha. als het dan toch de 2300 dollar aantikt voor 1 augustus dan zal ik een mini investering erbij gooien.

segwit is 82,5 procent. ik denk dat het nog iets omhoog zal gaan maar de lock-in niet meer zal redden. als ik dit goed zeg....
janee
pi_172664696
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 12:06 schreef XDo het volgende:
Wat is de policy in Nederland als je zelf een coin-exchange zou willen starten? Moet je dan aan allerlei regelgeving voldoen? Ook als je geen Euro's gaat accepteren maar enkel transacties tussen cryptocoins gaat faciliteren?
Ja. Dat laatste ben ik niet helemaal zeker van.
Lambo of Rekt
pi_172664858
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 12:54 schreef peter000115321325 het volgende:
soow ik ben door mijn bitcoin alarm wakker gemaakt omdat de koers sterk daalt haha. als het dan toch de 2300 dollar aantikt voor 1 augustus dan zal ik een mini investering erbij gooien.

segwit is 82,5 procent. ik denk dat het nog iets omhoog zal gaan maar de lock-in niet meer zal redden. als ik dit goed zeg....
volgens mij loop je een week achter....
die lock in was vorige week toch al met >80% ?
  dinsdag 25 juli 2017 @ 13:10:22 #206
332574 µ
alt-m
pi_172664941
gaat lekker btc
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 25 juli 2017 @ 13:12:52 #207
469800 peter000115321325
pi_172664997
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 13:06 schreef edraket31 het volgende:

[..]

volgens mij loop je een week achter....
die lock in was vorige week toch al met >80% ?
dat ging toch om BIP 91. die is nu locke in ja
janee
pi_172665009
Leuk dat waves schema, maar naar welk getal moet ik nou kijken voor de beste deal?
pi_172665043
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 13:12 schreef peter000115321325 het volgende:

[..]

dat ging toch om BIP 91. die is nu locke in ja
oh....
iets met klok en klepel.....ik volg btc puur technisch

Edit: technisch als in technische analyse van de prijs, techniek van de coins heb ik totaal geen verstand van
pi_172665278
"BIP141 signaling looks at a 2016 block difficulty adjustment period. The current period started 1353 blocks ago, and is currently at 57.5% signaling for SegWit. This 2016 block period will NOT make it to 95% so it will not lock-in SegWit. This period should end on Thursday, July 27th, in the early morning hours (Pacific Time).
If this same signaling continues, the new 2016 block period starting on the 27th, should lock-in SegWit. This period will end around Aug 9th.
Then there will be a 2016 block period which will be a grace period. This grace period should end around Aug 22nd.
When this grace period is over, we'll have SegWit!!!!"
pi_172668102
Ik profiteer aardig van die volatiliteit maar wat een rare markt is het eigenlijk. De ene dag stijgingen van 30% en 2 dagen later weer 30% daling. En ook nog eens alle coins tegelijk, kuddegedrag in de praktijk 8)7
Ik kan me nog herinneren dat er in 2013/2014 werd geroepen dat de volatiliteit snel minder zou worden zodra de markt groter zou worden maar je ziet eigenlijk het tegenovergestelde.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 15:51:33 #212
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_172668142
Iemand die Agrello koopt?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 25 juli 2017 @ 16:06:59 #213
157922 fathank
pi_172668364
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 15:51 schreef hmmmz het volgende:
Iemand die Agrello koopt?
vast wel aangezien ze al 5k+ btc hebben opgehaald
pi_172668621
https://coinstarter.com/

Nog 3 uur gratis Coins.
Lambo of Rekt
pi_172668775
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 15:49 schreef Vesz het volgende:
Ik profiteer aardig van die volatiliteit maar wat een rare markt is het eigenlijk. De ene dag stijgingen van 30% en 2 dagen later weer 30% daling. En ook nog eens alle coins tegelijk, kuddegedrag in de praktijk 8)7
Ik kan me nog herinneren dat er in 2013/2014 werd geroepen dat de volatiliteit snel minder zou worden zodra de markt groter zou worden maar je ziet eigenlijk het tegenovergestelde.
BTC heeft gewoon invloed op alles.
Lambo of Rekt
pi_172668844
Oké dan, voor de liefhebbers van Mikado stokjes nog maar eens een chart, dit keer een Alt......
Uit de groep alts die ik eerder postte, heb ik er 1 uitgepikt waarvan ik denk dat ie de meeste potentie heeft als je kijkt hoeveel ie gedumpt is t.o.v. de anderen en omdat er m.i. fundamenteel niks mis mee is.

Stellar:

Gaan we op een lager timeframe kijken, dan zie ik een uitbraak uit de downtrend (gele lijnen) en bodemvorming wat zou kunnen duiden op een nieuwe uptrend (blauwe lijn). Na die uitbraak is er een hertest van de bodem én van de uptrend, waarvan ie nu keuring opveert.
Target? Nog lastig te zeggen, maar kijk waar ie vandaan komt. ALS er weer een bullrun komt, dan zou het daar zomaar voorbij kunnen gaan.
Trade is geldig zolang de prijs niet onder de blauwe lijn gaat. Waarbij opgemerkt dat die blauwe trendlijn meer als een zone gezien moet worden. Even er onder piepen is nog niet meteen een annulering van de trade.
Overige indicatoren die ik gebruik (MACD, RSI, Stoch) hinten ook op een stijging.
Plaatje voldoet volledig aan mijn voorwaarden om het een mooie kans te noemen. Wel opletten met de huidige onzekere tijd en order sluiten als ie duidelijk onder de blauwe lijn gaat.

Indien je TA maar niks vindt (of mij) gelieve deze post gewoon te negeren....iedereen blij ^O^
  dinsdag 25 juli 2017 @ 16:50:05 #217
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_172669111
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 16:06 schreef fathank het volgende:

[..]

vast wel aangezien ze al 5k+ btc hebben opgehaald
:')

Iemand uit dit topique bedoel ik natuurlijk.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 17:03:13 #218
469800 peter000115321325
pi_172669350
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 16:21 schreef EggsTC het volgende:

Nog 3 uur gratis Coins.
en wat hebben we hier precies aan? kunnen we dan onze eigen cc maken? of ergens in investeren. (website laat heeeul traag))
janee
  dinsdag 25 juli 2017 @ 17:09:08 #219
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_172669463
quote:

Nog 3 uur gratis Coins.
ik heb me aangemeld, hoe krijg ik die 75 coins dan?
pi_172669600
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 17:09 schreef hmmmz het volgende:

[..]

ik heb me aangemeld, hoe krijg ik die 75 coins dan?
Aan de traagheid van de websites te zien zal het wel even duren.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 17:17:58 #221
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_172669623
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 17:16 schreef dimmak het volgende:

[..]

Aan de traagheid van de websites te zien zal het wel even duren.
Ja lijkt me ook. Ik krijg een melding dat ik ze krijg, alleen staan ze nog niet bijgeschreven in mijn account.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 17:21:58 #222
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_172669714
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 17:17 schreef hmmmz het volgende:

Ja lijkt me ook. Ik krijg een melding dat ik ze krijg, alleen staan ze nog niet bijgeschreven in mijn account.
Hier hetzelfde!
Is dit overigens niet gewoon een scam? Gratis geld bestaat niet lijkt me... :{
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_172670186
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 17:21 schreef yozd het volgende:

[..]

Hier hetzelfde!
Is dit overigens niet gewoon een scam? Gratis geld bestaat niet lijkt me... :{
Het lijkt me meer een promotie voor hun platform al moet je niet verwachten dat je 75 coins volgend jaar 100k waard zijn.

edit: ik zie nu wat de coins waard zijn, lijkt me inderdaad wat veel maar wie weet..
  dinsdag 25 juli 2017 @ 17:48:19 #224
236839 TimKuik
pi_172670308
quote:

Nog 3 uur gratis Coins.
Pfffff, m'n hele browser gaat belly up als ik deze pagina open...
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 17:50:01 #225
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172670351
Er gebeurt niets als ik mijn wallet adres invul. kan geen enter doen, niks.
4045
onlogisch
pi_172670506
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 17:50 schreef onlogisch het volgende:
Er gebeurt niets als ik mijn wallet adres invul. kan geen enter doen, niks.
We'll deposit your tokens into your Waves wallet, then you can exchange them on coin exchanges.
Withdrawal will start soon after our ICO has ended.
You can already enter your Waves wallet and we'll notify you when withdrawal becomes available.

Oh, en ik zou voor deze site een nieuw en ongebruikt wachtwoord gebruiken.
pi_172670621
Ik kan met mijn mobiel niet op die coinstarter site komen... iemand een idee hoe je je anders kan aanmelden? Of moet je alleen je waves adres invullen?
  dinsdag 25 juli 2017 @ 18:11:22 #228
132191 -jos-
Money=Power
pi_172670829
Volgens die site zijn de 75 gratis tokens meer dan $250 waard, I smell bullshit...
pi_172670973
Anonieme domeinregistratie ook nog. Ik pas even.
pi_172671013
Ja, maar hoe kan iets een scam zijn als het gratis is... :')

Hooguit een email jatter idd, dus kijk uit met je wachtwoord.

Edit;

De rest van de site is behoorlijk uitgebreid voor een scam wel, nouja we zullen t wel zien of er uberhaupt coins komen.

[ Bericht 24% gewijzigd door EggsTC op 25-07-2017 18:34:23 ]
Lambo of Rekt
pi_172673878
De tokens zijn uitgedeeld op de site nu :P
Lambo of Rekt
pi_172673938
Dubbel gekregen zelfs :-) Ik ben rijk
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:20:01 #233
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172674274
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 12:06 schreef XDo het volgende:
wel goed idee , maar je moet geld hebben of veel btc nu om te starten
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:25:02 #234
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172674455
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:07 schreef EggsTC het volgende:
wel snel siteje gvd zeg haha
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:27:50 #235
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172674526
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:09 schreef Kale het volgende:
Dubbel gekregen zelfs :-) Ik ben rijk
hoe ontvang je die 75 dan ? ik heb me aangemeld en sta in hun bestand , maar zie ze nog nergens
pi_172674583
dan had je voor 19:30 moeten aanmelden. Dan was je nu miljonair geweest

Edit: Ik zie dat er een nieuwe airdrop gestart is
pi_172674668
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:27 schreef Thezappa het volgende:

[..]

hoe ontvang je die 75 dan ? ik heb me aangemeld en sta in hun bestand , maar zie ze nog nergens
Als je ingelogd bent, zie je ze bovenin... als daar nog 0 staat heb je nog niets. Ik heb het er wel al staan.
Lambo of Rekt
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:32:18 #238
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172674699
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je ingelogd bent, zie je ze bovenin... als daar nog 0 staat heb je nog niets. Ik heb het er wel al staan.
heb je je waves wallet ingevuld onderin dan?
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:32:34 #239
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172674710
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

0.00 staat er haha
pi_172674913
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:07 schreef EggsTC het volgende:
En welk Waves token zou daar bij horen?
pi_172675102
Ik vertrouw het ook voor geen meter :P. Mijn Waves adres maar niet ingevuld nog, wacht het wel even af.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:59:06 #242
469800 peter000115321325
pi_172675861
ook ik heb 75,53 coins ontvangen......

......als het zo makkelijk gaat dan zal het niks waard worden. 75,53 is in mijn ogen een getal en niet een waarde
janee
pi_172675913
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En welk Waves token zou daar bij horen?
Goeie vraag, ik heb ze nog niet gestuurd naar mn wallet, het staat alleen op de site. Ook op google is er niets te vinden over scam of iets dergelijks.

Ik ben het ermee eens dat het een apart iets is dit, maar de site is ook té uitgebreid en uitgewerkt om een scam te zijn. Dus ik laat het nog even in het midden. Maar ik laat het voorlopig ook allemaal maar even op die site staan, niets naar mn wallets... ik kijk even de kat uit de boom :)
Lambo of Rekt
pi_172675949
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:59 schreef peter000115321325 het volgende:

......als het zo makkelijk gaat dan zal het niks waard worden. 75,53 is in mijn ogen een getal en niet een waarde
Klopt, dat denk ik ook, maar gratis is gratis. Als het wat wordt is het leuk meegenomen toch :)
Lambo of Rekt
pi_172675951
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:59 schreef peter000115321325 het volgende:

Die 0,53 krijg je voor het inloggen. Makkelijker ga je het niet krijgen.

Ik klikte op het settings icoontje en kreeg prompt nog eens 0,53 :'). En je kan je wachtwoord niet aanpassen bij dat settings icoontje.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:06:45 #246
469800 peter000115321325
pi_172676165
we gaan het zien. wieweet zijn we met die 75 over 100 jaar miljonair

btw: nog eventjes over die paper wallets.... ik heb er hier 3 uitgeprint naast mij liggen, van bitaddress.org.

deze heb ik offline gemaakt en geprint via ubuntu.

VRAAG:
nu kom ik op wikipedia deze regel tegen: >>>Before reading this page, users should note that messing with ECDSA private keys is very dangerous and can result in losing bitcoins, even long after the import. It is recommended that outside of self-generated vanity addresses, users should never import (or export) private keys.<<<

dus is het nou wel veilig of niet? ook vroeg ik me af of iemand anders niet precies dezelfde private key kan maken aangezien ik er 1 offline gemaakt heb
janee
pi_172676219
Okay, ik heb die coinstarter.com eens even bekeken en ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit bonafide is:

• Anonieme domeinregistratie
• Onbekend wie er achter zitten. Wijzer dan dit word je niet:
quote:
Behind CoinStarter is a team of Entrepreneurs, Economists, Philantropists and Software Engineers working together with the belief of creating something better.
• Onzinclaims doorspekt met buzzwords over wat ze doen:
quote:
Our platform uses artificial intelligence to create and deploy smart contracts onto the blockchain.
We believe that combining AI with our talents overseeing every stage of the process, we can create the next generation of blockchain technology, that simplifies the blockchain and makes it viable for mass adoption by the public. It's like a drag and drop tool to power your blockchain.
• Geen contactgegevens anders dan een telefoonnummer dat niet terug te leiden is op een eigenaar en een emailadres
• Er wordt gevraagd om een Waves adres, maar ik kan geen token vinden voor Coinstarter
• Er wordt een waarde geclaimd van 800 tokens/1BTC maar de tokens worden nergens verhandeld
• Vage shit in de paginasource. Ik kreeg creditcardgerelateerde json uit de source (mogelijk gevoelige gegevens gemaskeerd):
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
window.app_plan ='{  
   "display":"Professional",
   "no_branding":true,
   "can_add_capacity":true,
   "initial_capacity":2,
   "initial_storage":10,
   "api":true,
   "scheduler":true,
   "bulk":true,
   "collaboration":2,
   "logs":336,
   "version_control":720,
   "db_backup":720,
   "custom_domain":true,
   "ssl":true,
   "sub_apps":false,
   "import_export_csv":true,
   "seo":true,
   "pw_protection":true,
   "recurring_frequencies":[  
      "weekly",
      "monthly",
      "quarterly",
      "yearly"
   ],
   "monitoring":true,
   "monthly_price":69,
   "yearly_price":62,
   "support":"Email",
   "index":3,
   "id":"app_professional",
   "paying_user_id":"14906087*************09837812160",
   "paying_user_email":"j.henner****f@q*****c.de",
   "card_data":{  
      "id":"card_************",
      "object":"card",
      "address_city":null,
      "address_country":null,
      "address_line1":null,
      "address_line1_check":null,
      "address_line2":null,
      "address_state":null,
      "address_zip":null,
      "address_zip_check":null,
      "brand":"Visa",
      "country":"DE",
      "customer":"cus_AXA0sRmDsX7ivv",
      "cvc_check":"pass",
      "dynamic_last4":null,
      "exp_month":1,
      "exp_year":2021,
      "fingerprint":"************",
      "funding":"credit",
      "last4":"**64",
      "metadata":{  

},
      "name":"j.henner****f@q*****c.de",
      "tokenization_method":null
   },
   "frequency":"month",
   "additional_capacity":0,
   "additional_storage":0,
   "add_ons_pricing":{  
      "capacity":{  
         "unit":1,
         "price":20
      },
      "storage":{  
         "unit":10,
         "price":10
      }
   }
}';

Let vooral op dit stukje dat inzicht geeft in het cheap ass hostingplan dat achter dit "project" zit:

1
2
3
4
  "monitoring":true,
   "monthly_price":69,
   "yearly_price":62,
   "support":"Email",
Ik geloof er geen moer van dat dit allemaal te goeder trouw is.
I call bullshit

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2017 21:09:46 ]
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:26:03 #248
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172676877
Ergste wat ik kan gebeuren is dat geld kunnen storten op je waves adres Hahah..

Heb Mn oude mail en nieuw ww gebruikt
pi_172676894
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Okay, ik heb die coinstarter.com eens even bekeken en ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit bonafide is:

• Anonieme domeinregistratie
• Onbekend wie er achter zitten. Wijzer dan dit word je niet:

[..]

• Onzinclaims doorspekt met buzzwords over wat ze doen:

[..]

• Geen contactgegevens anders dan een telefoonnummer dat niet terug te leiden is op een eigenaar en een emailadres
• Er wordt gevraagd om een Waves adres, maar ik kan geen token vinden voor Coinstarter
• Er wordt een waarde geclaimd van 800 tokens/1BTC maar de tokens worden nergens verhandeld
• Vage shit in de paginasource. Ik kreeg creditcardgerelateerde json uit de source (mogelijk gevoelige gegevens gemaskeerd):
[ code verwijderd ]

Let vooral op dit stukje dat inzicht geeft in het cheap ass hostingplan dat achter dit "project" zit:
[ code verwijderd ]

Ik geloof er geen moer van dat dit allemaal te goeder trouw is.
I call bullshit
Het is een ICO-starter. Dus wat ik denk, is dat ze ICO's laten plaatsvinden op hun website (legit) en daarna die ICO's scammen zodra daar BTC en ETH op gestort worden ;)

Het is maar goed ook dat er niet nóg meer ICO's kunnen komen door noobs die niet weten wat ze doen. ETH gaat al een flinke douw krijgen als straks de ICO's niet nageleefd worden als beschreven.
Lambo of Rekt
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:28:55 #250
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172676975
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is een ICO-starter. Dus wat ik denk, is dat ze ICO's laten plaatsvinden op hun website (legit) en daarna die ICO's scammen zodra daar BTC en ETH op gestort worden ;)

Het is maar goed ook dat er niet nóg meer ICO's kunnen komen door noobs die niet weten wat ze doen. ETH gaat al een flinke douw krijgen als straks de ICO's niet nageleefd worden als beschreven.
Of het word zo geld waard 👌👍
pi_172676989
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:26 schreef Thezappa het volgende:

Zonder je seed kunnen ze toch ook niets met je wachtwoord, of is dit een hele domme opmerking?
pi_172677080
Klopt niet veel van die site.

You earned 377,65 tokens
pi_172677208
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:26 schreef Thezappa het volgende:

Ik kan wel een aantal geraffineerdere truuks bedenken. Ze spelen handig in op de hebzucht van mensen en het aloude FOMO mechanisme.

Oh de website lijkt overigens een point&click dingetje te zijn. Dat het dashboard er nog uitziet alsof iemand moeite heeft gedaan is leuk maar betekent niks.
pi_172677214
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:32 schreef Stien_Struis het volgende:
Klopt niet veel van die site.

You earned 377,65 tokens
:D lekker piet
Lambo of Rekt
pi_172677223
Veel rood vandaag, zou dat echt te maken hebben met 1 augustus en dat mensen bang zijn om in crypto te zitten op dat moment?

Ik zou het opzich niet erg vinden als het zich tot dan doorzet. Hoe meer ik "goedkoop" kan bijkopen.

Aangezien ik eerder nog zat te twijfelen om waves bij te kopen a 5 euro 😮
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:44:25 #256
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172677422
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik kan wel een aantal geraffineerdere truuks bedenken. Ze spelen handig in op de hebzucht van mensen en het aloude FOMO mechanisme.

Oh de website lijkt overigens een point&click dingetje te zijn. Dat het dashboard er nog uitziet alsof iemand moeite heeft gedaan is leuk maar betekent niks.
Zeker .. ik ook ..maar daarvoor moet je zelf dingen prijs geven ..

Mijn email staat over al op internet
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:45:18 #257
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172677441
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:36 schreef DaRealDeal het volgende:
Veel rood vandaag, zou dat echt te maken hebben met 1 augustus en dat mensen bang zijn om in crypto te zitten op dat moment?

Ik zou het opzich niet erg vinden als het zich tot dan doorzet. Hoe meer ik "goedkoop" kan bijkopen.

Aangezien ik eerder nog zat te twijfelen om waves bij te kopen a 5 euro 😮
Wachten wachten

Ik ga statis kopen en waves v d rest niets meer
pi_172677465
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:45 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Wachten wachten

Ik alleen BTC en wellicht nog een paar ETH naar stratis, verder ook niets meer.
Lambo of Rekt
pi_172677485
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:45 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Wachten wachten

Ik ga sowieso waves kopen, twijfel over stratis, lisk, pivx, via en ark.

Maar ben wel van plan om er dit keer flink wat in te steken. (Mocht ik kopen)
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:51:11 #260
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172677610
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:46 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Lisk twijfel ik nog over

Waarom kijk je er na
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:51:49 #261
469800 peter000115321325
pi_172677630
quote:

[..]

dat ja, maar ik twijffel nog of ik vandaag of morgen bitcoins ga bij kopen om extra te investeren in waves en stratis (vooruit, ook nog een halve bitcoin dan :) )
janee
pi_172677714
quote:

[..]

Wat is flink wat? :o
Lambo of Rekt
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:05:14 #263
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172677974
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hij wil ook een node
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:18:02 #264
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_172678296
welke wallet kan ik het beste gebruiken voor waves?
pi_172678316
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:18 schreef SugeLucky het volgende:
waves lite in chrome.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:20:39 #266
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172678351
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:18 schreef SugeLucky het volgende:
iPhone app
pi_172678450
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:18 schreef Xrenity het volgende:

[..]

waves lite in chrome.
Die.

Dan heb je ook de volledige DEX.
pi_172678470
quote:

[..]

Crown misschien ook nog een optie..
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:34:13 #269
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_172678672
Thanks!
pi_172678757
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Flink wat, is voor mij zo'n 3000 euro nog denk ik ☺
pi_172678764
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:25 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

Crown misschien ook nog een optie..
Ken ik niet echt, zal er eens naar kijken.
pi_172678788
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:51 schreef peter000115321325 het volgende:

[..]

dat ja, maar ik twijffel nog of ik vandaag of morgen bitcoins ga bij kopen om extra te investeren in waves en stratis (vooruit, ook nog een halve bitcoin dan :) )
Niet slimmer om nog een paar dagen te wachten? Doe ik in ieder geval wel. ;-)
pi_172678802
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:36 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Flink wat, is voor mij zo'n 3000 euro nog denk ik ☺
Alles in waves?
Lambo of Rekt
pi_172678820
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:51 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Lisk twijfel ik nog over

Waarom kijk je er na
Vind het een goed project en heb eigenlijk ook wel vertrouwen in de ontwikkeling van die coin.
pi_172678857
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Alles in waves?
Weet ik nog niet zeker, mochten ze weer rond de 1,50/1,60 zijn dan denk ik het wel. Of misschien de helft in stratis mocht die weer 2 euro aantikken.
pi_172678957
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:38 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Vind het een goed project en heb eigenlijk ook wel vertrouwen in de ontwikkeling van die coin.
Lisk heb ik ook in geïnvesteerd. Zeer actief Duits dev team. Heb ik wel vertrouwen in :)
En daarnaast heb ik wat centen gestoken in Ark, Stratis, Via, Waves, Crown, Cloak en Zcoin.
  Eindredactie Games dinsdag 25 juli 2017 @ 22:46:21 #277
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_172679070
pi_172679102
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:46 schreef Oscar. het volgende:
Oeps, de SEC is weer bezig:
https://www.sec.gov/news/press-release/2017-131
ff serieus... wat is DAO? waar staat het voor... overal kom ik het tegen, nergens op internet staat een cryptoachtige verklaring.
Lambo of Rekt
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:48:32 #279
236839 TimKuik
pi_172679125
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ff serieus... wat is DAO? waar staat het voor... overal kom ik het tegen, nergens op internet staat een cryptoachtige verklaring.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Decentrale_autonome_organisatie
pi_172679143
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:46 schreef Oscar. het volgende:
Oeps, de SEC is weer bezig:
https://www.sec.gov/news/press-release/2017-131
Yep, RIP ETH

Edit: even een zeer ervaren Amerikaanse cryptotrader gevraagd om een reactie op het nieuws: RIP all ico's.....

[ Bericht 9% gewijzigd door edraket31 op 25-07-2017 23:02:42 ]
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 22:53:35 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172679281
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:48 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Yep, RIP ETH
Alles meteen verkocht.
4045
onlogisch
pi_172679284
quote:

[..]

Yep, RIP ETH
Stratis en Waves doen dit toch ook :(
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:56:16 #283
236839 TimKuik
pi_172679362
De meeste ICO's die ik gezien heb geven van tevoren aan dat mensen uit de US niet mee mogen doen met de crowdsales.

Tevens komt het overgrote gedeelte van het ICO geld uit China.

Hier staat ook nog wat interessante info: https://www.reddit.com/r/(...)port_concluding_dao/
pi_172679376
SEC heeft wel lekkere invloed inderdaad, damn. Is dat artikel recent?

Blij dat ik ook in ANS/NEO zit, lekker veilig in China... tot nu toe.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:53 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

Goede vraag.
pi_172679514
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:56 schreef carebaer het volgende:
SEC heeft wel lekkere invloed inderdaad, damn. Is dat artikel recent?

Blij dat ik ook in ANS/NEO zit, lekker veilig in China... tot nu toe.

[..]

Goede vraag.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:53 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

Waves opereert sowieso vanuit Moskou, lijkt met niet dat de SEC daar veel invloed heeft, haha.

Ah ja, per land is er weer andere regelgeving maar niemand die een Amerikaan kan tegenhouden bij het investeren met BTC in een ICO in het buitenland. Lang leve de blockchain.
  Eindredactie Games dinsdag 25 juli 2017 @ 23:02:04 #286
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_172679521
quote:

[..]

Yep, RIP ETH
nouja, het gaat nu wel snel :P
pi_172679549
Zie mijn Edit
pi_172679552
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[..]

Waves opereert sowieso vanuit Moskou, lijkt met niet dat de SEC daar veel invloed heeft, haha.

Ah ja, per land is er weer andere regelgeving maar niemand die een Amerikaan kan tegenhouden bij het investeren met BTC in een ICO in het buitenland. Lang leve de blockchain.
Klopt zat ik net ook aan te denken.

Waar ligt de jurisprudentie van zo'n munt. Waves is inderdaad opgezet door Russen. Heeft Amerika geen moer over te vertellen, kunnen ze dus niks tegen beginnen :D
pi_172679664
quote:

[..]

Yep, RIP ETH

Edit: even een zeer ervaren Amerikaanse cryptotrader gevraagd om een reactie op het nieuws: RIP all ico's.....
Het schijnt betrekking te hebben op ICO's die profit beloofd hebben. Het fijne weet ik er ook niet van, maar zal wel voor onrust zorgen
pi_172679846
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:07 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Het schijnt betrekking te hebben op ICO's die profit beloofd hebben. Het fijne weet ik er ook niet van, maar zal wel voor onrust zorgen
RIP al ICO's? Wat bedoel je precies? Je post is wellicht nuttig maar niet echt inhoudelijk hehe :D
pi_172679905
Panic sells = cheap buys
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 juli 2017 @ 23:16:15 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172679941
Wat ist los? ETH is dood aan het gaan :?

Kan niet eens even twee weken op vakantie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_172680064
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Panic sells = cheap buys
Dit ja, veel panic sellers.
Lambo of Rekt
pi_172680163
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:13 schreef carebaer het volgende:

[..]

RIP al ICO's? Wat bedoel je precies? Je post is wellicht nuttig maar niet echt inhoudelijk hehe :D
Anders ga je zelf op onderzoek uit?
Ik heb iemand uit USA gevraagd om een reactie/samenvatting en dat was zijn reactie.......
Meer kan ik er zelf niet van maken en eiglk boeit t me verder ook niet zo. Ben niet thuis in al dat soort zaken, ik kijk wel naar de koers of er mee te traden is....
pi_172680223
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:07 schreef edraket31 het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je dan ook verwachten dat BTC t zelfde ondergaat, ook veel ICO's accepteren BTC. Maar meer ETH wel.
Lambo of Rekt
pi_172680266
Wat ze natuurlijk wel kunnen doen is druk uitoefenen op de grotere Amerikaanse partners. Denk alleen al aan de ethereum alliance waar heel veel grote tech bedrijven in zitten.
pi_172680285
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:27 schreef patrick_1980 het volgende:
Wat ze natuurlijk wel kunnen doen is druk uitoefenen op de grotere Amerikaanse partners. Denk alleen al aan de ethereum alliance waar heel veel grote tech bedrijven in zitten.
Ja maar die bedrijven zal het over het algemeen niet zoveel interesseren hoe hoog de valuta staat, zij willen de praktische kant ervan; het ETH netwerk gebruiken.
Lambo of Rekt
pi_172680381
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar die bedrijven zal het over het algemeen niet zoveel interesseren hoe hoog de valuta staat, zij willen de praktische kant ervan; het ETH netwerk gebruiken.
Dan roept de SEC tegen ze begin maar een nieuwe blockchain onder andere naam :P
pi_172680502
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:56 schreef TimKuik het volgende:
De meeste ICO's die ik gezien heb geven van tevoren aan dat mensen uit de US niet mee mogen doen met de crowdsales.

Tevens komt het overgrote gedeelte van het ICO geld uit China.

Hier staat ook nog wat interessante info: https://www.reddit.com/r/(...)port_concluding_dao/
Klopt helemaal.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172680617
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Ja maar ik vraag me af in hoeverre ze zich daaraan houden :')
Lambo of Rekt
pi_172680716
dicht
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')