Is waar maar procentueel zit bijna mijn hele portfolio op +10% maar Waves op +25.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:09 schreef niggeplease het volgende:
alles gaat lekker. weer bijna totale marketcap van 100miljard
Sorry, ik moest echt hardop lachen, goed verhaalquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:16 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oh, please niet die mongool in dit topic
Scammer
Hij zat achter Cryporush en nog menig andere dubieuze praktijkenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Sorry, ik moest echt hardop lachen, goed verhaal
Het zal best, ik neem hem ook niet serieus. En met dit nummer doet hij dat ook niet. Dit nummer neemt iedereen die té serieus is lekker op de hak, en daar kan ik wel om lachen. Verder niksquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Hij zat achter Cryporush en nog menig andere dubieuze praktijken
Heb t niet bekeken, vind t geen fijn persoon.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het zal best, ik neem hem ook niet serieus. En met dit nummer doet hij dat ook niet. Dit nummer neemt iedereen die té serieus is lekker op de hak, en daar kan ik wel om lachen. Verder niks
Wordt tijd dat Eth ook weer serieus gaat stijgenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:09 schreef niggeplease het volgende:
alles gaat lekker. weer bijna totale marketcap van 100miljard
Ik gun het jequote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 00:00 schreef metallicelmo het volgende:
Als je Waves vergelijkt met Ethereum, waarom is Waves dan zo goedkoop? Ze hebben toch veel overeenkomsten?
fyrstikken is best een baas, zat in het Quatloo-Trader team.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het zal best, ik neem hem ook niet serieus. En met dit nummer doet hij dat ook niet. Dit nummer neemt iedereen die té serieus is lekker op de hak, en daar kan ik wel om lachen. Verder niks
Het zijn twee behoorlijk verschillende cryptos. Ik begrijp niet goed dat ze steeds met elkaar worden vergeleken.quote:Op zondag 23 juli 2017 00:00 schreef metallicelmo het volgende:
Als je Waves vergelijkt met Ethereum, waarom is Waves dan zo goedkoop? Ze hebben toch veel overeenkomsten?
Die exchanges doen de beste zaken net zoals de early miners.quote:Op zondag 23 juli 2017 00:11 schreef Afwazig het volgende:
Eth is geadopteerd door alle grote exchanges. Dat is denk ik de grootste reden van het prijsverschil.
Heb je daar een linkje van??quote:Op zondag 23 juli 2017 04:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
fyrstikken is best een baas, zat in het Quatloo-Trader team.
Idd, weer een flinke stijging....eind van de maand toch weer 1 of ander event? Dan zal de pump wel weer begonnen zijn.quote:
Jij hier?quote:Op zondag 23 juli 2017 06:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die exchanges doen de beste zaken net zoals de early miners.
Block gaat lekkerquote:Op zondag 23 juli 2017 12:41 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Idd, weer een flinke stijging....eind van de maand toch weer 1 of ander event? Dan zal de pump wel weer begonnen zijn.
Overigens zijn dit soort patonen op erg veel alts momenteel terug te vinden.... na een flinke dump laten velen bodemvorming zien en meerdere ook alweer breakout uit de downtrend. Gisteravond verschillende alts bekeken en t zijn er zo een stuk of 15-20 die er TA-technisch erg interessant uitzien.
Is nog vrij rustig omdat het nog niet echt opgepikt is door de meute.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:00 schreef smiths het volgende:
[..]
Block gaat lekker. Gisteren op 26 gekocht, staat nu op 34. Ben wel benieuwd of die announcement (in dezer dagen) of dat ook daadwerkelijk breaking news is of gewoon sell on the news waarde heeft. Valt nog mee hoeveel het gehyped word op twitter.
Gewoon de wallet bewaren, mocht het echt zover komen dan is er op dat moment wel een technisch advies. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:11 schreef metallicelmo het volgende:
Voor de technisch onderlegde onder ons een vraagje waar ik toch nog niet helemaal duidelijkheid in heb. Stel Bitcoin split naar twee verschillende currencies... Ik heb dan nog steeds mijn eigen Bitcoin wallet draaien op mijn pc. Dat ding heeft alleen maar een wallet.dat bestand
Hoe gaat die software om met het feit dat er straks twee soorten coins zijn? Ik denk dat mijn huidige software (Bitcoin Core) alleen maar de core versie herkend omdat dit core is. Stel een andere versie van Bitcoin gaat het veel beter doen en ik besluit dat ik mijn coins op dat netwerk wil gaan gebruiken. Hoe weet mijn wallet hier mee om te gaan of zou ik dan mijn wallet.dat moeten importeren in nieuwe software die gemaakt is voor die nieuwe variant? ik heb namelijk het idee dat mijn Bitcoin client die ik hier heb niet zo slim is en ik dus wel zelf e.e.a zal moeten doen in het ergste geval. Enig idee / tips? mijn plan is om mijn huidige bitcoins te bewaren voor de lange termijn
thanks, enig idee hoe dit gaat met een Ubuntu pctje? ik zie zelfs dat deze wallet versie geen eens de optie heeft om er een password op te zetten. Ik neem aan dat zoiets via terminal moet vanuit de wallet (als dat er in zit)quote:Op zondag 23 juli 2017 18:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gewoon de wallet bewaren, mocht het echt zover komen dan is er op dat moment wel een technisch advies. Ik zie het niet gebeuren.
Je kan met een simpel commando overigens je "private key" exporteren uit je huidige Bitcoin client, die kan je dan probleemloos weer importeren in andere wallet software.
Weet niet welke client (en versie) je exact gebruikt?quote:Op zondag 23 juli 2017 18:18 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
thanks, enig idee hoe dit gaat met een Ubuntu pctje? ik zie zelfs dat deze wallet versie geen eens de optie heeft om er een password op te zetten. Ik neem aan dat zoiets via terminal moet vanuit de wallet (als dat er in zit)
Zo'n private key ziet er zo uit:quote:Op zondag 23 juli 2017 18:52 schreef metallicelmo het volgende:
Dus stel, je vind je eigen private key van je wallet. Dat is dan dus het enige toegangsmiddel tot jouw specifieke bitcoin adres en die kun je dan importeren in een nieuwe client. Dit bijvoorbeeld in het geval dat je je wallet.dat om wat voor reden zou kwijtraken.
Hoe groot is de kans dat iemand een private key gokt en importeert in zijn eigen wallet? Werkt dat zo simpel? Het wachtwoord dat jij voorheen op je eigen wallet.dat had, is alleen lokaal, dat wachtwoord staat niet in de blockchain opgeslagen dus iemand die jouw private key goed zou gokken zou jouw coins vervolgens kunnen uitgeven
Ja precies, maar om zo'n private key later ergens te importeren, heb je dan alleen dat nummer nodig of is dat in combinatie met je huidige wallet adres? Met andere woorden iemand krijgt jouw private key in handen, moet ie dan ook nog je wallet adres weten of heb je aan de private key genoeg om direct te importeren, dus de privatekey weet bij welke wallet hij hoort met saldo?quote:Op zondag 23 juli 2017 18:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Weet niet welke client (en versie) je exact gebruikt?
[..]
Zo'n private key ziet er zo uit:
5Kb8kLf9zgWQnogidDA76MzPL6TsZZY36hWXMssSzNydYXYB9KF
Die gok je niet.
De private key is alles wat iemand nodig heeft om de funds over te zetten. Je passeert dus het wachtwoord. Het wachtwoord beveiligd alleen je wallet.dat bestand.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:14 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja precies, maar om zo'n private key later ergens te importeren, heb je dan alleen dat nummer nodig of is dat in combinatie met je huidige wallet adres? Met andere woorden iemand krijgt jouw private key in handen, moet ie dan ook nog je wallet adres weten of heb je aan de private key genoeg om direct te importeren, dus de privatekey weet bij welke wallet hij hoort met saldo?
Hier een link met een verhaaltje over hoeveel private keys er zijn:quote:Op zondag 23 juli 2017 18:52 schreef metallicelmo het volgende:
Dus stel, je vind je eigen private key van je wallet. Dat is dan dus het enige toegangsmiddel tot jouw specifieke bitcoin adres en die kun je dan importeren in een nieuwe client. Dit bijvoorbeeld in het geval dat je je wallet.dat om wat voor reden zou kwijtraken.
Hoe groot is de kans dat iemand een private key gokt en importeert in zijn eigen wallet? Werkt dat zo simpel? Het wachtwoord dat jij voorheen op je eigen wallet.dat had, is alleen lokaal, dat wachtwoord staat niet in de blockchain opgeslagen dus iemand die jouw private key goed zou gokken zou jouw coins vervolgens kunnen uitgeven
Dank je. Coins zonder zo'n lite wallet zijn dus wel erg complex voor de doorsnee gebruiker lijkt mij. Die gaan geen dagen/weken durende download afwachten.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 10:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
- om als node onderdeel te zijn van het netwerk en daarmee het netwerk te ondersteunen
- om coins in je eigen wallet te kunnen opslaan ipv bij een exchange
- niet alle coins hebben een "light" versie van hun wallet, downloaden van de blockchain is dan nodig
[..]
Een hardware wallet zoals de "Ledger Nano S" werkt met bijvoorbeeld een Chrome App die feitelijk een "light" wallet is. Omdat je transacties toch ergens de blockchain op moeten zorgt "LedgerWallet" daarvoor.
.
Het is niet altijd bruikbaar; voor lang niet alle coins een hardware wallet beschikbaar.
Als je coins naar je lokale wallet wil sturen en deze is nog niet klaar met het downloaden van de blockchain, dan kan je wel al de coins sturen. Zodra je wallet in sync is verschijnen ze dan vanzelf. Zo doe ik dat meestal, als het downloaden lang duurt.
Een back-up maken van je wallet (op zowel USB-stick als papier) is uiteraard nog wel nodig maar dat is bij een hardware wallet niet anders.
Waves werkt met "dedicated nodes" waar de LiteClient mee kan verbinden. Zo hebben gebruikers geen kopie van de blockchain nodig maar hebben ze wel volledige toegang tot alle mogelijkheden. Ik heb zelf ook zo'n node op een VPS draaien, vooral omdat het geld oplevert
Ik heb 6 jaar zonder hardware wallet gekund, wat mij betreft blijft dat zo
Vertonen ze niet hetzelfde beeld vanwege BTC?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:57 schreef edraket31 het volgende:
Staan we aan het begin van een nieuwe bullrun of barst de bubble al?
Heel veel coins vertonen een gelijk patroon. Heb er even snel een paar op een rijtje gezet, zijn geen gedetailleerde charts, meer om het patroon en de te verwachten richting aan te geven
https://www.coinigy.com/s/i/5974e8fca5dbd/
https://www.coinigy.com/s/i/5974e94d0503b/
https://www.coinigy.com/s/i/5974e9cbbd155/
https://www.coinigy.com/s/i/5974ea3fec868/
https://www.coinigy.com/s/i/5974ea88b20b2/
https://www.coinigy.com/s/i/5974eb33215cc/
https://www.coinigy.com/s/i/5974ebbde8ebd/
https://www.coinigy.com/s/i/5974ece45ead7/
Kon zoveel charts niet embedden, dus klikken maarrrrrr![]()
volgens mij tot na 01-08quote:Op zondag 23 juli 2017 21:03 schreef tgev het volgende:
Gister nog even wat bijgestort omdat ik niks wil verkopen van huidige portfolio maar nu springt Bittrex op 'Confirmations temporarily increased to 6 due to BIP-91'.
Heeft dit verder gevolgen op mijn overboeking of moet ik gewoon wat langer wachten?
vast wel, maar zijn er ook genoeg die ander beeld vertonenquote:Op zondag 23 juli 2017 21:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vertonen ze niet hetzelfde beeld vanwege BTC?
Dank, ik zal het wel even afwachten!quote:Op zondag 23 juli 2017 21:04 schreef edraket31 het volgende:
[..]
volgens mij tot na 01-08
edit: tenminste...zoiets meen ik ergens gelezen te hebben vandaag, maar zie bij jou staan dat ze alleen het aantal confirmations verhoogd hebben....
Had je er veelquote:Op zondag 23 juli 2017 23:11 schreef ssebass het volgende:
Hmm heb een waves.io wallet en check die net, is die leeg... Hopelijk een bug anders ben ik blijkbaar bestolen.
Nah. Nu op telefoon ingelogd en staat het er nog wel. Wazig. Stonden ook geen transacties dus denk een bug of iets.quote:
Klinkt meer alsof die app gewoon niet deugt.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:23 schreef -jos- het volgende:
Een kennis van me wou weer eens bij zijn bitcoins en heeft toen op zijn mobiel de app breadwallet gebruikt. Zijn bitcoins waren vrijwel gelijk gestolen... Zie nu in de reviews dat er meer mensen bestolen zijn. Wees dus gewaarschuwd wat je met je sleutels doet!
Ja, dat bedoel ik ook. Niet zomaar een random app gebruiken.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof die app gewoon niet deugt.
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:49 schreef Thezappa het volgende:
http://nos.nl/artikel/218(...)egt-handel-stil.html
Om welke hack gaat dit?quote:Eerder zijn met hacks bij bitcoinbeurzen bitcoins gestolen ter waarde van tientallen miljoenen dollar omdat de broncode niet deugde.
Check anders je saldo even op wavesgo.com, rechtstreeks op de blockchain.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:11 schreef ssebass het volgende:
Hmm heb een waves.io wallet en check die net, is die leeg... Hopelijk een bug anders ben ik blijkbaar bestolen.
Hmm, ik gok dat daar geen controle voor (nodig) is, een adres wordt berekend aan de hand van de private key.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:58 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand hoe het mechanisme werkt dat er altijd een vrij adres aangemaakt wordt voor de coins? Er bestaan ex-treem veel adressen voor elke coin, maar hoe is die controle?
Ja, nu nog wel... Dat zeiden ze van IPv4 ook, en nu van IPv6 ook weer, maar de eerste is al achterhaald.. en van de 2e zijn ze nu ook niet zo zeker meer.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, ik gok dat daar geen controle voor (nodig) is, een adres wordt berekend aan de hand van de private key.
De kans dat je een stapel verfbussen laat vallen en op de grond een exacte kopie van de Mona Lisa vormt is een stuk groter dan dat je 2x dezelfde private key genereert.
Klopt. Dat gebeurt echter niet.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, nu nog wel... Dat zeiden ze van IPv4 ook, en nu van IPv6 ook weer, maar de eerste is al achterhaald.. en van de 2e zijn ze nu ook niet zo zeker meer.
Dus wat je eigenlijk zegt is; zodra je toevallig een zelfde private key genereert heb je gewoon ineens al saldo erop.
Vertelquote:Op maandag 24 juli 2017 00:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, nu nog wel... Dat zeiden ze van IPv4 ook, en nu van IPv6 ook weer, maar de eerste is al achterhaald.. en van de 2e zijn ze nu ook niet zo zeker meer.
Dus wat je eigenlijk zegt is; zodra je toevallig een zelfde private key genereert heb je gewoon ineens al saldo erop.
quote:
Lijkt me genoegquote:IPv6 can theoretically hold 2^128 IP addresses. As you’re probably aware of, that’s a huge number:
2^128 = 340,282,366,920,938,463,463,374,607,431,768,211,456
So we could assign an IPV6 address to EVERY ATOM ON THE SURFACE OF THE EARTH, and still have enough addresses left to do another 100+ earths. It isn’t remotely likely that we’ll run out of IPV6 addresses at any time in the future.
Straks heeft ieder huishouden bijzonder veel adressen omdat álles een IP adres krijgt. Buiten ook, bushokjes, lantarenpalen, stoplichten, spoorbomen, wissels, auto's, álles. Dus IPv6 poole gaat ook hard straks ondanks dat RIPE zegt "wees maar niet zuinig"... met de devices die we nu hebben niet nee... maar als IoT erin komt is het een ander verhaal. Ik was laatst op Blackhat Sessions met een presentatie erover..quote:
Ja, maar er zijn nu al TIG gereserveerde ranges he... en die bestaan uit een maar miljoen adressen per keer per huishouden. Dus dat elke atom is niet van toepassing.quote:
Een /16 stelt niks voor. Met 128-bit adressen heeft ieder persoon 50-quadriljoen adressen tot zijn beschikking (als je het evenredig zou verdelen).quote:Op maandag 24 juli 2017 00:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Straks heeft ieder huishouden bijzonder veel adressen omdat álles een IP adres krijgt. Buiten ook, bushokjes, lantarenpalen, stoplichten, spoorbomen, wissels, auto's, álles. Dus IPv6 poole gaat ook hard straks ondanks dat RIPE zegt "wees maar niet zuinig"... met de devices die we nu hebben niet nee... maar als IoT erin komt is het een ander verhaal. Ik was laatst op Blackhat Sessions met een presentatie erover..
Er zijn 7 zaken welke de toekomst gamechangers zijn;
Blockchain
Internet of things
3D printers
Pakketten afleveren met Drones
Artificial intelligence
Robotica
en iets voor in de agrarische industrie, heb niet goed opgelet wat
(dit was overigens niet op BS2017, maar elders waar ik een sessie had een aantal maanden terug).
Er is zelfs een gozer geweest die op z'n zenuwstelsel een hele /16 ipv4 aangesloten had om te kijken of zenuw pulsen uit het menselijk lichaam uitgelezen konden worden, of iig data opgevangen kon worden... een /16... voor een paar zenuwen.
Dus IPv6 is straks ook gewoon op, en ik weet dat dat bizar klinkt, maar dat is zo. Overigens is het protocol ook al dik 20+ jaar oud. Ook daar moeten weer nieuwe oplossingen voor gevonden gaan worden dus het zou me niet verbazen als we in 2050 ineens wel dubbele private BTC adressen gaan krijgen, en één ding is zeker; naarmate de tijd verstrijkt, wordt de kans ook steeds groter dat je een dubbel adres gaat krijgen.
Heb je een link naar een bron waar men stelt dat er te weinig IPv6 adressen zijn?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn nu al TIG gereserveerde ranges he... en die bestaan uit een maar miljoen adressen per keer per huishouden. Dus dat elke atom is niet van toepassing.
Nee, het is om even aan te geven dat een PAAR ZENUWEN, in een mensen lichaam, een /16 gebruiken, en de /128's al veel gereserveerd zijn.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een /16 stelt niks voor. Met 128-bit adressen heeft ieder persoon 50-quadriljoen adressen tot zijn beschikking (als je het evenredig zou verdelen).
Een zenuw gebruikt geen IP adres. Dat een gozer dat gedaan heeft boeit verder weinig.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, het is om even aan te geven dat een PAAR ZENUWEN, in een mensen lichaam, een /16 gebruiken, en de /128's al veel gereserveerd zijn.
Ik ben aan het zoeken naar het artikel, daar werd zelfs gesteld dat veel processing power zelfs gedaan zou gaan worden tussen IPv6 adressen, en dan kan het heel hard gaan. Overigens was het een hypothetisch iets maar het is niet infinite. Van IPv4 werd ook in de jaren 80 geroepen dat er NOOIT zoveel nodig zou zijn he, en zelfs met NAT redden we het nu niet.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je een link naar een bron waar men stelt dat er te weinig IPv6 adressen zijn?
Neuh, zelfs al zou iedere bewoner van deze aardkloot nu beginnen met het aan 1 stuk genereren van BTC adressen genereer je nog geen dubbele voor de zon voorgoed uitgaat.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ook daar moeten weer nieuwe oplossingen voor gevonden gaan worden dus het zou me niet verbazen als we in 2050 ineens wel dubbele private BTC adressen gaan krijgen, en één ding is zeker; naarmate de tijd verstrijkt, wordt de kans ook steeds groter dat je een dubbel adres gaat krijgen.
Met hoe hard de technologie gaat durf ik dat niet te roepen, quantum computing nog even buiten beschouwing gelaten idd.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Neuh, zelfs al zou iedere bewoner van deze aardkloot nu beginnen met het aan 1 stuk genereren van BTC adressen genereer je nog geen dubbele voor de zon voorgoed uitgaat.
Wat wel zou kunnen gebeuren is dat quantum computers roet in het eten gaan gooien, dan zal Bitcoin wel op een ander protocol over moeten.
Naja, denk jij dat er de komende 50 jaar iets verandert waardoor er een noodzaak is dat we 7 miljard nieuwe Bitcoin adressen per seconde nodig hebben?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met hoe hard de technologie gaat durf ik dat niet te roepen, quantum computing nog even buiten beschouwing gelaten idd.
In de afgelopen 50 jaar is er een grotere technologische vooruitgang geweest als in de hele geschiedenis van de mensheid daarvoor, dus niemand kan voorspellen wat de komende 50 jaar gaat gebeuren.
Maargoed, het ging mij er alleen even om of er dus een check was, maar blijkbaar niet dus
Als je 200 jaar geleden riep dat we een device hadden ter grootte van een steen waarmee je contact had met de hele wereld werd je gehangen.... en aangezien de technologie nu zó hard gaat durf ik daar geen uitspraken over te doen dat het niet zo is, zeker niet als de afgelopen 50 jaar hebben laten zien dat de technologie harder is gegaan dan de hele geschiedenis van de mensheid.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, denk jij dat er de komende 50 jaar iets verandert waardoor er een noodzaak is dat we 7 miljard nieuwe Bitcoin adressen per seconde nodig hebben?
Want bedenk dan wel: we gaan dan eerder een tekort aan Bitcoins krijgen (21 Miljoen stuks, deelbaar tot op 8 achter de komma, ofwel 1 Satoshi) dan aan adressen.
Hmm, goeie vraag...quote:Op maandag 24 juli 2017 00:42 schreef xaban06 het volgende:
Zijn er trouwens coins die je met CPU kracht ook redelijk goed kunt minen?
Wellicht heb ik 100-200 cores van de nieuwste generatie tot mijn beschikking
Technologie gaat misschien wel erg hard maar je kan op dit moment oneindig veel meer adressen genereren dan dat er aan transacties per seconde mogelijk zijn. Het heeft gewoon geen nut, ook niet als Bitcoin een miljard transacties per seconde zou kunnen verwerken.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je 200 jaar geleden riep dat we een device hadden ter grootte van een steen waarmee je contact had met de hele wereld werd je gehangen.... en aangezien de technologie nu zó hard gaat durf ik daar geen uitspraken over te doen dat het niet zo is, zeker niet als de afgelopen 50 jaar hebben laten zien dat de technologie harder is gegaan dan de hele geschiedenis van de mensheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je gelijk in ja. Maar gedachten experiment hequote:Op maandag 24 juli 2017 00:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Technologie gaat misschien wel erg hard maar je kan op dit moment oneindig veel meer adressen genereren dan dat er aan transacties per seconde mogelijk zijn. Het heeft gewoon geen nut, ook niet als Bitcoin een miljard transacties per seconde zou kunnen verwerken.
Daarom "gezond verstand".
Mja, random is niet altijd écht random.quote:disclaimer: slechte random generators (ooit gebeurd bij een Android app) blijken wel dezelfde private keys te genereren maar dat is niet heel verbazingwekkend
Thanks, binnenkort maar even lezen.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, goeie vraag...
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1722798.0
Bitcoin is al ingehaald door andere, betere blockchains en er liggen al andere protocollen op de (test-)plank.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja. Maar gedachten experiment heEn zoals ik al zei; ze hoeven niet op, het hoeft alleen een stom toeval te zijn dat er ooit één dupliceert.
Verder vraag ik me af of Bitcoin hetgeen is wat de toekomst in gaat en niet ingehaald gaat worden door andere protocollen die veel meer kunnen en veel sneller zijn. Bitcoin is de 14k4 van deze tijd, hoe ziet fiber eruit?
Eh, ja, maar cores die idle zijn nemen vrijwel geen stroom (lagere clock en vCore).quote:Op maandag 24 juli 2017 00:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Thanks, binnenkort maar even lezen.
We hebben een dikke Cloud omgeving, waarvan de CPU utilization op 10% zit. Met uit mijn hoofd 400-500 cores.
Servers staan toch al aan, dus voor stroom wordt er al betaald.
Het is dus wachten tot bitcoin doodgaat? Of gaat het het half miljoen aantikken zoals menig artikel zegt. En ook John Mcafee?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bitcoin is al ingehaald door andere, betere blockchains.
Waves wil over op het Bitcoin-NG protocol waarbij je eigenlijk niet echt meer tegen transactie-limieten aanloopt.
Bitcoin kan zelf ook aangepast worden, zoals de laatste update die nu toch succesvol lijkt te worden.quote:Op maandag 24 juli 2017 01:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is dus wachten tot bitcoin doodgaat? Of gaat het het half miljoen aantikken zoals menig artikel zegt. En ook John Mcafee?
"I will eat my own dick on national television if bitcoins doesn't hit 500.000 usd within 3 years from now"
Waves is gecentraliseerd dus.quote:Op maandag 24 juli 2017 01:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bitcoin kan zelf ook aangepast worden, zoals de laatste update die nu toch succesvol lijkt te worden.
Het grootste gevaar voor Bitcoin is niet zozeer de oude techniek (dat kan aangepast worden) maar "consensus", besluitvorming gaat traag.
Zo'n Waves team kan gewoon zeggen: hoppa, we zijn klaar met testen op testnet, upgrade 0.9.1 wordt uitgerold en iedereen moet upgraden anders wordt je node gekickt.
Ik zal John alvast een coupon voor een flesje Heinz sturen.
Kijk even op minergate. Das een progje speciaal om te minen met CPU.. De coins die daar in de lijst staan zijn te minen met CPU.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:42 schreef xaban06 het volgende:
Zal je werkgever blij mee zijnquote:Op maandag 24 juli 2017 00:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Thanks, binnenkort maar even lezen.
We hebben een dikke Cloud omgeving, waarvan de CPU utilization op 10% zit. Met uit mijn hoofd 400-500 cores.
Servers staan toch al aan, dus voor stroom wordt er al betaald.
Als het op ontwikkeling aankomt zijn Ethereum, Waves, Lisk en diverse andere projecten gecentraliseerd.quote:
Nog even een kleine aanvulling op mijn vorige reactie:quote:Op maandag 24 juli 2017 00:42 schreef xaban06 het volgende:
Als het mag dan is het een toffe werkgever. Ik zou het in elk geval niet stiekem doen. Er zijn al mensen ontslagen voor minderquote:
Vooral een niet zo snuggere werkgeverquote:Op maandag 24 juli 2017 10:24 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Als het mag dan is het een toffe werkgever. Ik zou het in elk geval niet stiekem doen. Er zijn al mensen ontslagen voor minder
Ik doe het dan ook niet stiekem en het geld zal naar de afdeling gaan, niet naar mij persoonlijk.quote:
Misschien betalen wij all-in, zou ik moeten uitzoeken. Daarnaast wanneer is een CPU idle, want sowieso zijn alle CPU's al uitgedeeld, maar zijn de applicaties zo licht dat de totale gemiddelde utilitization maar op 10% zit.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog even een kleine aanvulling op mijn vorige reactie:
[ afbeelding ]
Het verschil tussen idle en full load (minen) verschilt nogal, 3 tot 5x meer stroomverbruik.
Nee, gewoon voor de afdeling. Kunnen we vaker uit eten gaan, of vaker wat gadgets kopenquote:Op maandag 24 juli 2017 10:24 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Als het mag dan is het een toffe werkgever. Ik zou het in elk geval niet stiekem doen. Er zijn al mensen ontslagen voor minder
Mja, bedrijf strooit met het geld lijkt het soms. Alles is overkill.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Vooral een niet zo snuggere werkgever
Ik weet niet zeker of de hardware niet meer verbruikt als het belast wordt? Maar anders is dat een prima idee ja.quote:Op maandag 24 juli 2017 11:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik doe het dan ook niet stiekem en het geld zal naar de afdeling gaan, niet naar mij persoonlijk.
[..]
Misschien betalen wij all-in, zou ik moeten uitzoeken. Daarnaast wanneer is een CPU idle, want sowieso zijn alle CPU's al uitgedeeld, maar zijn de applicaties zo licht dat de totale gemiddelde utilitization maar op 10% zit.
[..]
Nee, gewoon voor de afdeling. Kunnen we vaker uit eten gaan, of vaker wat gadgets kopen
[..]
Mja, bedrijf strooit met het geld lijkt het soms. Alles is overkill.
Ik kan je wel garanderen dat het verbruik fors omhoog gaat.quote:Op maandag 24 juli 2017 11:13 schreef xaban06 het volgende:
Ik pak om te beginnen wel gewoon een VM met 4 cores, laat het even 48 uur draaien en kijk wat het 'opgeleverd' heeft. Daarna stap ik wel naar mijn leidinggevende
Kan ook het verbruikt monitoren, dus ik zie wel of het significant meer gaat gebruiken.
Ik vind beide een goed plan. Kan ik m'n parkeerplaats upgraden naar een garageboxquote:Op maandag 24 juli 2017 11:56 schreef edraket31 het volgende:
Ik zal jullie niet vervelen met mikado stokjes, geodriehoekjes ed. maar ik heb een vrij duidelijk patroon in gedachten voor BTC........
BTC doet nog een leg up vanaf hier naar 3300-3500 of we corrigeren nog wat verder richting 2500 om van daaruit de 5e leg up te maken....dan naar 3200-3400.
Ik neig zelf naar een paar rustige dagen en afzakken richting 2500, maar ik heb geen glazen bol dus ik zie wel hoe t loopt en wanneer t interessant wordt om te traden. Voorlopig even afwachten.
Rechts onderin zie je je Assets.quote:Op maandag 24 juli 2017 13:19 schreef carebaer het volgende:
Dit is mijn Waves wallet: http://www.wavesgo.com/ac(...)G5H5TV38tHyM4LkmgN1E
Nu zie ik dat ik sinds de 3 weken dat ik lease, een aantal rewards gekregen heb en wel 4 verschillende gisteren. Hoe zie ik om welke rewards het gaan? Er staat alleen 'asset transfer'.
Uhuh, begrijp ik. De bovenste transactie is een asset transfer met een waarde van 0,00008971. Maar of dit nu een miner reward, WCT, Mercury of Ripto Bux is kan ik niet zien.quote:
Als je de transfer aanklikt zie je welke coin het is.quote:Op maandag 24 juli 2017 13:23 schreef carebaer het volgende:
[..]
Uhuh, begrijp ik. De bovenste transactie is een asset transfer met een waarde van 0,00008971. Maar of dit nu een miner reward, WCT, Mercury of Ripto Bux is kan ik niet zien.
Is een miners reward trouwens Waves? Dat zou ik vreemd vinden want mijn balance is nog steeds 236,99 net als circa 3 weken geleden.
Thanks!quote:Op maandag 24 juli 2017 13:28 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je de transfer aanklikt zie je welke coin het is.
MinersReward is niet het zelfde als Waves. De hoeveelheid Waves die je verdient met leassen is erg weinig. De Simple Send zijn de waves die je verdient hebt.
quote:Op maandag 24 juli 2017 13:59 schreef edraket31 het volgende:
Just another day: http://www.altcointoday.c(...)rs-4-5-million-hack/
Met 60.000 Waves tikt dat wel aan, die rewards (ik draai m'n eigen node maar het idee is hetzelfde).quote:Op maandag 24 juli 2017 14:00 schreef r3gi3boy het volgende:
Maar wat moet en kun je nu uiteindelijk met al die restjes lease rewards? Kun je dat nou verkopen voor waves ergens en levert het wat op?
Ze staan op "HitBTC" exchange, daar worden ze blijkbaar al virtueel verhandeld.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Hoe kan Aeternity al fluctuatie ondergaan in de koers terwijl de release pas gepland staat voor Q1 2018?
Ik zag vanmiddag dat ie even +50% ging naar 90 cent. Maar nu weer terug is bij af rond de 48 cent.
Ik zag ook dat er vooralsnog geen marktetcap voor bekend is, maar wat is realistisch om te denken? Met de ICO hebben ze 110k ETH opgehaald waar ze per ETH ongeveer 800 tokens gaven. Dat betekent zo'n 88miljoen tokens die vrijkomen. Daarnaast is het dus nog afwachten hoeveel er bij komen.
Iemand een idee?
Aha. Apart. Hoe is er straks dan zekerheid dat coins van A naar B worden overgeheveld? Dat begrijp ik niet. Als je nu btc ruilt tegen eth, krijg je ze gelijk op een exchange. Hoe kan deze exchange er nou in laten handelen als niemand ze nog heeftquote:Op maandag 24 juli 2017 15:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ze staan op "HitBTC" exchange, daar worden ze blijkbaar al virtueel verhandeld.
Yobit deed dat ook al eens met Lisk terwijl de tokens er nog niet eens waren. Blijkbaar heeft HitBTC ook al een aantal tokens in de ICO gekocht en handelen ze op basis van dat aantal tokens. Het volume is ook maar heel laag.
Je kan ze wel fictief kopen maar nog niet withdrawen. Je moet dus maar afwachten of die exchange straks echt kan leveren als de blockchain live gaat.quote:Op maandag 24 juli 2017 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Apart. Hoe is er straks dan zekerheid dat coins van A naar B worden overgeheveld? Dat begrijp ik niet. Als je nu btc ruilt tegen eth, krijg je ze gelijk op een exchange. Hoe kan deze exchange er nou in laten handelen als niemand ze nog heeft
Heb jij enig idee wat te verwachten qua marketcap voor dit project?
Aha. Klinkt als een tricky businessquote:Op maandag 24 juli 2017 16:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan ze wel fictief kopen maar nog niet withdrawen. Je moet dus maar afwachten of die exchange straks echt kan leveren als de blockchain live gaat.
En de waarde? ICO bracht $24 miljoen op, als ze wat leveren kan dat zo 8 tot 10 gaan.
Dus ik gok op $200 miljoen Dollar... "gok" he... afwachten dus...
Wat maakt het aantal tokens uit voor jou?quote:Op maandag 24 juli 2017 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Klinkt als een tricky business
Ik doel meer op het totaal aantal tokens wat er straks zal zijn
Wat denk je? 100 miljoen of misschien wel een miljard?
Ik geloof iets van 170 miljoen tokens als ik me het goed herinner.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Klinkt als een tricky business
Ik doel meer op het totaal aantal tokens wat er straks zal zijn
Wat denk je? 100 miljoen of misschien wel een miljard?
Nou ja, ik kan me voorstellen dat, wanneer je in dit project zit, je liever ziet dat er een marketcap is van 100 miljoen dan van 100 miljard i.v.m. de waarde van de tokenquote:Op maandag 24 juli 2017 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat maakt het aantal tokens uit voor jou?
Waarom worden ze dan gedumpt?quote:Op maandag 24 juli 2017 16:10 schreef metallicelmo het volgende:
Iedereen dumpt blijkbaar die Nimiq tokens, daar ga ik er toch een paar van oppikken. Dit project gaat echt wel wat worden denk ik
Ja ik denk dat dit die geile ICO hippies zijn die tokens kopen omdat het tokens zijn en hopen er wat quick cash uit te halen. Als het dan even tegen zit verkopen ze alles wat prima is. De totale cap van Nimiq zal 21 miljoen NIM zijn, 10 NET tokens kunnen worden ingeruild voor 1 NIMquote:
Om zo een V-pattern te genereren en de tokenbase weer geverifileerd wordt met de massa van afgelopen maandquote:
Heb de BTC binnengekregen en kan ze nog gewoon verhandelen. Niks aan de hand dus.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:04 schreef edraket31 het volgende:
[..]
volgens mij tot na 01-08
edit: tenminste...zoiets meen ik ergens gelezen te hebben vandaag, maar zie bij jou staan dat ze alleen het aantal confirmations verhoogd hebben....
Welke niet? Op Waves Exchange? Jawel, groen vinkje.quote:
1 2 | Price MGO BTC SUM (BTC) 0.00024600 1,019.22142523 0.25072847 0.25072847 |
Owh dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 24 juli 2017 19:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Welke niet? Op Waves Exchange? Jawel, groen vinkje.
vervelend. het was verder geen ICO, die was n paar maanden geleden.quote:Op maandag 24 juli 2017 13:59 schreef edraket31 het volgende:
Just another day: http://www.altcointoday.c(...)rs-4-5-million-hack/
Ik lease niet eens waves en ik krijg dat ookquote:Op maandag 24 juli 2017 22:19 schreef leolinedance het volgende:
Kan iemand duidelijkheid verschaffen in dat leasen van Waves?
Ik heb nu volgende tokens ontvangen:
Miner Reward
WavesGo
Waves Community
CoExistCoin
Wat kan ik hier nu mee?
Ohquote:Op maandag 24 juli 2017 22:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik lease niet eens waves en ik krijg dat ook
700 miljard tokens hebben minder kans om geld waard te worden dan 21 miljoen ala BTC.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat maakt het aantal tokens uit voor jou?
Ik heb 300 krosscoins gekregen. Waarom geen ideequote:Op maandag 24 juli 2017 22:19 schreef leolinedance het volgende:
Kan iemand duidelijkheid verschaffen in dat leasen van Waves?
Ik heb nu volgende tokens ontvangen:
Miner Reward
WavesGo
Waves Community
CoExistCoin
Wat kan ik hier nu mee?
Ik nog meerquote:Op maandag 24 juli 2017 22:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb 300 krosscoins gekregen. Waarom geen idee.
1. Hardware wallet aanschaffen (Trezor bijv)quote:Op maandag 24 juli 2017 22:52 schreef peter000115321325 het volgende:
Ik heb weer een vraagje omtrent bitcoins en Ether.
Ik heb net een Ether wallet aangemaakt en uitgeprint (dus nu heb ik een adres + private key+ wachtwoord)
Hierin ga ik mijn toekomstige Ether en straks mijn BAT in bewaren. Is dit nu de aller veiligste methode om het te bewaren? En ook wil ik mijn bitcoins op een paper wallet zetten van https://bitcoinpaperwallet.com OF iets dat jullie aanraden.
ik ben bang dat als de waarde gaat stijgen er meer gehackt gaat worden.....
VRAAG 2: wat als mijn bitcoins op de paper wallet staan er er is een hardfork in november. hoe gaat dat dat dan in zijn werk?
is een trezor beter dan bv een usb stick?quote:Op maandag 24 juli 2017 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1. Hardware wallet aanschaffen (Trezor bijv)
2. Dat maakt niet uit, zodra het protocol verandert kan jij gewoon je paper wallet inladen. De blockchain ziet nog steeds dat jij BTC tegoed hebt. Het gaar er puur om dat jij je private key niet kwijtraakt.
Ja, want ookal heeft iemand je walletfile gestolen en ook je password gehackt, dan moet nog je trezor hardware wallet toestemming geven voor verzending.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:08 schreef niggeplease het volgende:
[..]
is een trezor beter dan bv een usb stick?
maar je kan geen backup maken? dus als de trezor kapot gaat ben je alles kwijt?quote:Op maandag 24 juli 2017 23:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, want ookal heeft iemand je walletfile gestolen en ook je password gehackt, dan moet nog je trezor hardware wallet toestemming geven voor verzending.
Paper wallet is genoeg. Gewoon goed opbergen en zorg voor een back-up.quote:Op maandag 24 juli 2017 22:52 schreef peter000115321325 het volgende:
Ik heb weer een vraagje omtrent bitcoins en Ether.
Ik heb net een Ether wallet aangemaakt en uitgeprint (dus nu heb ik een adres + private key+ wachtwoord)
Hierin ga ik mijn toekomstige Ether en straks mijn BAT in bewaren. Is dit nu de aller veiligste methode om het te bewaren? En ook wil ik mijn bitcoins op een paper wallet zetten van https://bitcoinpaperwallet.com OF iets dat jullie aanraden.
ik ben bang dat als de waarde gaat stijgen er meer gehackt gaat worden.....
VRAAG 2: wat als mijn bitcoins op de paper wallet staan er er is een hardfork in november. hoe gaat dat dat dan in zijn werk?
Die trezor heeft ook een paper walletquote:Op maandag 24 juli 2017 23:14 schreef niggeplease het volgende:
[..]
maar je kan geen backup maken? dus als de trezor kapot gaat ben je alles kwijt?
Ik heb gewoon mijn files backupped, gerard met een bijzonder sterk wachtwoord en over meerdere USB sticks en locaties verspreid, het enige klote is, is dat er niet gewoon één fucking wallet is waar ALLES in kan.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:19 schreef MaGNeT het volgende:
Hebben sommigen hier soms aandelen in die Trezor en Nano Ledger dingen?
Die bestaat allang: de Waves Lite Client. Inmiddels kan je daar alle Waves tokens, BTC en ETH in bewaren en dat breidt nog uitquote:Op maandag 24 juli 2017 23:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn files backupped, gerard met een bijzonder sterk wachtwoord en over meerdere USB sticks en locaties verspreid, het enige klote is, is dat er niet gewoon één fucking wallet is waar ALLES in kan.
Wat is er zo moeilijk aan het maken van 1 wallet waarbij developers plugins d.m.v. API kunnen maken om hun coin compatible te maken.
ohja, ook SIA, Verge, VIA en andere vage niet-ERC20 tokens?quote:Op maandag 24 juli 2017 23:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die bestaat allang: de Waves Lite Client. Inmiddels kan je daar alle Waves tokens, BTC en ETH in bewaren en dat breidt nog uit
Glazen bol ligt allang in glasbak.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:24 schreef EggsTC het volgende:
@Magnet, wat denk jij overigens van BTC? Gaat die moon na 1 aug als het goed gaat? Kijk even in je glazen bol voor me plz
Nog geen aankondiging gezienquote:Op maandag 24 juli 2017 23:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ohja, ook SIA, Verge, VIA en andere vage niet-ERC20 tokens?
Nouja, tarot mag ook, ik probeer alleen een beetje te peilen her en der of men overdrijft met hun 50K in 3 years... 500K in 3 years... 30K in 5 years... enz. Iedereen roept maar wat lijkt het.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Glazen bol ligt allang in glasbak.
Ik leg tegenwoordig tarotkaarten maar tot nu toe heb ik daar alleen uit kunnen voorspellen dat de kat van de buren zwanger zou worden.
I'll eat my d*ck als die dingen over 8 jaar geen ¤25.000 waard zijn.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, tarot mag ook, ik probeer alleen een beetje te peilen her en der of men overdrijft met hun 50K in 3 years... 500K in 3 years... 30K in 5 years... enz. Iedereen roept maar wat lijkt het.
QFLquote:Op maandag 24 juli 2017 23:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
I'll eat my d*ck als die dingen over 8 jaar geen ¤25.000 waard zijn.
Al hou ik niet zo van eend.
Zorg wel dat je dat lekker thuis doet en eventuele printgeschiedenis verwijderen.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:32 schreef peter000115321325 het volgende:
bedankt ! ik koop dus geen trezor maar ga morgen een paper wallet voor mijn BTC maken en uitprinten
@magnet, je zegt dat ik dan mijn Pwallet moet backuppen, maar bedoel je daarmee gewoon de private key goed onthouden want op mijn uitgeprintte versie zit geen backup knop
Hey... nu we eth dus in de lite client kunnen holden, hoe zot dat dan met de rest van de erc20 tokens? Is daar al wat over bekend?quote:Op maandag 24 juli 2017 23:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die bestaat allang: de Waves Lite Client. Inmiddels kan je daar alle Waves tokens, BTC en ETH in bewaren en dat breidt nog uit
Maar dan heb je geen echte ETH of BTC maar tokens die 1:1 omwisselbaar zijn via de gateways.
blijf maar heel ver weg van je klasgenoot want Onecoin is niets meer en niets minder dan Ponziquote:Op maandag 24 juli 2017 23:41 schreef peter000115321325 het volgende:
*printgeschiedenis verwijderd*
wordt er al een veel winst gemaakt hier met Crypto currency of zijn het tot nu toe alleen investeringen.
25K zou mooi zijn ja. als 21 miljoen bitcoins gemined zijn en er wereldwijd vertrouwen in komt en de banken failet gaan dan wordt het misschien 500k per BTC....
of die 500k word verdeeld over een aantal currencies? zoals ether,dash of wat mijn klasgenoot hoopt: Onecoin
Mijn portfolio is nu ongeveer tien keer mijn inleg vanaf vorig jaar (langzaam opgebouwd).quote:Op maandag 24 juli 2017 23:41 schreef peter000115321325 het volgende:
*printgeschiedenis verwijderd*
wordt er al een veel winst gemaakt hier met Crypto currency of zijn het tot nu toe alleen investeringen.
25K zou mooi zijn ja. als 21 miljoen bitcoins gemined zijn en er wereldwijd vertrouwen in komt en de banken failet gaan dan wordt het misschien 500k per BTC....
of die 500k word verdeeld over een aantal currencies? zoals ether,dash of wat mijn klasgenoot hoopt: Onecoin
De eerste keer is het wel spannend om 15000 BTC in één keer over te maken maar zelfs dat went op den duur.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:48 schreef EggsTC het volgende:
https://blockchain.info/a(...)ohjM4i9Hh813dLCNx2Sy
Als ik dat adres zou bezitten, zou ik dat hebben aan bitcoins inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:58 schreef peter000115321325 het volgende:
of ik ben hierin heel dom of je hebt dus $ 341,339,262.42 aan bitcoins op dit moment
ook zit ik nogsteeds met de vraag welke paperwallet het best is om te gebruiken
Haha, ik ging even Googlen op dat adres en kwam toen deze FB-pagina tegen:quote:Op maandag 24 juli 2017 23:48 schreef EggsTC het volgende:
https://blockchain.info/a(...)ohjM4i9Hh813dLCNx2Sy
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, ik ging even Googlen op dat adres en kwam toen deze FB-pagina tegen:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Geen idee waarom er hier zo enthousiast over zijn/warenquote:Op maandag 24 juli 2017 23:06 schreef EggsTC het volgende:
Dat WeTrust is ook een trieste bedoeling sinds dat ik het heb
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zorg wel dat je dat lekker thuis doet en eventuele printgeschiedenis verwijderen.
kan iemand hier iets over zeggen?quote:Op maandag 24 juli 2017 23:43 schreef Sosa het volgende:
[..]
Hey... nu we eth dus in de lite client kunnen holden, hoe zot dat dan met de rest van de erc20 tokens? Is daar al wat over bekend?
Mijn eth staan al in de wavesclient maar de rest nog op mew.
Waar heel Twitter en Tradingview zat te roepen dat btc naar boven zou uitbreken, is btc aan de onderzijde van de pennant eruit gezakt. Even afwachten of het doorzet, maar begint er meer op te kijken dat we idd naar 2500 gaanquote:Op maandag 24 juli 2017 11:56 schreef edraket31 het volgende:
Ik zal jullie niet vervelen met mikado stokjes, geodriehoekjes ed. maar ik heb een vrij duidelijk patroon in gedachten voor BTC........
BTC doet nog een leg up vanaf hier naar 3300-3500 of we corrigeren nog wat verder richting 2500 om van daaruit de 5e leg up te maken....dan naar 3200-3400.
Ik neig zelf naar een paar rustige dagen en afzakken richting 2500, maar ik heb geen glazen bol dus ik zie wel hoe t loopt en wanneer t interessant wordt om te traden. Voorlopig even afwachten.
Praat jij altijd in dollars of euro's?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 09:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Waar heel Twitter en Tradingview zat te roepen dat btc naar boven zou uitbreken, is btc aan de onderzijde van de pennant eruit gezakt. Even afwachten of het doorzet, maar begint er meer op te kijken dat we idd naar 2500 gaan
Dollars.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 09:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Praat jij altijd in dollars of euro's?
Er zit idd nog geen 2FA op, zou wel mooi zijn als het ooit geïmplementeerd wordt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:52 schreef carebaer het volgende:
Is de waves cliënt wel al veilig? Er is nog steeds geen 2fa toch?
Jep, alles zo'n beetje, next crash incoming... ik dacht dat de support inmiddels was bereiktquote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:02 schreef Kale het volgende:
zo dan, hoop coins die een vrije val beginnen
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Glazen bol ligt allang in glasbak.
Ik leg tegenwoordig tarotkaarten maar tot nu toe heb ik daar alleen uit kunnen voorspellen dat de kat van de buren zwanger zou worden.
Even het weekend afwachten en inkopen!!! 😀quote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, alles zo'n beetje, next crash incoming... ik dacht dat de support inmiddels was bereikt
Dat blijft nu zakken tot volgende week dinsdag en dan komen mensen er op 1 augustus ineens achter dat er eigenlijk helemaal niks gebeurd is en dan stijgen er ineens heel veel raketjes richting de maan opquote:Op dinsdag 25 juli 2017 10:31 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Even het weekend afwachten en inkopen!!! 😀
Daar hoop ik inderdaad op Haha ;-) baalde al dat ik vorige week niks bijgekocht had. Waves op 1.60 😮 En strat op 2 euro 😯quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:45 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Dat blijft nu zakken tot volgende week dinsdag en dan komen mensen er op 1 augustus ineens achter dat er eigenlijk helemaal niks gebeurd is en dan stijgen er ineens heel veel raketjes richting de maan op
Ja. Dat laatste ben ik niet helemaal zeker van.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:06 schreef XDo het volgende:
Wat is de policy in Nederland als je zelf een coin-exchange zou willen starten? Moet je dan aan allerlei regelgeving voldoen? Ook als je geen Euro's gaat accepteren maar enkel transacties tussen cryptocoins gaat faciliteren?
volgens mij loop je een week achter....quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:54 schreef peter000115321325 het volgende:
soow ik ben door mijn bitcoin alarm wakker gemaakt omdat de koers sterk daalt haha. als het dan toch de 2300 dollar aantikt voor 1 augustus dan zal ik een mini investering erbij gooien.
segwit is 82,5 procent. ik denk dat het nog iets omhoog zal gaan maar de lock-in niet meer zal redden. als ik dit goed zeg....
dat ging toch om BIP 91. die is nu locke in jaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:06 schreef edraket31 het volgende:
[..]
volgens mij loop je een week achter....
die lock in was vorige week toch al met >80% ?
oh....quote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:12 schreef peter000115321325 het volgende:
[..]
dat ging toch om BIP 91. die is nu locke in ja
vast wel aangezien ze al 5k+ btc hebben opgehaaldquote:
BTC heeft gewoon invloed op alles.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:49 schreef Vesz het volgende:
Ik profiteer aardig van die volatiliteit maar wat een rare markt is het eigenlijk. De ene dag stijgingen van 30% en 2 dagen later weer 30% daling. En ook nog eens alle coins tegelijk, kuddegedrag in de praktijk![]()
Ik kan me nog herinneren dat er in 2013/2014 werd geroepen dat de volatiliteit snel minder zou worden zodra de markt groter zou worden maar je ziet eigenlijk het tegenovergestelde.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:06 schreef fathank het volgende:
[..]
vast wel aangezien ze al 5k+ btc hebben opgehaald
en wat hebben we hier precies aan? kunnen we dan onze eigen cc maken? of ergens in investeren. (website laat heeeul traag))quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:21 schreef EggsTC het volgende:
https://coinstarter.com/
Nog 3 uur gratis Coins.
ik heb me aangemeld, hoe krijg ik die 75 coins dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:21 schreef EggsTC het volgende:
Nog 3 uur gratis Coins.
Aan de traagheid van de websites te zien zal het wel even duren.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:09 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik heb me aangemeld, hoe krijg ik die 75 coins dan?
Ja lijkt me ook. Ik krijg een melding dat ik ze krijg, alleen staan ze nog niet bijgeschreven in mijn account.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Aan de traagheid van de websites te zien zal het wel even duren.
Hier hetzelfde!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:17 schreef hmmmz het volgende:
Ja lijkt me ook. Ik krijg een melding dat ik ze krijg, alleen staan ze nog niet bijgeschreven in mijn account.
Het lijkt me meer een promotie voor hun platform al moet je niet verwachten dat je 75 coins volgend jaar 100k waard zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:21 schreef yozd het volgende:
[..]
Hier hetzelfde!
Is dit overigens niet gewoon een scam? Gratis geld bestaat niet lijkt me...
Pfffff, m'n hele browser gaat belly up als ik deze pagina open...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:21 schreef EggsTC het volgende:
Nog 3 uur gratis Coins.
We'll deposit your tokens into your Waves wallet, then you can exchange them on coin exchanges.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:50 schreef onlogisch het volgende:
Er gebeurt niets als ik mijn wallet adres invul. kan geen enter doen, niks.
wel goed idee , maar je moet geld hebben of veel btc nu om te startenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:06 schreef XDo het volgende:
Wat is de policy in Nederland als je zelf een coin-exchange zou willen starten? Moet je dan aan allerlei regelgeving voldoen? Ook als je geen Euro's gaat accepteren maar enkel transacties tussen cryptocoins gaat faciliteren?
hoe ontvang je die 75 dan ? ik heb me aangemeld en sta in hun bestand , maar zie ze nog nergensquote:
Als je ingelogd bent, zie je ze bovenin... als daar nog 0 staat heb je nog niets. Ik heb het er wel al staan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoe ontvang je die 75 dan ? ik heb me aangemeld en sta in hun bestand , maar zie ze nog nergens
heb je je waves wallet ingevuld onderin dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je ingelogd bent, zie je ze bovenin... als daar nog 0 staat heb je nog niets. Ik heb het er wel al staan.
0.00 staat er hahaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je ingelogd bent, zie je ze bovenin... als daar nog 0 staat heb je nog niets. Ik heb het er wel al staan.
Goeie vraag, ik heb ze nog niet gestuurd naar mn wallet, het staat alleen op de site. Ook op google is er niets te vinden over scam of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En welk Waves token zou daar bij horen?
Klopt, dat denk ik ook, maar gratis is gratis. Als het wat wordt is het leuk meegenomen tochquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:59 schreef peter000115321325 het volgende:
ook ik heb 75,53 coins ontvangen......
......als het zo makkelijk gaat dan zal het niks waard worden. 75,53 is in mijn ogen een getal en niet een waarde
Die 0,53 krijg je voor het inloggen. Makkelijker ga je het niet krijgen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:59 schreef peter000115321325 het volgende:
ook ik heb 75,53 coins ontvangen......
......als het zo makkelijk gaat dan zal het niks waard worden. 75,53 is in mijn ogen een getal en niet een waarde
• Onzinclaims doorspekt met buzzwords over wat ze doen:quote:Behind CoinStarter is a team of Entrepreneurs, Economists, Philantropists and Software Engineers working together with the belief of creating something better.
• Geen contactgegevens anders dan een telefoonnummer dat niet terug te leiden is op een eigenaar en een emailadresquote:Our platform uses artificial intelligence to create and deploy smart contracts onto the blockchain.
We believe that combining AI with our talents overseeing every stage of the process, we can create the next generation of blockchain technology, that simplifies the blockchain and makes it viable for mass adoption by the public. It's like a drag and drop tool to power your blockchain.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 | window.app_plan ='{ "display":"Professional", "no_branding":true, "can_add_capacity":true, "initial_capacity":2, "initial_storage":10, "api":true, "scheduler":true, "bulk":true, "collaboration":2, "logs":336, "version_control":720, "db_backup":720, "custom_domain":true, "ssl":true, "sub_apps":false, "import_export_csv":true, "seo":true, "pw_protection":true, "recurring_frequencies":[ "weekly", "monthly", "quarterly", "yearly" ], "monitoring":true, "monthly_price":69, "yearly_price":62, "support":"Email", "index":3, "id":"app_professional", "paying_user_id":"14906087*************09837812160", "paying_user_email":"j.henner****f@q*****c.de", "card_data":{ "id":"card_************", "object":"card", "address_city":null, "address_country":null, "address_line1":null, "address_line1_check":null, "address_line2":null, "address_state":null, "address_zip":null, "address_zip_check":null, "brand":"Visa", "country":"DE", "customer":"cus_AXA0sRmDsX7ivv", "cvc_check":"pass", "dynamic_last4":null, "exp_month":1, "exp_year":2021, "fingerprint":"************", "funding":"credit", "last4":"**64", "metadata":{ }, "name":"j.henner****f@q*****c.de", "tokenization_method":null }, "frequency":"month", "additional_capacity":0, "additional_storage":0, "add_ons_pricing":{ "capacity":{ "unit":1, "price":20 }, "storage":{ "unit":10, "price":10 } } }'; |
1 2 3 4 | "monitoring":true, "monthly_price":69, "yearly_price":62, "support":"Email", |
Het is een ICO-starter. Dus wat ik denk, is dat ze ICO's laten plaatsvinden op hun website (legit) en daarna die ICO's scammen zodra daar BTC en ETH op gestort wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Okay, ik heb die coinstarter.com eens even bekeken en ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit bonafide is:
• Anonieme domeinregistratie
• Onbekend wie er achter zitten. Wijzer dan dit word je niet:
[..]
• Onzinclaims doorspekt met buzzwords over wat ze doen:
[..]
• Geen contactgegevens anders dan een telefoonnummer dat niet terug te leiden is op een eigenaar en een emailadres
• Er wordt gevraagd om een Waves adres, maar ik kan geen token vinden voor Coinstarter
• Er wordt een waarde geclaimd van 800 tokens/1BTC maar de tokens worden nergens verhandeld
• Vage shit in de paginasource. Ik kreeg creditcardgerelateerde json uit de source (mogelijk gevoelige gegevens gemaskeerd):
[ code verwijderd ]
Let vooral op dit stukje dat inzicht geeft in het cheap ass hostingplan dat achter dit "project" zit:
[ code verwijderd ]
Ik geloof er geen moer van dat dit allemaal te goeder trouw is.
I call bullshit
Of het word zo geld waard 👌👍quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is een ICO-starter. Dus wat ik denk, is dat ze ICO's laten plaatsvinden op hun website (legit) en daarna die ICO's scammen zodra daar BTC en ETH op gestort worden
Het is maar goed ook dat er niet nóg meer ICO's kunnen komen door noobs die niet weten wat ze doen. ETH gaat al een flinke douw krijgen als straks de ICO's niet nageleefd worden als beschreven.
Zonder je seed kunnen ze toch ook niets met je wachtwoord, of is dit een hele domme opmerking?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:26 schreef Thezappa het volgende:
Ergste wat ik kan gebeuren is dat geld kunnen storten op je waves adres Hahah..
Heb Mn oude mail en nieuw ww gebruikt
Ik kan wel een aantal geraffineerdere truuks bedenken. Ze spelen handig in op de hebzucht van mensen en het aloude FOMO mechanisme.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:26 schreef Thezappa het volgende:
Ergste wat ik kan gebeuren is dat geld kunnen storten op je waves adres Hahah..
Heb Mn oude mail en nieuw ww gebruikt
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:32 schreef Stien_Struis het volgende:
Klopt niet veel van die site.
You earned 377,65 tokens
Zeker .. ik ook ..maar daarvoor moet je zelf dingen prijs geven ..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan wel een aantal geraffineerdere truuks bedenken. Ze spelen handig in op de hebzucht van mensen en het aloude FOMO mechanisme.
Oh de website lijkt overigens een point&click dingetje te zijn. Dat het dashboard er nog uitziet alsof iemand moeite heeft gedaan is leuk maar betekent niks.
Wachten wachtenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:36 schreef DaRealDeal het volgende:
Veel rood vandaag, zou dat echt te maken hebben met 1 augustus en dat mensen bang zijn om in crypto te zitten op dat moment?
Ik zou het opzich niet erg vinden als het zich tot dan doorzet. Hoe meer ik "goedkoop" kan bijkopen.
Aangezien ik eerder nog zat te twijfelen om waves bij te kopen a 5 euro 😮
Ik alleen BTC en wellicht nog een paar ETH naar stratis, verder ook niets meer.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Wachten wachten
Ik ga statis kopen en waves v d rest niets meer
Ik ga sowieso waves kopen, twijfel over stratis, lisk, pivx, via en ark.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Wachten wachten
Ik ga statis kopen en waves v d rest niets meer
Lisk twijfel ik nog overquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:46 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ik ga sowieso waves kopen, twijfel over stratis, lisk, pivx, via en ark.
Maar ben wel van plan om er dit keer flink wat in te steken. (Mocht ik kopen)
dat ja, maar ik twijffel nog of ik vandaag of morgen bitcoins ga bij kopen om extra te investeren in waves en stratis (vooruit, ook nog een halve bitcoin danquote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:46 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Wat is flink wat?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:46 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
waves lite in chrome.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:18 schreef SugeLucky het volgende:
welke wallet kan ik het beste gebruiken voor waves?
iPhone appquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:18 schreef SugeLucky het volgende:
welke wallet kan ik het beste gebruiken voor waves?
Crown misschien ook nog een optie..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:46 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ken ik niet echt, zal er eens naar kijken.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:25 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Crown misschien ook nog een optie..
Niet slimmer om nog een paar dagen te wachten? Doe ik in ieder geval wel. ;-)quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:51 schreef peter000115321325 het volgende:
[..]
dat ja, maar ik twijffel nog of ik vandaag of morgen bitcoins ga bij kopen om extra te investeren in waves en stratis (vooruit, ook nog een halve bitcoin dan)
Alles in waves?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:36 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Flink wat, is voor mij zo'n 3000 euro nog denk ik ☺
Vind het een goed project en heb eigenlijk ook wel vertrouwen in de ontwikkeling van die coin.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Lisk twijfel ik nog over
Waarom kijk je er na
Weet ik nog niet zeker, mochten ze weer rond de 1,50/1,60 zijn dan denk ik het wel. Of misschien de helft in stratis mocht die weer 2 euro aantikken.quote:
Lisk heb ik ook in geïnvesteerd. Zeer actief Duits dev team. Heb ik wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:38 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Vind het een goed project en heb eigenlijk ook wel vertrouwen in de ontwikkeling van die coin.
ff serieus... wat is DAO? waar staat het voor... overal kom ik het tegen, nergens op internet staat een cryptoachtige verklaring.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:46 schreef Oscar. het volgende:
Oeps, de SEC is weer bezig:
https://www.sec.gov/news/press-release/2017-131
https://nl.wikipedia.org/wiki/Decentrale_autonome_organisatiequote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ff serieus... wat is DAO? waar staat het voor... overal kom ik het tegen, nergens op internet staat een cryptoachtige verklaring.
Yep, RIP ETHquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:46 schreef Oscar. het volgende:
Oeps, de SEC is weer bezig:
https://www.sec.gov/news/press-release/2017-131
Goede vraag.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:53 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Stratis en Waves doen dit toch ook
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:56 schreef carebaer het volgende:
SEC heeft wel lekkere invloed inderdaad, damn. Is dat artikel recent?
Blij dat ik ook in ANS/NEO zit, lekker veilig in China... tot nu toe.
[..]
Goede vraag.
Waves opereert sowieso vanuit Moskou, lijkt met niet dat de SEC daar veel invloed heeft, haha.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:53 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Stratis en Waves doen dit toch ook
nouja, het gaat nu wel snelquote:
Klopt zat ik net ook aan te denken.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Waves opereert sowieso vanuit Moskou, lijkt met niet dat de SEC daar veel invloed heeft, haha.
Ah ja, per land is er weer andere regelgeving maar niemand die een Amerikaan kan tegenhouden bij het investeren met BTC in een ICO in het buitenland. Lang leve de blockchain.
Het schijnt betrekking te hebben op ICO's die profit beloofd hebben. Het fijne weet ik er ook niet van, maar zal wel voor onrust zorgenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:48 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Yep, RIP ETH
Edit: even een zeer ervaren Amerikaanse cryptotrader gevraagd om een reactie op het nieuws: RIP all ico's.....
RIP al ICO's? Wat bedoel je precies? Je post is wellicht nuttig maar niet echt inhoudelijk hehequote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:07 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Het schijnt betrekking te hebben op ICO's die profit beloofd hebben. Het fijne weet ik er ook niet van, maar zal wel voor onrust zorgen
Anders ga je zelf op onderzoek uit?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:13 schreef carebaer het volgende:
[..]
RIP al ICO's? Wat bedoel je precies? Je post is wellicht nuttig maar niet echt inhoudelijk hehe
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:07 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Het schijnt betrekking te hebben op ICO's die profit beloofd hebben. Het fijne weet ik er ook niet van, maar zal wel voor onrust zorgen
Eigenlijk zou je dan ook verwachten dat BTC t zelfde ondergaat, ook veel ICO's accepteren BTC. Maar meer ETH wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 21:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is een ICO-starter. Dus wat ik denk, is dat ze ICO's laten plaatsvinden op hun website (legit) en daarna die ICO's scammen zodra daar BTC en ETH op gestort worden
Het is maar goed ook dat er niet nóg meer ICO's kunnen komen door noobs die niet weten wat ze doen. ETH gaat al een flinke douw krijgen als straks de ICO's niet nageleefd worden als beschreven.
Ja maar die bedrijven zal het over het algemeen niet zoveel interesseren hoe hoog de valuta staat, zij willen de praktische kant ervan; het ETH netwerk gebruiken.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:27 schreef patrick_1980 het volgende:
Wat ze natuurlijk wel kunnen doen is druk uitoefenen op de grotere Amerikaanse partners. Denk alleen al aan de ethereum alliance waar heel veel grote tech bedrijven in zitten.
Dan roept de SEC tegen ze begin maar een nieuwe blockchain onder andere naamquote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar die bedrijven zal het over het algemeen niet zoveel interesseren hoe hoog de valuta staat, zij willen de praktische kant ervan; het ETH netwerk gebruiken.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:56 schreef TimKuik het volgende:
De meeste ICO's die ik gezien heb geven van tevoren aan dat mensen uit de US niet mee mogen doen met de crowdsales.
Tevens komt het overgrote gedeelte van het ICO geld uit China.
Hier staat ook nog wat interessante info: https://www.reddit.com/r/(...)port_concluding_dao/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |