ik ben ook nog bezig met syncen ja.. duurt vrij lang, maar er komt binnenkort een nieuwe wallet, wellicht is die wat snellerquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:47 schreef Thezappa het volgende:
Had mijn Verge op de Wallet , desktop gezet duurt dat bijna 2 weken voordat alle blocks geladen zijn?
Iemand ervaring
Jij ook erg bedankt voor je uitleg en tips!quote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:39 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Inderdaad zorg dat de computer waarop je wallet.dat het liefst zo min mogelijk met het internet verbonden is, hooguit om eens bij te syncen voor het geval je bitcoins ergens naartoe wil overmaken. En het wallet.dat bestand goed backuppen op een veilige plek. Het veiligst zou zijn het bestand backuppen en daarna pas kijken of je vanuit MultiBit een wachtwoord op je wallet kan zetten. Dubbelcheck wel je toetsenbord. Ik heb een keer een wachtwoord ergens opgezet zonder door te hebben dat de letter "v" het niet deed... dan is het lastig gokken wat voor wachtwoord je hebt ingevuld. Even een notepad openen en goed kijken of alle tekens werken. Nadat je wallet is beveiligd is de backup wallet.dat natuurlijk nog zonder wachtwoord. Als die alsnog wordt gestolen kan men dus alsnog aan de haal met je Bitcoins.
Je wallet.dat is namelijk de toegang tot je bitcoins. Google anders voor de zekerheid nog even hoe dat precies moet met jouw versie van MultiBit
Alles omgezet in ETCquote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:48 schreef edraket31 het volgende:
Nieuwe tip: een Coin die ik al zit te chillen sinds de ETH fork... ETC
Token code is ontdekt in de coinbase API waardoor t zeer aannemelijk is dat ie op korte termijn toegevoegd wordt.
Let the flippening begin![]()
#fakenewsquote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:48 schreef edraket31 het volgende:
Token code is ontdekt in de coinbase API waardoor t zeer aannemelijk is dat ie op korte termijn toegevoegd wordt.
Shitquote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:15 schreef -jos- het volgende:
[..]
#fakenews
https://twitter.com/coinbase/status/888461774818746368
Heb toch bijna ingekocht
t zktquote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:06 schreef niggeplease het volgende:
[..]
en als t niet zakt, panic buy? FOMO!
Als goedmakertje: doet u maar eens wat onderzoek naar Blocknet.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 19:48 schreef edraket31 het volgende:
Edit: wel een token in de api maar NIET voor een toevoeging...dumpen maar!
Waarom doen jullie dat? Is nogal omslachtig toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:09 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
ik ben ook nog bezig met syncen ja.. duurt vrij lang, maar er komt binnenkort een nieuwe wallet, wellicht is die wat sneller
Wat is er omslachtig?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 00:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom doen jullie dat? Is nogal omslachtig toch?
Downloaden van de complete blockchain. Vraag mij af waarom je dat zou willen.quote:
- om als node onderdeel te zijn van het netwerk en daarmee het netwerk te ondersteunenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 09:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Downloaden van de complete blockchain. Vraag mij af waarom je dat zou willen.
Een hardware wallet zoals de "Ledger Nano S" werkt met bijvoorbeeld een Chrome App die feitelijk een "light" wallet is. Omdat je transacties toch ergens de blockchain op moeten zorgt "LedgerWallet" daarvoor.quote:Als je een hardware wallet hebt staat daan daar dan ook de blockchains van de muntjes die je erop bewaart op?
Meh.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 09:00 schreef fukforce het volgende:
Voor degene die het hebben gemist Monkey Capital (CoEval) ICO.
Prijs boven de $1200 per coin op dit moment goeie promo voor het Waves platform.
https://coinmarketcap.com/assets/coeval/
wat is t voor coin, watvoor nut heeft t?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 09:00 schreef fukforce het volgende:
Voor degene die het hebben gemist Monkey Capital (CoEval) ICO.
Prijs boven de $1200 per coin op dit moment goeie promo voor het Waves platform.
https://coinmarketcap.com/assets/coeval/
Pyramid scheme.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 10:12 schreef niggeplease het volgende:
[..]
wat is t voor coin, watvoor nut heeft t?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |