abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 juli 2017 @ 09:39:43 #201
132191 -jos-
Money=Power
pi_172568376
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:24 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Haha, jezus. Alsof iemand hier de markt áltijd correct voorspelt...hou eens op met dat 'kijk nu heb ik gelijk en jij niet' geleuter joh. Dat boeit echt niemand. Ed heeft enorm veel waarde gehad voor dit topic en jij zult dat ongetwijfeld ook hebben ^O^
Oke ik hou wel op :)

Mijn 'technische analyse' was trouwens gewoon een minuutje werk met paint (voor degenen die niet door hadden dat mijn posts sarcastisch waren...)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_172568381
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:11 schreef -jos- het volgende:

[..]

Ja vast, heb je woensdag wel je bitcoins verkocht want de weekenddip kwam er toch aan?

[..]

Haha, mooi man....je voelt je nu een hele meneer omdat je eerste aankoop ooit van cryptos gunstig uitpakt?
Maar gefeliciteerd met je winst tot nu toe ^O^

De chart waar je naar verwijst is een random opmerking van mij geweest met 1 simpel mikado lijntje die voor mij verklaarde waarom we naar beneden zouden kunnen gaan. Volgens mij ging er toen ook iets van 150-175 vanaf. Het grotere beeld van mijn ideëen mbt bitcoin had ik eerder gepost en dat loopt gewoon zoals gedacht.

Maar: je post hier nog niet zo lang, tot nu toe ben je alleen opgevallen met mij af te zeiken. Heb nog weinig zinvolle bijdrages van jou gezien verder. Ik nodig je dan ook van harte uit om wat van je kennis met ons te delen. Als je genoeg kennis hebt om telkens tevoorschijn te komen om aanmerkingen op mijn post (en persoonlijk) te hebben, dan zul je ook wel zoveel weten waar wij allen nog wat van kunnen leren.
pi_172568469
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:40 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Haha, mooi man....je voelt je nu een hele meneer omdat je eerste aankoop ooit van cryptos gunstig uitpakt?
Maar gefeliciteerd met je winst tot nu toe ^O^

De chart waar je naar verwijst is een random opmerking van mij geweest met 1 simpel mikado lijntje die voor mij verklaarde waarom we naar beneden zouden kunnen gaan. Volgens mij ging er toen ook iets van 150-175 vanaf. Het grotere beeld van mijn ideëen mbt bitcoin had ik eerder gepost en dat loopt gewoon zoals gedacht.

Maar: je post hier nog niet zo lang, tot nu toe ben je alleen opgevallen met mij af te zeiken. Heb nog weinig zinvolle bijdrages van jou gezien verder. Ik nodig je dan ook van harte uit om wat van je kennis met ons te delen. Als je genoeg kennis hebt om telkens tevoorschijn te komen om aanmerkingen op mijn post (en persoonlijk) te hebben, dan zul je ook wel zoveel weten waar wij allen nog wat van kunnen leren.
Wat ben jij snel op je teentjes getrapt zeg. :')
  vrijdag 21 juli 2017 @ 09:51:32 #204
132191 -jos-
Money=Power
pi_172568536
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:40 schreef edraket31 het volgende:
Maar: je post hier nog niet zo lang, tot nu toe ben je alleen opgevallen met mij af te zeiken. Heb nog weinig zinvolle bijdrages van jou gezien verder. Ik nodig je dan ook van harte uit om wat van je kennis met ons te delen. Als je genoeg kennis hebt om telkens tevoorschijn te komen om aanmerkingen op mijn post (en persoonlijk) te hebben, dan zul je ook wel zoveel weten waar wij allen nog wat van kunnen leren.
Mijn kennis van crypto is vrij beperkt. Vandaar dat ik dit topic volg. Tot nu toe heb ik alleen in 1 ICO geïnvesteerd en nu dus bitcoin. Ik ben nu eigenlijk aan het oriënteren welke andere munten ik nog wil kopen. Waarschijnlijk koop ik ook nog wat Ether maar verder heb ik nog niet echt het idee dat het al duidelijk is welke munt de vervanger van bitcoin wordt. En aangezien de volatiliteit van andere munten nog een stuk groter is heb ik zelf niet heel veel zin om daar in te investeren. En als strategie raad ik alleen het volgende aan: hodl!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_172568571
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:51 schreef -jos- het volgende:

[..]

Mijn kennis van crypto is vrij beperkt. Vandaar dat ik dit topic volg. Tot nu toe heb ik alleen in 1 ICO geïnvesteerd en nu dus bitcoin. Ik ben nu eigenlijk aan het oriënteren welke andere munten ik nog wil kopen. Waarschijnlijk koop ik ook nog wat Ether maar verder heb ik nog niet echt het idee dat het al duidelijk is welke munt de vervanger van bitcoin wordt. En aangezien de volatiliteit van andere munten nog een stuk groter is heb ik zelf niet heel veel zin om daar in te investeren. En als strategie raad ik alleen het volgende aan: hodl!
Verstandige woorden :7
[P]otverdorie
pi_172568678
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 09:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat ben jij snel op je teentjes getrapt zeg. :')
Noem t zoals je wilt, maar ik zit hier voor mijn lol en als er een nieuwe user bijkomt die vanaf zijn eerste post sarcastisch is over mijn posts (en ook kritiek op mij als persoon) dan kun je daar wel eens een keertje genoeg van hebben.
pi_172568864
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 12:09 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Er vanuit gaande dat je ook gewoon in europa het geld wil gebruiken heb je dan nog niks. Dan moet je echt wel verstand hebben van schimmige financiële constructies.
Volgens mij heb ik wel eens ergens gelezen dat je blij bent met een 50/50 witwas ratio. Van de 30 miljoen heb jij er 15 wit en voor die andere 15 miljoen zijn er wel mensen te vinden met verstand van "schimmige financiële constructies".
  vrijdag 21 juli 2017 @ 10:40:45 #208
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172569372
Zo. Dat was me een beste pump vannacht. Ben benieuwd naar het weekend.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 11:10:13 #209
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_172569873
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 10:40 schreef Repeating het volgende:
Zo. Dat was me een beste pump vannacht. Ben benieuwd naar het weekend.
Weekenddip is stuk
  vrijdag 21 juli 2017 @ 11:10:42 #210
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172569886
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:10 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Weekenddip is stuk
Mag het ook eens. :P
pi_172570105
Ik heb ongeveer 2 weken terug mijn 30 eth verkocht à $240. Ik had allang terug moeten instappen vorig weekend, niet gedaan. Het geld wil ik er wel weer in. Wat zouden jullie doen? Nu instappen tegen $230? Levert toch weer 1,5 'gratis' ETH op, hoewel dat er ook een stuk of 15 hadden kunnen zijn :')
  vrijdag 21 juli 2017 @ 11:27:02 #212
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172570224
Ik zou m'n eigen ICO starten als je voor het snelle geld wil gaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172570270
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:21 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik heb ongeveer 2 weken terug mijn 30 eth verkocht à $240. Ik had allang terug moeten instappen vorig weekend, niet gedaan. Het geld wil ik er wel weer in. Wat zouden jullie doen? Nu instappen tegen $230? Levert toch weer 1,5 'gratis' ETH op, hoewel dat er ook een stuk of 15 hadden kunnen zijn :')
Ligt er aan wat je wil.....
Ik zelf ben niet zo geïnteresseerd in ETH omdat het al een giga stijging gehad heeft. Nu weliswaar lekker gedumpt, maar nu een x2 en je hebt alweer een ATH. Ik zou dan eerder kijken naar wat nieuwere coins waar de kans op een dikke pump groter is.
Neem je liever wat minder risico, dan stop je het in ETH (als je denkt dat ie niet verder omlaag gaat)....
pi_172570521
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:29 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ligt er aan wat je wil.....
Ik zelf ben niet zo geïnteresseerd in ETH omdat het al een giga stijging gehad heeft. Nu weliswaar lekker gedumpt, maar nu een x2 en je hebt alweer een ATH. Ik zou dan eerder kijken naar wat nieuwere coins waar de kans op een dikke pump groter is.
Neem je liever wat minder risico, dan stop je het in ETH (als je denkt dat ie niet verder omlaag gaat)....
Thanks voor je feedback.

Wellicht moet ik even kijken of andere coins waar ik redelijk diep in zit (strat, waves, ans, gnt, sc, steem) nu procentueel lager staan dan toen ik ETH verkocht op $240.

Een dip verwacht ik niet zo snel meer helaas. Denk dat Bitcoin komende tijd nog wel verder zal stijgen. Volgens mij wordt, zoals het er nu uitziet, segwit geactiveerd over 283 blocks over circa ~47 uur (www.xbt.eu).
pi_172570711
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:41 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Thanks voor je feedback.

Wellicht moet ik even kijken of andere coins waar ik redelijk diep in zit (strat, waves, ans, gnt, sc, steem) nu procentueel lager staan dan toen ik ETH verkocht op $240.

Een dip verwacht ik niet zo snel meer helaas. Denk dat Bitcoin komende tijd nog wel verder zal stijgen. Volgens mij wordt, zoals het er nu uitziet, segwit geactiveerd over 283 blocks over circa ~47 uur (www.xbt.eu).
En dan is de grote vraag, als dat succesvol is, schiet de prijs van Bitcoin en de rest van de coins dan weer verder omhoog naar een alltime high?. Mijn persoonlijke advies, kijk welke coins je wil hebben, koop ze en bewaar ze gewoon voor langere tijd. Tenzij je echt een daytrader bent
pi_172571472
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:41 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Een dip verwacht ik niet zo snel meer helaas. Denk dat Bitcoin komende tijd nog wel verder zal stijgen. Volgens mij wordt, zoals het er nu uitziet, segwit geactiveerd over 283 blocks over circa ~47 uur (www.xbt.eu).
Nee SegWit is dan nog niet actief, maar elk gemined block zou dan moeten signaleren voor SegWit. De werkelijke activatie gaat nog 2 "difficulty cycles" van 2016 blokken overheen en zou volgens het huidige scenario rond 23 augustus moeten plaatsvinden.

quote:
To summarize, the scenario here looks like this:

2017 July 19 02:00 GMT — BIP91 epoch begins
2017 July 21 10:00 GMT — BIP91 epoch closes with >80% signaling and BIP91 locks-in
2017 July 23 18:00 GMT — BIP91 epoch finishes, BIP91 is activated
2017 July 23 18:00 GMT onward — Every block signals BIP141 (Segwit)
2017 July 27 or thereabouts — New Difficulty Adjustment Period Begins (2016 blocks). Every block will be signaling for Segwit.
2017 August 1 00:00 GMT — BIP148 starts, but does nothing since every block is signaling BIP141 due to BIP91.
2017 August 10 or thereabouts — Difficulty Adjustment Period closes with >95% signaling and BIP141 locks-in.
2017 August 23 or thereabouts — Difficulty Adjustment Period closes and BIP141 (Segwit) is active.
2017 November 18 or thereabouts — 2x Hard Fork (scheduled)
bron: https://medium.com/@jimmy(...)melines-1a540336c4be
pi_172571876
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 12:28 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Nee SegWit is dan nog niet actief, maar elk gemined block zou dan moeten signaleren voor SegWit. De werkelijke activatie gaat nog 2 "difficulty cycles" van 2016 blokken overheen en zou volgens het huidige scenario rond 23 augustus moeten plaatsvinden.

[..]

bron: https://medium.com/@jimmy(...)melines-1a540336c4be
Dus BIP91 is nu locked in. En nu moet BIP91 gesignaleerd blijven worden om BIP91 te activeren? En hoeveel % van de miners moet dan BIP91 blijven signaleren?
pi_172572400
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 12:50 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Dus BIP91 is nu locked in. En nu moet BIP91 gesignaleerd blijven worden om BIP91 te activeren? En hoeveel % van de miners moet dan BIP91 blijven signaleren?
Of signalering na de lock-in nog een noodzaak is weet ik niet, maar deze periode van ongeveer 2 dagen is bedoeld om de miners hun nodes te laten upgraden. Doen ze dit niet, dan zullen de blocks die de volgende stap niet signaleren (BIP141, de daadwerkelijke activatie van SegWit) geweigerd worden. Nu nog 274 blokken te gaan, zie: https://coin.dance/blocks

Dit betekent dat in theorie miners nog steeds roet in het eten kunnen gooien door ondanks hun BIP91 signaleren toch niet te upgraden, maar dit betekent een groot (financieel) risico dus het lijkt mij niet echt waarschijnlijk. Hiervoor is ook nog BIP148 (USAF) in stelling als stok achter de deur die eventueel een fork kan forceren op 1 augustus.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tourniquet op 21-07-2017 13:20:23 ]
pi_172572461
Volgens mij moeten we nu wachten op 1 november en daarna word het pas definitief zou als ik het heb begrepen
  vrijdag 21 juli 2017 @ 13:18:56 #220
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172572506
had ik maar meer stratis gekocht
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_172573088
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:14 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Of signalering na de lock-in nog een noodzaak is weet ik niet, maar deze periode van ongeveer 2 dagen is bedoeld om de miners hun nodes te laten upgraden. Doen ze dit niet, dan zullen de blocks die de volgende stap niet signaleren (BIP141, de daadwerkelijke activatie van SegWit) geweigerd worden. Nu nog 274 blokken te gaan, zie: https://coin.dance/blocks

Dit betekent dat in theorie miners nog steeds roet in het eten kunnen gooien door ondanks hun BIP91 signaleren toch niet te upgraden, maar dit betekent een groot (financieel) risico dus het lijkt mij niet echt waarschijnlijk. Hiervoor is ook nog BIP148 (USAF) in stelling als stok achter de deur die eventueel een fork kan forceren op 1 augustus.
Aha, het wordt me steeds meer duidelijk. Miners krijgen dus 336 block (zoveel waren het er toch) aan tijd om hun software aan te passen voor BIP148. Nu begrijp ik het machtsspelletje ook tussen de miners en de anderen. Nadat de upgradeperiode afgelopen is, is Segwit dan wél officieel actief waardoor we al een snellere bitcon blockchain krijgen?
pi_172573154
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:40 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Aha, het wordt me steeds meer duidelijk. Miners krijgen dus 336 block (zoveel waren het er toch) aan tijd om hun software aan te passen voor BIP148. Nu begrijp ik het machtsspelletje ook tussen de miners en de anderen. Nadat de upgradeperiode afgelopen is, is Segwit dan wél officieel actief waardoor we al een snellere bitcon blockchain krijgen?
Veel solo-miners zullen er niet meer zijn, dan moet je wel een loods met miners bezitten om ooit een block te vinden.
Wanneer de pools om zijn lijkt het me wel beklonken.
pi_172573227
Weet niet meer wie het was hier maar nog bedankt voor de VIA tip van eergisteren :-)
pi_172573447
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:45 schreef Kale het volgende:
Weet niet meer wie het was hier maar nog bedankt voor de VIA tip van eergisteren :-)
Edje!

Ik ben er ook heel blij mee en dit is nog maar het begin. Segwit draait nog niet eens. Dan komen lightning en styx er nog aan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172573489
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:45 schreef Kale het volgende:
Weet niet meer wie het was hier maar nog bedankt voor de VIA tip van eergisteren :-)
Want? VIA is niet significant meer gestegen dan een ander random muntje.
pi_172573492
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:54 schreef dimmak het volgende:

[..]

Edje!

Ik ben er ook heel blij mee en dit is nog maar het begin. Segwit draait nog niet eens.
Voor wanneer staat dat in de planning?

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:55 schreef xminator het volgende:

[..]

Want? VIA is niet significant meer gestegen dan een ander random muntje.
Dat ben ik met je eens, maar laat 'm er lekker blij mee zijn :)
pi_172573517
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:55 schreef xminator het volgende:

[..]

Want? VIA is niet significant meer gestegen dan een ander random muntje.
Sinds de tip 50%.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:55 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Voor wanneer staat dat in de planning?

[..]

Dat ben ik met je eens, maar laat 'm er lekker blij mee zijn :)
https://viacoin.org/roadmap/

Ieder moment.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 21 juli 2017 @ 14:08:12 #228
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_172573840
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:21 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik heb ongeveer 2 weken terug mijn 30 eth verkocht à $240. Ik had allang terug moeten instappen vorig weekend, niet gedaan. Het geld wil ik er wel weer in. Wat zouden jullie doen? Nu instappen tegen $230? Levert toch weer 1,5 'gratis' ETH op, hoewel dat er ook een stuk of 15 hadden kunnen zijn :')
Blijft koffiedik kijken, ik zit in hetzelfde schuitje.

Wilde vorige week ETH bijkopen maar besloot toch nog effe af te wachten omdat het me niet zou verbazen als ie nog wat naar beneden gaat. Lijkt nu weer even te stabiliseren, maar kan morgen weer helemaal anders zijn.

Weet wel dat als ETH weer een flinke dip krijgt, dat ik dan wel direct weer instap.
pi_172574194
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 13:55 schreef xminator het volgende:

[..]

Want? VIA is niet significant meer gestegen dan een ander random muntje.
Van de andere random muntjes staan er slechts 17 op groen op Polo en VIA op een keurige 6e plaats. Dat lijkt aardig, maar interessanter is dat ie vandaag uit de downtrend naar boven is gebroken en er een aantal mooie ontwikkelingen aan zitten te komen (ook nog block halving) waardoor ik verwacht dat dit nog altijd de warming up is voor een flinke pump.

Kan ook een "sell the news" gevalletje worden maar vooralsnog is het +50%
  vrijdag 21 juli 2017 @ 14:22:43 #230
469800 peter000115321325
amateur Bitcoin investeeerder
pi_172574209
sinds de Trezor na 1 augustus aankomt vraag ik me af waar je het veiligst je bitcoins op kan bewaren.....ik gebruik blockchain.info wallet maar heb mijn twijfels erover.....zoiezo als er een split aankomt.

wat gebruiken jullie voor wallet?
janee
pi_172574222
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 14:08 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Blijft koffiedik kijken, ik zit in hetzelfde schuitje.

Wilde vorige week ETH bijkopen maar besloot toch nog effe af te wachten omdat het me niet zou verbazen als ie nog wat naar beneden gaat. Lijkt nu weer even te stabiliseren, maar kan morgen weer helemaal anders zijn.

Weet wel dat als ETH weer een flinke dip krijgt, dat ik dan wel direct weer instap.
Jep dan kunnen we elkaar de hand schudden. Vorige week heeft ie tijd op $140 gestaan maar toen hoopte ik dat ie dit weekend < $100 zou komen. Achteraf gezien ook veel te hebberig eigenlijk. Ik heb voor mezelf nu besloten dat als ik op 75% van de uitstapkoers (in dit voorbeeld $180) kan inkopen ik gewoon instap en niet hoop op nog een beter herinstapmoment. Gewoon vasthouden aan de stelregel. Die stelregel heb ik nu gezet als ETH op $200 staan :')
  vrijdag 21 juli 2017 @ 14:35:07 #232
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_172574496
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 14:23 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Jep dan kunnen we elkaar de hand schudden. Vorige week heeft ie tijd op $140 gestaan maar toen hoopte ik dat ie dit weekend < $100 zou komen. Achteraf gezien ook veel te hebberig eigenlijk. Ik heb voor mezelf nu besloten dat als ik op 75% van de uitstapkoers (in dit voorbeeld $180) kan inkopen ik gewoon instap en niet hoop op nog een beter herinstapmoment. Gewoon vasthouden aan de stelregel. Die stelregel heb ik nu gezet als ETH op $200 staan :')
Yes helemaal mee eens.

Al hoewel ik liever een instapmoment mis en iets te voorzichtig ben, dan dat ik instap en direct m'n geld zie verdampen doordat het nog veel verder keldert :)
pi_172574711
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 14:35 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Yes helemaal mee eens.

Al hoewel ik liever een instapmoment mis en iets te voorzichtig ben, dan dat ik instap en direct m'n geld zie verdampen doordat het nog veel verder keldert :)
Ja dat is de angst die ik ook een beetje had vorig weekend: "Wat als hij bijvoorbeeld naar $80 zak, dan verdampt mijn virtuele vermogen". Achter (ja lekker makkelijk) had ik natuurlijk ook wel kunnen bedenken dat $80 iets te laag is voor ETH.

Hoe dan ook, we gaan gewoon lekker verder. Op het moment van schrijven zie ik ETH alweer beetje kwakkelen, dus wie weet kunnen we nog een oke deal er van maken! :)
pi_172576020
Wat zou er gebeuren als Poloniex van de één op de andere dag ineens sluit en van de kaart verdwijnt? Er is zoveel handelsvolume, exchange nr.2 van de wereld geloof ik. Dat kan de Bitcoin / crypto markt flink verstoren.
pi_172576405
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 14:22 schreef peter000115321325 het volgende:
sinds de Trezor na 1 augustus aankomt vraag ik me af waar je het veiligst je bitcoins op kan bewaren.....ik gebruik blockchain.info wallet maar heb mijn twijfels erover.....zoiezo als er een split aankomt.

wat gebruiken jullie voor wallet?
Zolang je coins in een eigen wallet (met private key) bewaart maakt het niets uit.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 juli 2017 @ 16:19:47 #236
163650 Greys
pi_172576700
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zolang je coins in een eigen wallet (met private key) bewaart maakt het niets uit.
Dus even de ultieme n00bvraag hier (sorry alvast).. Als mijn beetje btc al jaren onaangetast in een multibit dingetje op m'n computer staan, staan ze daar goed? :@ Ik weet namelijk niet eens wat een private key is. En ja ik ga me binnenkort helemaal inlezen maar jij kunt dit vast in 2 sec beantwoorden en voordat ik ingelezen ben hoe alles werkt ben ik weken verder ben ik bang.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172576791
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus even de ultieme n00bvraag hier (sorry alvast).. Als mijn beetje btc al jaren onaangetast in een multibit dingetje op m'n computer staan, staan ze daar goed? :@ Ik weet namelijk niet eens wat een private key is. En ja ik ga me binnenkort helemaal inlezen maar jij kunt dit vast in 2 sec beantwoorden en voordat ik ingelezen ben hoe alles werkt ben ik weken verder ben ik bang.
ik heb hetzelfde, die oude bitcoin wallets hebben vast een private key maar die zitten verwerkt in het bestand wallet.dat volgens mij
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 juli 2017 @ 16:30:39 #238
163650 Greys
pi_172576937
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:24 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

ik heb hetzelfde, die oude bitcoin wallets hebben vast een private key maar die zitten verwerkt in het bestand wallet.dat volgens mij
Ik had al die tijd zoiets van 'gewoon jaren bewaren, dat kan ik' maar nu met die 1 augustus verhalen weet ik het ineens niet meer of het daar goed staat. Bewaren wil ik het namelijk sowieso :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172577010
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had al die tijd zoiets van 'gewoon jaren bewaren, dat kan ik' maar nu met die 1 augustus verhalen weet ik het ineens niet meer of het daar goed staat. Bewaren wil ik het namelijk sowieso :P
Ja bewaren ook met die 1 augustus handel. Gewoon vasthouden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 juli 2017 @ 16:56:02 #240
163650 Greys
pi_172577541
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja bewaren ook met die 1 augustus handel. Gewoon vasthouden.
Oké dank je! Maar in zo'n desktop multibit dingetje staat het dus goed? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172577720
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké dank je! Maar in zo'n desktop multibit dingetje staat het dus goed? :@
Wellicht staat er op je PC ergens een wallet.dat bestand en die is nogal belangrijk. Daar zit je private key in. Als jouw PC op het internet staat aangesloten, kan iemand je in principe hacken en die wallet.dat jatten. Dan kun je zwaaien naar je Bitcoins. Ook al de harde schijf van die PC crasht, dag Bitcoins.

Zoek een veilige offline wallet waar je ze kan opslaan en bewaar je private key + recovery seed hoe.

Ik ben nu wel benieuwd om hoeveel Bitcoin het gaat.
pi_172577846
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 16:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus even de ultieme n00bvraag hier (sorry alvast).. Als mijn beetje btc al jaren onaangetast in een multibit dingetje op m'n computer staan, staan ze daar goed? :@ Ik weet namelijk niet eens wat een private key is. En ja ik ga me binnenkort helemaal inlezen maar jij kunt dit vast in 2 sec beantwoorden en voordat ik ingelezen ben hoe alles werkt ben ik weken verder ben ik bang.
Zolang je een goede back-up (weg is weg!) hebt loop je geen gevaar.

Een private key is de sleutel waarmee alleen jij de coins kan besteden. Het is de sleutel die bij je Bitcoin adres hoort.
Aangezien de transactie al in de blockchain staat loop je geheel geen risico.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 juli 2017 @ 17:12:38 #243
163650 Greys
pi_172577864
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:04 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Wellicht staat er op je PC ergens een wallet.dat bestand en die is nogal belangrijk. Daar zit je private key in. Als jouw PC op het internet staat aangesloten, kan iemand je in principe hacken en die wallet.dat jatten. Dan kun je zwaaien naar je Bitcoins. Ook al de harde schijf van die PC crasht, dag Bitcoins.

Zoek een veilige offline wallet waar je ze kan opslaan en bewaar je private key + recovery seed hoe.

Ik ben nu wel benieuwd om hoeveel Bitcoin het gaat.
0.4 maar.
Maar tis toch zonde om dat door een stommiteit kwijt te raken. Zeker gezien waarvoor ik het kocht en wat het nu waard zou zijn.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik sta nu toch al voor joker: ik dacht dus dat multibit al een offline wallet was.

Heb je een tip voor een veilige offline wallet, dan ga ik ondertussen zelf even Googlen hoe ik aan die private key en 'recovery seed' kom die ik moet bewaren.

En nogmaals sorry voor m'n gen00b.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172577875
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:12 schreef Greys het volgende:

[..]

0.4 maar.
Maar tis toch zonde om dat door een stommiteit kwijt te raken..

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik sta nu toch al voor joker: ik dacht dus dat multibit al een offline wallet was.

Heb je een tip voor een veilige offline wallet, dan ga ik ondertussen zelf even Googlen hoe ik aan die private key en 'recovery seed' kom die ik moet bewaren.

En nogmaals sorry voor m'n gen00b.
Een Multibit wallet op je PC is een offline wallet. Maar als hij op je PC staat loop je natuurlijk wel risico dat een virus (dat er op uit is om te zoeken naar Bitcoin wallets) zo'n wallet steelt.

Als je er een goed wachtwoord op hebt zitten loop eigenlijk geen gevaar, alleen moet je er dan voor zorgen dat je het wachtwoord niet verliest.

Volgens mij kan je vanuit de MultiBit client een back-up maken naar bijvoorbeeld een USB-stick, doe dat iig (en raak de stick niet kwijt :P)

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 21-07-2017 17:19:28 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 juli 2017 @ 17:22:38 #245
163650 Greys
pi_172577998
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een Multibit wallet op je PC is een offline wallet. Maar als hij op je PC staat loop je natuurlijk wel risico dat een virus (dat er op uit is om te zoeken naar Bitcoin wallets) zo'n wallet steelt.

Als je er een goed wachtwoord op hebt zitten loop eigenlijk geen gevaar, alleen moet je er dan voor zorgen dat je het wachtwoord niet verliest.

Volgens mij kan je vanuit de MultiBit client een back-up maken naar bijvoorbeeld een USB-stick, doe dat iig (en raak de stick niet kwijt :P)
Oh goede tip, dankjewel! Ga vandaag even opzoeken hoe dat moet en dat doen! Maar als ik een usb backup heb en ze jatten m'n desktop versie alsnog, ben ik het toch alsnog kwijt? Of zolang ze het wachtwoord niet hebben niet? Oh god ik voel me zo dom nu. :D

Vandaag ga ik doen
- uitzoeken hoe die backup moet naar usb
- uitzoeken hoe ik aan m'n private key en recovery seed kom wat hierboven genoemd werd

Bedankt voor de hulp, aardig dat jullie die moeite nemen! _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172578317
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh goede tip, dankjewel! Ga vandaag even opzoeken hoe dat moet en dat doen! Maar als ik een usb backup heb en ze jatten m'n desktop versie alsnog, ben ik het toch alsnog kwijt? Of zolang ze het wachtwoord niet hebben niet? Oh god ik voel me zo dom nu. :D

Vandaag ga ik doen
- uitzoeken hoe die backup moet naar usb
- uitzoeken hoe ik aan m'n private key en recovery seed kom wat hierboven genoemd werd

Bedankt voor de hulp, aardig dat jullie die moeite nemen! _O_
Inderdaad zorg dat de computer waarop je wallet.dat het liefst zo min mogelijk met het internet verbonden is, hooguit om eens bij te syncen voor het geval je bitcoins ergens naartoe wil overmaken. En het wallet.dat bestand goed backuppen op een veilige plek. Het veiligst zou zijn het bestand backuppen en daarna pas kijken of je vanuit MultiBit een wachtwoord op je wallet kan zetten. Dubbelcheck wel je toetsenbord. Ik heb een keer een wachtwoord ergens opgezet zonder door te hebben dat de letter "v" het niet deed... dan is het lastig gokken wat voor wachtwoord je hebt ingevuld. Even een notepad openen en goed kijken of alle tekens werken. Nadat je wallet is beveiligd is de backup wallet.dat natuurlijk nog zonder wachtwoord. Als die alsnog wordt gestolen kan men dus alsnog aan de haal met je Bitcoins.
Je wallet.dat is namelijk de toegang tot je bitcoins. Google anders voor de zekerheid nog even hoe dat precies moet met jouw versie van MultiBit
  vrijdag 21 juli 2017 @ 17:47:50 #247
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172578514
Had mijn Verge op de Wallet , desktop gezet duurt dat bijna 2 weken voordat alle blocks geladen zijn?

Iemand ervaring
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  vrijdag 21 juli 2017 @ 17:48:09 #248
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172578525
Ik heb geld klaar staan voor alles zakt
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_172578836
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:48 schreef Thezappa het volgende:
Ik heb geld klaar staan voor alles zakt
Is it going to zak?
pi_172578913
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:48 schreef Thezappa het volgende:
Ik heb geld klaar staan voor alles zakt
en als t niet zakt, panic buy? FOMO!
pi_172578965
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:47 schreef Thezappa het volgende:
Had mijn Verge op de Wallet , desktop gezet duurt dat bijna 2 weken voordat alle blocks geladen zijn?

Iemand ervaring
ik ben ook nog bezig met syncen ja.. duurt vrij lang, maar er komt binnenkort een nieuwe wallet, wellicht is die wat sneller
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 juli 2017 @ 18:42:42 #252
163650 Greys
pi_172579658
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:39 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Inderdaad zorg dat de computer waarop je wallet.dat het liefst zo min mogelijk met het internet verbonden is, hooguit om eens bij te syncen voor het geval je bitcoins ergens naartoe wil overmaken. En het wallet.dat bestand goed backuppen op een veilige plek. Het veiligst zou zijn het bestand backuppen en daarna pas kijken of je vanuit MultiBit een wachtwoord op je wallet kan zetten. Dubbelcheck wel je toetsenbord. Ik heb een keer een wachtwoord ergens opgezet zonder door te hebben dat de letter "v" het niet deed... dan is het lastig gokken wat voor wachtwoord je hebt ingevuld. Even een notepad openen en goed kijken of alle tekens werken. Nadat je wallet is beveiligd is de backup wallet.dat natuurlijk nog zonder wachtwoord. Als die alsnog wordt gestolen kan men dus alsnog aan de haal met je Bitcoins.
Je wallet.dat is namelijk de toegang tot je bitcoins. Google anders voor de zekerheid nog even hoe dat precies moet met jouw versie van MultiBit
Jij ook erg bedankt voor je uitleg en tips! _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172581102
Nieuwe tip: een Coin die ik al zit te chillen sinds de ETH fork... ETC

Token code is ontdekt in de coinbase API waardoor t zeer aannemelijk is dat ie op korte termijn toegevoegd wordt.

Let the flippening begin :o

Edit: wel een token in de api maar NIET voor een toevoeging...dumpen maar!

[ Bericht 19% gewijzigd door edraket31 op 21-07-2017 20:21:25 ]
pi_172581344
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 19:48 schreef edraket31 het volgende:
Nieuwe tip: een Coin die ik al zit te chillen sinds de ETH fork... ETC

Token code is ontdekt in de coinbase API waardoor t zeer aannemelijk is dat ie op korte termijn toegevoegd wordt.

Let the flippening begin :o
Alles omgezet in ETC :P
  vrijdag 21 juli 2017 @ 20:15:09 #255
132191 -jos-
Money=Power
pi_172581719
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 19:48 schreef edraket31 het volgende:
Nieuwe tip: een Coin die ik al zit te chillen sinds de ETH fork... ETC

Token code is ontdekt in de coinbase API waardoor t zeer aannemelijk is dat ie op korte termijn toegevoegd wordt.

Let the flippening begin :o
#fakenews

https://twitter.com/coinbase/status/888461774818746368

Heb toch bijna ingekocht :')
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_172581956
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 20:15 schreef -jos- het volgende:

[..]

#fakenews

https://twitter.com/coinbase/status/888461774818746368

Heb toch bijna ingekocht :')
Shit :D

Alles weer omgezet in Waves :P
pi_172583454
Ubiq op litebit *O*
pi_172583685
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 20:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Shit :D

Alles weer omgezet in Waves :P
Alles in Ubiq , jonguh
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2017 @ 21:58:32 #260
230491 Zith
pls tip
pi_172584731
nigga please met je shillin
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172584762
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 21:58 schreef Zith het volgende:
nigga please met je shillin
shillin?
  vrijdag 21 juli 2017 @ 23:15:32 #263
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172587000
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:06 schreef niggeplease het volgende:

[..]

en als t niet zakt, panic buy? FOMO!
t zkt
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_172588891
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 19:48 schreef edraket31 het volgende:
Nieuwe tip: een Coin die ik al zit te chillen sinds de ETH fork... ETC

Token code is ontdekt in de coinbase API waardoor t zeer aannemelijk is dat ie op korte termijn toegevoegd wordt.

Let the flippening begin :o

Edit: wel een token in de api maar NIET voor een toevoeging...dumpen maar!
Als goedmakertje: doet u maar eens wat onderzoek naar Blocknet.
Major announcement coming soon.
Blocknet bestaat al een paar jaar, is ondergesneeuwd in de vele scams destijds, maar hebben stilletjes doorgewerkt aan een trustless decentralized Exchange.
Is vrijdag al een procent of 30 gestegen, zakt nu wat terug maar wellicht 1 dezer dagen een leuke om op te pikken.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 00:39:25 #265
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172588896
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:09 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

ik ben ook nog bezig met syncen ja.. duurt vrij lang, maar er komt binnenkort een nieuwe wallet, wellicht is die wat sneller
Waarom doen jullie dat? Is nogal omslachtig toch?
pi_172590521
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 00:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom doen jullie dat? Is nogal omslachtig toch?
Wat is er omslachtig?
pi_172590941
Voor degene die het hebben gemist Monkey Capital (CoEval) ICO.

Prijs boven de $1200 per coin op dit moment goeie promo voor het Waves platform.

https://coinmarketcap.com/assets/coeval/
pi_172591116
Sinds 2 juli met PIVX toch al 76 PIV erbij door PoS mining :)
Dat is een mooi rendement op 10.000 PIV.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 09:30:48 #269
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172591166
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 08:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat is er omslachtig?
Downloaden van de complete blockchain. Vraag mij af waarom je dat zou willen.

Als je een hardware wallet hebt staat daan daar dan ook de blockchains van de muntjes die je erop bewaart op?
pi_172591423
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 09:30 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Downloaden van de complete blockchain. Vraag mij af waarom je dat zou willen.
- om als node onderdeel te zijn van het netwerk en daarmee het netwerk te ondersteunen
- om coins in je eigen wallet te kunnen opslaan ipv bij een exchange
- niet alle coins hebben een "light" versie van hun wallet, downloaden van de blockchain is dan nodig

quote:
Als je een hardware wallet hebt staat daan daar dan ook de blockchains van de muntjes die je erop bewaart op?
Een hardware wallet zoals de "Ledger Nano S" werkt met bijvoorbeeld een Chrome App die feitelijk een "light" wallet is. Omdat je transacties toch ergens de blockchain op moeten zorgt "LedgerWallet" daarvoor.
.
Het is niet altijd bruikbaar; voor lang niet alle coins een hardware wallet beschikbaar.

Als je coins naar je lokale wallet wil sturen en deze is nog niet klaar met het downloaden van de blockchain, dan kan je wel al de coins sturen. Zodra je wallet in sync is verschijnen ze dan vanzelf. Zo doe ik dat meestal, als het downloaden lang duurt.

Een back-up maken van je wallet (op zowel USB-stick als papier) is uiteraard nog wel nodig maar dat is bij een hardware wallet niet anders.

Waves werkt met "dedicated nodes" waar de LiteClient mee kan verbinden. Zo hebben gebruikers geen kopie van de blockchain nodig maar hebben ze wel volledige toegang tot alle mogelijkheden. Ik heb zelf ook zo'n node op een VPS draaien, vooral omdat het geld oplevert :D

Ik heb 6 jaar zonder hardware wallet gekund, wat mij betreft blijft dat zo ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 22-07-2017 10:06:34 ]
pi_172591510
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 09:00 schreef fukforce het volgende:
Voor degene die het hebben gemist Monkey Capital (CoEval) ICO.

Prijs boven de $1200 per coin op dit moment goeie promo voor het Waves platform.

https://coinmarketcap.com/assets/coeval/
Meh.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172591552
Aardige buywalls
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_172591553
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 09:00 schreef fukforce het volgende:
Voor degene die het hebben gemist Monkey Capital (CoEval) ICO.

Prijs boven de $1200 per coin op dit moment goeie promo voor het Waves platform.

https://coinmarketcap.com/assets/coeval/
wat is t voor coin, watvoor nut heeft t?
pi_172591560
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 10:12 schreef niggeplease het volgende:

[..]

wat is t voor coin, watvoor nut heeft t?
Pyramid scheme.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172591622
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 10:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Pyramid scheme.
standaard cryptocurrency dus
pi_172591759
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 10:12 schreef niggeplease het volgende:

[..]

wat is t voor coin, watvoor nut heeft t?
Anders lees je ff dit

https://steemit.com/crypt(...)t-billion-dollar-ico
  zaterdag 22 juli 2017 @ 10:30:05 #277
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_172591763
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 10:19 schreef niggeplease het volgende:

[..]

standaard cryptocurrency dus
:D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 juli 2017 @ 10:39:30 #278
163650 Greys
pi_172591891
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 08:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wat is er omslachtig?
Ik heb als leek na aankoop al die jaren niks gesynchroniseerd met dat Multibit dingetje. Is dat heel erg? Die hele computer heeft amper meer aan gestaan. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172591925
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 10:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb als leek na aankoop al die jaren niks gesynchroniseerd met dat Multibit dingetje. Is dat heel erg? Die hele computer heeft amper meer aan gestaan. :@
Zie de "blockchain" van Bitcoin als een transactielog.
Alles staat er nog in, ook de allereerste transactie (met jouw coins) en dat verandert niet.

Dus tegen de tijd dat je die Bitcoin weer wil uitgeven kan je de nieuwste client installeren en je bent weer klaar voor gebruik.

Hooguit kan het zijn dat je een oude wallet versie hebt die niet meer 1 op 1 ingelezen kan worden door de nieuwste client. Daar zijn dan wel weer foefjes voor dus tegen die tijd kom je hier maar even buurten, haha.

Als je twijfelt kan je altijd bij MultiBit de nieuwste client downloaden en kijken of je Bitcoin nog "zichtbaar" voor je is.

Zolang je het geld niet nodig hebt zou ik die Bitcoin mooi laten staan. Stel dat de Bitcoin over 10 jaar naar $ 100.000 gaat dan zit je toch op een aardig bedrag ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 juli 2017 @ 11:11:32 #280
163650 Greys
pi_172592270
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 10:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zie de "blockchain" van Bitcoin als een transactielog.
Alles staat er nog in, ook de allereerste transactie (met jouw coins) en dat verandert niet.

Dus tegen de tijd dat je die Bitcoin weer wil uitgeven kan je de nieuwste client installeren en je bent weer klaar voor gebruik.

Hooguit kan het zijn dat je een oude wallet versie hebt die niet meer 1 op 1 ingelezen kan worden door de nieuwste client. Daar zijn dan wel weer foefjes voor dus tegen die tijd kom je hier maar even buurten, haha.

Als je twijfelt kan je altijd bij MultiBit de nieuwste client downloaden en kijken of je Bitcoin nog "zichtbaar" voor je is.

Zolang je het geld niet nodig hebt zou ik die Bitcoin mooi laten staan. Stel dat de Bitcoin over 10 jaar naar $ 100.000 gaat dan zit je toch op een aardig bedrag ;)
Dat laatste is ook mijn plan vanaf het begin geweest, gewoon een klein beetje kopen voor geld dat ik niet nodig heb en kijken wat het doet.
Dus het enige 'enge' eraan is om het niet door een stommiteit kwijt te raken in die jaren. Tis toch rond de duizend euro nu (gekocht voor paar tientjes :D) dus dat zou zonde zijn. Ook al heb ik het niet nodig, ik vind het voor mij toch veel geld dus beetje zuinig op zijn. (Ja dan had ik me beter in moeten lezen maar ik dacht destijds 'bewaren en niet meer naar kijken' :@ ).

Dankjewel weer. Ik waardeer het erg dat ik als n00b gewoon ook domme vragen mag komen stellen hier.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172592328
Weet iemand of er voor Ubuntu nog Bitcoin wallets worden gemaakt? Ik heb een hele oude versie draaien denk ik, die moet wellicht een keer geupdate, hij synct wel goed verder
pi_172592422
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 11:16 schreef metallicelmo het volgende:
Weet iemand of er voor Ubuntu nog Bitcoin wallets worden gemaakt? Ik heb een hele oude versie draaien denk ik, die moet wellicht een keer geupdate, hij synct wel goed verder
De linux distro maakt niet zoveel uit, wellicht even verplaatsen naar een andere wallet maar er zijn er genoeg beschikbaar.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 11:49:25 #283
131603 Afwazig
Serious business
pi_172592731
Waves en TRST stijgen gestaag. Begint er weer op te lijken.
pi_172595212
kan je toegang tot je eth wallet krijgen als je alleen je adres en je wachtwoord hebt? heb nog wat op een gecrashte pc (beelscherm van imac werkt niet meer) staan waar het UTC bestand op staat.

[ Bericht 10% gewijzigd door niggeplease op 22-07-2017 14:16:00 ]
  zaterdag 22 juli 2017 @ 15:19:54 #285
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_172596611
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 14:07 schreef niggeplease het volgende:
kan je toegang tot je eth wallet krijgen als je alleen je adres en je wachtwoord hebt? heb nog wat op een gecrashte pc (beelscherm van imac werkt niet meer) staan waar het UTC bestand op staat.
Volgens mij moet je een private key hebben of een wallet bestand.
pi_172596912
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 14:07 schreef niggeplease het volgende:
kan je toegang tot je eth wallet krijgen als je alleen je adres en je wachtwoord hebt? heb nog wat op een gecrashte pc (beelscherm van imac werkt niet meer) staan waar het UTC bestand op staat.
UTC bestand? Naam van bestand begint met UTC? Als dat een .json is, is dat je toegang mits je het bijhorende wachtwoord hebt. Kun je gewoon in een wallet laden, vast ook wel in MEW.
pi_172597005
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 15:37 schreef carebaer het volgende:

[..]

UTC bestand? Naam van bestand begint met UTC? Als dat een .json is, is dat je toegang mits je het bijhorende wachtwoord hebt. Kun je gewoon in een wallet laden, vast ook wel in MEW.
ja maar daar kan ik nu niet bij helaas. maar even afwachten of mn comp gemaakt kan worden.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 15:48:50 #288
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_172597115
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 15:42 schreef niggeplease het volgende:

[..]

ja maar daar kan ik nu niet bij helaas. maar even afwachten of mn comp gemaakt kan worden.
je hebt serieus geen back up er van?
pi_172597328
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 15:48 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

je hebt serieus geen back up er van?
En even belangrijk: controleer of je back-ups bruikbaar zijn...

Ik ging net mijn back-ups nalopen en het bleek dat de map met mijn keys en wallet er niet tussen zat :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2017 16:00:32 ]
  † In Memoriam † zaterdag 22 juli 2017 @ 16:16:26 #290
230491 Zith
pls tip
pi_172597636
Waves weer op het niveau van 13 Juli
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172597649
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 16:16 schreef Zith het volgende:
Waves weer op het niveau van 13 Juli
Net ingestapt :)
[P]otverdorie
pi_172597884
Coeval ico drijft de prijs van Waves op
pi_172598308
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 16:16 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Net ingestapt :)
En met die (relatief) enorme sprong naar .00135 even snel een maandje boodschappengeld eruit getrokken. PB naar Edje staat dus nog steeds uit ;)
[P]otverdorie
pi_172598798
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 15:48 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

je hebt serieus geen back up er van?
heb meerdere wallets, deze had ik geen backup van. staat gelukkig ook niet zoveel op maar toch.
pi_172599737
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 16:45 schreef NatteBever het volgende:

[..]

En met die (relatief) enorme sprong naar .00135 even snel een maandje boodschappengeld eruit getrokken. PB naar Edje staat dus nog steeds uit ;)
Niet meer ;)
pi_172600059
Waves, ANS en TenX O+
  zaterdag 22 juli 2017 @ 20:10:36 #297
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172603231
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 17:06 schreef niggeplease het volgende:

[..]

heb meerdere wallets, deze had ik geen backup van. staat gelukkig ook niet zoveel op maar toch.
Anders harddisk eruit halen en aan een andere pc hangen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172603626
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 00:39 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Als goedmakertje: doet u maar eens wat onderzoek naar Blocknet.
Major announcement coming soon.
Blocknet bestaat al een paar jaar, is ondergesneeuwd in de vele scams destijds, maar hebben stilletjes doorgewerkt aan een trustless decentralized Exchange.
Is vrijdag al een procent of 30 gestegen, zakt nu wat terug maar wellicht 1 dezer dagen een leuke om op te pikken.
Update: het lijkt erop dat de terugval al voorbij is. Kruipt alweer richting nieuwe tops.
Zal zo langzaamaan wel iets meer bekendheid krijgen, volume is nu nog niet al te hoog. Nog aardig onder de radar dus.
pi_172603646
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Anders harddisk eruit halen en aan een andere pc hangen.
.

[ Bericht 8% gewijzigd door niggeplease op 22-07-2017 21:42:04 ]
pi_172605770
Ik heb Bitcoin core waar ik mijn wallet graag ook op een usb wil hebben voor als mijn laptop crashed. Nu is dat bestand een .dat file, is dat voldoende?
Mocht mijn laptop crashen, dan moet ik een andere laptop hebben waar ik Bitcoin core op plaats, en dan moet ik dat .dat file plaatsen ergens, maar waar? :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')