En slecht commentaargeluid. Sowieso is Mantingh verschrikkelijk om te horen maar dit maakt het er niet beter opquote:
Nah liever iets dichterbij. Ik zie alleen maar minimannetjes. En soms een close-up.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch juist prima voor het overzicht.
Oh dat is die dart dude zekerquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En slecht commentaargeluid. Sowieso is Mantingh verschrikkelijk om te horen maar dit maakt het er niet beter op
Hij klinkt als een zwemcommentator eigenlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
die zit ook altijd bij skispringen etc.
schansspringen is geen sportquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
die zit ook altijd bij skispringen etc.
Als ze die groene aids maar nooit meer gaan gebruiken.quote:
Aan de stijl van lopen herken ik ze meestal wel.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah liever iets dichterbij. Ik zie alleen maar minimannetjes. En soms een close-up.
Ik vind hem totaal niet als Grueter of Valkenburg klinken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij klinkt als een zwemcommentator eigenlijk.
wees blij, kermis is voor paupers.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:48 schreef Typisch het volgende:
Mijn vriendin is op dit moment op de grootste kermis van Nederland met wat collega's en ik zit Ajax te kijken.
Er gaat iets ongelofelijk mis in huize Typisch kan ik je vertellen.
Aan de inspeelpas herkende ik net Viergever. Lekker naar die van Nice.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze die groene aids maar nooit meer gaan gebruiken.
[..]
Aan de stijl van lopen herken ik ze meestal wel.
Grueter moet alleen ijshockey doenquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem totaal niet als Grueter of Valkenburg klinken.
Grueter is een prima zwemcommentator.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Grueter moet alleen ijshockey doen![]()
Meer de stijl van praten, weet niet, moest aan zwemmen denken.
nee, Nice is vanwege tijdverschil iets verderquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:49 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk nu ook.
Nice en Ajax ongeveer even ver in voorbereiding eigenlijk?
Ik ga zaterdag. Vraag of je vriendin dan nog een keertje alleen gaat.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:48 schreef Typisch het volgende:
Mijn vriendin is op dit moment op de grootste kermis van Nederland met wat collega's en ik zit Ajax te kijken.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
wees blij, kermis is voor paupers.
In Nice is het even laat als in Amsterdam hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nee, Nice is vanwege tijdverschil iets verder
Ah oke. Bedankt voor deze inhoudelijke post, hier kan ik echt verder meequote:Op woensdag 26 juli 2017 20:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nee, Nice is vanwege tijdverschil iets verder
Bedankt voor deze enerverende anekdote.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:48 schreef Typisch het volgende:
Nou er is nog niks gebeurd hoor. Dus je bent gewoon op tijd.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:50 schreef DonRaja het volgende:
Shit het is al begonnen. Klote uur tijdverschil...
ik ben geen trieste rukker.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt, zelfs daar worden trieste rukkers zoals jij uitgelachen.
Vasion (rip) humor.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Ze spelen niet zo Nice hoor tot nu toe
Ik ben een Idioot.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:50 schreef DonRaja het volgende:
En dan wat? Ze houdt wel van mannen waar de balletjes al wat van zijn ingezakt, nog effetjes wachten Coco98.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag. Vraag of je vriendin dan nog een keertje alleen gaat.
Ik zit gewoon om 02:50 am deze shit te kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:50 schreef DonRaja het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |