Binnen 20 minuten kan het licht uit hopelijk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV krijgt toch meer centen als Ajax CL speelt?
Hup Ajax.
Kunnen jullie weer uitgeven aan een middelmatige speler, leuk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:41 schreef onlogisch het volgende:
Levert Feyenoord 4 miljoen op als die neuzen eruit gaan
heb je niet nog wat van die kansloze stellingen ipv deze posts?quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV krijgt toch meer centen als Ajax CL speelt?
Hup Ajax.
Volgens mij lopen ze wat achter (tenminste dat riep iemand in het topic toenstraks). Dus kun je net zo goed ziggo op zetten als je dat hebt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:42 schreef Max23 het volgende:
Ik kijk op Eurosport, maar ES heeft gewoon de ziggo-uitzending denk ik?
Ik zag Jack en Wim
Het is de vijver waar we uit moeten vissen makker. Niet iedereen heeft de luxe wereldtoppers als Neres binnen te hengelenquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen jullie weer uitgeven aan een middelmatige speler, leuk.
Mijn stellingen niet waarderenquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je niet nog wat van die kansloze stellingen ipv deze posts?
Ja, apart wel. Ik had een Frank Kramer verwacht.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:42 schreef Max23 het volgende:
Ik kijk op Eurosport, maar ES heeft gewoon de ziggo-uitzending denk ik?
Ik zag Jack en Wim
Dat heb ik dus nietquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij lopen ze wat achter (tenminste dat riep iemand in het topic toenstraks). Dus kun je net zo goed ziggo op zetten als je dat hebt.
Nja voor 5 miljoen kan je een Sanchez halen, of je kan een Haps halen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is de vijver waar we uit moeten ivssen makker. Niet iedereen heeft de luxe wereldtoppers als Neres binnen te hengelen
Voor noppes Dijksquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja voor 5 miljoen kan je een Sanchez halen, of je kan een Haps halen.
En voor 12 Neresquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronald de Boer lacht hierom.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is de vijver waar we uit moeten vissen makker. Niet iedereen heeft de luxe wereldtoppers als Neres binnen te hengelen
Of Messi voor een ton aan medicijnen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja leuk gaaapppquote:Op woensdag 26 juli 2017 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
we kunnen ook vrouwenvoetbal kijken
6-4.quote:
Vrouwenvoetbal is geen sport.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
we kunnen ook vrouwenvoetbal kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |