heeft hij dat onding nog niet gevonden?quote:
Is heel littlequote:Op donderdag 20 juli 2017 12:46 schreef Againzender het volgende:
heeft hij dat onding nog niet gevonden?
Dus ik stapte nét te laat binnen... Maar hé, als eerstequote:
Mwoah. Zeker op de oudere albums is goed te horen dat ie met depressies worstelt. Geen idee hoe dat zit met de huidige albums, ken de lyrics niet zo goed. Het blijft sneu, dat het leven je zo in de weg zit dat je geen andere uitweg meer ziet.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 08:10 schreef SilentChaos het volgende:
Linkin' Park... apart dat je dan opeens toch anders naar zo'n tekst gaat luisteren...
Ja toen ik ze leerde kennen (ik was nog puber, metalhead, dus tja, het sprak me aan die donkere teksten en harde muziek) merkte ik wel dat de teksten niet al te vrolijk waren, maar dit verwacht je dan niet. Zeker niet zoveel later, maar goed, ook ik ken het nieuwere werk niet dus is wat lastig inschatten.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 08:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwoah. Zeker op de oudere albums is goed te horen dat ie met depressies worstelt. Geen idee hoe dat zit met de huidige albums, ken de lyrics niet zo goed. Het blijft sneu, dat het leven je zo in de weg zit dat je geen andere uitweg meer ziet.
leuk!quote:
Dat banjo-nummer?quote:
Woehoequote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:54 schreef cosmick het volgende:
Lekkere radio dit. Weinig gelul en hop; de volgende klassieker
Was geinig om weer 's te horenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat banjo-nummer?
Was een project van Dave Ball van Soft Cell geloof ik.
Bron: Nu.nlquote:Radio-dj Rob Stenders vertrekt met ingang van het nieuwe seizoen bij omroep Avrotros. Daarmee raakt hij ook zijn plek in de middag bij NPO Radio 2 kwijt.
Na de zomer komt de omroep met een nieuwe programmering. Wie het tijdslot op werkdagen tussen 14.00 en 16.00 uur op Radio 2 van Stenders overneemt, wil Avrotros nog niet zeggen.
"Schuiven in de programmering heeft altijd invloed op heel veel zaken. Zodra alle puzzelstukjes weer op hun plek liggen, maken we bekend hoe het komend seizoen eruit ziet."
Naast Stenders Platenbonanza in de middag maakt de dj voor Avrotros op Radio 2 ook One Night Stenders op vrijdagavond. Beide programma's zijn sinds 2015 te horen.
misschien gaat hij wel wat anders doen en kan hij niet meer doordeweeks een radioprogramma maken?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zou je als dj eigenlijk bij een omroep weggaan? Je weet toch dat dat gevolgen heeft voor de programmering? Achterhaald systeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |