Ik ben ook eens bij een lezing van Theodore Dalrymple geweest en het maakte maar weinig indruk op me (alhoewel hij wel goed en polemisch kan schrijven). Ook Roger Scrutons werk vind ik maar niks, net als de Nederlandse varianten daarvan (Paul Cliteur en Ad Verbrugge). Conservatieve denkers kunnen mij over het algemeen nauwelijks overtuigen - vaak zitten er gewoon te veel gaten en rariteiten in het verhaal.quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Scruton was één van de meest tegenvallende lezingen die ik ooit heb bijgewoond. Hij heeft charme, maar het verhaal rammelde aan alle kanten.
En je moeder.quote:
Was misschien niet een heel goed idee. Het ging over dit soort heren:quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Geen idee waar het precies over gaat. Wou het gewoon even over mij laten gaan.
quote:Misschien ligt het aan mij, maar Scruton wekt soms de indruk een net iets verfijndere versie te zijn van de mannen die samenklitten in de demografisch homogene en moreel smoezelige hoekjes van het internet, waar ze hun beklag doen over vrouwen die geen interesse hebben in romantische types zoals zijzelf – om ze in één adem voor slettebak uit te maken. Hoe durven ze zich door een hele trits verschillende partners te laten bezwangeren, hoe durven ze partner na partner aan de dijk te zetten, terwijl de gewone aardige jongens zoals zijzelf eenzaam achterblijven.
De werkelijke narcist in conservatieve sekspraat, zo lijkt het, is de eeuwig gekwetste man die vrouwen lijkt te zien als bouwsteen of als instrument van zijn eigen wereldbeeld; die homo’s niet kan zien als mensen maar als perversie, omdat het domweg niet bij hem opkomt dat zijn eigen ervaring misschien geen aanspraak kan maken op universele geldigheid.
Oh, nee. Dat is treffend.quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Was misschien niet een heel goed idee. Het ging over dit soort heren:
[..]
BEestje aan zijn poten ophangen, buikholte opensnijden en het valt er bijna vanzelf uit.quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
Gisteravond met jagers op pad geweest. Erg tof om te zien hoe de ingewanden uit het lichaam van een wild zwijn worden gehaald.
Voor vermaak of werk?quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
Gisteravond met jagers op pad geweest. Erg tof om te zien hoe de ingewanden uit het lichaam van een wild zwijn worden gehaald.
Zo'n zak vol organen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
BEestje aan zijn poten ophangen, buikholte opensnijden en het valt er bijna vanzelf uit.
Werk.quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Voor vermaak of werk?
Loop wel eens een rondje mee met de jagers als ze hier rond het land kijken/schieten. Alleen geen zwijnen hier.
quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:32 schreef Friek_ het volgende: [..] Tevens een accurate omschrijving van FOK! aanwezig in bovenstaand artikel.
Ik ben eigenlijk weinig in aanraking gekomen met hedendaagse conservatieve denkers. Maar ik heb wel een beetje hetzelfde inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben ook eens bij een lezing van Theodore Dalrymple geweest en het maakte maar weinig indruk op me (alhoewel hij wel goed en polemisch kan schrijven). Ook Roger Scrutons werk vind ik maar niks, net als de Nederlandse varianten daarvan (Paul Cliteur en Ad Verbrugge). Conservatieve denkers kunnen mij over het algemeen nauwelijks overtuigen - vaak zitten er gewoon te veel gaten en rariteiten in het verhaal.
Bovendien zijn het vaak ook maar hypocriete teringlijers. Die zedenprekers nemen het zelf vaak niet zo nauw met de moraal. Beetje net als Jack de Vries van het CDA die een ondergeschikte zat te neuken terwijl de vrouw nietsvermoedend thuis zat.
Heb je natuurlijk ook mooi gebied voor, daar zo rond de Veluwe.quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werk.
Beetje met een jeepje door het bos gereden om wild te spotten, ouwehoeren met die gasten, nog effe wat zwijnenlijkjes opgehaald en afsluiten met een biertje.
Prima werkavondje.
Dat kan hier inderdaad prima. En met die gasten kom je ook op plekken waar het normale publiek niet welkom is. Mij hoor je niet klagen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk ook mooi gebied voor, daar zo rond de Veluwe.
Klinkt als Pokkelmans die plots een journalistieke carrière uitprobeert.quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werk.
Beetje met een jeepje door het bos gereden om wild te spotten, ouwehoeren met die gasten, nog effe wat zwijnenlijkjes opgehaald en afsluiten met een biertje.
Prima werkavondje.
Friek die het woord 'carrière' in de mond neemt. Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klinkt als Pokkelmans die plots een journalistieke carrière uitprobeert.
Roger Scruton is de co-promotor van Thierry Baudet. De belangrijkste intellectueel van onze generatie. Dat maakt Scruton de belangrijkste intellectueel van zijn generatie.quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben ook eens bij een lezing van Theodore Dalrymple geweest en het maakte maar weinig indruk op me (alhoewel hij wel goed en polemisch kan schrijven). Ook Roger Scrutons werk vind ik maar niks, net als de Nederlandse varianten daarvan (Paul Cliteur en Ad Verbrugge). Conservatieve denkers kunnen mij over het algemeen nauwelijks overtuigen - vaak zitten er gewoon te veel gaten en rariteiten in het verhaal.
Bovendien zijn het vaak ook maar hypocriete teringlijers. Die zedenprekers nemen het zelf vaak niet zo nauw met de moraal. Beetje net als Jack de Vries van het CDA die een ondergeschikte zat te neuken terwijl de vrouw nietsvermoedend thuis zat.
En dan mij er mee in verband brengen ook nogquote:Op donderdag 20 juli 2017 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Friek die het woord 'carrière' in de mond neemt. Het moet niet gekker worden.
Oh echt ín het Nationale Park?quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan hier inderdaad prima. En met die gasten kom je ook op plekken waar het normale publiek niet welkom is. Mij hoor je niet klagen.
Heb jij zin om klappen te vangen op die POLmeet?quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Friek die het woord 'carrière' in de mond neemt. Het moet niet gekker worden.
Nee.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En dan mij er mee in verband brengen ook nog.
[..]
Oh echt ín het Nationale Park?
Ja.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb jij zin om klappen te vangen op die POLmeet?
Die types werken altijd op mijn lachspieren maar ik kan mij zo voorstellen dat vrouwen daar iets anders in staan.quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Was misschien niet een heel goed idee. Het ging over dit soort heren:
[..]
Ik moet er ook wel om lachen. Maar dan moet ik wel even vergeten dat ze met nog best veel zijn. Het is het grote aantal dat ze eng maakt. En het feit dat er nu één van hen in het parlement zit. Alsof de SGP nog niet genoeg was...quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die types werken altijd op mijn lachspieren maar ik kan mij zo voorstellen dat vrouwen daar iets anders in staan.
VK was wel heel lovend, sowieso snap ik niet goed wat de beweegreden is voor deze film, eigenlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hé, de recensent van NRC heeft Dunkirk een onvoldoende gegeven. Trouw was er ook al niet super lovend over. Na de hallelujah-verhalen in de Britse en Amerikaanse pers toch maar even mijn verwachtingen iets bijstellen.
Gewoon lekker dramatisch doen over arme soldaten.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
VK was wel heel lovend, sowieso snap ik niet goed wat de beweegreden is voor deze film, eigenlijk.
Nolan wil een Oscar.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
VK was wel heel lovend, sowieso snap ik niet goed wat de beweegreden is voor deze film, eigenlijk.
Spawnkillen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee.
Maar op de Veluwe heb je enorme stukken waar je niet welkom bent als normale burger. Anders verstoor je het wild. Die boswachters kunnen daar natuurlijk wel gewoon komen.
Is vaak ook een beetje een echoput. Als de een roept dat iets fantastisch is moet de rest maar meeroepen want anders lijkt het alsof je het allemaal niet hebt begrepen of zo.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hé, de recensent van NRC heeft Dunkirk een onvoldoende gegeven. Trouw was er ook al niet super lovend over. Na de hallelujah-verhalen in de Britse en Amerikaanse pers toch maar even mijn verwachtingen iets bijstellen.
De SGP heren zijn dan wel neanderthalers maar dan tenminste nog beschaafde neanderthalers en meestal geen maagd.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik moet er ook wel om lachen. Maar dan moet ik wel even vergeten dat ze met nog best veel zijn. Het is het grote aantal dat ze eng maakt. En het feit dat er nu één van hen in het parlement zit. Alsof de SGP nog niet genoeg was...
Het fijne aan de SGP is ook dat ze heersen in bepaalde gebieden. Daarbuiten kom je ze amper tegen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De SGP heren zijn dan wel neanderthalers maar dan tenminste nog beschaafde neanderthalers en meestal geen maagd.
De "rape is good" wizards van de FvD zijn een stuk enger.
Ja, helaas wel.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het fijne aan de SGP is ook dat ze heersen in bepaalde gebieden. Daarbuiten kom je ze amper tegen.
Maar toch, we hebben in ieder geval 5 heren in de kamer met hele rare ideeën over vrouwen. En waarschijnlijk nog wel meer (Graus).
Dan heeft hij geluk. Want volgens mij zag ik gisteren een artikel in The Guardian waar hij vergeleken werd met Kubrick. (Ik heb het artikel alleen niet gelezen.)quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat sowieso, hij wil schijnbaar ook de nieuwe Kubrick genoemd worden.
Heh, ja, dat ging vooral over zijn ambitie om de nieuwe Kubrick te worden met als conclusie dat hij aardig op weg is na Dunkirk.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan heeft hij geluk. Want volgens mij zag ik gisteren een artikel in The Guardian waar hij vergeleken werd met Kubrick. (Ik heb het artikel alleen niet gelezen.)
Nolan is sowieso wel één van de tofste regisseurs van dit moment. Toch vaak net wat origineler dan veel van zijn collega's. Alleen jammer dat hij geen fatsoenlijke vrouwelijke karakters in zijn films heeft. Ook zijn bijna al zijn karakters wit. Dat is wel weer een beetje een manco.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, ja, dat ging vooral over zijn ambitie om de nieuwe Kubrick te worden met als conclusie dat hij aardig op weg is na Dunkirk.
Hoe dan?quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is wel weer een beetje een manco.
Omdat de slecht geschreven vrouwenrollen zijn film vaak slechter maken. Al zal het bij Dunkirk niet erg opvallen omdat er weinig vrouwen rondliepen.quote:
Was een beetje het punt dat ik had willen maken. Bedankt hoor, Linus.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Omdat de slecht geschreven vrouwenrollen zijn film vaak slechter maken. Al zal het bij Dunkirk niet erg opvallen omdat er weinig vrouwen rondliepen.
Solly.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was een beetje het punt dat ik had willen maken. Bedankt hoor, Linus.
D'n kurk, zoals we in Brabant zouden zeggen.quote:
Bedankt voor dat bijzonder smerige verhaal.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:04 schreef Kaas- het volgende:
Vlak voordat ik net wakker werd droomde ik dat ik op een groot veld met duizenden mensen Studio Sport zat te kijken en het bleek de titelontknoping. Feyenoord werd kampioen, "Leandra" stond tweede (?), FC Utrecht derde en Ajax en PSV degradeerden. En toen ineens had ik geen aandacht meer voor het voetbal, want kwam er een leuke gozer naast me staan die ik spontaan midden op dat veld begon te doen en niemand zag het. En toen eindigde de droom, want ik word bij het ontbijt verwacht en werd dus wakker gemaakt.
Hihi.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:07 schreef Kaas- het volgende:
Huur- en zorgtoeslag ook net binnen. Gezamenlijk ¤246. Dadelijk door het werk in een klap naar ¤0. Ga het wel missen.
Onheus bejegend.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, je hebt er al een groter exemplaar neergeplempt.
Je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:07 schreef Kaas- het volgende:
Huur- en zorgtoeslag ook net binnen. Gezamenlijk ¤246. Dadelijk door het werk in een klap naar ¤0. Ga het wel missen.
Nepsupporter.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:04 schreef Kaas- het volgende:
Vlak voordat ik net wakker werd droomde ik dat ik op een groot veld met duizenden mensen Studio Sport zat te kijken en het bleek de titelontknoping. Feyenoord werd kampioen, "Leandra" stond tweede (?), FC Utrecht derde en Ajax en PSV degradeerden. En toen ineens had ik geen aandacht meer voor het voetbal, want kwam er een leuke gozer naast me staan die ik spontaan midden op dat veld begon te doen en niemand zag het. En toen eindigde de droom, want ik word bij het ontbijt verwacht en werd dus wakker gemaakt.
Erik, bestaat er nog zo'n soort fiscale regeling waarmee je als starter je inkomen kan laten belasten tegen het tarief dat zou gelden indien je inkomen de hoogte had van je gemiddelde inkomen over de laatste drie jaren? Waardoor je de eerste twee jaar minder inkomstenbelasting betaalt. Ik weet nog dat m'n docent fiscale economie ons allemaal adviseerde om dat als starter te doen, maar ik weet niet of het überhaupt nog bestaat. En of hij die hele collegezaal voor de gek hield of niet. Daar was het niet echt de man voor.quote:
Als ik haar was geweest had ik die 'schooldirecteur' meteen op zijn pvv-bek gestomptquote:Op donderdag 20 juli 2017 11:28 schreef Friek_ het volgende:
Ineke van Gent was tevens betrokken bij het hoogtepunt van onze parlementaire geschiedenis. Dit is hoe Thorbecke het voor zich zag.
Iemand op z'n bek slaan omdat die persoon je een dikkerdje noemt? Ik had deze halve SC dan af moeten breken.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ik haar was geweest had ik die 'schooldirecteur' meteen op zijn pvv-bek gestompt
Smoel houden, bolle.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iemand op z'n bek slaan omdat die persoon je een dikkerdje noemt? Ik had deze halve SC dan af moeten breken.
Wij hebben een vrij verse, jonge VVD'erquote:Op donderdag 20 juli 2017 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Word ze bij nader inzien burgemeester van Meppel?
Het is fijn dat ik in je prioriteitenlijst direct na Feyenoord komquote:Op donderdag 20 juli 2017 11:04 schreef Kaas- het volgende:
Geen idee of ze daarop gesolliciteerd heeft. Het kan zijn dat ook haar leeftijd (60) niet meehelpt. Niet elke gemeente zal op zoek zijn naar een burgemeester die na 1 termijn waarschijnlijk weer afzwaait.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar had haar eerlijk gezegd op een wat prestigieuzer positie verwacht.
Kwamen genoeg mooiere plekken in het noorden voorbij afgelopen jaar.
Je gaat toch wel meer dan 246 euro verdienen, neem ik aan?quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:07 schreef Kaas- het volgende:
Een herkenbaar verlies.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:07 schreef Kaas- het volgende:
Geeft wel boeiende intriges inderdaad op zo'n eiland.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:37 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, zeker. Grootste risico is dat het een hele kleine gemeente is. Iedereen kent elkaar.
Ja, de laatste burgemeester van Vlieland werd van het eiland gemept. Vreemdgaan met de vrouw van een eilander werd niet zo gewaardeerd.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geeft wel boeiende intriges inderdaad op zo'n eiland.
Zaten ook wel wat bescheiden plattelandsgemeenten tussen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:42 schreef freako het volgende:
[..]
Geen idee of ze daarop gesolliciteerd heeft. Het kan zijn dat ook haar leeftijd (60) niet meehelpt. Niet elke gemeente zal op zoek zijn naar een burgemeester die na 1 termijn waarschijnlijk weer afzwaait.
Schier is volgens mij wel een mooie gemeente om af te bouwen.
Zeker voor iemand die zo veel van het eiland houdt. Ik denk dat haar liefde voor het eiland ook een rol heeft gespeeld.quote:Op donderdag 20 juli 2017 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zaten ook wel wat bescheiden plattelandsgemeenten tussen.
Maar goed Schier heeft ook wel wat.
Burgemeester van Terschelling.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:59 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, de laatste burgemeester van Vlieland werd van het eiland gemept. Vreemdgaan met de vrouw van een eilander werd niet zo gewaardeerd.
De vorige burgemeester van Schiermonnikoog trad overigens ook af omdat ie een relatie kreeg, met een beleidsmedewerkster van de gemeente. Maar dat werd wel geaccepteerd op het eiland.
Och ja, mooi baantje wel op zich. Zou wel burgemeester willen worden op een dag.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wij hebben een vrij verse, jonge VVD'er.
Maar had haar eerlijk gezegd op een wat prestigieuzer positie verwacht.
Kwamen genoeg mooiere plekken in het noorden voorbij afgelopen jaar.
quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is fijn dat ik in je prioriteitenlijst direct na Feyenoord kom
Zo niet, zouden ze niet verdwijnen he Sherlock.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je gaat toch wel meer dan 246 euro verdienen, neem ik aan?
Nachtburgemeester van de Reguliersdwars, zeker.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Och ja, mooi baantje wel op zich. Zou wel burgemeester willen worden op een dag.
Gelukkig wees je me niet op m'n gênante taalfout trouwens.
Gefeliciteerd.quote:
Yes, middelen inderdaad. Geldt wel een drempeltje vn EUR 500 voor maar is over het algemeen voordelig voor elke starter.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Erik, bestaat er nog zo'n soort fiscale regeling waarmee je als starter je inkomen kan laten belasten tegen het tarief dat zou gelden indien je inkomen de hoogte had van je gemiddelde inkomen over de laatste drie jaren? Waardoor je de eerste twee jaar minder inkomstenbelasting betaalt. Ik weet nog dat m'n docent fiscale economie ons allemaal adviseerde om dat als starter te doen, maar ik weet niet of het überhaupt nog bestaat. En of hij die hele collegezaal voor de gek hield of niet. Daar was het niet echt de man voor.
Edit: even gezocht, denk dat dit het is: https://www.belastingdien(...)_wisselende_inkomens
Lekker. Straks even uitzoeken hoe en wat exact.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Yes, middelen inderdaad. Geldt wel een drempeltje vn EUR 500 voor maar is over het algemeen voordelig voor elke starter.
Want er zijn geen inkomsten om belasting over te betalen?quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:32 schreef Ryon het volgende:
En als rasechte ZZP'er ben ik sowieso al niet van het belastingbetalen..
Geniet er nog maar even van.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:32 schreef Ryon het volgende:
Middelen heeft mij ook nog een smak geld opgeleverd. En als rasechte ZZP'er ben ik sowieso al niet van het belastingbetalen. De liberaal in mij kan dat middelen wel waarderen.
Nee, zolang D66 met haar grijpgrage handjes van ons fiscaalstelsel afblijft heb je als ZZP'er wat voordeeltjes die de gemiddelde arbeider niet heeft. Hierdoor betaal je wat minder belasting dan je soortgenoten die in loondienst zitten.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Want er zijn geen inkomsten om belasting over te betalen?
Hmm, zou iets dergelijks voor mij ook voordelig zijn? Volgens mij val ik ook wel in die categorie.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Yes, middelen inderdaad. Geldt wel een drempeltje vn EUR 500 voor maar is over het algemeen voordelig voor elke starter.
Ja, als dit je eerste of tweede jaar is dat je een vol inkomen hebt kan het aardig wat schelen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm, zou iets dergelijks voor mij ook voordelig zijn? Volgens mij val ik ook wel in die categorie.
Betekent wel dat ik in de cijfertjes moet als alfa. Wat een drama.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, als dit je eerste of tweede jaar is dat je een vol inkomen hebt kan het aardig wat schelen.
Gewoon Erik charteren. Verdient die jongen ook nog eens een keer wat.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Betekent wel dat ik in de cijfertjes moet als alfa. Wat een drama.
Goede zaak.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, zolang D66 met haar grijpgrage handjes van ons fiscaalstelsel afblijft heb je als ZZP'er wat voordeeltjes die de gemiddelde arbeider niet heeft. Hierdoor betaal je wat minder belasting dan je soortgenoten die in loondienst zitten.
Zal niet lang meer duren. Maar zolang ze nog bezig zijn met formeren zitten we safe.
Chill.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:39 schreef Ryon het volgende:
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk bij op de meet. Hangt van het verloop van een vergadering af die ik die dag heb, maar dat zal geen belemmering zijn. Hoop natuurlijk dat Japie en Bart ook komen.
Levert trouwens een zeer leuk bedragje op volgens m'n berekeningen. Moet alleen wel geduldig wachten tot in 2019.quote:
Voor de meeste starters is de aangifte die zij doen bij hun eerste baan de eerste serieuze aangifte die zij doen. Dan besteed je er wat extra aandacht aan of laat je jezelf voorlichten. Dus de meeste zullen er pas in maart stil bij staan dat het zo werkt.quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Levert trouwens een zeer leuk bedragje op volgens m'n berekeningen. Moet alleen wel geduldig wachten tot in 2019.
Vraag me af hoeveel starters het überhaupt niet doen. Is in wezen een free lunch, maar geen alom bekende.
Duidelijk geen VVD clubje, dat V&J.quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:15 schreef Ryon het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ngeval-van-woustraat
Nederlands strafrecht maakt zich weer populair. Man zonder rijbewijs krijgt rijontzegging vanwege het veroorzaken van dodelijk ongeval.
Het OM zit vol met D66'ers. Helaas.quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Duidelijk geen VVD clubje, dat V&J.
Helaas? Mwah, gezien de "prestaties" van de laatste 3 VVD leiders van V&J is dat helaas toch wel misplaatst.quote:
Dit begrijp ik niet. Wat heeft V&J hier mee te maken?quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helaas? Mwah, gezien de "prestaties" van de laatste 3 VVD leiders van V&J is dat helaas toch wel misplaatst.
Jij reageerde op een opmerking over V&J en nu begrijp je niet wat V&J er mee te maken heeft? Tja...quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet. Wat heeft V&J hier mee te maken?
En nu mag hij niet meer fietsen?quote:Op donderdag 20 juli 2017 14:15 schreef Ryon het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ngeval-van-woustraat
Nederlands strafrecht maakt zich weer populair. Man zonder rijbewijs krijgt rijontzegging vanwege het veroorzaken van dodelijk ongeval.
Ik begrijp mijn opmerking wel. Ik zie niet helemaal het verband met die van jou?quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij reageerde op een opmerking over V&J en nu begrijp je niet wat V&J er mee te maken heeft? Tja...
Dat wordt naar zijn taakstraf wandelen. Blijkt dus levensgevaarlijk te zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En nu mag hij niet meer fietsen?
Het OM, die slechts 700eu hadden geeist als straf, valt toch onder V&J?quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet. Wat heeft V&J hier mee te maken?
Het OM behoort tot de zogenaamde 'rechtsprekende macht'. De bewindspersonen op VJ tot de zogenaamde "uitvoerende macht'. Volgens de scheiding der machten (de trias politica) staan beide los van elkaar. Het OM valt alleen in bestuurskundige zin (qua budgettering) onder V&J maar is een aparte macht. Alleen al de suggestie dat de bewindspersonen van V&J (of van EZ/AZ whatever) van directe betekenis zijn voor de straffen van het OM is opmerkelijk.quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het OM, die slechts 700eu hadden geeist als straf, valt toch onder V&J?
Ach kom. We weten allebei dat Rutte en Dijkhoff het OM instrueren m.b.t. de eis, en dat Alexander Pechtold daarna in een memo aan de rechters laat weten wat de uitspraak moet worden.quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het OM behoort tot de zogenaamde 'rechtsprekende macht'. De bewindspersonen op VJ tot de zogenaamde "uitvoerende macht'. Volgens de scheiding der machten (de trias politica) staan beide los van elkaar. Het OM valt alleen in bestuurskundige zin (qua budgettering) onder V&J maar is een aparte macht. Alleen al de suggestie dat de bewindspersonen van V&J (of van EZ/AZ whatever) van directe betekenis zijn voor de straffen van het OM is opmerkelijk.
Die rol van het OM is trouwens geen natuurgegeven.quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het OM behoort tot de zogenaamde 'rechtsprekende macht'. De bewindspersonen op VJ tot de zogenaamde "uitvoerende macht'. Volgens de scheiding der machten (de trias politica) staan beide los van elkaar. Het OM valt alleen in bestuurskundige zin (qua budgettering) onder V&J maar is een aparte macht. Alleen al de suggestie dat de bewindspersonen van V&J (of van EZ/AZ whatever) van directe betekenis zijn voor de straffen van het OM is opmerkelijk.
twitter:elonmusk twitterde op donderdag 20-07-2017 om 17:09:10Just received verbal govt approval for The Boring Company to build an underground NY-Phil-Balt-DC Hyperloop. NY-DC in 29 mins. reageer retweet
Verbale overheidstoestemming. Van de overheid geleid door de minst betrouwbare man wat betreft zo'n beetje alles, maar toch vooral het nakomen van afspraken.quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:13 schreef skysherrif het volgende:
twitter:elonmusk twitterde op donderdag 20-07-2017 om 17:09:10Just received verbal govt approval for The Boring Company to build an underground NY-Phil-Balt-DC Hyperloop. NY-DC in 29 mins. reageer retweet
Wat een zure reactiequote:Op donderdag 20 juli 2017 17:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Verbale overheidstoestemming. Van de overheid geleid door de minst betrouwbare man wat betreft zo'n beetje alles, maar toch vooral het nakomen van afspraken.
https://www.vn.nl/kort-ve(...)er-het-fileprobleem/quote:Kort verhaal: Herman Brusselmans over het fileprobleem
Geen idee in hoeverre Trump hier over gaat of zich mee gaat bemoeien, maar zeer interessant nieuws dat Elon Musk allerlei van dit soort projecten start toch.quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Trump's woord is nou eenmaal niets waard.
Ja, beetje boring wel.quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:21 schreef remlof het volgende:
Goeie naam voor een bedrijf dat tunnels boort trouwens, The Boring Company
Chill. Jammer dat ze niet in Europa beginnen echter. Hoewel, laat ze daar eerst maar even oefenen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:13 schreef skysherrif het volgende:
Aangevallen? is zeker een moslim...?quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
Froome wordt aangevallen door een ploeggenoot
En dat nog wel zo kort aan de grens?quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Voor vermaak of werk?
Loop wel eens een rondje mee met de jagers als ze hier rond het land kijken/schieten. Alleen geen zwijnen hier.
Nah, was gewoon tactiek, Landa maakte een gat, Froome maakte het af.quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
Froome wordt aangevallen door een ploeggenoot
Op papier Kaas denken kerel, misschien zo zelfs meer als jouw, plus die 246 euri.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Want er zijn geen inkomsten om belasting over te betalen?
Btw, ben je erbij op de meet?
Mooi verhaal.quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
https://www.vn.nl/kort-ve(...)er-het-fileprobleem/
Cruciale inzichten van Herman.
Percies, dus dan kun je ze ook niet missen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo niet, zouden ze niet verdwijnen he Sherlock.
Goeie oplossing.quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waar daarop volgt niet echtquote:Het is altijd hetzelfde verhaal als ik een feestje bezoek. Ten eerste, ik drink me binnen het uur zo lam als een galeier.
Wat.quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie oplossing.
En dit is wel herkenbaar:
[..]
Waar daarop volgt niet echt
Natuurlijk wel. Ook met een hoger inkomen is het gewoon jammer om die toeslagen kwijt te raken. Net zoals ik chille sekspartners van vroeger mis, ondanks dat ik nu een chillere heb.quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Percies, dus dan kun je ze ook niet missen.
Ze is zelf een mevrouw, Remlove.quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat.
En neuk jij nooit gastvrouwen of om het even welke andere trut van achter in de poes?
Whehequote:Op donderdag 20 juli 2017 17:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als het kutweer is dan geen meet.quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:59 schreef eriksd het volgende:
Lekker shitweer de komende week. Man man man.
Leugens. Ik ga kamperen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:59 schreef eriksd het volgende:
Toch maar spatbordjes kopen voor je racefiets dan.quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:59 schreef eriksd het volgende:
Jawel. Maar ken niet racefietsen. En tennis wordt ook shit volgende week zo.quote:
Nee, vandaag was een feest.quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:59 schreef eriksd het volgende:
Voorspellingen wisselen overigens wel erg per site. Van 0-10 mm regen per dag voor begin volgende weekquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jawel. Maar ken niet racefietsen. En tennis wordt ook shit volgende week zo.
Hoeft men tenminste niet te klagen over te hoge temperaturen bij de 4 daagsequote:
Nou, jawel. Het was uitermate klam en plakkerig vandaag.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeft men tenminste niet te klagen over te hoge temperaturen bij de 4 daagse
Is dit de tweede keer dat je de Vierdaagse loopt of heb je 'm al vaker gelopen?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, jawel. Het was uitermate klam en plakkerig vandaag.
En ik zal niet roepen dat het goed ging vandaag, maar ik ben gefinished en dat ga ik morgen ook wel weer doen.
Ook een vrouw zou zoiets kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom benadrukt ze dan zo dat ze dat niet herkent?
Ja maar dat weet Kaas- niet.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook een vrouw zou zoiets kunnen natuurlijk.
Stel je voor dat je haren nat worden.quote:
Dit is zes.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dit de tweede keer dat je de Vierdaagse loopt of heb je 'm al vaker gelopen?
En is deze nu bijzonder zwaar vanwege het weer?quote:
Binnen zitten zou wel matig zijn eigenlijk, ik versta anderen dan ook niet meer.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stel je voor dat je haren nat worden.
De ekte Nederlander heeft natuurlijk altijd wat te klage over het weerquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En is deze nu bijzonder zwaar vanwege het weer?
Regen in de ochtend is veel vervelender dan 's middags. Dat is slecht voor je voeten, en slecht voor je moraal.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En is deze nu bijzonder zwaar vanwege het weer?
Zit chillend op het terrasje. Lekker hardgelopen in het zonnetje. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De ekte Nederlander heeft natuurlijk altijd wat te klage over het weer
Ben je slechthorend?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Binnen zitten zou wel matig zijn eigenlijk, ik versta anderen dan ook niet meer.Hopelijk is dat niet nodig.
Blegh, hele dag met van die zompige schoenen lopen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Regen in de ochtend is veel vervelender dan 's middags. Dat is slecht voor je voeten, en slecht voor je moraal.
Op tv zie je altijd alleen maar of van die hardwandelautisten of van die 50+ wijven waarvan je zeker weet dat ze hier CRE / Show hier je kleine creaties! #4 zelfgemaakte creatieve uitspattingen posten. Is dat in het echt anders?quote:
Volgens elke geboortest totaal niet en toch ben ik bij uitstek de persoon die in een kroeg niemand verstaat. Wellicht leidt omgevingsgeluid me gewoon af of zo, geen ideetje.quote:
Deze foto is uit eigen collectie. Zo zagen mijn poezelige voetjes er uit na 8 dagen(met nog 8 te gaanquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Regen in de ochtend is veel vervelender dan 's middags. Dat is slecht voor je voeten, en slecht voor je moraal.
Helaas is de leeftijdsgroep 20-50 ernstig ondervertegenwoordigd, zeker als je de militairen buiten beschouwing laat. Maar er zijn wel echt heel veel leuke mensen onderweg. Die vermijden alleen vaak de camera's.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Op tv zie je altijd alleen maar of van die hardwandelautisten of van die 50+ wijven waarvan je zeker weet dat ze hier CRE / Show hier je kleine creaties! #4 zelfgemaakte creatieve uitspattingen posten. Is dat in het echt anders?
Ik snap dat ze daar niet gezien willen worden ja.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Helaas is de leeftijdsgroep 20-50 ernstig ondervertegenwoordigd, zeker als je de militairen buiten beschouwing laat. Maar er zijn wel echt heel veel leuke mensen onderweg. Die vermijden alleen vaak de camera's.
Frustrerend is dat. Ik heb gehoorsverlies aan een oor, op drukke plekken heb ik daar ook veel last van.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens elke geboortest totaal niet en toch ben ik bij uitstek de persoon die in een kroeg niemand verstaat. Wellicht leidt omgevingsgeluid me gewoon af of zo, geen ideetje.
Matig.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Frustrerend is dat. Ik heb gehoorsverlies aan een oor, op drukke plekken heb ik daar ook veel last van.
Beetje ook de reden waarom ik nooit zo hield van drukke huisfeestjes. Op een gegeven moment verstond ik geen reet meer van mijn gesprekken en besloot ik maar plankgas te gaan zuipen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens elke geboortest totaal niet en toch ben ik bij uitstek de persoon die in een kroeg niemand verstaat. Wellicht leidt omgevingsgeluid me gewoon af of zo, geen ideetje.
Veel beter gewoon beetje met z'n tweeën bieren en roken buiten een café.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje ook de reden waarom ik nooit zo hield van drukke huisfeestjes. Op een gegeven moment verstond ik geen reet meer van mijn gesprekken en besloot ik maar plankgas te gaan zuipen.
En zelfs dan is het een verkeersdeelnemer.quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat wordt naar zijn taakstraf wandelen. Blijkt dus levensgevaarlijk te zijn.
Je geboortetest is ook al wel weer eventjes geleden Kaas.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk zoiets.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Frustrerend is dat. Ik heb gehoorsverlies aan een oor, op drukke plekken heb ik daar ook veel last van.
Een echte is met mopperen gemaakt.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De ekte Nederlander heeft natuurlijk altijd wat te klage over het weer
Tokkie, met je roken.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Veel beter gewoon beetje met z'n tweeën bieren en roken buiten een café.
Gelukkig heb jij voor het veilige gekozen, ambtenaar, waarschijnlijk valt het niemand op ook.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Binnen zitten zou wel matig zijn eigenlijk, ik versta anderen dan ook niet meer.Hopelijk is dat niet nodig.
Jij weet waar je doof van worden doet, dan moest ik ja eigenlijk horen wat ze in Amsterdam vertellen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lekker in die sleurhut ruften en roken.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Typisch weer tokkiegedrag van die huisnicht idd. Zo kennen we hem weer.
Al lopende herkenbaar aan een heuptas met bidonhouder.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Op tv zie je altijd alleen maar of van die hardwandelautisten of van die 50+ wijven waarvan je zeker weet dat ze hier CRE / Show hier je kleine creaties! #4 zelfgemaakte creatieve uitspattingen posten. Is dat in het echt anders?
Op een feestje, een middag, een keer bij Euri en twee bezoekjes aan de sigarenbar na al diverse maanden niet gerookt. Ja, en enkele djonko's deze week.quote:
Af en toe even een pilletje erin voor de afwisseling.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker in die sleurhut ruften en roken.
In de sleurhut zullen wel bolknakken gerookt worden?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker in die sleurhut ruften en roken.
Hehehe.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje ook de reden waarom ik nooit zo hield van drukke huisfeestjes. Op een gegeven moment verstond ik geen reet meer van mijn gesprekken en besloot ik maar plankgas te gaan zuipen.
Je had al gezopen en sprak met dubbele tong?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://pleinbioscooprotterdam.nl/programma/quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op een feestje, een middag, een keer bij Euri en twee bezoekjes aan de sigarenbar na al diverse maanden niet gerookt. Ja, en enkele djonko's deze week.
Ja sorry, maar m'n Italiaanse is dan hier en die vindt van alles leuk, behalve zuipen in de kroeg.quote:
Valide excuus, wel jammer maar komt wel een volgende keer.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja sorry, maar m'n Italiaanse is dan hier en die vindt van alles leuk, behalve zuipen in de kroeg.
Ik ben er meestal wel bij, maar in juli of augustus komt het gewoon slecht uit.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Valide excuus, wel jammer maar komt wel een volgende keer.
Kan niet anders met jouw als partner, daaruit blijkt al niet kieskeurig.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja sorry, maar m'n Italiaanse is dan hier en die vindt van alles leuk, behalve zuipen in de kroeg.
Haha, Moonlight staat ook nog echt op het programma, terwijl dat destijds een grapje was. Staan wel paar filmpjes tussen die ik zien wil.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
http://pleinbioscooprotterdam.nl/programma/
Dat mokkel kan toch wel ff een middagje winkelen of zo en dan samen terug in de trein?quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er meestal wel bij, maar in juli of augustus komt het gewoon slecht uit.
Dan gaat er meer geld aan het winkelen doorheen als aan het bier.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat mokkel kan toch wel ff een middagje winkelen of zo en dan samen terug in de trein?
Neuh, ik werk gewoon als ze er is dus de weekenden hou ik voor haar vrij.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat mokkel kan toch wel ff een middagje winkelen of zo en dan samen terug in de trein?
Dan heb je de verkeerde vrouw.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er meestal wel bij, maar in juli of augustus komt het gewoon slecht uit.
Dat is toch die film met "I love the smell of napalm in the morning"?quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
Oe, Apocalypse Now, die wil ik toch eigenlijk nog wel een keer op een groot doek zien
Een film die ik als 16 jarige zag is nu een klassieker
Herkenbaar.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, maar we wonen momenteel niet samen, dus zien we elkaar niet zoveel.
Wat?!quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Is ook wel een goede reden verder. Al zijn jullie wel beiden anuslikkers.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, ik werk gewoon als ze er is dus de weekenden hou ik voor haar vrij.
Moet helaas ook afzeggen. Zie topic.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is ook wel een goede reden verder. Al zijn jullie wel beiden anuslikkers.
Dus dat vindt ze wel leuk?quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is ook wel een goede reden verder. Al zijn jullie wel beiden anuslikkers.
Kale koppen makkelijk te stoppen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Moet helaas ook afzeggen. Zie topic.
Aan z'n autosmaak kan je dan ook wel zien dat hij geen echte man is.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:17 schreef Euribob het volgende:
Haha, die remlof. Een LAT-relatie en toch nog kans zien om onder de plak te zitten.
Ik stop m'n piemel tenmiste niet in homo's.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aan z'n autosmaak kan je dan ook wel zien dat hij geen echte man is.
Wat heb jij voor auto dan, daar gegeven is dat jij geen man bent toch, of houdt jij opeens van vrouwelijk schoon?quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aan z'n autosmaak kan je dan ook wel zien dat hij geen echte man is.
Piemel geen lul?quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik stop m'n piemel tenmiste niet in homo's.
Houd.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor auto dan, daar gegeven is dat jij geen man bent toch, of houdt jij opeens van vrouwelijk schoon?
Fransje kan die wel zijn vingertjes ergens vanaf houden?quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Aan de omgeving te zien is het geen plek waar je dood gevonden wilt worden.
Is het niet voor de Nederlandse ambassade in Warschau?quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Aan de omgeving te zien is het geen plek waar je dood gevonden wilt worden.
Hehe, volgens mij zie ik een geel nummerplaatje, maar had zo gekund inderdaadquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het niet voor de Nederlandse ambassade in Warschau?
Hij kan waarschijnlijk niet zo goed tegen stiltes.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Sjon is inderdaad best wel een open kraan. Een beetje dwangmatig overal op reageren.
Dat heeft ie dan weer gemeen met Whiskersquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk niet zo goed tegen stiltes.
Kan mij niet herinneren gemeen tegen deze te zijn geweest.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heeft ie dan weer gemeen met Whiskers
Ze zoomen veel te weinig (bijna niet) in op de kontjes of tieten. Sowieso zou ik volleybalbroekjes aanraden (typte bijna aanranden, freudquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:59 schreef john2406 het volgende:
Vooral ernaar kijken, denken ze ook nog dat het kijkcijfers trekt, komt het nog vaker erop.
Als er nou eens een paar dames met mekaar op de vuist gingen, denk dat de kijkcijfers omhoog vliegen dan.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze zoomen veel te weinig (bijna niet) in op de kontjes of tieten. Sowieso zou ik volleybalbroekjes aanraden (typte bijna aanranden, freud) wil je het populariseren.
Ik heb vechtende vrouwen nooit geil gevonden, zelfs niet in een modderbad.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als er nou eens een paar dames met mekaar op de vuist gingen, denk dat de kijkcijfers omhoog vliegen dan.
Een borst eruit een bil te voor schijn een halve lip te zien.
Modder in de sleuf lijkt mij ook niet geil?quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb vechtende vrouwen nooit geil gevonden, zelfs niet in een modderbad.
quote:Baudet heeft een punt: hoog tijd dat nepotisme wordt afgestraft
Een legitiem landsbestuur moet voortdurend op zoek naar de instemming van de geregeerden, schrijft Matthijs Tieleman. Zeker tijdens de formatie. Maar in de praktijk ...
Was die post niet bedoeld voor elders? Of post jij tegenwoordig ook in de SC?quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zorgelijke zaak: Polish lawmakers pass controversial Supreme Court bill
Ik post hier soms. Niet zo vaak. Moet ik mijn Poolse zorgen elders uiten?quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was die post niet bedoeld voor elders? Of post jij tegenwoordig ook in de SC?
Neuh, past hier prima. Whiskers snapt wel meer nietquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik post hier soms. Niet zo vaak. Moet ik mijn Poolse zorgen elders uiten?
Nee hoorquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die mij "kent" sukkeltje..quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, past hier prima. Whiskers snapt wel meer niet
Had de Poolse president niet aangekondigd de wet niet te willen ondertekenen?quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
NPR had er wat over, dat hij wel zijn bedenkingen had, dus dat valt te bezien. Moet ook nog door het hogerhuis.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:29 schreef Viltje het volgende:
[..]
Had de Poolse president niet aangekondigd de wet niet te willen ondertekenen?
Hemel, de inleiding doet me de moed al in de schoenen zinkenquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Wist niet dat je hier ook sporadisch postte, dus dacht dat je per ongeluk in een verkeerd topic had gepost![]()
Ga het even lezen
Volgens NOS heeft hij geëist dat de wet wordt aangepast. Hoe dan ook een zorgelijke ontwikkeling.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
NPR had er wat over, dat hij wel zijn bedenkingen had, dus dat valt te bezien. Moet ook nog door het hogerhuis.
Ah ok, goed nieuws. NPR artikel was van gister.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:34 schreef Viltje het volgende:
[..]
Volgens NOS heeft hij geëist dat de wet wordt aangepast.
Het niet niet veel, maar net iets dan geen tegenstand.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:34 schreef Viltje het volgende:
[..]
Volgens NOS heeft hij geëist dat de wet wordt aangepast. Hoe dan ook een zorgelijke ontwikkeling.
Hier hadden we het in dit café gister al over. Vanaf POL / [POLCAFE #7384] Careless USquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het niet niet veel, maar net iets dan geen tegenstand.
Die wet moet gewoon van tafel, want anders geen rechtsstaat meer, geen checks and balances etc.
Ok, excuses, was hier toen niet. Dus ik lees het nu pas en reageer op wat ik leesquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier hadden we het in dit café gister al over. Vanaf POL / [POLCAFE #7384] Careless US
Het is slechts ter info, ik bedoel niet dat het er nu niet weer over kan gaanquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, excuses, was hier toen niet. Dus ik lees het nu pas en reageer op wat ik lees
Maar ik ga ff teruglezen
Weinig respons anyway helaas..quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is slechts ter info, ik bedoel niet dat het er nu niet weer over kan gaan
Het is een antwoord op de 'linkse' rechters, als ik de artikelen goed las. Kortom, ja, de wet is maar lastig. Ik bedoel, wat kun je verwachten van een mensen die dit goed vinden (quote uit bovengenoemd NPR artikel):quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:17 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap de motivatie erachter niet. Waar is de keuze een antwoord op? Of is het gewoon machtsvergroting? Maar waarom zou een tijdelijke regering daarachter staan?
Pure macht.quote:In late 2015, shortly after taking power, it passed a law to make it far harder for the Constitutional Tribunal to reject laws as unconstitutional. (The tribunal ruled the change was unconstitutional ... but the government, citing the new law, overruled the judges).
LK is ook tegen 'Linkse rechters'quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is een antwoord op de 'linkse' rechters, als ik de artikelen goed las. Kortom, ja, de wet is maar lastig. Ik bedoel, wat kun je verwachten van een mensen die dit goed vinden (quote uit bovengenoemd NPR artikel):
[..]
Pure macht.
I see, welke 'linkse' keuzes hadden die rechters dan gemaakt?quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is een antwoord op de 'linkse' rechters, als ik de artikelen goed las. Kortom, ja, de wet is maar lastig. Ik bedoel, wat kun je verwachten van een mensen die dit goed vinden (quote uit bovengenoemd NPR artikel):
[..]
Pure macht.
Jij verveelt je ookquote:Op donderdag 20 juli 2017 22:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
I see, welke 'linkse' keuzes hadden die rechters dan gemaakt?
Ik ben alleen tegen slinkse rechters en ik ben alleen pro-Trump in zoverre ik anti-Clinton & co ben.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LK is ook tegen 'Linkse rechters'
Laat ik het zo zeggen in AMV-analogie: hij is pro-Trump
Het internet kan je vast een beter overzicht geven dan ik kan. Los daarvan interesseert het me geen reet of rechters 'linkse' of 'rechtse' keuzes maken, zolang ze maar integer oordelen. Alleen al als politici een oordeel geven of een uitspraak links of rechts is vind ik te ver gaan. Doorgaans zijn leden van hoge raden ook meer integer dan politici, wouldn't you agree?quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
I see, welke 'linkse' keuzes hadden die rechters dan gemaakt?
Zal in polen niet meer zo lang durenquote:Op donderdag 20 juli 2017 22:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het internet kan je vast een beter overzicht geven dan ik kan. Los daarvan interesseert het me geen reet of rechters 'linkse' of 'rechtse' keuzes maken, zolang ze maar integer oordelen. Doorgaans zijn leden van hoge raden ook meer integer dan politici, wouldn't you agree?
Vanwaar je smiley?quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal in polen niet meer zo lang duren
Ah ok.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh, die heb ik standaard en pas ik nooit aan
Haha.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik stop m'n piemel tenmiste niet in homo's.
Wat dat betreft vind ik het jammer dat onze regering uit partijbonzen bestaat. Timmermans zal nog even blijven, maar dan vervangen worden, en Dijsselbloem mag wmb best blijven bv. Wat dat betreft was het misschien beter als de koning zelf mensen koos voor een regering nadat er een regeerakkoord was gevormd waar de Tweede Kamer een akkoord op had kunnen geven. Had ook veel meer vrijheid gegeven in de Kamer.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:55 schreef Tijger_m het volgende:
Een regering die controle probeert te krijgen op de onafhankelijkheid van de rechterlijke macht past niet binnen de EU en de EU zal, mocht het zover komen, Polen dus buitenspel zetten via Art 7.
Haha.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:57 schreef remlof het volgende:
Het is net alsof ik naar Ajax zit te kijken.
Die redenering snap ik totaal niet. Wat heeft dat te maken met de rechterlijke macht? Wij stemmen op partijen en partij leden, het is dan nogal logisch dat die de regering vormen als vertegenwoordigers van de stemmers.quote:Op donderdag 20 juli 2017 22:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik het jammer dat onze regering uit partijbonzen bestaat. Timmermans zal nog even blijven, maar dan vervangen worden, en Dijsselbloem mag wmb best blijven bv. Wat dat betreft was het misschien beter als de koning zelf mensen koos voor een regering nadat er een regeerakkoord was gevormd. Had ook veel meer vrijheid gegeven in de Kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |