SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Ik zal wel naar parfum proevenquote:
Ja, dat ken ik niet.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Deze draai ik om Theo Thee te plezieren. En mezelf trouwens ook, want ik hoor deze stem graag.
Terroristje in de straat?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:31 schreef CindieY het volgende:
Nou, de muziek vloog er even uit, hoorde ik opeens de boemboemboem van een of andere malloot in de straat
Dat houdt je wel wakker, tochquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:31 schreef CindieY het volgende:
Nou, de muziek vloog er even uit, hoorde ik opeens de boemboemboem van een of andere malloot in de straat
Nou ja, IS kan zich ook wel eens vergissen en denken dat Zwolle een hot target is.quote:
We hadden al eens een bommelding op de Grote Markt, paar maanden geledenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou ja, IS kan zich ook wel eens vergissen en denken dat Zwolle een hot target is.
OEH! Sensaasie!quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:34 schreef CindieY het volgende:
We hadden al eens een bommelding op de Grote Markt, paar maanden geleden
op Best Kept Secret in 2014 was dit echtquote:
Klinkt spannend, ik hoop dat ik het liedje nog niet kenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Ja, goede synthpopband. Ik zal na het verzoekje van Theo Thee zo nog even een nummer inpassen waarvan ik wel benieuwd ben wat Sfeermaker ervan vindt
Komt hiernaquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:39 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Klinkt spannend, ik hoop dat ik het liedje nog niet ken
"In the heart of Juliet" is ook een fijne. Lekker romantisch!quote:
Bedankt voor het luisterenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:43 schreef Tuned22 het volgende:
Ik moet er helaas vandoor.
Bedankt weer Elffijne avond verder iedereen.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:43 schreef Tuned22 het volgende:
Ik moet er helaas vandoor.
Bedankt weer Elffijne avond verder iedereen.
Insgelijksquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
DJ11 bedankt voor de muziekjes maar ik ga afhaken en Netflix kijken! Fijne avond nog!
K3?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: het aller-, allereerste verzoekje dat ik als luisteraar ooit deed bij Radio 49...
Ik ga niet draaienquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Als niemand na mij wil draaien, verleng ik trouwens nog even
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Als niemand na mij wil draaien, verleng ik trouwens nog even
Let op wat er zo gebeurt....quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:49 schreef Sfeermaker het volgende:
Aardig liedje hoor, helemaal mijn ding
Voortaan ben je gewaarschuwdquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:53 schreef CindieY het volgende:
Hehe, ik typte dit eerder vanavond nog ergens in het topic
Hoe dan ook:
Hopelijk gaat het nu wel wat langer goedquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Weer ingetuned. Kijken hoe lang het duurt.
Tevens: Mijn ventilator draait.
Je woont gewoon in het slechte deel van Zwollequote:
* CindieY gaat broeden op allerlei titels die ze terloops gaat noemenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voortaan ben je gewaarschuwd(stiekem is dit best een lekker liedje, trouwens....
)
Nee, mijn hele internet klappert alsof het tanden van eskimo's die vergeten zijn hun kleren aan te trekken zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Wat raar...Ik hoor verder van niemand klachten...
Oh! OH! Ik kan tóch niet luisteren!quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:55 schreef CindieY het volgende:
* CindieY gaat broeden op allerlei titels die ze terloops gaat noemen
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh! OH! Ik kan tóch niet luisteren!
Even wat titels van Bløf opzoeken.
[..]
Het is op eigen risicoquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
* CindieY gaat broeden op allerlei titels die ze terloops gaat noemen
Ik hang ook gewoon aan een draadje hoor!quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:57 schreef Sfeermaker het volgende:
jullie moeten eens allemaal van de wifi afgaan , hier klapt ie er niet uit met draad
aan een zijden draadje. Ik ook hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hang ook gewoon aan een draadje hoor!
tuurlijk kan wel iets.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingetuned via tail's linkje. Werkt!
Kan ook dat er problemen met de R49-server zijn. Wel jammer. Hopelijk hebben de andere luisteraars geen last?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:58 schreef CindieY het volgende:
Ik heb helemaal niks aan een draadje, het is bij mij ook niet de internetverbinding die er uit klapt. Alleen de stream twee keer.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
aan een zijden draadje. Ik ook hoor.
Zolang je dit maar laat:quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is op eigen risico
Ik ben een muzikale hoer (ben deze week nog zo genoemd door iemand...) - ik draai echt alles als het moet. Vanavond zelfs Justin Bieber gedraaid
[..]
Nope, hier gaat het al de hele tijd goed.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan ook dat er problemen met de R49-server zijn. Wel jammer. Hopelijk hebben de andere luisteraars geen last?
Scheldwoordenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
*kuch*
https://en.wikipedia.org/wiki/Coldplay_discography#Singles
*kuch*
https://nl.wikipedia.org/wiki/Discografie_van_BL%C3%98F#Singles
*kuch*
Nergens last van.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan ook dat er problemen met de R49-server zijn. Wel jammer. Hopelijk hebben de andere luisteraars geen last?
Nomzquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
tuurlijk kan wel iets.
zoals koken
[ afbeelding ] was lekker.
gedronken met een lekkere ipa.
elf je draait heel goed
Ik heb echt geen enkele moeite met het draaien van Coldplay hoor. Weet waar je om vraagt...quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
*kuch*
https://en.wikipedia.org/wiki/Coldplay_discography#Singles
*kuch*
https://nl.wikipedia.org/wiki/Discografie_van_BL%C3%98F#Singles
*kuch*
Trustenquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Succes met het vervolg, ik ga eens vroeg mijn nest in.
Beetje moe...![]()
quote:
Om nom nomquote:zoals koken
Thanksquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
tuurlijk kan wel iets.
zoals koken
[ afbeelding ] was lekker.
gedronken met een lekkere ipa.
elf je draait heel goed
Doe dan! Bløf! Euh.. bluf!quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb echt geen enkele moeite met het draaien van Coldplay hoor. Weet waar je om vraagt...
Dat was een andere.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:02 schreef livelink het volgende:
Deze heb ik eerder deze week gehoord, volgens mij. Of was dat weer een andere?
Klokkenquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:03 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 bladert even in de atlas en kijkt op de klokken
(lees: DJ11 twijfelt nog)
radio49.ga/player1.htmlquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:58 schreef CindieY het volgende:
Ik heb helemaal niks aan een draadje, het is bij mij ook niet de internetverbinding die er uit klapt. Alleen de stream twee keer.
Oh ja, volgens mij niet Killer. Ik zoek hem even op in de lijst van DJ11quote:
Het was ook niet Future love paradise, want daarvan had hij de normale versie gedraaid, geloof ik.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij niet Killer. Ik zoek hem even op in de lijst van DJ11
Het løkt mij tóch niet om te luisterenquote:
Je had helemaal gelijk. Ik vond hem in ieder geval wel mooier dan de accoustische versie van Crazy.quote:
np: Coldplay - Clocks (Röyksopp's Trembling Heart remix)quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het løkt mij tóch niet om te luisteren
Andere keer weerquote:
http://radio49.ga/listenaac.htmquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met die 1? Want ik heb die link zónder de 1.
Ja, maar je hebt toch nog wel een beetje mededogen?quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het løkt mij tóch niet om te luisteren
ik ga nu mijn toets doen mis draai ik daarna welquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ThanksIk hoop van jou ook snel weer een leuke show te horen; minder gefixeerd op techniek en meer op gewoon leuke muziek draaien. Dat kun je best
Neh.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:06 schreef livelink het volgende:
Ja, maar je hebt toch nog wel een beetje mededogen?
Ik vind Royksopp echt heel tof, maar dit dus nietquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Andere keer weerIk hoopte dat je dit wel kon waarderen
Het is de enige officiële remix van Clocks...
quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind Royksopp echt heel tof, maar dit dus niet
Flock of Seagulls?quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:08 schreef DJ11 het volgende:
Wat Coldplay betreft... hierna draai ik een liedje met de woorden "... Like Heaven" in de titel...
Fiction factory?quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:08 schreef DJ11 het volgende:
Wat Coldplay betreft... hierna draai ik een liedje met de woorden "... Like Heaven" in de titel...
Ik houd m'n mond welquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]Jammer. Ik vind dit wel leuk hoor
Het is gewoon de schuld van Spijkerbroek. En van jezelf, anders had ik namelijk Atlas gedraaid...
quote:
Ik zou d'r dumpen.quote:
Het eerste dat bij me op kwamquote:
Ik vind Nederlandstalig niet echt in mijn shows passen, om eerlijk te zijn...quote:
Hmm.. nou vooruit dan.quote:
dat zijn de beste nummersquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Een nummer wat mooi klinkt, maar toch wel een trieste tekst heeft....
Omdat veel hetzelfde klonk in die periodequote:Op woensdag 19 juli 2017 22:13 schreef livelink het volgende:
Waarom dacht ik dat dit nummer van A Flock of Seagulls was?
Geen ideequote:Op woensdag 19 juli 2017 22:13 schreef livelink het volgende:
Waarom dacht ik dat dit nummer van A Flock of Seagulls was?
Ik zie een themaquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:14 schreef Sfeermaker het volgende:
fiction factory - feels like heaven <3
phil collins - something happened on the way to heaven <3
Eerder in de show ook al One Night In Heavenquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:14 schreef Sfeermaker het volgende:
fiction factory - feels like heaven <3
phil collins - something happened on the way to heaven <3
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat veel hetzelfde klonk in die periode
Vaker aan zijn kruk draaienquote:
Ik moet echt iets gaan doen aan het huishouden, dus ik ga het niet nog een half uur redden.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Willen jullie dat ik er nog een halfuur bij aanknoop?
Of we letten gewoon niet op in het topic omdat we van de muziek genietenquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:24 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt erop da iedereen murw is gedraaid
22:30 uur is een mooie eindtijd
quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:24 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt erop da iedereen murw is gedraaid
22:30 uur is een mooie eindtijd
Moet nog uitkomen. Staat nog niet eens op Spotify. Vette track vind ik ditquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:26 schreef CindieY het volgende:
Ik moest even de planten buiten verzuipen
Dit klinkt echt uber
Ah, ik was nog niet begonnen met zoeken. Geef me even een seintje als het op Spotify staatquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Moet nog uitkomen. Staat nog niet eens op Spotify. Vette track vind ik dit
quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Er moet ook nog wat muziek voor de volgende keer overblijven.
Ik vind het wel leuk geweest. Gezellige avond, druk in het topic, veel luisteraars
Ik maak trouwens allerlei playlisten met nieuwe muziek op Spotify. Ik zal zo wat linkjes geven.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, ik was nog niet begonnen met zoeken. Geef me even een seintje als het op Spotify staat
Ik ook. Absoluut verliefd op dit liedje.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:27 schreef livelink het volgende:
Oh, ik vind deze zo mooi![]()
Fijne afsluiter.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de deuntjes 11.
* OscarMopperkont gaat naar bed.. hopelijk een beetje slapen met dit smerige gore benauwde weer...
Topquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik maak trouwens allerlei playlisten met nieuwe muziek op Spotify. Ik zal zo wat linkjes geven.
What's the name of that song?quote:
O ja, wat mijn Spotify-playlists betreft: ongeveer eens per 3 weken op zondag publiceer ik een playlist met nieuwe muziek, altijd zo'n beetje 1 uur en 20 minuten lang.quote:
Thnx!quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
O ja, wat mijn Spotify-playlists betreft: ongeveer eens per 3 weken op zondag publiceer ik een playlist met nieuwe muziek, altijd zo'n beetje 1 uur en 20 minuten lang.
De meest recente lijsten:
02-07-2017: https://open.spotify.com/(...)C0UvtbU0cuZ6AxQ3zmNf
11-06-2017: https://open.spotify.com/(...)udf6deWrPe6Xb9GGoX8R
21-05-2017: https://open.spotify.com/(...)Mxk48EogrRw4uzbVJu1s
Via mijn profiel (boldface) kun je uiteraard nog veel meer lijsten vinden, waaronder ook mijn jaarlijsten, zoals mijn Top 100 van 2016: https://open.spotify.com/(...)KpeF6zk1VTLEpvWeRCtj
quote:
SRLSY?quote:
alles al overleefdquote:Op woensdag 19 juli 2017 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
SRLSY?Da's niet niks!
Zolang je maar geen technische mankementen krijgt als je een toestel aan de grond moet praten!
![]()
![]()
quote:
zolang de verbind niet over bel modems gaat komt het wel goed :pquote:Op woensdag 19 juli 2017 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee niet dat je verbinding met de vliegtuigen ineens gaat klapperen op een belangrijk moment of zo!
Heeft het bij jou vannacht ook zo geonweerd?quote:
Ik heb het wel even gehoord.quote:Op donderdag 20 juli 2017 06:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft het bij jou vannacht ook zo geonweerd?
Hier is het echt nog vies benauwd. Ik heb er hoofdpijn van gekregen. Ik ga maar eens deuren opengooien, ja.quote:Op donderdag 20 juli 2017 06:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb het wel even gehoord.
Maar niet zo heel erg hard. Het is wel lekker afgekoeld.
Groot gelijk.quote:Op donderdag 20 juli 2017 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier is het echt nog vies benauwd. Ik heb er hoofdpijn van gekregen. Ik ga maar eens deuren opengooien, ja.
Dat zal wennen zijnquote:Op donderdag 20 juli 2017 06:10 schreef Melting het volgende:
Trouwens de komende 2 weken zal ik niet meer zo vroeg zijn.
Ik ga het bedrijf uit de brand helpen door productie te ondersteunen.
Dan werk ik van 10.00-23.00.
Ja, best wel.quote:Op donderdag 20 juli 2017 06:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal wennen zijn![]()
En dat zijn wel hele lange dagen trouwens
Bij ons is overwerk alleen tijd voor tijd. Voor extra salaris wordt het wel een ander verhaal.quote:Op donderdag 20 juli 2017 06:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Maar 4 uur per dag overwerk aan 140%.
Straks even overleggen tegen welk salaris.
Maar het zijn wel weer pluspunten.
Mijn baas wil juist niet dat ik tvt neem. Dan ben ik namelijk weer weg van zijn afdeling.quote:Op donderdag 20 juli 2017 06:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons is overwerk alleen tijd voor tijd. Voor extra salaris wordt het wel een ander verhaal.
Extended parttime baan?quote:Op donderdag 20 juli 2017 06:10 schreef Melting het volgende:
Lekker voouitzichtquote:Op donderdag 20 juli 2017 08:19 schreef CindieY het volgende:
Doe er nog maar eenachteraan. Het grote aftellen naar de vakantie is begonnen. Nog 10 te werken dagen.
Zo dat zijn lange dagen! Maar wel lekker extra salaris.quote:Op donderdag 20 juli 2017 06:10 schreef Melting het volgende:
kijk maar uit. Die weerkaarten hebben het vaker fout dan goed voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 20 juli 2017 08:42 schreef just me het volgende:
Volgens de weerkaart zou het hier tot 12.00 uur droog blijven, dan die tijd maar even goed benutten
Klopt, het is nu heel dreigend en ik heb al onweer gehoordquote:Op donderdag 20 juli 2017 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
kijk maar uit. Die weerkaarten hebben het vaker fout dan goed voor mijn gevoel.
goeiemorgen Oscarquote:
Ik had verregend aan moeten komen op kantoor vandaag, maar gelukkig geen enkele druppel gevoeldquote:Op donderdag 20 juli 2017 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
kijk maar uit. Die weerkaarten hebben het vaker fout dan goed voor mijn gevoel.
Eerder fulltime+ baan.quote:Op donderdag 20 juli 2017 07:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Extended parttime baan?![]()
Goedemorgen allen!
Ja, 2e keer in een jaar tijdquote:Op donderdag 20 juli 2017 08:19 schreef just me het volgende:
mogguh
![]()
Tuned waar is de bliksem ingeslagen, in je huis?
Dank jequote:Op donderdag 20 juli 2017 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
Tuned wat balen van die inslag. Hopelijk geen schade.
Is dat net zoiets als 'je flow'?quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerder fulltime+ baan.
Even bonuspunten scoren voor tijdens mijn appraisel.
Als ik op vakantie ga, doe ik dat ook...quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken mensen die nog steeds allerlei stekkers eruit trekken als er onweer voorspeld wordt
quote:Op donderdag 20 juli 2017 07:20 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Echt goed is ie helaas nietde bliksem sloeg hier weer eens in
voor de verandering.
Dat is een (half-)jaarlijks gesprek, waarin je functioneren besproken wordt.quote:
Die stofzuigende buurman van mijn moeder ook.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken mensen die nog steeds allerlei stekkers eruit trekken als er onweer voorspeld wordt
Ah, ook de functionerings-/beoordelingsgesprekken gaan tegenwoordig in het Engels, begrijp ik...quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een (half-)jaarlijks gesprek, waarin je functioneren besproken wordt.
No negative is always good...quote:Tot nu toe nog geen negatieve gehad.
Tja, hoe vaak is er wel niet een kansloze code geel of oranje afgegeven?quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Die stofzuigende buurman van mijn moeder ook.
Begint doodleuk om 1 uur 's nachts te stofzuigen, en als een uur later het begint te onweren, stopt hij met stofzuigen tot het over is, en dan om 3 uur gaat hij doodleuk weer verder. (Althans dat is dus als het echt begint te onweren, niet bij de voorspelling al.)
Maar goed, niet iedereen neemt de weersverwachtingen serieus: Badgasten vluchten van strand Zandvoort door stormHee peeps.
Jupquote:Op donderdag 20 juli 2017 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Wat merk je daar van, behalve een hoop herrie op het moment zelf?
Ook zeer zeker waar, ja.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, hoe vaak is er wel niet een kansloze code geel of oranje afgegeven?
* OscarMopperkont mompelt iets met Boy Who Cried Wolf....
Niet zoveel als vorige keer denkt men gelukkig. Toen zaten we over de 80Kquote:Op donderdag 20 juli 2017 10:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las dat je schade hebt.
Niet teveel schade hoop ik?
quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:01 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Niet zoveel als vorige keer denkt men gelukkig. Toen zaten we over de 80K![]()
Ondanks overspanningsbeveiligingen in de meterkast enz. Dat was ook een helse noodklap toen.
Damn... alleen materiële schade, hoop ik?quote:
Dat doe ik als ik een paar dagen weg ben van huis. Het enige aan stekkers dat dan nog in het stopcontact zit, zijn de koelkast en de vriezer.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:01 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Eindelijk op pad...quote:
Ik bedoelde qua fysieke schade.quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:59 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jupnou, het alarm loeit dan aan 1 stuk door.. want die denkt dat er sprake is van sabotage.
Verlichting werkt niet meer, dat soort shit.
Het huis staat hoger dan het straatpijl zeg maar, bewust zo gebouwd om te anticiperen op hoosbuien...ofwel, 'het nieuwe / toekomstige klimaat'. En er staan tig hoge bomen omheen... dat zei de verzekering zelfs. Maar ook bij meerdere buren sloeg het in.
Damn. Daar zit je niet op te wachten. Welke schade heb je?quote:Op donderdag 20 juli 2017 10:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dank jehelaas wel weer schade.
De afwikkeling met de verzekering van vorig jaar september loopt nota bene nog![]()
Tis weer fraai.
Wij ookquote:Op donderdag 20 juli 2017 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga, doe ik dat ook...
ik hoop dat Oscar in zijn nieuwe huis iets vaker dweiltquote:Op donderdag 20 juli 2017 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eindelijk op pad...
[ afbeelding ]
Kwam dit apparaat onlangs tegen en ik moest deze foto even maken.
Als je wilt weten waar 'ie staat, dan mag je het me vragen...
Wow, dat is heel veel....quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:01 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ondanks overspanningsbeveiligingen in de meterkast enz. Dat was ook een helse noodklap toen.
Je hoeft niet te luisteren. Niemand dwingt je.quote:
Nou, ik ga lekker niet luisteren, hoor!quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je hoeft niet te luisteren. Niemand dwingt je.
Ik zie nu pas dat er ook tijdstippen opstaanquote:Op donderdag 20 juli 2017 13:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is en blijft een vuilnisbakkenras, waar dan ook...quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoop dat Oscar in zijn nieuwe huis iets vaker dweilt
Geen fysieke schade gelukkigquote:Op donderdag 20 juli 2017 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua fysieke schade.
Alles wat electronisch is en aangesloten was op het stroomnetwerk in huis kan je dan weggooien of...?
80K Is een behoorlijk bedrag trouwens...
Zijn ze momenteel aan het onderzoeken. Lang niet zo erg als vorige keer gelukkigquote:Op donderdag 20 juli 2017 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Damn. Daar zit je niet op te wachten. Welke schade heb je?
Gelukkig geen brand of zo dus, alleen materiële schade en een zeer tijdelijke gehoorbeschadiging.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Geen fysieke schade gelukkigje schrikt je alleen dood... vorig jaar vooral. Toen klonk het alsof er een bom insloeg... hele huis stond te schudden
![]()
Elektronisch idd, maar gek genoeg niet alles. Computers en televisies bijv. niet.
Het was toen een directe inslag en inductiestroom volgens de expert die kwam kijken. (als ik het goed onthouden heb) met een mega-hoog voltage.
Het was nl. raar dat het insloeg en zoveel schade gaf, ondanks alle getroffen voorzieningen (meerdere aardpennen, overspanningsbeveiliging enz.) maar dat zoekt z'n weg dan via de leidingen blijkbaar.
Je kan nog FOK!ken. Niks aan de hand dusquote:Op donderdag 20 juli 2017 13:36 schreef Tuned22 het volgende:
Zijn ze momenteel aan het onderzoeken. Lang niet zo erg als vorige keer gelukkig
Ja, alleen materieel.quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
Ik weet waarom mijn internet gisteren klapperde/traag was.
Windows besloot op de achtergrond een update binnen te trekken. En bedankt
[..]
Damn... alleen materiële schade, hoop ik?
Toen ik klein was, is de bliksem eens ingeslagen aan de overkant van de straat waar ik woonde. Ik zat voor het raam naar buiten te loeren, want bliksem is cool. KLABAM. Ik vloog een halve meter de lucht in van de schrik
[..]
Dat doe ik als ik een paar dagen weg ben van huis. Het enige aan stekkers dat dan nog in het stopcontact zit, zijn de koelkast en de vriezer.
En ook die zijn eruit gegaan voor mijn Europa-reisje (wel de koelkast en vriezer van tevoren leeg en schoon gemaakt uiteraard).
quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan nog FOK!ken. Niks aan de hand dus
Ja klopt. Maar de stekker eruit halen en bij terugkomst er weer in stoppen is een kleine moeite.quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:39 schreef Tuned22 het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat ook apparatuur die niet aangesloten is, beschadigd kan raken. Elektrisch veld o.i.d.
Kloptquote:Op donderdag 20 juli 2017 13:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar de stekker eruit halen en bij terugkomst er weer in stoppen is een kleine moeite.
Al denk ik niet dat de bliksem hier snel inslaat. Ik woon op 3 hoog, met nog 1 etage boven mij, maar er staan hoge(re) bomen en flats in de buurt. De kans dat het hier inslaat is miniem.
En nu zul je zien dat bij de eerste de beste onweersbui het hier inslaat![]()
![]()
Niet zo mopperen johquote:Op donderdag 20 juli 2017 13:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
gelukkig maar!quote:Op donderdag 20 juli 2017 13:36 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zijn ze momenteel aan het onderzoeken. Lang niet zo erg als vorige keer gelukkig
Jazeker!quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Het blijft wel vreemd, 2x in zo'n korte tijd!
wel heel vervelendquote:Op donderdag 20 juli 2017 13:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kloptdeden m'n ouders ook altijd. In dit huis is heel veel bekabeld, dus lang niet alles heeft een stekker zeg maar.
Maar die hoge bomen zeggen helaas nikshier staan er honderden (grove den met name) en toch slaat het in
gaan ze jou wel missen ?quote:Op donderdag 20 juli 2017 17:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mijn benedenburen... ik ga ze niet missen
Wat een droeftoeters
Als kiespijn denk ikquote:
Heb je onlangs nog geklaagd over het weer? Want dan is dit karma.quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
De was zo goed als droog, komen er twee stortbuien....
de regen kwam ongeveer tot halverwege de woonkamerquote:Op donderdag 20 juli 2017 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je onlangs nog geklaagd over het weer? Want dan is dit karma.
Het zou zo een BLØF-liedje kunnen zijn!quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de regen kwam ongeveer tot halverwege de woonkamer
Tip: doe het raam dicht als het regentquote:Op donderdag 20 juli 2017 18:42 schreef Symphonic het volgende:
ik zal maar niet vertellen tot welke halverwege de regen bij bij kwamquote:Op donderdag 20 juli 2017 18:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was de schuifpui en opeens draaide de windquote:Op donderdag 20 juli 2017 18:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tip: doe het raam dicht als het regent
Had je je huis maar mee moeten draaienquote:Op donderdag 20 juli 2017 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
het was de schuifpui en opeens draaide de wind
Dat had ik zondagavond met een hele fijne miezer waardoor m'n was alsnog kletsnat werdquote:Op donderdag 20 juli 2017 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
De was zo goed als droog, komen er twee stortbuien....
Bonen gegeten?quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:54 schreef ToT het volgende:
Hier nog geen druppel, maar wel af en toe redelijk wat wind.
leuk grapjes, pas opquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Eindelijk weer een goede DJ!![]()
* spijkerbroek rent weg voor alle andere DJs
quote:
kip zonder kopquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Hmm.. vandaag nog een brief Return To Sender gestuurd.
Was geadresseerd aan de vorige bewoner. Ik woon hier sinds begin 2014...
En die is al zo kleinquote:Op donderdag 20 juli 2017 19:10 schreef Symphonic het volgende:
Ja
Ik ga zo Liesbeth List een kopje kleiner maken
quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik ga zo Liesbeth List een kopje kleiner maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |